< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/06/2008 @ 12:21
Cindy VM

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi allemaal,

was aant bijlezen en lees plots het supergoede nieuws.
Mimi-mana: een hele dikke proficiat, probeer een beetje van je zwangerschap te genieten en samen met alle mama's hier zullen we met je aftellen (nog wel een tijdje maar kom).

Cindy

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 19:09

Hoi hoi,

Mini-mama, nog een gelukkige verjaardag aan Daantje!!

Piekeraar, ook aan Oni een gelukkige verjaardag!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Stilaan alles voorbereiden voor de reis.

Vandaag moest ik een hele dag werken. Natuurlijk was ik mijn kolf vergeten waardoor ik bijna ontplofte! Pijn dat ik had, mensen niet normaal meer. Ik ben thuis gekomen en ik heb Juwan onmiddelijk aangelegd. Daarna heb ik nog meer dan 100ml afgekolfd. Het was de moeite. Ik ben toch moe van zo'n hele dag werken hoor. Ik hoop dat ik dat ooit gewoon word.

Allee, tot de volgende keer!

Daaaag!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 20:26

Hey,
Ik ben hier nog ies geraakt.Tis gezellig druk.
In tegenstelling tot de anderen moet ik nog 13 weken voor het vakantie is.Maar dan hebben we het nog te goed he.Wij gaan naar de bergen en ik ben eens benieuwd.Ik ga naar mijn vroegere 2de thuis..
Justine heeft op een week tijd 6 kiezen bijgekregen!Ze is al bij al nog zeer rustig geweest.
Mini-mama,Proficiat met je zwangerschap!Geniet ervan!

Lievelien,ik denk niet dak op je vorig berichtje al geantwoord heb.Ik ken Bart van vroeger ook,Haasdonk is een dorp he.Maar hij zal mij niet kennen.Bart fietst alle dagen voorbij ons,denk ik toch.In Waasmunster had ik hem direct herkent en ik was dan natuurlijk op zoek naar jou.Zaterdag gaan we naar Belsele kijken en woensdag naar Zwijndrecht.

Brientje,ken jij mieke misschien ?Want ik hoor dat je naar een kookavond bent geweest,is dat van Tupperware?En hoe ist voor de rest ?

MamaJJ,alvast een fijne vakantie en naar waar ga je?

Bliep,ben je met het vliegtuig weggeweest?Kurt durft niet vliegen,maar de bergen is voor mij ook oke

En hoe is het met de anderen?

Zo dat was het.Ik kom straks nog wel even piepen!

groetjes kiryke

Ohja,hoe zet je een fotoke onder je naam??

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 21:33

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Kiryke: het is inderdaad niet den eerste keer dat ik bij Mieke thuis kom. Ik ben er ondertussen toch al een aantal keren langsgeweest. Dt was inderdaad van tupperware.

Mini-mama: ik had hier al ergens op het forum gelezen dat je voor een 2e spruit aan het gaan was maar heb er hier nooit iets over gevraagd. Alvast nen hele dikke proficiat!!!!

We zijn gisteren met Femke (en Amber ook natuurlijk) naar school geweest. Het is reuzegoed meegevallen. We hebben haar alvast ingeschreven. Ze heeft zich goed geamusseerd en ze had al een vriendje. Ze zal bij juf Ann zitten en haar vriendje bij juf Carinne. Ze moet eerst nog de peuterklas passeren omdat ze van 2006 is. Er waren maar 3 inschrijvingen voor de peuterklas dus hopelijk komen er niet teveel meer bij dan kan de juf extra veel aandacht geven aan die weinige aantal peuters. Ik ehb er wel een goed gevoel bij bij die school (o-l-v gaverland in de elisabethstraat). De juffen zien er mij wel vrij cordaat uit maar dat mag wel tegenwoordig vind ik. Ze hebben zo al snel genoeg een grote mond. Femke durft nu al af en toe zeggen tegen ons dat we moeten zwijgen. Als ze dat zegt weet ze wel hoe laat het is. Maar ze is echt gemotiveerd. Elke dag begint ze over "school" en "de juf". Ik moest haar overal gaan zoeken in de klasjes. Maar ze zijn heel braaf geweest. Zelfs Amber hebben we niet gehoord.
Er was hier iemand die zei dat de speelkoer nog niet klaar was maar blijkbaar hebben ze hun best gedaan want alles lag er toch goed bij.
Nu Femke nog zindelijk krijgen en ze kan starten in september.

