< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/05/2008 @ 13:02

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Brientje,

Dat klopt, wij zijn er gisteren geweest. Het was er idd druk zeg. Wij dachten effe rustig te gaan eten, maar eht duurde al een tijdje tegen dat we ons eten hadden. Jalen heeft het goed uitgehangen daar. Hij wou het beetje eten dat hij moest opeten, niet opeten. Hij heeft een kwartier zitten knauwen op hetzelfde stukje vlees.

Normaal gezien zouden we bij mijn grootouders geweest zijn, maar mijn broers zijn daar ruzie beginnen maken tegen mij. Ze zijn niet akkoord met de manier waarop ik Jalen aanpak en ze vinden blijkbaar dat ze zich moeten moeien. We zijn daar dan maar doorgegaan, want ik kan er niet tegen als ze denken dat ze het beter doen dan ik, want ze kennen Jalen helemaal niet. Mijn oudste broer zegt helemaal niets tegen zijn kind en maakt zelfs zijn vrouw belachelijk als zij hun zoontje wel straft. Maar als ik daar wat van zou zeggen dan is't kot te klein. Ik zou het eigenlijk al gewoon moeten zijn dat ze zo doen tegen mij, maar toch. Ahja, mijn oudste broer vond ook dat ik niet mocht vertellen over disneyland. Jaloezie zeker?

Ochja, ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar mijn 2 broers spannen samen tegen mij alsof ik weet niet wat gedaan heb. Het is niet de eerste keer dat mijn oudste broer mij zoiets flikt. Blijkbaar denken ze dat ze een gemakkelijk slachtoffer aan mij hebben, alhoewel ze goed weten dat het niet zo is. Ik kan het ook vreselijk gemeen spelen als ik wil, maar voor mijn moeder en grootouders doe ik dat niet. Dat kunnen we spijtig genoeg niet van hun zeggen.

Ik ga stoppen met er over te zagen.

Jalen is vandaag heel flink bezig geweest. Hij is bij zijn moeke aan het tuinieren geweest.
Juwan heeft deze nacht serieus last gehad van zijn verkoudheid. Zijn oogjes plakten constant dicht. Gisteren had hij zichzelf rechtgetrokken aan zijn speelgoedbak. Hij wordt toch echt al groot zenne.

Allee ik ben ermee weg, tot vanavond mss nog eens!!

Groetjes!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 13:10
Marijke

Hey, ik ben alweer thuis! bevallingsverhaal komt nog wel.. bedankt voor de wensen alleszins.. en Evelien, had eerst nog getwijfeld om je nog wat te vragen over de schrijfwijze, maar tja, zowel Quinten als Jente kan je ook anders schrijven,hé..
Was donderdag wel wat wennen dat t n dochter werd! Ik had zo 9 maand gedacht dat t n jongen ging zijn! (tja, dan n kwajongen zeker zoals grote zus Jente?)

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 21:41
Ellen

Hoi,

Lang geleden dat ik nog iets geschreven heb maar lees wel mee.

MamaJJ, wow dat is daar een tof weekendje uit geweest. Zijn de zieken al beter? Jammer dat je broers samen spannen tegen jou. Heb hier geen last van want heb geen broers of zussen .

Brientje, spijtig dat je demo tegengevallen is want je had er zo naar uitgekeken. Je man verandert precies ook niet echt. Chapeau dat je het zo lang volhoudt! Hopelijk vinden ze snel iets zodat er misschien medicijnen bestaan waarmee je je beter voelt.

Mini-mama, is Daan ondertussen al beter? Zieke kindjes zijn altijd zo zielig.
Het klinkt alsof je het lesgeven gaat missen of heb ik het mis?
Ik dacht dat je voor een jaar loopbaanonderbreking had genomen maar als het je nu niet bevalt thuis in de zaak mag je dan vroeger terug of ben je echt aan dat jaar gebonden?

Karolien, alles ok?

