< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
04/07/2008 @ 22:47
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lievelien, nee niet gebeld mij gewoon effe aangesproken vorige week. Maar ben vandaag Jochen zijn dossier al in orde gaan maken en dinsdag al een wenmoment want heb een specialleke gekregen: Jochen start maandag 4 augustus ipv in september. Het heeft moeite gekost maar tis toch gelukt. Was al lang afgesproken aangezien ik nooit 8 maand thuis zou kunnen blijven.

Miekje: dikke proficiat met je zw. Een vwp is niet niks denk ik maar ja aangezien de omstandigheden zou ik het toch ook doen.

Ik denk dat het moeilijk gaat zijn om een dag af te spreken want ik moet het eerste weekend zaterdag weg. Dinsdag is mijn vriending bevallen. Zij geeft dan een babyborrel en ik ben meter dus kan moeilijk niet gaan he.

Allez, kruip onder de lakens.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:42

Hoi hoi,

De kindjes hun naam spreek je idd in het engels uit. Bij Juwan is het Joewen gesproken. Mijn vader blijft hardnekkig Joewan, maar de a is eigenlijk geen a. Mss raar, maar we hebben de namen gevonden in de amerikaanse basketbal. Jalen komt van Jalen Rose en Juwan van Juwan Howard.

Jalen is altijd maar bezig over het eerste leerjaar. De vakantie kan precies niet rap genoeg voorbij gaan voor hem. Ik heb daarstraks een mooi boekentas gezien voor hem. Morgen eens zien of hij hem ook mooi vindt. Het zal wel niet maar kom.

Morgen weeral een drukke dag voor de boeg. 's Morgens naar de kapper voor Jalen zijn haar te laten knippen, daarna naar het koopcentrum om een nieuwe broek voor Ivo, 's middags gaat Ivo lopen met een kameraad van hem en ik hoop dan tot in de winkel te raken. Later die namiddag gaan we bbq'en met diezelfde kameraad in Rupelmonde. Ik zou ook graag nog de keuken opruimen deliving op orde leggen en stofzuigen en dweilen.

Juwan heeft het de laatste week al erg moeilijk gehad. Hij slaapt heel weinig, eet niet bij Ivo of mijn schoonmoeder, alleen bij mij, weent van de moment dat ik uit zijn zicht verdwijn, heeft met momenten serieuze krijsbuien. s'Nachts wordt hij terug wakker, elke keer rond 4u. Als hij dan naast me ligt slaapt hij verder.
Pfff, ik hoop dat hij snel terug op zijn effen is, want ik trek het niet lang meer zo. Ik geraak nergens aan toe, als ik iets wil doen, dan is Juwan daar om mijn aandacht volledig op te eisen.

Alle ja, ik geraak wel weer door, zoals altijd.

Groetjes!!

Slaapwel

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:52

Online Status Bekijk profiel
Lievelien: het eerste weekend van september gaan we met het werk op zondag naar WalibiVerder staat er nog niets geplant

ik ben al iets beter. Hoewel de stem het nog wel van zich laat afweten.
Ze noemen mij op het werk Barry White omdat het zo'n broze stem is, zeer zwaar.
Femke hoest nu ook gelijk nen zeehond. Het wilt hier maar nie stoppen he. Amber vond het leuk om vorige nacht om 3.30u al wakker te worden. En dat is ze dan ook gebleven tot 7.30u. Ik was natuurlijk wel op tijd wakker om te gaan werken want vandaag ben ik ne keer begonnen van 6u tot 9u en van 15.15u tot 19.15u. We moesten zo vroeg beginnen om de winkel wat ordelijker te krijgen qua inruimen. Ik heb maar 3 uurtjes geslapen vorige nacht, ik was doodop. Toen ik vanmorgend thuiskwam ben ik toch nog een 2-tal uurtjes gaan slapen want anders had ik gewoon de dag nie doorgekomen. Morgen nog met sluit en dan ben ik 9 dagen thuis. Hopelijk kan ik wat rust inhalen.

ik ga nog een mailke sturen naar een collega en ik kruip in mijn bedje.