Verder gaat alles hier rustig.

Brientje

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 16:56
bliep

Hey,

mini-mama, wat een leuke manier om het aan de familie te vertellen! En goede reacties gekregen, dat is het belangrijkste hé! Daan en zijn broertje/zusje gaan ongeveer evenveel schelen als Nyah en Aiko, ik moet zeggen dat ik dat een ideaal leeftijdsverschil vind!

Brientje, fijn dat jullie een goede school gevonden hebben voor Amber. 't Zal nog spannend worden als 1 september nadert!

Ik weet niet meer wie het gevraagd heeft, maar wij zijn inderdaad met het vliegtuig op reis geweest. Ik vond dat eigenlijk heel goed te doen met de kindjes en zo ben je toch snel ver van huis hé!

Ik ben gisteren met Aiko naar Kind en Gezin geweest. Ze heeft haar eerste spuitjes gehad en is nog eens gewogen: 4,7 kilo! Dat is een kilo bij op een maand tijd, goed hé? En ze is ook ferm gegroeid: 56,5 cm al...

Vandaag heb ik Aiko bij wijze van probeersel eens boven laten slapen in Nyah haar bedje. Overdag wil ze niet in haar wieg slapen, ze slaapt dan alleen in de maxi-cosi of in mijn armen, ook niet in haar park of relax. Nu heb ik haar dus boven gelegd en na vijf minuutjes brullen is ze in slaap gevallen en ze knort nu al twee uur! Zondag gaan we dus eens kijken hoe we de kinderkamer kunnen organiseren zodat Aiko ook boven kan beginnen slapen...

Allez, ik ga mijn kleinste meid wakker maken zodat ze nog eens kan eten en ik Nyah kan gaan halen bij de OM!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:25

Bliep: het is Femke dat naar school gaat

Vandaag is de kapster geweest. Heb weer eens voor wat anders gekozen qua kapsel. sinds vandaag heb ik een frou frou, da is geleden sinds ik een kleine uk was en vanachter is het weer een stuk korter.

Ik kon mij natuurlijk op het werk aan een reactie verwachten natuurlijk. Maar het viel al bij al nogal mee. De enige naam die ik bijgekregen heb is "Cleopatra". Maar morgen moet ik nog iemand trotseren die het nog niet gezien heeft dus dat beloofd want die persoon is de ergste in commentaar geven.

Tegenwoordig is het hier wel heel erg stil he seg. Iedereen zo druk bezig???

Brientje

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 12:15
Cindy VM

hoi allemaal,

Idd weer zeer kalm hier he brientje. en je nieuwe look al wat gewoon? moet af en toe eens kunnen he, vind dat ook leuk om af en toe te veranderen van snit, voornamelijk van kleur dan :-D
En hoe gaat het met de kleintjes allemaal? Ymke zit weeral eens met snot en hoest plus dat ik denk dat er terug tanden in de maak zijn want de zever loopt zo van haar kin. Afwachten he.

