< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
15/02/2008 @ 20:58
mini-mama

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

m'n hubbie is naar Frans Bauer aan het kijken, dus kom ik effe langs

Ni veel te vertellen eigenlijk. Weeral weekend he! Hopelijk zo goed weer als vorig weekend, maar het zou wel kouder zijn hoor ik net.

Valentijn was niets bijzonder. Ik kreeg van mijn man...frietjes van de frituur Dan moest ik zelf niet koken he
We wilden eigenlijk uit eten gaan, maar Daan was zooooo moe dat hij al vroeg in zijn bedje lag.
Hij begon weer flink te hoesten vandaag Direct terug begonnen met de aërosol. Blij dat ik dat ding gekocht heb!
Vanavond had hij ook weer wat koorts. Tis te zeggen, 38°C. Ni echt veel dus, maar heb toch maar een perdolanneke opgestoken.

Kga terug in m'n zeteltje kruipen, mijn benen zijn nogal moe precies

Tot de volgende!

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 14:57
Marijke

Kiryke,
Vandam&vandam drukt nog wel, hoor, maar alleen geen geboortekaartjes meer... en haasdonk is helemaal de andere kant van beveren... we wonen hier tegen Melsele,hé.. zal zo al 'n gedoe zijn met de 2 kindjes dat ik m'n ventje ook niet ga aandoen om kweeniewaar nog de kaartjes te moeten gaan afhalen.. maar mocht ik bij Mertens écht m'n zin niet vinden, zal ik daar 'ns gaan zien
groetjes,

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 14:26

Hey iedereen,
Ik ben vandaag thuis gebleven van het werk.Had al een hele week keelpij,maar ja,je denkt gaat wel over,niet dus.Ik ben naar de dokter geweest,die zei amai zo'n keel dat is ook niet van vandaag.Maar met een peutertje in huis,hoop je toch stiekem dat het voorbij gaat.Heb een virale infectie in mijn keel en mag dus even niet gaan werken,omdat het makkelijk overzet..Ik slaap veel en dat is daar allemaal van.Justine is wel naar de opvang,dus kan ik me dat permiteren.
Valentijn was hier zoals alle jaren.Kurt vergeet het,ik geef een kleine attentie en we gaan volgende week uiteten.
Marijke,Waarom overweeg je niet drukkerij "Vest" in Haasdonk,das maar in de Zandstraat en zeer veel keuze.Ik wist niet dat VANDAMVANDAM ermee gestopt was??
Brientje ,heb je al ies gehoord bij de GVA?Hoe ist verder thuis?
Hoe ist met mieke?Das echt lang geleden8
Lievelien,je schoonvader heeft nog les gegeven aan Kurt op het college.Maar ik dacht dat die zijn kroost nog niet zo oud waren.Ik houd de prille mamas goed in het oog nu.Ik ga gemakkelijk naar het ster wandelen.
Hoe gaat het met de andere dames?

Justine heeft nog steeds last van die buien,maar alleen thuis.Bij de OM is ze heel voorbeeldig en bij familie ook.

Verder kijk ik al uit naar dinsdag dan ga ik met de toekomstige bruid waar ik getuige van ben naar de Mirage in Schelle.

groetjes en tot vanavond!
Kiryke

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 12:59
Marijke

Ellen,
ik was 't met die vraag van de drukkers. We gingen altijd bij Vandam&Vandam, maar die is er dus anderhalf jaar mee gestopt .. Ik denk dat ik 'ns bij Mertens ga zien, aan 't school stelden ze me die ook voor..
Deze morgen naar Ava geweest en al lintjes gaan halen, verpakkingspapier voor 't geen we aan de kindjes gaan geven en een eerste lading suikerbonen. Volgende week kan ik dan misschien beginnen...
Voor Valentijn heb ik gisteren 'n kaartje gekregen (ventje heeft al 't verbod gekregen om planten of bloemen te geven, want vind dat zo cliché ) en savonds samen in bad gekropen en over de namen voor ons prutske bezig geweest
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 11:51
Ellen

Tis hier inderdaad rustig. Ik kom wel dikwijls lezen maar heb niet altijd de tijd om te antwoorden.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar er zijn niet zoveel drukkers in Beveeren denk ik. Wij zijn tevreden van Mertens op de Markt. Dan is er ook nog Vandam&Vandam in de Glazenleeuwstraat en er is er ook nog ene in de Ciamberlanidreef recht over de CM. Dat zijn zowat de enigen die ik weet.