Marijke, dikke proficiat met je kleine meisje. Wisten jullie het geslacht niet op voorhand? Ik ben daar veel te nieuwschierig voor. Was altijd blij dat de gyne op 16 weken het geslacht kon zien.

Evelien, wanneer weet je of je volgend schooljaar op die school mag blijven?

Donderdag met Jochen naar K&G geweest. 6,890kg en 60cm, een klein dikske dus .

David en ik hebben voor onze verjaardag van mijn vriendin een overnachting gekregen in een Bed and Breakfast in Westende. Hebben daar dit weekend van genoten. Anouk en Rune bij mijn ouders en Jochen bij die vriendin (is zijn meter). Zo kon ze haar al eens oefenen want eind juni komt er daar ook een boeleke (waar ik meter van word). Is wel stillekes zo'n weekendje zonder kindjes maar het heeft wel deugd gedaan.

Ga nog een beetje luieren in de zetel.

Groetjes Ellen

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:23

Dag mama's !

En, iemand naar de babydagen geweest in Paradisio ?
Wij dus niet, ventje niet meegekregen

Mama JJ, hoe gaat het met de nieuwe auto ? Al een beetje gewend ?
Spijtig dat je broers zo doen tegen jou ! Iedereen voedt zijn kinderen toch op gelijk ze zelf willen!

Mini-mama, hoe is het met Daantje? Al wat beter met hem ?
Allé, Daantje doet goed zijn best precies in zijn park ! Kan me voorstellen dat het koddig is om hem bezig te zien !

Brientje, spijtig dat je demo is tegengeslagen. Hopelijk heb je dan toch nog een mooie winst! En verder, nog altijd beeld en geen klank?

Ellen, leuk zeg, een weekendje onder jullie tweeën! Tof geschenk hé zo'n bed and breakfast !

Hoe gaat het verder met de andere mama's ?

Met ons Nanou gaat alles ok, morgen moeten we om de eerste spuitjes naar K&G... ben eens benieuwd ...

Vele groetjes Katrien

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:05
Cindy VM

Dag mama's,

Ik ben naar Bambolino geweest gisteren, wel alleen want ons kleine meid is int weekend goed ziek geweest. Ze had al enkele dagen uitslag op haar buikje maar dacht dat het van tzweten kwam met da warm weer. Nu de zaterdag had ze smorgens een beetje koorts (38,3) dus ja int oog h ouden he. en na haar slaapje word ze wakker en had ze al 39,5°, ik direct gebeld naar KA om te zien of ze zat en kon er direct naar toe. Nu bleek dat haar keel en amadelen zwaar ontstoken waren en vandaar dien uitslag en dien koorts. Moet nu antibiotica geven en sinds vanochtend had ze eindelijk geen koorts meer. Twas zonde da schaapke, zo'n flauwe bees van tweekend, veel kneuten, hangerig,.. Dus ja twas thuis blijven met haar he maar naar bambolinoi wou ik echt wel effe gaan dus heeft de papa op haar gelet...

Grtjs allemaal,
Cindy

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:24

Hey dames,
Ik ben naar Paradisio geweest.Terwijl Kurt achter Justine aanholde,heb ik een quinny Zapp gekocht voor op vakantie.De verkoopster zei zelf als ik slim was,ik nog enkele kleine spullekes kocht ,zodat ik 20% kreeg op mijn buggy!Dat was toch leuk he,voor hetzelfde geld zeiden ze niks.We hebben nu 3 buggy's,tkan niet op.Onzen groten,ne Pericles,vind ik nog steeds de beste,maar een lomp geval.Ene voor bij mijn mama en nu ene voor op reis.Wij zijn vrijdagavond geweest,twas druk,maar nie overdreven.
Zaterdagavond zijn we nog eens uiteten geweest.Twas heel leuk en lekker.Kurt kon nog eens uitslapen sinds een maand en twas nodig tot 13.30u.Twas hem van harte gegund.
Vandaag avonddienst,morgen uitzonderlijk om half 9 beginnen,want ik had geen opvang om 6u,dus mocht ik iets later beginnen.
Vandaag kijk ik op mijn uurrooster ,ik moet 9 dagen aan een stuk werken.Ik kwam vandaag pas tot de ontdekking.
Verder gaat het met mijn nek van kwaad naar erger,heb nu uitstralingspijnen,dus da belooft.Ik probeer vol te houden.
Zo,ga nog wat witte was opvouwen en richting Wilrijk vertrekken!
Tot vanavond!
Dan reageer ik wel op de rest!