Grtjs
Cindy

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 14:51
Lievelien

Hoihoi,
het is en blijft hier rustig, hé.
Hier is het druk, door het einde van het schooljaar. Ik moet alle toetsen verbeteren en rapportjes schrijven enz... Voorlopig ben ik wel bij met mijn werk (voor school en huishouden) en is het vandaag redelijk rustig, alleen sebiet nog wat rapportjes doen.
Hebben jullie ook al gemerkt dat de verkoopster van Prémaman in Beveren veranderd is? Weet iemand waarom? Ik vind het zo jammer, ik vond de vorige verkoopster supervriendelijk, enthousiast, bekwaam,... Van deze heb ik niet zo een goede indruk gekregen, hoor. Iemand ook al gemerkt?
Kiryke, Bart is dit weekend in de Ardennnen gaan fietsen en volgend weekend blijft hij thuis, we moeten naar een trouw en ik ga meelopen in Haasdonk en we gaan misschien ook gaan uitzetten op onze grond, voor de funderingen te storten (hopelijk)
Bliep en Marijke, hoe gaat het met de borstvoeding? Hier loopt alles nog steeds vlot, Leni drinkt niet zo veel van de fles, maar haalt het savonds en snachts dan wel weer in. Op dagen dat ik thuis ben, drinkt ze ook minder keer en slaapt ze langer door. Dat belooft dus voor deze vakantie, hé.
Mama JJ, hoe gaat het bij jou? Blijft Juwan het goed doen? En op het werk?
Mini-mama, lukt het nog een beetje, met de einde-schooljaarsdrukte?
Goed, ik ga aan de rapporten beginnen,
tot gauw,
Evelien

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 15:30

Ik weet eigenlijk al sinds vorig jaar dat Kathleen (das het vorige meisje bij Prémaman) er zat over na te denken om te stoppen. Ze wilde zo graag aan kindjes beginnen, ze heeft ook al enkele miskramen gehad en door al de stress werd ze maar nie zwanger. Of ze nu al dan niet zwanger is da weet ik niet. Ze is dus gestopt om op haar gemak zwanger te worden. Ik had er wel een nauwe band mee eigenlijk.

Toen ik die nieuwe voor het eerst zag dacht ik van: wavoor een boerin is da seg?
Ze straalt echt geen enthousiasme uit.Ik moet er binnenkort toch naartoe, ben eens benieuwd hoe ze met de klanten omgaat.

Verder zit ik hier ook met 2 snotneusjes. De jongste heeft daardoor vanacht nie veel geslapen dus ikke ook nie. Femke is nu al een 45min de boel bijeen aan het krijsen omdat ik haar beertje in het wasmachien heb gestoken. Het zal direct klaar gaan zijn maar dan moet ik het nog 30 min in de droogcabine steken. hopelijk kalmeert ze straks want anders plak ik haar achter het behang dat ik nie heb. mijn haar komt bijna omhoog. Ze staat hier zelfs te huilen zonder tranen. Das raar zenne. Alé ik hoor het alarmke van mijn wasmachien afgaan, kzal maar gauw haar beertje gaan drogen dan is ze gerust.

Brientje

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 15:48
ratje

Brientje, herkenbaar zeg! Ik heb hier eentje dat zit te krijsen omdat ze haar pudding niet alleen mag eten van mij... Ik heb echt geen zin om haar daar mee te laten prutsen. Heel de boel kleeft dan bij elkaar en uiteindelijk heeft ze niets gegeten. Vanmiddag mocht ze haar patatjes wel alleen eten, en ze heeft geen hap in haar mond gestoken, ze zal dus wel honger hebben.
Allé ze is hier intussen gekalmeerd, zal haar maar uit de box halen.

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 20:59
mini-mama

Hoi mama's,
Hier nog eens nieuws van mini-mama... Ik reed daarstraks met de fiets voorbij de prémaman en ik moest denken aan alles wat jullie daar al over hadden geschreven Ben er niet binnen geweest, want ik heb nog veel zwangerschapskleren liggen van Daan, maar wil er in de solden wel eens binnenspringen. Zal in mijn achterhoofd houden wat jullie vinden he Ik vond de vorige verkoopster trouwens ook wel een supertoffe. Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Zeg, waren er hier geen mama's wiens kindje(s) naar windekind gaan? Want ik heb Daan vandaag ingeschreven voor de zaterdagopvang. Zijn jullie tevreden over de kribbe? Het zal op zaterdag wel helemaal anders zijn als door de week, maar het leek mij toch allemaal wel heel leuk en gezellig. Ook maar max. 7 kindjes, dus het blijft gezellig en doenbaar voor de begeleidster. Ook niet zo druk voor Daan.
M'n hartje breekt wel als ik er aan denk dat ik Daan op zaterdag moet wegdoen, maar ik ga hem door de week dan wel 1 à 2 dagen thuishouden. Zaterdag is gewoon de drukste dag en dan is het heel moeilijk om de twee dingen te combineren.