Lievelien, super dat je borstontsteking voorbij is. Ben je nu al met Leni naar Osteopaat geweest of is dat pas volgende week?

Mini-mama, Gelukkig zijn er nu een aantal misverstanden van tijdens je bevalling opgehelderd. Kan me voorstellen dat je niet echt onmiddellijk een mama-gevoel hebt als je kindje niet op je kamer is. Langs de andere kant kan ik het natuurlijk ook wel begrijpen dat ze je kindje niet op je kamer leggen als jij er nog niet bent. Of zat Tom daar op jou te wachten? Want dan is het inderdaad maar zonde dat ze Daan zo lang "bijgehouden" hebben.

Marijke, hopelijk gaat je keelontsteking snel over. Ik zit hier al met snot en hoest van voor ik moest bevallen. Het betert wel telkens maar het is nog niet volledig over en nu begin ik dus al terug te snotteren en hoesten. Ik zal misschien toch maar eens vitamientjes nemen.

Brientje, ik heb ook niks gekregen maar dat komt omdat ventje zijn portefeuille thuis vergeten was. Hij stond daar mooi in de winkel zonder geld . Hij heeft het dan maar opzij laten leggen en gaat er vandaag om. Ik ben dus nog in blijde verwachting...

Woensdag met Jochen naar de KA geweest. Was op 10 dagen 490gr bijgekomen dus dat is goed. Ik denk alleen dat ze in het ziekenhuis zijn lengte verkeerd gemeten hebben want hij was nu al 51cm, wil zeggen dat hij op 3 weken al 4cm gegroeid is en dat vind ik nu wel een beetje overdreven. Bij KA klopte het want daar heb ik het gezien. Ik denk dat Jochen een even groot etertje gaat worden als Rune want amaai, 4 uur tussen een voeding laten dat bestaat niet zenne. Achter 3u of 3.30u zet hij zijn keel al terug open. Zelfs als zijn fles leeg is reclameert hij nog. Maar ik geef hem nu al 120 met 4 schepjes dus ik denk dat als ik hem nog meer ga geven ik zijn maagje ook zelf groter maak. Volgens KA is die 120 zeker genoeg en zou hij dan al bijna op 5 flessen moeten overgaan. Yeah right!!

Zondag gaan we nog eens zwemmen met de 2 grootsten. Kwestie van hen ook nog wat aandacht te geven natuurlijk.

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 11:14

Online Status Bekijk profiel
Maar stillekes zenne!!!
Ale, op Valentijnsdag geen enkel berichtje.
We zijn hier toch nie aan het stilvallen zeker.

En wat hebben de mama's gekregen allemaal? Ikke niets zoals verwacht.

Verder is het hier kalm, straks gaan werken en daar is het dan ook al zo rustig.

En Mieke, hoe zit het daar met de zieken? En hoe ist met u? Geraakt gij een beetje terug op uw plooi?

Ik zal vanavond nog ne keer komen kijken of er toch nieuwe berichten zijn
Brientje

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 17:11
Marijke

Kiryke,
join the club .. hier ook 2 klein mannen die constant de boel op stelten zetten.. ik probeer dan zelf wat 'rust' te zoeken door wat in de keuken te doen en hopen dat ze dan braaf wat komen helpen, maar vooral Jente breekt constant de boel af.. Ze heeft vandaag ook weer niet geslapen, dus van om half 7 zit ik hier ook met de kindjes.. deze morgen met Jente alleen, vanaf smiddags met de 2 (wat gaat dat geven met 3? )
Nu ja, ik heb daarnet vlaai gemaakt en pizzadeeg, ik zal daar wat van genieten, dan voel ik me direct al stukken beter ..
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 16:56

Hey iedereen,
Hier is Justine weer in haar dagje.In de Krea heeft ze de boel even op stelten gezet.Negeren is de boodschap,maar dan zie je die mensen kijken,van amai.
Brientje,op het werk was het editie Metropool en daar stond ze niet bij.Kan je het niet opvragen bij de gazet van antwerpen zelf?Ik denk zelfs dat je dat via de pc kunt.Sorry!
Mini-mama,hebben ze fietsstoeltjes bij de paradisio?En wat kost dat?