groetjes,
kiryke

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:14
bliep

Hey,

Marijke, welkom terug!

Cindy, bedankt voor de tip ivm Vegotex. Ik vroeg me al af wanneer het nog eens zou zijn en ga morgen eens langs proberen gaan! 't Is daar inderdaad vreselijk in de bakken rommelen, maar je kan er wel koopjes doen! Nyah is net van kledingmaat aan het veranderen, dus ik kan wel één en ander gebruiken...

Brientje, het zit daar nog altijd niet goed tussen jullie twee, ik hoop dat jullie er binnenkort uitgeraken...

MamaJJ, dat is ook erg dat je broers je niet met rust kunnen laten... Dan heb ik het beter getroffen met de mijne!

Ellen, wij hebben ook in Westende gezeten van 't weekend. Allez, ik en de twee meisjes, samen met een hoop vriendinnen + kindjes. Onze mannen waren allemaal samen op weekend, dus wij ook hé! 't Was wel de moeite hoor, met vier buggy's de kusttram op, dat is een belevenis!
Nyah is geweldig flink geweest dit weekend en Aiko heeft heel de tijd geslapen, weeral eens. Sinds we thuis zijn is ze al meer wakker geweest dan in heel het weekend!

Trouwens, goed nieuws wat Aiko's slapen betreft: ze heeft nu al vier nachten geslapen van 11u - half 12 tot 8, dus die slaapt echt goed door nu! Goed hé? De stuwing 's morgens neem ik er graag bij...

Groetjes,

bliep

[Laatst gewijzigd door bliep - 19/05/2008 @ 15:16] - Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 19:34
mini-mama

Hoi hoi,

Wat goed dat het allemaal goed gaat met jullie kindjes. Of toch bijna allemaal... Keel- en amandelontsteking: kan geloven dat het zeer doet.
Onze Daan werd vannacht (na echt een zeurweekend) wakker met 39,8°C koorts. Zucht. Tom naar de dokter: blijkt dat hij een maag-darmontsteking heeft. Gelukkig had ik donderdag bloed laten trekken bij hem, waardoor de dokter het kon zien. Hupla, weer antibiotcia.

Ik ga dus seves al in mijne zetel kruipen, want ik ben ontzettend moe!! Daan slaapt al, verbazend snel vanavond, dus ik hoop op een rustig avondje.

Gisteravond eens alleen thuis. Tom was naar de kermis. Heb ik pizza voor mezelf besteld (zielig he ), filmke gekeken, wat met Daan gespeeld en hem verzorgd. En toen Tom thuis kwam zag hij mij weer dubbel zo graag (lees: hij was een beetje tipsy) Maar goed, hij wordt dan alleen maar leuker. Wat niet wil zeggen dat ik mijne man alle dagen dronken wil zien hoor.

Wij zijn niet naar de babydagen in paradisio geweest, we hebben zo direct niks nodig. En het is daar inderdaad altijd druk. Wat typisch ik is: ik wil altijd op een dinsdag gaan, maar dan is die winkel dicht.

Kiryke, waar werk jij misschien? Omdat je zegt Wilrijk. Toch niet in het middelheimziekenhuis?

Brientje, veel succes bij jou thuis. En misschien moet je inderdaad eens knopen doorhakken nu he. Hij houdt zijn goede voornemens blijkbaar niet lang vol... Chapeau dat je het volhoudt hoor.