Slaapwel iedereen en een goe weekend

Brientje

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:34
Lievelien

Hoihoi,
ja inderdaad, naar het eerste leerjaar. Spannend.
Mama JJ, want ik me nu al lang afvraag: hoe spreek je ze juist uit, de namen van je zoontjes? Op zijn engels, of zoals je ze leest?
En, Mieke, goed gestreken? Als ge nog goesting hebt, ge zijt altijd welkom, hé. En dan mag je ineens de ramen kuisen, haha, want dat HAAT ik. Ik kan dat ook niet zo goed, ik krijg ze nooit zo mooi proper als ons mama.
Tis dus nog wel even spannend bij jou, hé. Ik duim alvast, hoor!

Katrien en Ellen: hebben ze jullie ook gebeld van Windenkind voor het administratief dossier in orde te brengen? Ik moet 4 augustus en dan gaan we ook een wenmoment afspreken.

Mini-mama: gaat het een beetje met de vermoeidheid?

Wij wilden altijd 2 kindjes en ons nieuw huis is daar eigenlijk ook maar op voorzien. Maar nu ik een kindje heb, lijkt drie me ook wel heel aanlokkelijk. Eerst nog even met mijn eerste rooien, hé. Ik neem mijn Cerazette-strip nog uit, en dan wil ik mijn cyclus laten doorkomen. Ik geef nog steeds volledig BV, hé, dus dat kan nog wel even duren. Hopelijk is alles terug weer een beetje normaal tegen dat Leni een jaartje is. Dan kunnen we voor nummer 2 gaan!
En het huis, tja, er zijn wel mogelijkheden, hoor. Maar dan wordt het allemaal ietsje krapper...

Voor de rest ben ik hier wel aan het genieten van het verlof, Leni slaapt eindelijk iets langer (van 23-6u), sinds ze terug op haar buik slaapt. In het begin legde ik haar op haar buikje, hé, omdat ze constant zichzelf wakker maakte door haar spastische bewegingen. Als ze dan op haar rug begon te slapen, legde ik haar ook zo, maar nu kan ze rollen van rug naar buik en rolt ze zich ook onmiddellijk in haar bedje zo... En ze slaapt weer beter, zoals in het begin. Tis dus wel echt een buikslaperke, zoals de mama. Alleen is dat soms met die volle borsten snachts moeilijk.

In afspreken heb ik ook wel zin, hoor. Misschien moet eens iemand een concreet voorstel doen? Zal ik het al eens doen, om te testen, hé. Het eerste weekend van september, 's zaterdags of 's zondags, maakt voor mij niet uit. Wie kan?

Groetjes,
Evelien

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:22
Katrien Leenesonne

Dag dames !

Mama JJ, Jalen volgend schooljaar naar het eerste leerjaar, amai zeg! Dat zal nogal wat geven sè, de grote school !
Goed dat je verlof is meegevallen! Toch spijtig van Ivo zijn ma hé!

Kiryke, hoe was het in Antwerpen met 'Fame' ? Was het de moeite ?

Mini-mama, leuk dat alles goed gaat met de zwangerschap !
Hier slaapt Nanou ook héél véél hoor ... ze slaapt altijd bijna het klokje rond en overdag na haar eten, speelt ze meestal een uurtje of zo en dan slaapt die terug. Het is dat ze het nodig hebben zeker ?
Wij gaan ook pas in verlof begin oktober, is wel ambetant iedereen in verlof te zien gaan, maar ja, mijnen tijd komt nog wel

Mieke ! Proficiat met je zwangerschap hé ! Ik duim dat alles goed mag gaan (voor de andere zwangeren ook hé )
Amai zeg, een groot gezin, chapeau hoor! Ik zou dat niet zien zitten, hier komt er zelfs geen tweede kindje bij. Ons Nanou blijft alleen Ik verlang er wel naar, maar mijn verstand zegt nee ...

Brientje, al wat beter ? Of nog altijd wat ziekjes ?

Ja, om eens af te spreken ... ik zie dat wel zitten hoor ...