Ik heb hier echt nood aan alleen te zijn,want das echt vermoeiend dat die zo een hele dag is.kheb gewoon zin om zelf een potje te wenen.Ze was dan ook vroeg wakker 6.30u en een klein dutje van een uurke.Ik voel me zelf niet echt goed,ben precies ziek aan het worden.En ben heel erg moe.
tot straks misschien.

groetjes,
kiryke

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 15:08

Kiryke: we hebben momenteel geen schermen om aan de vensters in de auto.

Hier is het momenteel rustig. Het is nog altijd nie doorgedrongen bij hem maar ik wacht nog een tijdje af. Rome is ook nie op 1 dag gebouwd hé.

Mini-mama: verkopen ze bij jullie in de winkel konijnenhokken voor buiten? ZO ja, zou je mij dan ne keer een aantal prijzen kunnen noemen want we zijn dus op zoek naar een hok om ons Snuffelke buiten te zetten deze zomer. Ze ruift nu ook verschrikkelijk maar ja daar is stofzuigen goed voor he.

Wat Valentijn betreft heb ik voor mijn ouders en schoonmoeder een doos Merci-chocolade gaan halen. Ga er een hartje aanhangen met de foto van de kindjes erop met achteraan een tekstje op. Simpel maar het is het gebaar dat telt.

Ik kom vanavond nog ne keer kijken.

Brientje

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 13:27
mini-mama

Hellow ladies,

Ben vandaag naar de gynaecologe geweest, was geen probleem met de maandstonden. Heb het met haar eens gehad over mijn bevalling (ks). Dat ik er een beetje een "leeg" gevoel bij had omdat ik Daan pas 3u later heb gezien, en dat ik zelf zijn eerste flesje niet gegeven heb. Ze zei dat ze zelf zulke dingen niet in de hand heeft, maar dat dat aan de anesthesist ligt die moet tekenen om van de recovery af te mogen. En als die met iets bezig is, dat dat soms wel even duurt. Maar ze zei dat ik er volgende keer best op mocht staan om snel weg te mogen, en dat ik best mocht vragen om te wachten met het eerste flesje tot ik het zelf kon geven. Ze begreep niet goed waarom dat nu het geval niet was, maar dat ligt aan de afdeling neonatologie.
Ik zei ook dat ik het jammer vond om op een lege kamer aan te komen na de bevalling, maar ze zei dat het wettelijk niet mag dat de baby op de kamer al is als de mama er nog niet is.
Heb wel een goed gevoel bij het gesprek, er is heel wat opgeklaard.

Ow ja, en ik vroeg ook waarom ze me toen zei dat we een jaar moesten wachten om terug zwanger te zijn. Ze zei dat het puur aan het litteken ligt. Maar als we willen, mogen we er weer volledig voor gaan Wiehaa!

Kheb nu geen testen meer in huis, dus nu moèt ik wel wachten tot aan mijn NOD... Kga der ook geen meer bestellen via internet...

Ben ook nog het aërosoltoestel terug gaan brengen naar de apotheker. We raakten aan de praat, en uiteindelijk heb ik een toestel van haar kunnen kopen voor 50 euro!! Echt een professioneel, zoals in de ziekenhuizen!! Het is wel al 5 jaar oud, maar kom, de werking is hetzelfde he. Wiehaa!!