Dada!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 21:38

Ik ben zaterdagnamiddag naar Paradisio geweest.
Fotokes laten maken van Siebe.
Hij wilde echt niet lachen.
Na kan hij het wel, maar nu wil hij niet.
Ik wilde nog iets kopen, maar kwam tot de vaststelling,
dat ik mn portemonnee thuis had laten liggen.
Gelukkig wonen we er niet ver van.

Ik ga volgend weekend denk ik, eens naar Vegotex.
Ik moet eigenlijk es kleren voor mezelf kopen.
Ik ging vandaag in de Zeeman een zomerjasje kopen voor Siebe,
en ik kwam thuis met een jasje, 1 zomerpyjama, een 5-tal tshirts en een korte broek. Niet allemaal voor nu hoor. Ook in 68. 74 en 80.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 12:15
Cindy VM

Hey mama's,

Gisteren had ik een dagje verlof (dankzij die treinstaking) en ben in de namiddag eens naar Vegotex geweest. Had thuis al redelijk wat voor haar volgende maat dus heb me wat ingehouden (3 t-shirts, 2 setjes, 2 leggings) en was alles tezamen 27 euro kwijt. Das geen geld he .
Voor mezelf heb ik niet gekeken want voor ik het wist was het bijna 4u en moest nog wat boodschappen doen.
Grtjs allemaal,
Cindy

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 22:16
Lievelien

woohoo,
leni is van buik naar rug gerold!!!
slaapwel,
eve

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:45
Katled

Online Status
hey Lievelien,

ik zie dat jij nog steeds bv geeft en cerazette neemt?? awel, ik heb ook die cerazette genomen en 5 maand bv gegeven, en mijn eerste cyclus was er pas 8 maand na de bevalling ... dus je kan er nog eventjes tegen :-)

groetjes,
Katleen .

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:56
bliep

Hey,

eventjes snel hier, want ik wil nog iets eten voor Aiko weer wakker wordt...

Cindy, ik ben dinsdag ook naar Vegotex geweest! In de bakken van 3 euro heb ik een uur lang rondgeneusd en ik ben er toch in geslaagd van daar 10 stuks te vinden, waarvan eentje voor mezelf en twee in maatjes 68 voor Aiko, de rest voor Nyah. In het 5 en 10 euro deel waar het vééééééél aangenamer rondneuzen is, had ik op 20 minuten tijd ook 10 stuks, waarvan 4 voor mezelf, 1 voor Aiko en de rest voor Nyah. Die haar kleerkast is nu dus weer goed gevuld en ze kan nu wel een tijdje verder (is net van maat veranderd). Voor de 20 stuks heb ik in totaal 112 euro betaald, dat is goed te doen hé!

Oeps, Aiko is nu al wakker, snel een boterham maken!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 16:10

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Ik lees elke mee hoor maar heb nie echt de moed om een verhaal te doen, ik ben echt doodop.

Vanmorgen om 8.15u kreeg ik telefoon van mijn schoonmoeder om te zeggen dat ze nie kwam babysitten omdat ze ziek was. Ik stond daar schoon. Ik moest om 8.45u beginnen met werken en ik moest nog opvang gaan zoeken. Uiteindelijke heeft mijn zus en mijn vader een aantal uren op de kindjes gepast zodat ik om 9u toch ben kunnen beginnen werken en om 12.30u ben ik weer gestopt want om 13u moest iedereen weg dus mijn dag is heel hectisch begonnen. Ik heb nog 3 lange dagen voor de boeg want zondag zijn we weer open van 10 tot 17u dus das weer zo'n vermoeiende dag. Volgende mijn laatste week fulltime en dan stop ik ermee, dan weer parttime. Ik zal blij zijn zodat ik in de dag terug meer kan doen in het huishouden en zodat ik in den dag ook wat meer kan rusten.

Verder is het hier nu effe rustig.

