Leen, voor de naschoolse opvang in Diest zijn er idd wachtlijsten, buiten Diest niet hebben ze me hier verteld in de opvang. Gelukkig heb ik schoonouders die ten alle tijde kunnen inspringen moest het nodig zijn! Anders zou ik niet weten hoe ik de schoolvakanties moest overbruggen!
Daan slaapt nu sinds 4 nachten in zijn eigen kamertje boven(sliep eerst beneden om Ella niet wakker te maken), en ik moet zeggen dat dat fantastisch goed gaat hij slaapt meestal van 20u30 tot 7u, vanmorgen was het zelfs 7u50! Had ik geweten dat het zo goed ging gaan, dan had ik hem al sneller in zijn kamertje gelegd!
Straks moeten we Daan gaan inschrijven in de crèche... pfff dat gaat weer hartzeer geven als ik hem daar volgende maand moet gaan afzetten, zo'n klein venteke. Ik dacht dat ik dat bij een 2de makkelijker ging kunnen maar denk niet dat dat het geval gaat zijn! Krijg nu al de kriebels als ik eraan denk!
Volgende vrijdag moeten we met vrienden gaan eten, da's al enorm lang geleden... normaalgezien zou ik ernaar uitkijken maar nu ik weet dat Daan dan bij mijn schoonouders moet gaan slapen, vind ik het al geen fijn vooruitzicht meer. Ze zorgen goed voor hem, maar toch.. hij is dan nog maar 12 weken... Ella was bijna 6 maanden alvorens ze ergens bleef slapen!
Griet, ik ben benieuwd naar jouw verhaal!!!
Anne, wij zijn ooit in Hasselt naar zo'n babybeurs geweest, toen ik zwanger was van Ella. Ik vond dat toen ook maar niets, zijn geld helemaal niet waard. Het viel zelfs dik tegen toen. Daarom ga ik ook nooit meer naar die beurzen...
Waar ga jij naar Kind en Gezin? Hier in Diest is Eef een toffe verpleegster, maar die dokter hier... echt slim is die niet! Over 't laatst had Ella iets aan haar teennagel, omdat we eigenlijk voor Daan gingen vroeg ik of die dokter er toch even naar wou kijken... Dus Ella haar sokje uit... ik vraag, is dat een schimmel of gaat haar teennageltje gewoon uitvallen? Die dokter antwoordt dus, mmm ik weet het niet, anders moet je dat eens aan jullie huisarts vragen als je daar naartoe gaat! Ik dacht dat ik iets kreeg, wat is zij dan???? Toch ook een dokter!
Ik heb echt mijn bedenkingen bij Kind en Gezin, ik ga enkel maar voor de prikjes en om te weten hoe groot en hoe zwaar Daan is... Als het echt belangrijk is ga ik wel bij de kinderarts.
Méline, hoe gaat het met jouw jongens?