Ben dan ook nog naar de paradisio geweest voor wat ditjes en datjes. Heb een spiegel gekocht voor in de auto, om naar Daan te kunnen kijken als hij in de stoel zit. Nog een speelmat om aan de passagierstoel te hangen. Er kan wat "rommel" in en Daan kan er later mee spelen. Bobux-schoentjes ook nog Zoooooo schattig! Met een olifantje op! Hij begint meer en meer op zijn beentjes te staan, en op zijn sokjes schuift hij dan uit. Ik heb wel sokjes met anti-slip, maar niet allemaal. En kga ze nog niet onmiddellijk aandoen, maar kon ze niet laten liggen
Verder nog een fietsstoeltje, ook wel nog vroeg, maar ik was er dan toch. En toen was het geld weer op

Pfff, en ik mij maar afvragen waar elke maand dat geld naartoe vliegt

Brientje, hoe is het thuis? Heeft hij het al wat beter door? Op je tanden bijten hoor! Maar is niet gemakkelijk natuurlijk, dat besef ik wel...

is bij ons ook niet echt een "hot" item hoor. Klein kaartje en dat zal het zijn denk ik.

Lievelien, de eerste momenten op het werk is altijd "terug in gang schieten", maar we zijn het alweer hélemaal gewoon. En inderdaad, over 5,5 week is het weeral vakantie . Maar daarna is het 11 weken aan een stuk, en dat is wel héél lang. Ik weet het, andere mensen moeten dat ook doen, maar onze job is wel héél slopend voor je concentratie enz... Een collega die uit de privé komt, zei dat ze nu heel goed snapt dat we soms snel toe zijn aan vakantie...

Voila, ga hier nog eens wat werken se.

tot de volgende!

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 16:02
Marijke

Brientje,
je ventje denkt misschien dat je 't niet meent en je dat toch niet doet, weggaan bij hem? En dat hij daarom maar gewoon verder doet? En anders is 't wel héél duidelijk..
Bliep,
hier wordt valentijn ook niet gevierd, hoor.. ventje wou wel iets gaan eten, maar had er echt geen zin in (als ik de prijzen van al die menu's zie.. man man, dat kan ik er echt niet aan geven!).. en nu ook met die zieke kindjes en ikzelf constant doodop.. dat gaan eten zal voor maart of april zijn heb ik beloofd..
Net Quinten gaan halen van school.. zo'n mooie kroon dat hij op had! Maar hij is ook wel doodop want weende toen hij me eventjes niet meer zag en toen ik daarna zei dat hij bij mij moest blijven, moest hij weer wenen..
groetjes,

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 15:15
bliep

Hey,

Brientje, jongens, jongens, hij wil het echt niet snappen hé zeg! Vindt het blijkbaar maar evident dat jij alles doet thuis en hij zijn ding maar doet.
Ik merk bij mijn ventje ook wel dat hij er niet altijd bij stil staat dat het verdorie ferm vermoeiend kan zijn om er alleen voor te staan en soms vindt hij het naar mijn zin ook iets té evident dat ik er altijd voor Nyah ben, maar als ik hem vraag om ook iets te doen of hem attent maak op een aantal dingen, dan doet hij echt wel zijn best...
Ik begrijp je frustraties dus wel een beetje, en kan me best voorstellen hoe irritant het moet zijn als je partner ondanks alles gewoon zijn eigen ding blijft doen!

Kiryke, 't is daar een sprongetje hoor, ik weet dat nog heel goed van bij Nyah, die begon toen ook haar eerste kuren te krijgen. 't Is even lastig, maar consequent zijn en haar negeren als ze dwarsligt, dat helpt echt hoor! Eventjes op de tanden bijten en het sprongetje is voorbij!

Valentijn wordt hier precies wel redelijk gevierd? Wij doen daar niet aan mee, nooit gedaan eigenlijk. Maar wel romantische festiviteiten in het vooruitzicht: volgende week zijn we 4 jaar getrouwd en dan gaan we samen ook nog eens lekker dineren. En normaal gezien krijg ik dan ook een bosje bloemen... Ben eens benieuwd of mijn ventje het gaat onthouden!

