MamaJJ,
klinkt leuk

.. en dat 't vermoeiend is, dat hoor ik van mijn onthaalmoeder ook. Plus er komt ook nog veel bij kijken savonds van vergaderingen en zo,hé..
En die buggy heb ik ook zien staan, heb nog aan 't twijfelen geweest, maar m'n ventje vond dat we dat niet meer nodig hadden..
Ik wil wel 'ns komen piepen binnenkort.. (ik ben daar toch iedere dag in de buurt,hé..)
Elly,
ben vandaag aan je rits geraakt,hoor! Nu nog 'ns rustig de tijd vinden om ze in dat truitje te steken (wil dan wel dat 't rustig is in huis dat ik geen fouten maak,hé..)
Brientje, hoe gaat 't nog met jou? En met de relatie?
Mieke, hoe gaat 't nog met de zwangerschap?
En met de rest? 't is hier wel heel rustig aan 't worden!
Evelien heeft hier al 'n paar keer geslapen van 23u tot 7u30, dat deed zalig goed! Maar ik merk wel dat ik nog héél veel uurtjes slaap heb in te halen. Ook al zeggen sommigen dat je gewoon geraakt aan teweinig slaap, ik moet die uren tekort toch altijd weer inhalen achteraf,hoor.. (of ben ik gewoon 'n slaapkopje

?)
Evelien is ondertussen ook met groentepapjes begonnen. Ik ging eerst wachten en tot 6 maand bv geven, maar ze was veel te geinteresseerd in ons bord, dus ben ik er toch maar mee gestart en dat begint stilaan goed te lukken. Met fruitpap ga ik dan wel nog 'n beetje wachten, kwestie dat m'n melkproductie nog 'n beetje deftig op gang blijft, want savonds krijgt ze ook al flesvoeding.
groetjes,