< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/10/2008 @ 21:22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Ik ben een weekje bezig nu!! Alles gaat prima. Het is zwaar, af en toe ben ik 's avonds compleet uitgeteld, maar dat nemen we erbij. Morgen heb ik 6 kindjes, dus het zal een druk dagje worden. Juwan is het al goed gewoon dat hij me moet delen met andere kindjes. Af en toe eist hij ook wel aandacht, maar dat krijgt hij dan ook dubbel en dik. Sinds vandaag gaat hij ook slapen zonder problemen, want dat ging niet zo vlot. Ik heb voor hem zijn reisbedje daar gezet en zijn eigen donsdekentje en kussentje meegenomen. Zo voelt hij zich toch wat meer op zijn gemak. Ook de andere kindjes moesten natuurlijk wennen, maar zij hebben dat al heel flink gedaan.

Ik ben al blij dat mijn jongens daar eten zodat ik ze thuis enkel maar hoef te wassen en in bed te leggen. Als ik thuis ook nog eens zou moeten koken, dat zou teveel worden.

Dinsdag ben ik naar de markt geweest, ik had maar 1 kindje, ik hoop dat ik dat toch zoveel mogelijk kan doen. dat is ook leuk voor de kinderen en ze zijn ineens nog eens buiten. Nu dinsdag zal ik normaal gezien ook kunnen gaan. Ik heb dan drie kindjes waarvan er eentje kan stappen. Vorige week heb ik op de tweedehandsbeurs van de gezinsbond een dubbele buggy op de kop kunnen tikken voor 28,50 euro. Niet slecht he. Ik heb er ook ineens nog een relax bij gekocht voor 4,50 euro. Volgende maand is het speelgoedbeurs, dan ga ik ook eens een kijkje nemen, je weet maar nooit.

Als er iemand zin heeft om eens een kijkje te komen nemen, laat het me maar weten, je bent altijd welkom!

Kiryke, Ik heb in totaal, met Juwan bij, 6 kindjes. Ze zijn 5 maanden, 9 maanden, 14 maanden, 2 jaar en 2,5 jaar.

Allee, ik ga me nog even in de zetel ploffen met een lekker warm thee'tje.

Tot de volgende!!

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:49
Marijke

MamaJJ,
klinkt leuk .. en dat 't vermoeiend is, dat hoor ik van mijn onthaalmoeder ook. Plus er komt ook nog veel bij kijken savonds van vergaderingen en zo,hé..
En die buggy heb ik ook zien staan, heb nog aan 't twijfelen geweest, maar m'n ventje vond dat we dat niet meer nodig hadden..
Ik wil wel 'ns komen piepen binnenkort.. (ik ben daar toch iedere dag in de buurt,hé..)
Elly,
ben vandaag aan je rits geraakt,hoor! Nu nog 'ns rustig de tijd vinden om ze in dat truitje te steken (wil dan wel dat 't rustig is in huis dat ik geen fouten maak,hé..)
Brientje, hoe gaat 't nog met jou? En met de relatie?
Mieke, hoe gaat 't nog met de zwangerschap?
En met de rest? 't is hier wel heel rustig aan 't worden!
Evelien heeft hier al 'n paar keer geslapen van 23u tot 7u30, dat deed zalig goed! Maar ik merk wel dat ik nog héél veel uurtjes slaap heb in te halen. Ook al zeggen sommigen dat je gewoon geraakt aan teweinig slaap, ik moet die uren tekort toch altijd weer inhalen achteraf,hoor.. (of ben ik gewoon 'n slaapkopje ?)
Evelien is ondertussen ook met groentepapjes begonnen. Ik ging eerst wachten en tot 6 maand bv geven, maar ze was veel te geinteresseerd in ons bord, dus ben ik er toch maar mee gestart en dat begint stilaan goed te lukken. Met fruitpap ga ik dan wel nog 'n beetje wachten, kwestie dat m'n melkproductie nog 'n beetje deftig op gang blijft, want savonds krijgt ze ook al flesvoeding.
groetjes,

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 21:29

Hoi hoi,

Marijke, kom gerust maar eens langs! Idd het is wel vermoeiend, maar het is het wel waard hoor! Ik krijg al dikke knuffels van mijn kindjes en kusjes als ze door gaan. Ook het onthaalmoment is zonder gehuil! Ze gaan allemaal direct spelen en zwaaien flink naar mama of papa als die doorgaan.

Gisterenavond nog met Juwan naar de dokter geweest. Hij heeft een infectie op zijn luchtwegen en zijn rechter oortje zag al terug een beetje rood, dus al goed dat ik snel naar de dr ben gegaan.Toen ik daar in de wachtzaal zat kreeg juwan honger dus ik legde hem aan tot hij genoeg had. Na een tijdje gaat hij spelen en verleidt daar iedereen met zijn allerschattigste lachje. Opeens wijst hij met zijn handje naar mijn borst en zegt ondertussen; ' Ti, ti, ti.'Terwijl hij naar een paar vrouwen keek die er zaten. Was meneertje aan het vertellen dat hij daar kan drinken bij mama. Ik vond het enorm schattig.

Morgen ga ik naar de babybeurs in Gent. Ik loop daar graag rond, gewoon om te kijken wat voor nieuwigheden er allemaal zijn.

Hoe gaat het met iedereen???? Het is hier wel heel rustig he!

Allee, ik ga me wassen en nog even in de zetel ploffen.

Groetjes!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]