Lievelien, oeioei, jouw Bart zal nu ook wel niet veel zin hebben om voor de school bezig te zijn! En voor het komend weekend geven ze ook weer mooi weer op...

Nyah was vanmorgen weer helemaal vrolijk, ze heeft nog eens het klokje rond geslapen en dat heeft haar duidelijk deugd gedaan. Vanmorgen was er bij de OM ook een nieuw kindje, een baby van amper 2 maand. Nyah was echt superlief, wilde heel de tijd aaitjes en kusjes geven. Dat belooft!

Pfft, ik heb echt geen zin om te werken vandaag, nochtans veel te doen. Ik zal er nog maar even aan verder doen en dan... zwemles!!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 14:58

Hey,

Awel, het dreigement heeft dus niets uitgehaald. Zondag is hij heel den dag weggeweest (op die wei dan, was pas thuis om 23.45u) en dan gisteren stond ik er weer heel den dag alleen voor. die komt thuis en het enige wat eruit komt is: "wa is er om te eten???"
Als em zo afkomt kan em voor zichzelf voor eten zorgen. Hij heeft dan maar een pan met eieren gebakken.
Gisterenmorgend alleen de 2 kindjes in bad gestoken. Terwijl ze in bad zaten Amber haar bed verschoont. Ging wel om de 30sec. gaan kijken natuurlijk en was er ook steeds tegen aan het vertellen zodat ik weet dat ze nog in orde waren. Dan eerst de jongste afgedroogt en kleedjes aangedaan, in haar bedje gezet. Daarna de oudste afgedroogt en kleedjes aangedaan. Dan met Amber op de arm en Femke hangt dan rond mijn nek met haar lichaam om mijn rug zo naar beneden. Dan ze alletwee eten gegeven. Opruimen hier en daar, de was doen. Dan heb ik ze wa laten spelen en om 11.00u heb ik dan Amber maar weer in bed gelegd en heeft ze geslapen tot 14.00u. Ze is nu al 2 dagen steeds wakker om 7.30u stipt. Nadat ze 's middags fruitpap had gegeten ben ik dan maar met ze gaan wandelen. Ik met Amber in de buggy en Femke ook te voet met haar buggytje en haar babytje. We hebben een toertje gewandeld en zijn daarna naar de speeltuin geweest hier in de straat. Zijn daarna nog effe doorgewandeld en zijn dan effe bij mijn mama langsgeweest. Het was 16.15u dat we thuis waren.
Femke is dan gaan slapen maar Amber die wou niet hoor. Die heeft dan ongeveer een uur aan het krijsen geweest, maar dan ook echt krijsen he. Werd er hoorndol van. Ze is dan uiteindelijk in slaap gevallen voor een halfuurtje en daar was ze dan weer. Heel de avond nog wa zagen en jammeren maar dan waren ze voor hun papa zenne. Mijn bougie was uit. Viel meneer in slaap in de zetel maar heb er alles aan gedaan om hem wakker te houden. Had het hem nog eens duidelijk gemaakt dat het zo nie verder kon maar ik was dus gewoon tegen de muren bezig he. Om te ontploffen.

Kiryke: da weet ik eigenlijk nie, zal morgen eens kijken. Denk wel dat die bij het autogerief ligt. Laat je nog wel iets weten.

En hoe zit het met mijn gazet? Toch nog nie vergeten he???

Kom straks nog eens effe piepen

brientje

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 14:05

Hey dames,
tis weeral een tijdje geleden,maar het was nogal een drukke week.Ik had even geen tijd,maar kben wel ff komen lezen,dus ben ik wel op de hoogte vanalles.
Hier is Justine in haar peuterpuberteit beland ,denk ik.Want ze eist onze aandacht konstant op of ze wordt boos als ze haar zin niet krijgt.Ik hoop dat dat niet lang duurt,want die kuren.Ze slaapt nu en ga straks wandelen naar het ster,mijn abonnement wegdoen.
Ze wil ook alleen stappen,maar wij wonen in een te drukke straat.
Brientje,hoe gaat het?Verkopen ze in de gamma van die zonnepaneeltjes voor in de auto,want in Kurt zijn auto hebben we er nog geen.
Marijke,drukkerij Vest in Haasdonk is wel ne goeie.Veel keuze en goede service.

Verder is het hier zijn gewone gangetje,valentijn wordt uitgesteld tot 24 februari,dan gaan we eten in DE POMP.Das de kok van DE LUSTHOF in Kruibeke vroeger en dat was ONS restaurantje.Ik kijk eral naar uit,want das den eerste keer dat we dan echt alleen-alleen weggaan zonder vrienden.Wij moeten donderdag beiden werken en dan is da niet te doen als we nog moeten eten als justine gaan slapen is.
Hoe is het met de rest van de meiden?

GROETJES
Kiryke

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 13:22
Marijke

Lievelien,
't gaat op en neer... deze morgen had ik weer oorpijn, maar was alweer 'n paar dagen geleden.. op den duur toch 'ns naar de dokter gaan denk ik (als je zo thuis zit en geen briefje nodig hebt voor 't werk loop je toch veel minder snel naar de dokter zunne..) Voel me vandaag ook zo suf en futloos.. echt.. heb 't gevoel van doodop te zijn.. Jente wil dan ook niet meer slapen tegenwoordig, maar heb haar nu eventjes in 'n reisbedje gelegd en 't lijkt wel stil.. ga sebiet 'ns zien of dat gelukt is.. want is nog veel te jong om overdag niet te slapen..
Vandaag Quinten z'n verjaardag, maar is zondag al wat verjaardagsfeestje geweest. Zondag heeft hij 'n dwerghamster gekregen van ons. Ik heb nog kousen van Cars gekocht en stickertjes, die ga ik straks nog inpakken..
Brientje, wat was zijn reactie? Ik hoop dat hij z'n verstand 'n beetje gebruikt hoor.. Maar goed dat je op je strepen staat!
Mini-mama, dan zijn jullie er weer volop voor aan 't gaan?
Gisteren naar onze drukker geweest om te horen voor de boeken voor de geboortekaartjes.. is hij er al 1,5 jaar mee gestopt .. Net als we er ene kennen (we zijn niet van Beveren afkomstig, dus is voor zo'n dingen altijd wat zoeken), stopt die ermee! Kan er iemand ne goeien drukker aanraden?
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 13:12
Lievelien

Hoihoi,
Mijn engeltje slaapt (eindelijk), even vlug op het net voor ik hier eens ga dweilen (niet mijn favoriete bezigheid, maar bon, tmoet gebeuren, hé)
Als er trouwens iemand is die graag ruiten kuist, altijd welkom, zenne
Marijke, is de oorontsteking doorgebroken bij jou? Ik hoop van niet, want dat doet PIJN, hé. Heb er vorig jaar ook één gehad...

Brientje, wat goed van je dat je je man duidelijk voor een dillema hebt gesteld. Hoe reageerde hij?

Mini-mama, jammer van de , maar, zoals hier al is gezegd, dan kun je deze maand extra oefenen (haha)
Terug aan het werk, trouwens, viel het wat mee? Nog even en het is terug vakantie, hé. Ik vind trouwens dat de tijd echt wel vliegt. Die 15 weken gaan zo om zijn, allee, twaren er dan nog maar 13 bij mij, want heb er twee op voorhand gepakt. Heb gesolliciteerd bij een school in Antwerpen voor ne 4/5. Ben eens benieuwd, zenne...

Dit weekend hebben we ook wel wat genoten van het mooie weer, maar ik heb ook wel veel gerust en Bart heeft redelijk wat voor school gewerkt. Allee, die werkt al, zenne, maar moest de eerste drie jaar een bijscholing volgen, elke donderdagmiddag, betaald door het werk enzo, da wel. Nu zit hij in het laatste jaar, en moet hij een eindwerk maken. Das echt geflipt hoeveel werk dat is.
Tenslotte is dat wel een bijscholing voor mensen die fulltime werken. De meesten hebben dan toch nog wel een leven naast het werk, maar da snappen ze daar bij die opleiding precies niet zo goed.
Hij heeft de voorbije maanden er vollen bak aan gewerkt, en hoopt tegen april klaar te zijn...
Dan beginnen we met onze bouw en is het ook al wat mooier weer, kwestie van dan af en toe eens weg te kunnen met z'n drie.
Maar als het dan zo'n mooi weer is als dit weekend, heeft hij het wel lastig, zenne.
En ik ook .

