Marijke,
Nu ben ik helemaal overtuigd om te veranderen !! Hier hetzelfde, echt straf ! Ik gaf ook teveel bv naar haar mening, en nadat ze een keer haar vinger in z'n poepje had gestoken, hing er bloed aan, nou zei ze duidelijk een kloofje dus, tis daarom dat hij zo huilt, door het kloofje houdt hij alles op waardoor ie dan weer extra veel krampen heeft ! Ik had zoiets van als je zo je vinger in dat poepke duwt, gaat het "natuurlijk" bloeden, deuhh. Nou ja, als kersverse mama van je eerste weet je niet beter,...na weken aanmodderen, chaos alom, uiteindelijk bij een osteopaat terechtgekomen. Conclusie ; kissbaby, na 6 behandelingen hadden we echt een ander kind. Liekens zei indertijd na verschillende onderzoeken dat ons Wolfje simpelweg een huilbaby was, nou voor mij kon dat niet zo zijn, verder blijven zoeken en zo dus bij de osteopaat beland. Als persoon kan ik niks negatiefs zeggen, ze was altijd wel vriendelijk, en heeft nooit opmerkingen gemaakt toen ik er om de haverklap stond (dat hoor je ook veel). Nu goed, ze heeft hem toen dus niet geholpen.
Nu een dikke maand geleden ( kort nadat hij nr de creche is beginnen gaan), begon hij zo te reutelen, niet vaak, maar soms, was daarvoor geweest en ze zei dat het gewoon een "stemgeluid" was. Nou, dat had ik dan nog nooit gehoord maar goed, zij is de dokter he. Twee weken geleden werd het echt erg en omdat er bij haar niet direct plaats was, ben ik naar onze gewone huisarts geweest = bronchitis, antibiotica nemen en aerosollen, en na het weekend alsnog naar de pediater. Nou goed, zogezegd zogedaan. Maandag dus bij Liekens geweest, "het komt niet van zijn longen, dus dat aerosollen stop je maar, het komt uit zijn keel, de gestartte antibiotica uitnemen en dan zal het wel over zijn.
Intussen heeft ie gisteren de laatste lepel gehad, heeft ie sinds donderdag de windpokken erbij, en zijn gereutel is nog steeds even erg, hij heeft enorm veel last van slijmpjes en het manneke ziet er echt niet uit. In de creche zeiden ze er nog maar eens mee terug te gaan, want hij zou volgens hen echt wel moeten blijven aerosollen, en zelfs een nieuwe antibioticakuur moeten krijgen.
Ik heb bijgevolg nu echt wel mijn twijfels bij Liekens, vandaar dat ik gisteravond hier het onderwerp aanhaalde.
Ok, ik ga ook naar Fivez, vind het wel een beetje ambetant om daar in dezelfde wachtzaal te gaan zitten, uiteindelijk ziet ze ons dan ook wel zitten ...Heeft ze tegen jullie dan nog iets gezegd ofzo ?
Ik zit meestal aan de inschrijvingsbalie, soms ook receptie of op de opnamedienst. Wij zitten een beetje overal, zit ook soms op spoed, en soms ook in Beveren aan de receptie...Dus we zullen elkaar vast en zeker wel al ontmoet hebben, want ik werk daar al vier jaar.
Allé, ben snel terug weg, het moest er even af, ik schrok echt van je verhaal, omdat het zo gelijkend is !!
Groetjes