Voor de rest is Daan pas sinds vandaag terug "de oude". Maar morgen krijgt hij weer spuitjes op K&G en 't zijn straffe naar 't schijnt Ik hou m'n hart weeral vast. Verder moet ik nog véél verbeteren en wat ditjes en datjes doen voor school, voor ik mijn carrière kan afsluiten

Met de zwangerschap gaat alles prima (denk ik). Ik voel me alleen nog heel vaak moe. Niet meer zo zeer overdag, maar vooral 's avonds. Lig hier vaak al om 21u in de zetel te slapen, tot grote ergernis van mijn man. Hij snapt het ook niet helemaal, want bij Daan had ik dat niet. Maar kom, dat zal binnenkort ook wel over zijn zeker.

Vond het wel grappig om jullie verhalen over de wenende kindjes bij de wasmachine te lezen Daan heeft 5 verschillende "frummels" en die is met alle 5 even content Maar misschien krijgt hij ooit wel een favorietje he.

Hier is de "opvoeding" wel begonnen hoor, amai. Bordjes omkieperen, aan de lichtknop prutsen, zijn vlees eerst opeten en dan nog meer willen en niet krijgen en zeuren, ...

Maar goed, daar gingen we voor he

Bye!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 15:56

Hey

Mini-mama: ons amber heeft overlaatst ook die spuitjes gekregen. Ze geven ze in de arm. Amber is er niet ziek van geweest terwijl ze zeggen dat ze er toch ziek van kunnen zijn.

Mieke: zijn mijn artikelen er nog niet van tupperware?

Alé operatie "beertje" is dan toch nog goed afgelopen. Content dat ze was. Na deze week nog 2 weken en ik heb een weekje verlof. Het zal mij goed doen. Alé, als de kinderen het mij niet te moeilijk maken he want Aron is die week nog aan het werken dus veel verlof zal er waarschijnlijk nie inzitten vrees ik.

Weet er iemand waar ik voor een redelijke prijs een kinderfietsje kan kopen (12 inch)? Femke gaat in september naar school en 1x op de week mogen ze fietsen. Ben gisteren al bij den Buyl geweest en bij den Staut. Daar ligt het allemaal rond de 125€. Mocht er iemand zijn die ergens een goedkopere fietsenhandel weet, laat het dan maar weten aub.

Brientje

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 16:17
Marijke

Brientje,
in decathlon hebben ze er ook, maar heb geen ervaring met de kwaliteit.. Weet alleen dat ik supercontent ben van decathlon over andere dingen..
Hier is Quinten ook ziek.. al gedraagd hij zich ni echt ziek, behalve om de 3 à 4u als hij koorts krijgt en eens t zakt weer zo wild als iets..
groetjes