Ellen, David heeft z'n vaderschapsverlof na elkaar gepakt, dan? Bart neemt het een beetje verspreid, elke keer een verlengd weekend... Maandag is zijn laatste dag. Tzal een drukke dag worden, want in de voormiddag naar K&G en in de namiddag naar de architect.

En dinsdag eindelijk naar de osteopaat, hopelijk kan hij iets doen aan dat overgeven, zenne. Want dat is zo zielig...

Mijn borstonsteking is beter van zaterdag en eigenlijk voorbij van zondag. En geen antibiotica meer van gisteren. Gelukkig, want ik vind het toch maar niets om zo medicijnen te nemen en borstvoeding te geven.
Woensdag ga ik dan terug wat beginnen kolven, om een voorraadje op te bouwen. Want volgende week moeten we twee keer naar het cultureel centrum en dan kan je zo moeilijk een boeleke van 4 weken meenemen, hé...

Allee, kga dweilen en dan nog eens gaan wandelen naar t dorp...
Groetjes,
Eve en Leni

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 23:00
bliep

Hey,

Brientje, goed gedaan meid! Groot gelijk dat je niet je laat sollen! Ik hoop maar dat je ventje de boodschap begrepen heeft en voor jou en zijn gezin kiest én er moeite voor gaat doen!

Ellen, leuk zeg, een uitstapje met zijn vijven! Hoe valt het jou eigenlijk mee met drie kleintjes die in leeftijd niet zoveel schelen? Niet dat ik al concrete plannen heb, maar wat advies van een ervaringsdeskundige is altijd mooi meegenomen...

Mini-mama, van de maxi-cosi verlost! Nu is het even een vervelende periode vind ik, tot Daan goed op zijn beentjes kan staan. In de winkel kan je een maxi-cosi nog gemakkelijk neerzetten hé, maar probeer maar eens geld uit je handtas te halen met een baby op de arm! En vanaf nu wordt het ook opletten bij het winkelen: die grijpgrage handjes geraken verrassend ver!
Maar voor de rest, niets dan voordelen! (Ik meen het hoor, vind het toch een belangrijke stap)

Vandaag was het Nyah haar dagje niet, ze had amper een uurtje geslapen vanmiddag en dat heb ik gemerkt! Niets was goed vanavond, ik heb haar twee keer in haar park moeten zetten om te kalmeren. Zo ken ik mijn kleine meid niet hoor, ik heb ze dan ook vroeg in bed gestoken. Gelukkig was ze tijdens het flesje- en boekjesmoment weer vertederend lief en was ik zelf dus ook weer helemaal gekalmeerd toen ik haar in haar bed stak.

Hopelijk morgen een beter humeur want het is eindelijk weer zwemles! Ik heb er al helemaal zin in, ben eens benieuwd of ze de andere kindjes nog gaat kennen!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 21:01
Ellen

Brientje, goed dat je hem met z'n neus op de feiten hebt gedrukt. Hoe heeft hij gereageerd?

Gisteren genoten van het zalige weer. 's Middags even naar het Ster geweest en Anouk en Rune hebben zich goed geamuseerd in de speeltuin. Jochen heeft veel gratis vitamientjes D gekregen en mama en papa een lekkere wafel dus iedereen tevreden .

Vandaag moest David terug gaan werken maar het is eigenlijk goed meegevallen. Zal alleen blij zijn als mijn dubbele buggy eindelijk binnen is want zo is echt niet te doen. Anouk blijft mooi bij mij maar Rune niet. Moet hem constant gaan halen en heb wel 5 paar ogen nodig om hem in het oog te houden. Morgen is Rune naar de créche dus dat maakt het al iets makkelijker om Anouk naar school te brengen.

Lievelien, hoe gaat het? Is je borstontsteking al beter?

Mini-mama, spijtig dat de gearriveerd zijn maar bekijk het positief: kunnen jullie nog veeeel oefenen deze maand.
Voor de kleintjes is het precies altijd super van maxi cosi naar autostoel. Anouk en Rune keken ook altijd hun ogen uit de eerste ritjes in de autostoel. Jij bent van de maxi cosi vanaf en ik mag er nu terug met zeulen. Tis een gemak maar langs de andere kant vind ik het een verschrikkelijk onhandig ding.

De zetel roept hier ook
Groetjes Ellen

[Laatst gewijzigd door Ellen - 11/02/2008 @ 21:04] - Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 20:58
mini-mama

Goed gedaan Brientje! Way to go meid! Ni met je voeten laten rammelen!

Hier de eerste dag school. Daan was supercollèrig tijdens zijn fruitpap hoorde ik... Thuis moppert hij ook wel eens, maar echt over de rooie ging hij nog nooit

Hij is vandaag een grote meneer geworden: hij mag in een grote autostoel! Weg met de maxi-cosi! En hij vond het nog leuk ook

Ow ja, ik heb vandaag de gekregen. 1 dag overtijd, maar altijd maar negatieve zwangerschapstesten. En vreselijke buikpijn

Nieuwe maand, nieuwe kansen he

De rest in een diepe winterslaap gevallen? Of van het lentezonnetje aan 't genieten?

tot later!

Link naar deze reactie
10/02/2008 @ 17:24

Het was vandaag ZALIG!!! buiten.

Vanmorgen belde mijn zus om te zeggen dat 1 van haar paarden (ze heeft er 5) vastlag in het slijk. Wij met onze botten er naartoe samen met de kindjes. Zo konden de kindjes eens echte paarden zien. Femke zegt al een tijd "paardje" maar had er nog nooit 1 van dichtbij gezien. Dus mij met z'n allen naar de weide. Natuurlijk vond ze dit reuzefijn want ze kon ze aaien en de paarden kwamen naar haar toe. Er lag zoveel slijk dat ik zelfs het paard niet heb gezien dat vastlag dus ben ik maar met de kindjes ergens in een stal gaan staan waar er nog een groot wit paard stond. Femke content want die kon ze ook aaien. Maar da begon zolang te duren dat Femke om de duur begon te zeuren natuurlijk. Alé ik met haar en Amber weer naar de auto maar dat wou ze ook niet. Heb dan toch nog een tijdje van de zon genoten terwijl we aan het wachten waren aan de auto. Om 14.00u mijn man opgebeld (die al die tijd bij da paard had gezeten) om te zeggen dat hij ons naar huis moest voeren.
Dat heeft hij dan ook gedaan. En het gezeur was gedaan toen we thuis kwamen. Rond 15.45u gebeld om te vragen hoe de toestand was maar nog steeds geen verbetering met het paard. ER was wel al een boer bij gekomen en den veearts was op komst. Ze gingen het paard een spuitje geven waarvan het moet rechtop komen te staan, deed het dat niet gingen ze het laten inslapen omdat het uiteindelijk al te oud is en zelf geen kracht meer heeft. Ben eens benieuwd wat ze ermee gedaan hebben. Want het is nu al zo laat en ze zijn nog steeds niet terug.

Amber is hier ondertussen in haar park aan het spelen en Femke ligt boven een dutje te doen.
Heb vanmorgen mijn man ook voor de keus gezet. Ofwel gaat hij veranderen en doen wat er van hem verwacht word en anders gaan we uit elkaar. En ik meen het echt. Ben eens benieuwd wat hij ervan terecht gaat brengen. Voor ons zit Valentijn vieren er zeker niet in. Want zo nog lang verderleven met hem zie ik echt niet zitten. Ik word horendol van hem. Hopelijk dringt het tot hem door en anders zien we wel.

Brientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >