Hoihoi,
Mijn engeltje slaapt (eindelijk), even vlug op het net voor ik hier eens ga dweilen (niet mijn favoriete bezigheid, maar bon, tmoet gebeuren, hé)
Als er trouwens iemand is die graag ruiten kuist, altijd welkom, zenne

Marijke, is de oorontsteking doorgebroken bij jou? Ik hoop van niet, want dat doet PIJN, hé. Heb er vorig jaar ook één gehad...
Brientje, wat goed van je dat je je man duidelijk voor een dillema hebt gesteld. Hoe reageerde hij?
Mini-mama, jammer van de

, maar, zoals hier al is gezegd, dan kun je deze maand extra oefenen (haha)
Terug aan het werk, trouwens, viel het wat mee? Nog even en het is terug vakantie, hé. Ik vind trouwens dat de tijd echt wel vliegt. Die 15 weken gaan zo om zijn, allee, twaren er dan nog maar 13 bij mij, want heb er twee op voorhand gepakt. Heb gesolliciteerd bij een school in Antwerpen voor ne 4/5. Ben eens benieuwd, zenne...
Dit weekend hebben we ook wel wat genoten van het mooie weer, maar ik heb ook wel veel gerust en Bart heeft redelijk wat voor school gewerkt. Allee, die werkt al, zenne, maar moest de eerste drie jaar een bijscholing volgen, elke donderdagmiddag, betaald door het werk enzo, da wel. Nu zit hij in het laatste jaar, en moet hij een eindwerk maken. Das echt geflipt hoeveel werk dat is.
Tenslotte is dat wel een bijscholing voor mensen die fulltime werken. De meesten hebben dan toch nog wel een leven naast het werk, maar da snappen ze daar bij die opleiding precies niet zo goed.
Hij heeft de voorbije maanden er vollen bak aan gewerkt, en hoopt tegen april klaar te zijn...
Dan beginnen we met onze bouw en is het ook al wat mooier weer, kwestie van dan af en toe eens weg te kunnen met z'n drie.
Maar als het dan zo'n mooi weer is als dit weekend, heeft hij het wel lastig, zenne.
En ik ook

.
Ellen, David heeft z'n vaderschapsverlof na elkaar gepakt, dan? Bart neemt het een beetje verspreid, elke keer een verlengd weekend... Maandag is zijn laatste dag. Tzal een drukke dag worden, want in de voormiddag naar K&G en in de namiddag naar de architect.
En dinsdag eindelijk naar de osteopaat, hopelijk kan hij iets doen aan dat overgeven, zenne. Want dat is zo zielig...
Mijn borstonsteking is beter van zaterdag en eigenlijk voorbij van zondag. En geen antibiotica meer van gisteren. Gelukkig, want ik vind het toch maar niets om zo medicijnen te nemen en borstvoeding te geven.
Woensdag ga ik dan terug wat beginnen kolven, om een voorraadje op te bouwen. Want volgende week moeten we twee keer naar het cultureel centrum en dan kan je zo moeilijk een boeleke van 4 weken meenemen, hé...
Allee, kga dweilen en dan nog eens gaan wandelen naar t dorp...
Groetjes,
Eve en Leni