Brientje

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 12:54
Cindy VM

Hey Bliep, zo te lezen heb je wel je slag geslagen den dinsdag he Ik haad jammer genoeg niet veel tijd en het zal er ook niet meer van komen om der nog eens naar toe te gaan, nu ja zij heeft genoeg kleren nu denk ik voor de volgende maat, enkel nog pyama's maar bij vegotex waren da enkel van die dikkere die der lagen en voor deze zomer vind ik da te warm (als het mooi weer blijft natuurlijk). Dus zal dan wel eens naar de c&a gaan.
Voor mezelf koop ik nu ook bijna niets, ga alles eens beginnen afdragen wat ik in mijn kasten hangen heb want normaal gezien willen we deze zomer proberen om voor een tweede te gaan en wie zegt dat ik derna dan nog terug in mijn kleren kan....
Na een tweede is dat naar het schijnt nog moeilijker om je lijn terug te krijgen he dus eerst zien welke maat ik dan heb voor ik me terug goed laat gaan int shoppen

Grtjs allemaal en geniet van het weekend dat er aan komt.
Cindy

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 08:44

Goeiemorgend allemaal.

Tis hier maar stillekes he seg de laatste dagen.

Ik mag straks weeral gaan werken. We zijn vandaag open van 10u tot 17u. Leuke zondag amai. Ik besteed mijn zondagen toch liever anders zenne.

Gisteren heb ik ons Femke dus nie kunnen gaan inschrijven op het schooltje maar in de 2e week van juni dacht ik mag ze op een woensdagvoormiddag een soort instapmoment meemaken. Dus daar ga ik met haar wel naartoe natuurlijk. Ik vind het wel tof dat we dat mogen doen. Ik ben eens benieuwd naar haar reactie.

ik ga me gauw douchen en dan kan ik op mijn gemakske vertrekken. Vanavond kom ik nog wel ne keer piepen

Brientje

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 12:52

Hey iedereen,
Ik ben hier ook nog ies geraakt.Tussen de werkpauze door.Ik heb vandaag onderbroken,anders kon mijn collega de verjaardag van haar dochtertje niet vieren en tis trouwens een vriendin van mij.Dus weer een werkje van barmhartigheid.
Ondertussen ben ik een taart aan het bakken en de witte was is opgevouwen,dus eigenlijk zit je niet stil tijdens je pauze.
Lievelien,kheb gisteren je ventje zien koersen in Waasmunster,was jij er ook?Van Dries was geen spoor te zien.Kheb hem trouwens nog niet zien rijden van de jaar.
Marijke ben je het al gewoon met 3 kids?
En hoe is het met de rest van de dames?
Ik ben nu aan een reeks van 9 dagen werken bezigen mijn bazin vind dat allemaal normaal.Ikke niet,maar ja wa doe je eraan?
Met Justine gaat het wel,ze heeft al enkele dagen last van diarree,een loopneusje en ze weent rap.Een sprongetje?Kiezen?
Ga snel een hapje eten en nog een uurke op mijn gemak zitten.Als ik tijd heb,kom ik straks nog wel ies piepen.

groetjes,
kiryke

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 16:45
bliep

Hey,

ik ben hier ook weer...

Cindy, 't kwam wel goed uit dat ik naar Vegotex kon net nu Nyah een hele hoop nieuwe kleren nodig had, dus ik heb er toch een tijdje rondgelopen. Aiko lag in de draagdoek, die heeft heel de tijd geslapen, maar uitgerekend toen ik stond aan te schuiven aan de kassa besloot ze dat het welletjes geweest was en ik had natuurlijk geen tuutje bij me! Maar kom, de oogst was goed, dus daar mag je een beetje voor afzien hé!

Brientje, amai, ik kan geloven dat je geen zin hebt om te werken vandaag! Is dit nu je laatste full time week? Je zal wel blij zijn als je part time werkt!!
En Femke gaat naar school na de vakantie, spannend!!!

Kiryke, jij ook aan het werk vandaag? 9 dagen aan een stuk, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen hoor!!

