Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 18/10/2007 @ 15:38 | hoi wij hebben ook 3 kindjes (eentje van 4 jaar, eentje van 1 jaar en 8 acht maanden en eentje van 8 maanden). Volgend jaar willen we proberen voor een 4de. De voornaamste reden hiervoor is idd dat de middenste een beetje uitgesloten is. Nr. 1 en 3 hangen echt aan elkaar en zij valt zo een beetje uit de boot. Maar ik denk wel dat veel afhangt van het karakter van je kindjes dus jullie situatie moet niet perse de onze zijn. Ik zou ook gewoon mijn gevoel volgen |
| 16/10/2007 @ 19:55 Anoniem | ooit willen wij misschien nog een 3de kindje. we hebben nu 2 gezonde kinderen, de eerste is een meisje van bijna 3 en de jongste een jongetje van bijna 1. nu heeft iedereen om mij heen(zussen en vrienden) allemaal 2 kinderen, lijkt wel standaard momenteel. en iederen praat hetzelfde: het is zo makkelijk 2 kinderen, ze moeten er niet aan denken als ze dan eenmaal op school zitten weer met een baby te zitten, het is zo druk! maar wat mijn moeder en zus zo beweren is dat bij 3 kinderen de middelste er zou bij bungeld. zo is bij de oudste alles nieuw en de eerste keer, en de jongste vraagt alle aandacht en word vertroetelt, de middelste krijgt dus aandacht te kort. dan moet je voor of 2 kinderen of 4 kinderen kiezen! nou ik zou zelf geen 4 kinderen willen maar wel graag 3. je gaat alleen zo twijvelen, iedereen die me lief is hebben 2 kinderen,lijk dan wel een buitenbeentje ofzo, klinkt stom maar als ik zeg dat er ooit misschien een 3de wil krijg ik alleen maar negatieve dingen te horen dat ik bijna met de menigte mee zou lopen. wat vinden jullie en is jullie ervaring? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

3 kindjes middelste bungeld er maar tussen?