Hoi mama's,
Merci voor de felicitaties

Ik voel me redelijk,beetje meer moe dan anders maar dat komt ook wel door die utrogestan pilletjes hoor!
En mijn maagje voelt het ook,meer boertjes laten,veel speeksel,heel vervelend als je neerligt,dan lijkt het net of je verdrinkt opeens,vreselijk gevoel, vandaar ook al een opgevouwen dons aan mijn kant onder de matras gestoken,en dat helpt,heb er afgelopen nacht geen last meer van gehad...
Ik mag op 25 juli voor de 1ste keer naar Dr.Catry want voordien is hij in verlof en ik wil toch liever bij hem op controle gaan...Niet dat ik Dr.Smet geen goeie gyn vind maar...het is toch niet hetzelfde hé?
Brientje,ajejai seg,wat een toestand weer,hopelijk ben je vlug beter hoor!
Bliep,begint het nu al te kriebelen

Alles verloopt goed met de twee zusjes,lees ik,altijd fijn hé!
Hier ook onrustige kindjes hoor,wat een weer ook hé?
Warm,koud,zonnetje schijnt,dan weer regen,het lijkt wel April, met bijbehorende grillen, inplaats van Juli,het mag eens gaan zomeren van mijn zenne!
En ben vast niet de enige die dat denkt,zeker?
Elly,ik probeer wel te genieten maar de schrik zit er toch nog altijd goed in,daarom dat ik nu deze keer ook weer die pilletjes neem!
De 3 keer dat ik ze genomen heb, heb ik 3 gezonde kindjes,en de 3 keer dat ik ze niet genomen heb zijn uitgedraaid op een MK,geeft je te denken hé?
Mss wel toevallig maar tóch,ik neem ze toch maar!
Als er aan mijn kindje iets is,een afwijking of zo,gaan die pilletjes een MK niet tegenhouden,aldus Dr Catry!
Nu nog de VWP afwachten en pas dàn kan ik beginnen genieten...Die gaat plaatsvinden ergens rond de 14de week,vroeger kunnen ze dat niet doen aangezien er dan nog niet voldoende vruchtwater is!
Een vlokkentest kan vroeger maar houdt meer risico's in,liever niet dus...
Ik zie ook op tegen die VWP hoor maar aangezien Eddy uit zijn 1ste huwelijk een dochter heeft met het DS nemen we liever het zekere voor het onzekere!
Dat zal dan mijn 5de VWP worden

Van Shanna hebben ze dat ook gedaan omdat mijn toenmalige man zijn broer een kindje heeft moeten afgeven in de 7de maand van de ZW,dat kindje had een open ruggetje!
Dat hebben ze toen echt laat gezien,het was een vreselijke tijd,veel verdriet
Swat,over dat afspreken,ik ben voor

Wanneer gaat het door en waar?
Ik ga eens voortdoen,mijn zus komt straks,ze brengt haar strijkijzer en strijk mee,we gaan gezellig samen strijken,dat geeft een extra stimulans,wie het éérst gedaan heeft...hahahaha

ik verlies op voorhand,zo'n berg seg!
Mieke