Ga afsluiten, men meisje is wakker en ik ga haar groentepap geven

Tot later en al diegenen die verlof hebben, geniet er maar goed van

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 08:42

Hoi mama's,

Merci voor de felicitaties
Ik voel me redelijk,beetje meer moe dan anders maar dat komt ook wel door die utrogestan pilletjes hoor!
En mijn maagje voelt het ook,meer boertjes laten,veel speeksel,heel vervelend als je neerligt,dan lijkt het net of je verdrinkt opeens,vreselijk gevoel, vandaar ook al een opgevouwen dons aan mijn kant onder de matras gestoken,en dat helpt,heb er afgelopen nacht geen last meer van gehad...
Ik mag op 25 juli voor de 1ste keer naar Dr.Catry want voordien is hij in verlof en ik wil toch liever bij hem op controle gaan...Niet dat ik Dr.Smet geen goeie gyn vind maar...het is toch niet hetzelfde hé?

Brientje,ajejai seg,wat een toestand weer,hopelijk ben je vlug beter hoor!

Bliep,begint het nu al te kriebelen
Alles verloopt goed met de twee zusjes,lees ik,altijd fijn hé!
Hier ook onrustige kindjes hoor,wat een weer ook hé?
Warm,koud,zonnetje schijnt,dan weer regen,het lijkt wel April, met bijbehorende grillen, inplaats van Juli,het mag eens gaan zomeren van mijn zenne!
En ben vast niet de enige die dat denkt,zeker?

Elly,ik probeer wel te genieten maar de schrik zit er toch nog altijd goed in,daarom dat ik nu deze keer ook weer die pilletjes neem!
De 3 keer dat ik ze genomen heb, heb ik 3 gezonde kindjes,en de 3 keer dat ik ze niet genomen heb zijn uitgedraaid op een MK,geeft je te denken hé?
Mss wel toevallig maar tóch,ik neem ze toch maar!

Als er aan mijn kindje iets is,een afwijking of zo,gaan die pilletjes een MK niet tegenhouden,aldus Dr Catry!

Nu nog de VWP afwachten en pas dàn kan ik beginnen genieten...Die gaat plaatsvinden ergens rond de 14de week,vroeger kunnen ze dat niet doen aangezien er dan nog niet voldoende vruchtwater is!
Een vlokkentest kan vroeger maar houdt meer risico's in,liever niet dus...
Ik zie ook op tegen die VWP hoor maar aangezien Eddy uit zijn 1ste huwelijk een dochter heeft met het DS nemen we liever het zekere voor het onzekere!
Dat zal dan mijn 5de VWP worden
Van Shanna hebben ze dat ook gedaan omdat mijn toenmalige man zijn broer een kindje heeft moeten afgeven in de 7de maand van de ZW,dat kindje had een open ruggetje!
Dat hebben ze toen echt laat gezien,het was een vreselijke tijd,veel verdriet

Swat,over dat afspreken,ik ben voor
Wanneer gaat het door en waar?

Ik ga eens voortdoen,mijn zus komt straks,ze brengt haar strijkijzer en strijk mee,we gaan gezellig samen strijken,dat geeft een extra stimulans,wie het éérst gedaan heeft...hahahahaik verlies op voorhand,zo'n berg seg!

Mieke

[Laatst gewijzigd door Mieke - 04/07/2008 @ 08:43] - Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:33

Hey,

Gisteren naar den dokter kunnen gaan. Heb een infectie op mijn luchtwegen, stress en oververmoeid. Ook heb ik blijkbaar een soort wratje op mijn rug (ik dacht altijd dat dat een onstoken porieën was), dat heeft ze maar ineens bevroren. Deed da raar. Ge hoort da zo knetteren en pieken dat da deed. Moet weer heel wat medicatie nemen. Dus zit ik vandaag een dagje thuis. Al goed ook want ik heb toch geen stem. Mijn stembanden zijn beschadigd door het hoesten. Vanavond moet ik wel om 19u op een spoedvergadering zijn op het werk. Dan is nen mens al eens ziek dan moet ge nog op die stomme vergadering zijn ook.

Och ja, nog 2 dagjes werken dan en dan heb ik een weekje verlof. Hopelijk houden de kindjes het rustig.
Ik voel op dit moment dat de aan het doorkomen zijn. Mijn buik wordt precies uit elkaar gerokken. De laatste tijd kan ik er zo van afzien he. Binnenkort moet ik toch naar de gyn op controle, kzal eens vragen voor een andere pil.

Ale ik ga wa rekeningen betalen want ze stapelen zich hier meer en meer op.

Brientje

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 18:15
bliep

Hey,

Mieke, een ongelooflijke proficiat!!! Ik duim dat alles goed mag gaan en dat je over 8 maand opnieuw een wolk van een baby in je armen hebt!

Mini-mama, jij bent intussen de 12 weken voorbij zie ik! Heb je nog last van de vermoeidheid?

Brientje, toch denken over een derde? Hopelijk voel je je tegen het einde van het jaar dan toch weer beter in je relatie!
En nu twee lastige kindjes? 't Zal het weer zijn zeker? De OM vertelde mij daarjuist dat ze ook afgezien heeft met haar kindjes vandaag!

Hihi, hier ook al een heel klein beetje kriebels voor een derde, maar wij wachten nog even. Ik had eerst gezegd dat ik volgende zomer weer wilde stoppen met de pil (in mei hebben we nog twee trouwfeesten en daar zou ik toch graag nog eens naartoe willen gaan zonder dat ik zwanger ben of borstvoeding geef... ), maar af en toe denk ik dat ik misschien toch liever niet zolang wacht. We zien wel...

Groetjes,

bliep

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:21

Mieke proficiat met je zwangerschap.
Probeer niet te vergeten om er van te genieten.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:09

Heykes,

Mieke: nen dikke proficiat!!! Alst zover is stuurt ge maar een kaartje he dan kom ik zeker af. Ik zal nog efkes moeten wachten maar het is hier in mijn kennissenkring zeer druk que komende boelekes dus da van u kan er zeker en vast nog wel bij.

Ik zou graag vanaf januari voor een 3e willen gaan. Maar tligt nogal dubbel. Gaat em (den aron) er zijn voor ons of nie??? Ik heb nu al zoveel last met mijn 2. Zeker de laatste week. Allo tokio!!! Die 2 hangen mijn voeten uit, nie te doen. De ganse dag liggen zagen en huilen, nie luisteren, alijd tegenspreken en kresbuien krijgen. Ze slapen alle 2 zeer slecht 's nachts. Ik zen totaal op, ik ben een wrak. Ik ben ziek aan het worden, mijn longen doen pijn, mijn hoofd staat op barsten. Volgende week heb ik verlof, ale verlof, verlof zou ik da nie noemen. Ik moet thuis harder werken dan op het werk zelf.

Op reis gaan zit er nie. Enkel in bankenhof zal ik mij mogen amuseren terwijl ik naar de koeien mag liggen kijken. En vooral veel kuisen. Ik zal ne keer grote kuis doen nu ik ganse dagen thuis zit volgende week.

Ik ga mijn zaagjes klaarmaken voor hun bedje en hopen dat ze goe slapen. Of ik vrees dat ik morgen nie zal gaan werken, dan kan ik wel naar den dokter gaan.

Brientje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:41

Hoi hoi!!

Hey mini-mama, das graag gedaan hoor! Ik spring nog wel eens binnen!

Mieke, een dikke proficiat he zeg!! Kan het dat het voor begin februari is?
Goh nu begin ik jaloers te woren zeg. Al die hele kleine baby'tjes en al die zwangeren. Ik zou graag nog eentje willen, maar mijn hart zegt ja en mijn verstand zegt nee. En natuurlijk, Ivo zegt ook nee.

Allee, ik ga bij mijn kindjes zitten, ze zitten in het zwembad. Ik ga me effe buiten zetten met een boekje en dan verder doen met mijn huishouden hier ze.

Das juist, gaan we eens afspreken met ons allen? Mss eens een terrasje gaan doen ofzo? Of liever eens naar het ster ofzo?

Tot vanavond mss

[Laatst gewijzigd door Mama JJ - 01/07/2008 @ 21:49] - Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 10:35
Cindy VM

Aan mini-mama en Mieke: een dikke proficiat met de zwangerschap.
En amai Mieke jullie hebben inderdaad een groot gezin, chapeau zou ik zo zeggen want ik zou dat voor mezelf niet zien zitten. Een tweede is er zeker nog welkom bij ons maar dat is dan meer dan genoeg. In ieder geval mama's geniet van jullie zwangerschap.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 10:13
Marijke

Mieke,
dikke proficiat!!
En nu met ons derde moet ik wel zeggen.. chapeau dat jij zo'n groot gezin ziet zitten! Soms zegt m'n ventje dat hij er wel nog 'n zoontje bij wil hebben (maar omdat je dat niet kan kiezen, stoppen we bij drie zegt hij dan), maar net ik die altijd nog 'n vierde wou, ben nu de laatste weken wel van gedacht verandert.. moet er zelf nog aan wennen dat ik hier degene ben die zegt, nee, jong, 't is echt genoeg ..
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 09:40
Lievelien

Woohoo, Mieke, geweldig nieuws...
Zo krijg ik ook alweer zin, haha
Hou jullie goed, hé!
Daag,
Evelien

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 09:04
mini-mama

Joepie, Mieke, een dikke proficiat!!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 08:27

Hoi mama's,

Lang geleden,ik weet het

Mini-mama,proficiat met je zw!
Jij hebt dat goed geheim kunnen houden
Zoals je ziet is dat bij mij onmogelijk,ben zo'n flapuit en daarbij,ik kan het niet lang geheim houden binnen mijn kennissen kring want ik ben vorige week al gestopt met paardrijden!
Dat valt dus meteen op natuurlijk!

Ik ga mijn kids aankleden en aan mijn berg strijk verder doen...zucht!

Mieke

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:16
mini-mama

Hoi mama's,

Hier nog eens een berichtje van mini-mama.
Ben vandaag begonnen in mijn "nieuwe job". En ik ben al doodmoe Een hele dag in de winkel of commissies gaan doen, tussendoor ook nog voor Daan zorgen en dan nog koken. Maar ben nu alleen thuis met Daan en die rust bevalt me wel

Met Daan is alles OK. Denk ik toch. Hij slaapt wel abnormaal veel. Gisteren in één stuk door tot 10u30 en vandaag tot 9u!?! En dan tussendoor ook nog redelijk lange dutjes. Er zal toch wel weer niks onder de leden zitten zekers

Met de zwangerschap is alles OK. Vorige week bij de gyn geweest en alles was prima in orde! Perfect op schema. En gisteren hoorde ik dat mijn beste vriendin ook zwanger is!!! Wiehaa! Voor 5 weken later dan ik uitgeteld ben. Dus ze is nog maar héél pril zwanger. Maar het viel al op omdat ze rookt(e) en tijdens het uitgaan wel wat bier dronk. En nu is ze daar dus allemaal mee gestopt, en iedereen vond het raar en dus kon ze niet anders dan het zeggen We gaan samen al solden-shoppen in de zwangerschapskleding

Onze vakantie ligt nog ver in het vooruitzicht. Pas begin september. Maar dan hebben we dat nog tegoed he. Hoewel ik stiekem jaloers ben op iedereen die al geweest is of nu vertrekt
Maar mijn schoonouders zijn nu op vakantie dus is het lekker "rustig" in de winkel

MamaJJ: bedankt voor je kaartje hoor! Zo attent! En dat is weer typisch ik: ben ik eens even boodschappen gaan doen en dan sta jij daar! Maar ik vind het heel lief dat je daaraan gedacht hebt!

Seg, gingen de waaslandmama's zo eens niks doen in 't ster of zo?

groetjes! (ga genieten van MIJN zetel die ik met NIEMAND moet delen vanavond )

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 09:25

Hoi hoi,

Gauw even een berichtje want ik moet seffens gaan werken en daarna gaan we naar de zee.

Kiryke, dat was ik idd in de Bart Smit. Stond jij voor ons toen we net de Bart Smit binnen gingen? Jullie hadden een buggy bij. Met kindje in natuurlijk, maar het kindje heb ik niet gezien. We moesten nog wat verjaardagcadeautjes gaan halen want Jalen is voor 3 verjaardagsfeestjes uitgenodigd waaronder 1 van een tweeling. Dat loopt best wel op hoor.

We zijn even langs de Rijn geweest, maar veel tijd was er niet om er een deftig van te genieten. Tegen dat we zowat alle goede dingen hadden ontdekt, moesten we eigenlijk naar huis vertrekken. Zo hebben we een reden om volgend jaar terug te gaan naar daar.

Het was dit jaar idd de laatste keer dat we buiten de schoolvakantie op reis konden gaan. Jalen gaat naar het eerste leerjaar. Pff, ik kan er echt niet van over dat hij al zo groot is.

Weet je, ik had niet verwacht van mijn broer dat hij zo onverschillig zou doen tegen mijn kinderen. Ook al hebben wij ruzie. Ik dacht dat hij ook redeneerde van; de kinderen kunnen daar niet aan doen. Maar blijkbaar heb ik me daar serieus aan mispakt. Iedereen zegt dat hij fout is geweest en dat hij overreageerde, maar hij blijft erbij dat ik fout ben geweest, dat ik mijn kinderen niet in de hand heb en dat ik mijn kinderen niet kan opvoeden. Nou ja, dan hoeft het voor mij niet. Ivo en ik hebben zo veel voor hen gedaan en het enige dat we krijgen is stank voor dank. Ze zijn zogezegd niet kwaad op Ivo, maar toen hij verjaarde heeft hij niets van hen gehoord. Ze zijn alles kapot aan het maken en als ze zo nog lang verder doen zijn zij binnenkort iedereen van mijn familie kwijt en dat is wat mijn broer zijn vrouw wil, denk ik.
Ik maak me er niet te druk in. Niet meer alleszins. Zolang ze mij gerust laten, laat ik hen met rust.

Zo, ik ga vertrekken want ik moet de kindjes nog naar mijn schoonmoeder brengen.

Misschien tot vanavond!!!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:38

Hey dames,
Ik kom ook nog eens piepen.Justine ligt nog te pitten,na 3 moeilijke nachten van hoesten.Ikzelf heb ook een tukje van een halfuurke gedaan.
Ik had deze week avonddiensten,ze telde dubbel.Geen enkele avond op het juiste uur kunnen stoppen en dwz dak Kurt amper heb gezien,want die had de vroege dienst deze week.
We hadden op het werk ook een overlijden tijdens mijn avonddienst en dan moet ik nadien altijd even bekomen,maar het hoort bij de job.Ik voel mij nog steeds eenzaam op het werk,op enkele collegas na dan,maar als je halve dagen werkt,dan zie je die niet veel he.Mijn collega (vriendin) heeft mij ook een beetje laten vallen,omdat ik nu op onze andere dienst werk(wel nog onder hetzelfde diensthoofd,maar een andere verdieping)ik zal binnenkort wel terug meer boven staan,maar ja.Het doet mij pijn,kweet niet wat er gebeurt is,maar ze doet koel en afstandelijk.Zal wel overwaaien zeker.Iedereen heeft nood aan vakantie bij ons,vanwege de drukte!
MamaJJ,heb je iets gevonden in den Bart Smit?Ik dacht dat jij het was,want ik ken Ivo he.Ja met je schoonfamilie op vakantie gaan is niet alles he.Wij gaan in september met mijn mama,maar tegen je eigen mama kan je al wat meer zeggen he.Ze zal wel voor de nodige animatie in de auto zorgen voor Justine..Ben je langs de Rijn gaan rijden ?
Lievelien,eindelijk vakantie!!!!Misschien kom ik je dan nog ies tegen.
Zo,ik kom morgen wel verder praten,want er is er eentje wakker geworden.
En ik ga mij sebietekes klaarmaken om naar Fame te gaan kijken in Antwerpen met enkele vriendinnen en nadien naar Beveren markt om ene te gaan drinken.
Sara is nu toch gedaan!Daar bleef ik gewoon voor thuis
Zo een fijn weekend!

groetjes kiryke

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:20
bliep

Hey,

mamaJJ, blij te horen dat de vakantie zo goed meegevallen is! De laatste keer dat jullie buiten de zomervakantie zijn kunnen gaan nu Jalen naar de lagere school begint te gaan?
Maar wat jammer dat je zo'n ruzie hebt met je broer!! Ik ken het hele verhaal natuurlijk niet, maar ik begrijp wel dat je geen peter wilt die niet naar zijn petekind om kijkt... Had je dat dan helemaal niet zien aankomen?

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]