Hier gaat alles prima, mijn twee prinsesjes liggen nog flink te knorren, maar ik ga ze straks toch wakker maken allebei want tegen zes uur gaan ze naar mijn schoonmoeder. Mijn ventje en ik gaan nog eens samen op stap, dat is geleden van voor de bevalling. We gaan niet ver hoor, dus als er iets is, staan we onmiddellijk ginder en we zijn terug voor Aiko haar laatste voeding moet hebben. Ze gaat daar wel voor het eerst een flesje afgekolfde melk drinken, ik ben eens benieuwd!!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:42

Hey,

Het was vandaag dus over de koppen lopen in de Gamma. Twas ne regelrechte stormloop vanmorgen. We hebben wel een ongelooflijke goede omzet gedraaid en maar goed ook. Want als we 6 weken aan een stuk een hele goede omzet draaien krijgt iedere werknemer een plasma tv van 1meter breed. Tis te zeggen, elk jaar moet de omzet van een maand hoger liggen dan het jaar ervoor. Als we dus de komende 6 weken 15% boven het bedrag zitten krijgen we ieders zo'n televisie. En de bazin heeft al gezegd dat de kans groot is dat we die gaan halen. Zou heel leuk zijn natuurlijk.

Lievelien: ik heb je wel gezien aan de kassa, da was dus mijn bazin bij wie je hebt afgerekend. Ik had het eigenlijk maar laat door dat jij het was. ik heb nog een aantal keren gekeken in de hoop dat je keek maar dat was dus nie het geval. Ik heb wel in de vluchte je flinke meid gezien. Die is ook al groot he seg.

Ik ga de zagemiekes in hun bad gaan steken want ze hangen mijn oren uit met hun geween.

Brientje

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 07:56

Hoi hoi,

vlug nog even wat van me lateen horen. De laatste dagen is het hier redelijk druk geweest. Ik heb hier een strijk weggewerkt, ongeveer een mand of 6, en alles zowat ge reorganiseerd. We hebben een nieuwe ijskast en die kwam op de plaats waar de pc stond en de pc moest naar de woonkamer, enzovoort.

Een paar dagen nadat we onze nieuwe ijskast hadden, begaf onze diepvries het. Konden we dit weekend nog een nieuwe gaan bestellen zeg. Woensdag komen ze die leveren. Gelukkig hadden we het snel gezien, zodat we al ons gerief naar mijn schoonmoeder konden brengen. Anders zou al mijn afgekolfde melk voor niets geweest zijn.

Onze nieuwe auto rijdt fantastisch. Het is hier bijna een gevecht over wie er mee mag rijden. Meestal rijdt Ivo ermee naar zijn werk want hij wil dat de auto zo snel mogelijk ingereden is en hij doet de meeste kilometers.

Juwan is nog steeds wat ziek. Hij heeft een serieuze hoest en zijn neusje en oogjes lopen nog steeds. Ik ga er deze week toch nog eens mee naar de kinderarts. Dit keer bij Fivez, ik heb hem liever dan Liekens eerlijk gezegd. Maar ja, als je snel bij de dokter wil komen, kan dat alleen bij Liekens, bij Fivez kan dat pas de dag erna of zelfs 2 dagen later.

Vorige week heb ik een zware week gehad op het werk en deze week zal er niet op beteren. Ik heb iemand die palliatieve zorg nodig heeft, maar sinds vorige week ziet het er echt heel slecht uit. Die mevrouw ligt op sterven en haar man heeft het natuurlijk heel moeilijk, dus probeer ik hem zoveel mogelijk op te vangen. Nu hebben de klokken daar gisterenavond geluid, dus ik ga er vanmorgen toch maar met een bang hartje naartoe eigelijk, want dan kom je binnen in een huis waar enorm veel verdriet is en dat vind ik toch wel heel zwaar. Ik zal het over een half uurtje weten ze.

Allee, ik ga me een koffietje zetten en dan moet ik bijna doorgaan. Ik laat vanavond nog wel wat van me horen.

Groetjes!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >