Hoi mama's,
Hier nog eens nieuws van mini-mama... Ik reed daarstraks met de fiets voorbij de prémaman en ik moest denken aan alles wat jullie daar al over hadden geschreven

Ben er niet binnen geweest, want ik heb nog veel zwangerschapskleren liggen van Daan, maar wil er in de solden wel eens binnenspringen. Zal in mijn achterhoofd houden wat jullie vinden he

Ik vond de vorige verkoopster trouwens ook wel een supertoffe. Altijd vriendelijk en behulpzaam!
Zeg, waren er hier geen mama's wiens kindje(s) naar windekind gaan? Want ik heb Daan vandaag ingeschreven voor de zaterdagopvang. Zijn jullie tevreden over de kribbe? Het zal op zaterdag wel helemaal anders zijn als door de week, maar het leek mij toch allemaal wel heel leuk en gezellig. Ook maar max. 7 kindjes, dus het blijft gezellig en doenbaar voor de begeleidster. Ook niet zo druk voor Daan.
M'n hartje breekt wel als ik er aan denk dat ik Daan op zaterdag moet wegdoen, maar ik ga hem door de week dan wel 1 à 2 dagen thuishouden. Zaterdag is gewoon de drukste dag en dan is het heel moeilijk om de twee dingen te combineren.
Voor de rest is Daan pas sinds vandaag terug "de oude". Maar morgen krijgt hij weer spuitjes op K&G en 't zijn straffe naar 't schijnt

Ik hou m'n hart weeral vast. Verder moet ik nog véél verbeteren en wat ditjes en datjes doen voor school, voor ik mijn carrière kan afsluiten
Met de zwangerschap gaat alles prima (denk ik). Ik voel me alleen nog heel vaak moe. Niet meer zo zeer overdag, maar vooral 's avonds. Lig hier vaak al om 21u in de zetel te slapen, tot grote ergernis van mijn man. Hij snapt het ook niet helemaal, want bij Daan had ik dat niet. Maar kom, dat zal binnenkort ook wel over zijn zeker.
Vond het wel grappig om jullie verhalen over de wenende kindjes bij de wasmachine te lezen

Daan heeft 5 verschillende "frummels" en die is met alle 5 even content

Maar misschien krijgt hij ooit wel een favorietje he.
Hier is de "opvoeding" wel begonnen hoor, amai. Bordjes omkieperen, aan de lichtknop prutsen, zijn vlees eerst opeten en dan nog meer willen en niet krijgen en zeuren, ...
Maar goed, daar gingen we voor he
Bye!