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:41
bliep

Hey,ik ben hier ook nog eens, heb te computer een paar dagen moeten missen...Hoe gaat het nog met iedereen?Hier gaat alles prima. Wij hebben afgelopen weekend een feestje gehad voor vrienden, er zat hier maar liefst 20 man. 't Was superdruk met nog eens eens twee kindjes erbij, maar 't was toch geslaagd. En de kindjes zijn flink geweest, die hebben de volgende dag alle twee geslapen tot tien uur! Vanmorgen ben ik nog eens op mijn werk gepasseerd, goeiedag gaan zeggen. Ik heb nu helemaal nog geen zin om al terug te beginnen, maar ik denk wel dat ik er tegen eind juli naar uit ga beginnen kijken. Al zal ik mijn twee meisjes dan verschrikkelijk missen... Maar ja, zover is het gelukkig nog niet!Mini-mama, de ene zwangerschap is de andere niet hé! Bij Nyah was ik ook ongelooflijk moe en lag ik ook te knorren in de zetel, bij Aiko helemaal niet... Bij jou is het dus omgekeerd! 't Komt dichterbij hé, het einde van het schooljaar! Zie je het een beetje zitten om daarna aan iets nieuws te beginnen?En Daantje krijgt af en toe kuren, hihi, dat begint hé, als ze een jaar zijn! Brientje, oei, dat zijn altijd dramatische momenten als er een beertje gewassen moet worden! Ik probeer het hier te doen als Nyah buiten speelt, dan heeft ze haar grote vriend niet bij zich. Ik doe het dan wel in expres-was (20 minuten) en dan centrifugeer ik eens goed zodat Basje (zo heet de beer) al min of meer droog is als hij er uit komt en niet speciaal meer moet drogen... Vroeger ging ik haar beer bij haar weghalen als Nyah lag te slapen en deed ik het dan, maar ze is zo eens wakker geworden terwijl hij in het machien zat en dan hebben we ellende gehad hoor!
Lievelien, nog even doorbijten en je hebt vakantie! Je kijkt er wel naar uit om terug bij je kleine meid te zitten zeker?

Oei, Aiko is het hier beu precies, 'k ga eens kijken wat er scheelt.

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:45
Ellen

Marijke, hopelijk is Quinten snel terug beter.

Mini-mama, ik ben heel tevreden over Windekind. Jochen start in augustus. Met de zaterdagopvang heb ik wel geen ervaring en ik weet eigenlijk ook niet juist wie er dan begeleiding doet maar de grote meerderheid zijn daar toffe mensen op een paar uitzonderingen na. Maar het kan even goed zijn dat jij die anderen dan weer wel goed vindt.

Brientje, je kan in de Fun en in de Euroshop ook fietsjes krijgen. Dat van Anouk komt van Euroshop en was 80 of 90 euro. In de fun liggen de prijzen ook tussen de 80 en 100€. Toch al een beetje minder. Ik vind het ook straf dat zo'n kleine fietsjes al zoveel geld kosten. Misschien kan je ook eens op ebay kijken, voor een mooi 2de handsfietsje.
Hoe vorderen de autorijlessen eigenlijk?

Lievelien, je hebt bijna vakantie. Nog een paar dagen en je bent er voor een tijdje vanaf. Heb je al nieuws gekregen of je mag blijven?

Vandaag met Jochen naar K&G geweest. Bij zijn eerste prikje heeft hij niet geweend maar de 2de ging de sirene af. Het was gelukkig snel gedaan. 7,5kg en 64 cm.

Groetjes Ellen

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:02
bliep

Hey,

ik kom hier efkes iedereen jaloers maken zie: ik heb vandaag Evelien van Marijke live gezien! Een wolk van een baby hoor, heel alert al en met mooie grote oogjes! En Quinten en Jente dat zijn twee deugnieten, maar toch ook om op te eten hoor Marijke!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:07

Hey,

Vanacht nie veel moeten slapen door een blaffend hondje op de kamer. Amber is namelijk heel ziek. Ik dacht echt dat er een hond op mijn kamer zat maar het was dus Amber die zo'n zware hoestbuien had. Vanmorgend mee naar de dokter en ze moet nu 14 dagen puffen. Ze heeft 2 verschillende puffers gekregen. Tis echt zonde.

De autorijvaardigheden staan op een zeer laag pitje. de voorbije 5-6 weken heb ik niets gereden. Er is telkens iemand anders mee weg. Al val ik er wel al mee in de kosten. De remschijven en de remblokken moeten vervangen worden. De kosten beginnen zich weer op te stapelen zenne.

Straks naar den tandarts op halfjaarlijkse controle. Ik moet sowieso nog ne keer terug want er is een klein stukje van mijn tand. De zenuwkes beginnen al te komen. Ik heb het zo niet echt voor tandartsen maar ale.

Ik zal mij maar al gaan klaarmaken dan kan ik mij nog eventjes proberen te ontspannen. ik kom vanavon nog wel ne keer kijken

Brientje

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 18:56

@ Mini-mama: Nanou die gaat vanaf september ook naar het Windekind. Ze zouden in juli nog contact opnemen om eens een gewendag te doen of gewenuurtjes, weet jij daar iets van Ellen ?
Ik heb Nanou niet ingeschreven voor de zaterdagopvang, want Guido is hier in het weekend thuis, is dus niet nodig als ik de zaterdag moet werken. Nanou gaat enkel de woe, do en vrij naar het Windekind gaan, de ma en di naar de oma of ik als ik thuis ben.

Wij zijn net terug van Center Parcs in Nederland. We hebben het super gehad, was er goed en héééél rustig ! Het 1ste verlofje met Nanou is geslaagd en nu zie ik het volledig zitten om met haar in oktober naar Griekenland te gaan!
Heb wel al aan 1 ding gedacht, hoe moet ik haar flesjes steriliseren? Wij zitten in een hotel en zie mij niet hoe ik dat zal moeten klaarspelen of moet dat maar tot 6 maanden ? Iemand raad ?

Voor de rest met iedereen ok? En met de zieken ?

Vele groetjes

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 20:54
Ellen

Katrien, fijn dat jullie weekje centerparcs goed meegevallen is.
Dat wenmoment is normaal gezien de week voor ze starten. Je mag dan een uurtje langskomen zodat Nanou daar al eens op de matten kan liggen en zien waar ze terecht gaat komen. Daarna vragen ze ook om ze al eens een half dagje te brengen voor het grote moment zodat ze het al een beetje gewoon is tegen dat ze hele dagen moet gaan maar dat laatste hoeft niet als je daar geen zin in hebt. De sociaal-verpleegkundige belt je daarvoor op om een afspraak te maken. Tegen mij heeft ze gezegd dat ze waarschijnlijk na het verlof afspraken gaat maken omdat ze voor het verlof alle facturen buiten moet hebben en de nieuwe dagprijzen moeten ook tegen dan berekend worden.
Dat steriliseren "moet" inderdaad maar tot 6 maand. Ik heb zo een sterilisator die in de micro moet en daar in het hotel zullen ze dat normaal gezien wel hebben in het restaurant voor babyvoeding op te warmen dus als je tegen dan nog wel steriliseren zal dat geen probleem zijn denk ik.

Brientje, de tandarts staat hier ook nog op de lijst. Moet alleen nog een afspraak maken en zie daar tegenop. Hopelijk is Amber snel beter. Als Rune begint te hoesten is hij precies altijd een zeehondje. Denk dan altijd dat hij de valse kroep heeft. Heb hier voor Rune ook 2 puffers (ventolin en flixitide) moest die vorig jaar heel de winter gebruiken en dit jaar heb ik ze eigenlijk maar een paar keer gebruikt. Hopelijk volgend jaar niet meer.

Groetjes Ellen

[Laatst gewijzigd door Ellen - 20/06/2008 @ 20:56] - Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 11:45

Hey dames,

Hier ben ik nog ies.Ik ben momenteel al enkele dagen thuis met buikgriep.Wel minder voor mijn collegas,want ik moest werken dit weekend.
Verder ben ik aan het overwegen om tegen dat Justine naar school gaat toch uit te kijken naar ander werk.De sfeer vermindert met de minuut,je moet oppassen wat je zegt en nog zo van die dingen.Langs de andere kant vergeet ik ook de kansen niet die ik er gekregen heb.Ik moest dikwijls wisselen in de periode dat ik veel naar de gyn moest,twas nooit teveel ,maar dan had ik nog een ander diensthoofd.
Katrien,leuk te horen dat het is meegevallen CP?Bij ons is slapen op weekend nog steeds een probleem de eerste nacht.
Brientje hoe gaat het met jou?
Mini-mama,gaat Daantje dan meer naar mama Hilde?Heb je nu vakantie of begin je direct in de winkel?
tIs hier echt stil de laatste tijd.

Hoe gaat het met de andere mamas?

Tot binnenkort,

kiryke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >