< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's van west-vlaanderen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's van west-vlaanderen??
19/05/2008 @ 22:14
Naïlo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
efjes snel morgen meer maar ik geloof niks van astrologie en zo.... met mijn verstand.
maar ooit heeft iemand voor mij de oud-germaanse runen gelegd en ik schrok me dood, die zei echt concrete zaken, dingen die ik met moeite aan mezelf wou toegeven
was wel freaky

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:04
sterretje

hoi,

ik geloof er wel in hoor in astrologie.
kaartleggen en zo, dat weet ik niet zo goed....maar astrologie daar kan ik mij wel iets bij voorstellen....

kom maar op met je verhaal, nu ben ik jusit REUZEEEbenieuwd...

verslaving aan het forum is perfect normaal hoor

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 11:45
delphine v

joke: thomasje was ook al een flink bazeke bij geboorte, bijna 4 kilo!

ik geloof ook niet echt in astrologie en kaartleggen, maar heb het ook wel es laten doen. niet veel of niets van uitgekomen en een pak euro'tjes armer. maar goed, 'k geef toe dat ik het mss wel nog es zou laten doen, er zullen d'r vast wel bij zitten die toch ergens die "feeling" hebben.

ben nu ook wel benieuwd naar het verhaal

hier trouwens beetje vordering gemaakt betreft een volgende beebje. zondagnamiddag bij vrienden geweest (ook zwanger, 7e koppel in onze vriendenkring voor 2008, héhé) die bevestigden wat wij al lang wisten: aymeric is zo'n makkelijk kind, zo zou je er wel 10 willen. hihi . dus zondagavond in bed even gepolst of ie nu echt geen kindjes meer wil met mij. hij zei: "nee, niet meteen". dat vertaal ik dus als: "misschien later". dus ik al m'n charmes boven gehaald: "nou ja, ik ook niet meteen, maar over anderhalf of 2 jaar ofzo". toen zei ie: "tja, dan ben ik al 37 jaar". dus volgens mij staat de deur wel op een kier hoor, en wie weet misschien sneller zelfs, omdat hij blijkbaar geen 'oude' papa wil zijn. ik helemaal happy natuurlijk.....

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 17:05
joke

Hallo'kes !!!

Muis, zeker weten dat het hier verslavend is ! Ik zou niet meer zonder kunnen, heb hier al beste vriendinnetjes ontmoet hihi.

Oh je maakt me wel héél benieuwd hoor ...
Ik geloof wel in astrologie maar niet echt in kaartleggen ... maar je weet nooit natuurlijk. Er is ooit 'verkeerd' geweest ivm met m'n ouders, maar soit, lang verhaal.

Hé Delphine, goed nieuws zeg !!! hihi, wie weet hé ...
Ik ben dit jaar al 33 en ventje (en ik) leggen 't nog niet hélemaal aan de kant voor een vierde eventueel (nog eventjes wachten en aanzien).

'k heb beetje te vlug gejuigd denk ik héhé. vannacht een heel onrustige Thomas (en denk dat ie idd verborgen reflux heeft), vanmorgen slapen en deze namiddag ook tamelijk onrustig.
Nu nog bij oma (yessje) en straks nog naar kiné voor eerste keer. ben nochthans zoooo moe ....

Dikke zoen voor elk !
Joke x
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 17:28
sterretje

Muis, je maakt me met de minuut nieuwsgieriger...

Delphine, wat een goed nieuws dat de deur op een kier staat voor een eventueel 2e kindje

Joke, verborgen reflux, ai ai....
tjach, jongetjes hebben er meer last van dan meisjes naar het schijnt. ik kan dat beamen. Alexander had het ook echt erg maar na een paar keertjes naar karel te zijn geweest is het wel veel gebeterd...

geef jij bv of flesjes? kweet niet of je het al ergens gezegd had maar kben het vergeten...
anders deed ik wat nutriton in de flesjes van Alexander en dan spoog hij merkelijk minder, ook sliep hij rustiger...

dus mss nog een 4e met tijd?! leuk joch!

hier dus aan nummer 3...in momenten slaat de angst weer toe dath et nooit zal lukken (had ik vorige keren ook lol) en raak ik erg nerveus van mijn onregelmatige cyclussen...
ach, 2 juni is niet meer zo bijzonder veraf.
natuurlijk doordat ik een week te vroeg ongesteld ben, klopt mijn afspraak niet meer en zal ik (waarschijnlijk) al tegen het einde van mijn cyclus zitten en zal hij niet veel kunnen zeggen.
pff...kvroeg voor een weekje vroeger maar dan is hij in verlof
wat zouden jullie doen? naar vrije consultaties gaan ergens elders of gewoon een cyclus overslaan?
aargh, zo'n dilemma. 't is niet dat het nu zooooo dringend moet...maar langs de andere kant zou ik wel willen weten waar ik aan toe ben wat cyclus betreft...

deze namiddag het digitale album gemaakt met de geboortefoto's van Anaïsje. kmoest toch wat traantjes wegpinken want ze wordt zoooo snel groot mijn kleine kleine meid...
ze is wel bijzonder veel veranderd van uiterlijk en lijkt nu als 2 druppels water op Alexander. erg bizar lol...ze zullen in ieder geval niet kunnen ontkennen dat ze broer en zus zijn...

verder is Alexander erg verkouden en steekt hij dus iedereen aan (joehoe)...stomme bacillen..
strakjes ook naar postnatale kiné. buikspieroefeningen pff.....
't is voor het goede doel hé hahahaha....

allé meiden, kben er weer mee weg.

groetjes
sterretje

ps. kheb deze week mijn thesis ingediend (joepie)...ik heb dus gestudeerd voor psychologe hé, maar nooit mijn thesis ingediend. dit jaar had ik beslist (voor i kzwanger was lol) dat ik mijn thesis ging maken....eh voilà, het is gelukt en hij is ingediend op maandag...
assistente van de unief zei dat ik er zal door zijn...
dus WOEPIE...EINDELIJK mijn diploma, na 5 (of ja, nu 6) zuur verdiende en hardgewerkte jaartjes...
sorry maar kben best wel trots!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 21:28
Muis

Online Status Bekijk profiel
hoi,
allé, goed hé! Ik weet niet, maar psychologen doorkijken de mensen altijd zeker? of hoe moet ik dat noemen...

zeg,wat de kaarten betreft. ooit heeft er iem.de kaarten voor mij gelegd op zaterdag en die voorspelde ne dood van ne broer. lap de maandag erop (2 dagen later) pleegde de broer van mijn ventje zelfmoord (5 jaar geleden) Vanaf die dag is mijn ventje er beginnen in geloven. Die lachte er altijd mee...tot dan!

Er werd voorspeld dat Mathies ne jongen zou zijn, dat Noor een meisje zou zijn. Ik heb eentje verloren en dat werd ook voorspeld. brr, er komt eigenlijk wel veel uit. via de kaarten hé. Je mag er natuurlijk niet naar leven.
Een koppel uit elkaar, donkerharig zonder kinderen.

Is dat toeval? Sommigen zeggen van wel, anderen niet. Een discussiepunt. Maar nu zeiden de kaarten dat het direct zou lukken voor nr 3 in Leuven, ik ga ne goeie, positieve telefoon krijgen. Ik ben echt benieuwd! voor ons is dat wel echt positief!
Ja, ik kan nog 100 dingen opnoemen die uitkomen. Ik ga elk jar naar een hele goede in Kortrijk en tussenin legt mijn schoonpa de kaarten. (die dat zag van zijn eigen zoon!!!)

Allemaal bizar!!Maar kom, als wij ons daar goed bij voelen. ik ken ook een vriendin die ging naar iem.maar dat was ne kwakzalver. Die raadde er precies naar. Dus dat is dna weer een negatieve ervaring!

Joke, ik heb met mijn twee kindjes naar de osteopaat geweest voor hun reflux. en dan begint maar aan 2 of 3 weken zeiden ze me. En idd.bij ons Noortje zag ik dat heel goed. Ze namen allebei zantac in een lepeltje water want ik gaf bv. En dan de osteopaat en het was een heel ander kind. Na enkele dagen tierd ze van de pijn. wat die al nie moeten meemaken hé, die onschuldige wondertjes!

Goed nieuws, mijn ventje zoekt ander werk. Meer vastere uren. een zondag of feestdagdienst want nu was het elke dag, veel overuren maar ja... de kindjes zijn nu klein en het leven is al zo kort. Ons huis is bijna helemaal af, dus daarvoor moet hij het ook niet meer doen.

Goed
slukes Muis

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:20
delphine v

muis: ik woon in moeskroen nu, maar ben geboren en getogen in kortrijk. kan of wil je de naam vernoemen van die goeie kaartlegger uit kortrijk waar je het over had. je maakt me nu wel nieuwschierig ... betaal je veel?

oei oei, (verborgen) reflux, blij dat we hier geen last van gehad hebben. moet inderdaad zielig zijn, want je kan nie veel doen hé, behalve mss zo veel mogelijk omhoog houden, osteopaat, medicatie...

ik vond de fameuze krampjes tussen 6 en 10 weken ongeveer al zo vervelend. is wel gebeterd door soya melk te geven, warm kersepit kussen en in noodgeval zelfs een suppo'ke.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 12:03
leen

hey dames,

Muis, ik geloof niet zo in die astrologie. Dus niet aan mij besteed.
En ja die verslaving aan de baby-site. Nu is het wat geminderd, daar het zo druk is met 2 kindjes, werk buitenshuis en werk in huis.

Joke, Robbe is zo verliefd op zijn broertje. Hij beschermd hem enorm. Als er bij de onthaalmoeder een ander kindje durft naderen dan gaat hij er al naartoe en trekt hij ze weg van bij Lucas. En zoentjes geven!!!

Hier volgende week woe met Robbe naar de kinderarts. Hij heeft al heel lang een enorm moeilijke stoelgang en we hebben al vanalles gedaan. Niets hielp. Ook laxatiemiddelen (door huisarts voorgeschreven)zelfs dat help niet. Hij moet er soms zelfs door braken. Je merkt dan ook dat hij zich niet goed voelt als hij weer eens een aantal dagen geen stoelgang heeft kunnen maken. We hopen hier eens snel een oplossing te vinden.

Dames
tot later
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 20:04
Muis

hei,

delphine g: dat is Martine Millecamps of zo. Ze woont aan de school Sint-teresia instituut. Ik haal straks het tel.nr en adres.

Verder wacht ik op vrijdag, bloed en echo!

Morgen gaan we op schoolreis naar Blegny, de steenkoolmijnen. Grr

toitoi

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 20:19
sterretje

wauw Muis, laat ons hopen dat het idd klopt hé!
zou fantastisch zijn...ik duim in ieder geval als gek....

best wel freaky moest het echt zo zijn!

Leen, spijtig dat Robbe zo'n last heeft van zijn stoelgang...niet prettig natuurlijk voor de kindjes hopelijk betert alles snel.

ik ben dus wel op vrije consultatie geweest vandaag. In het ziekenhuis van Ieper bij dokter Quintelier.
khad immens veel schrik omdat je veel dingen over hem hoort, maar het viel al bij al goed mee....
zoals verwacht is er dus iets mis met mijn cyclus. en tjach als je al 2 keer bent gestimuleerd, is de kans wel erg groot dat het de derde keer ook zal nodig zijn
heb al voorschrift voor pregnyl en mijn nieuwe stempel op mijn menopur aanvraag...eerste bloedafname is al gebeurd...enfin ja...maandagnamiddag moet ik terug.
kga nu verder naar Quintelier gaan denk ik. was wel heel to the point en dat vind ik goed aan een gyné.

zucht....

ruzie met mijn ventje gehad de ganse dag niet zo fijn!
kvoel me wat verdrietig om eerlijk te zijn. hij heeft me wat verwaarloosd de laatste tijd door de problemen die er wat waren op werkgebied. (moedertjesdag niets voor gedaan, trouwdag niets voor gedaan (ikke wel), etc...) en het werd me deze morgen allemaal wat teveel.
weet nu geen blijf met mezelf...pff kben ook zo'n koppig geval hé.

allé meisjes, kben ervandoor.

tot later
groetjes
sterretje

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:12
Naïlo

ooowwww Muis laten we hopen dat het allemaal uitkomt! Ik duim mee en voor jou natuurlijk ook Sterretje.
Wat zeggen ze misschien van Dr Quinteleir? Denk dat het wel goed is dat je op vrije consultatie geweest bent, dan kan alles sneller in gang gestoken worden hé

Sterretje een dikke dikke dikke proficiat met je thesis, dat vond ik echt het ergste aan die hele studie. Waarover ging het juist of wil je er liever niks meer over horen of zeggen?

Wat voor werk zoekt je man trouwens Muis?

Delphine super dat je man precies toch misschien een tweede overweegt, ik duim voor jou ook hoor.

Ja en Leen daar duim ik ook voor, nu ja voor de stoelgang van Robbe want hij zal wel lastig lopen ervan. Zo zielig want hij snapt er waarschijnlijk niks van.

Nu we toch bezig zijn met te duimen: Joke ik duim voor een vierde bij jou of moet ik eerst voor iets anders duimen? En Ofee? ook al eventjes geleden, alles ok daar.

Wij gaan vanaf oktober voor een tweede, want Tim moet naar Afghanistan volgend jaar en ik wil niet bevallen als hij daar zit hoor! ik kijk er stiekem wel al naar uit, zo terug zwanger zijn maar eerst nog wat kilo's eraf!

Sterretje stom dat je ruzie hebt met je ventje.hier vannacht ook langs telefoon want hij is op oefening. en 't was volledig mijn fout want ik liep nerveus omdat Aeneas al hele dag zaagde en weende en ik had een babbeltje nodig.
Zorg dat je het maar snel bijlegt hoor!achteraf is't toch praktisch nooit de moeite waard

Pffff dat het maar snel vrijdag is dat mijn ventje thuis is hoor, we moeten beginnen oefenen voor nummer 2

ik ga de kleinste van de hoop nog eens troosten... 't zijn lastige dagen hoor momenteel's nachts weer voedingen om de 2 uur (we zaten aan 3 - 3.5), begint een beetje door te wegen

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:36
Muis

hei
sterretje: ik ben ook nog bij dr Quintelier geweest, valt goed mee, hij weet meest van ivf en isci etc. Ik heb normaal dr Degryse maar hij was eens afwezig en ik moest naar hem voor echo en bloed. Ik vond het ok. Ik ken er trouwens veel die bij hem zijn en heel goed! Niet mee inzitten. trouwens, die gyns overleggen toch met elkaar hoor als ze iets niet weten...

naïlo: mijn ventje is chauffeur met ne C
en zijn baas profiteert er echt van (zaterdag, feestdag, 18 uren daags, weken van bijna 90 uur etc en dan nog afgeblaft worden als ne hond) Hij werkt graag (daar al 6 jaar en half)maar nu zit het te hoog. Hij ziet zijn 2 kids bijna nooit, alleen de zaterdagnamiddag en de zondag en dan moet ie trouwens nog werken buiten als diener, want ze leggen ons terras achter d euren..

greets
Muis

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:39
Naïlo

gho schandalig Muis, 't is altijd van de brave dat ze profiteren hé.

Tim laten ze ook altijd voor alles opdraaien, ik heb gezegd dat het ok is zolang ik nog in ouderschapsverlof zit maar daarna NJET. Het leven is veel te mooi en te kort om u gat af te draaien voor niks.

Veel succes daar met de zoektocht hoor

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 22:23
FCBgirltje

Hoi meiden,
Lang geleden dat ik hier nog eens schreef
Maja druk met werken en Lore
Maar we slaan er ons wel door
Kweet niet zoveel meer om te reageren maar zal nu proberen weer wat regelmatiger te volgen

Anders met ons Lore en mij alles goed.Lore nog steeds enkel BV,gaat in combinatie met mijn werk goed dus we doen nog even verder
Bijna 6maand en dan zien hoe het verder loopt
Hier ook al gesproken over een 2de we gaan er ook niet te lang meer wachten maar zal ook te zien zijn met mijn onregelmatige cyslus door de PCO
Voorlopig neem ik wel nog clerazette kweet nie voor hoe lang nog maar heb nog steeds geen gezien mede door de BV
Maar denk dat mss niet lang meer zal duren want heb soms veneinige trekkingen onderin dus wel zien wel...

groetjes

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:31
delphine v

FCB: hier ook een week of 3 met ongi-krampen gelopen tot ze door kwamen. spannend natuurlijk, want je loopt constant met het gevoel dat je elk moment kan gaan lekken.
ook al aan het denken over een volgende, hihi, dat wordt hier nog wat, straks mss terug met enkele zwangeren

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 14:24
sterretje

Naîlo, ja ik had gehoord van Quintelier dat hij soms nogal bot kon zijn of zo en niet zo heel erg vriendelijk....maar dat was nu wel echt niet zo hoor.
hij zag ook direct dat er iets niet in orde was en tjach dat zal wel al het verschil maken zeker?
kben voorlopig content, maandag terug we zullen zien!

bedankt voor de felicitaties ivm mijn thesis. mijn thesistitel is: "Kan inwonen bij de ouders tijdens de opkomende volwassenheid de algemene levenstevredenheid ondermijnen? Rol van motivationele processen."
gaat vooral over jongeren die erg lang bij de ouders blijven wonen, mede omdat ze geen partner hebben of financieel nog niet onafhankelijk zijn en dergelijke meer....
ik hoop op leuke punten , een 10/20 zou al schitterend zijn want dan heb ik mijn diploma....joehoeeee
moest je geïnteresseerd zijn wil ik je hem wel eens toesturen om te lezen hoor....

FCB, leuk om weer van je te horen! sterk van je dat je de BV zo goed kan volhouden zeg. en ook al aan het denken aan een 2e, het zal hier wat worden straks. naar het schijnt is PCO niet altijd terugkerende en naarmate je ouder wordt zou het afnemen (zegt de gyné toch), dus wie weet zal het nu vlugger gaan dat de eerste keer. maar je reageerde goed op clomid dacht ik. ik reageer daar helemaal niet op, dus dat was al een tegenvaller van formaat.
allé, ik duim ook voor jullie eens jullie beslissen van te stoppen met de pil.

Muis, D-dag nadert. al zenuwen? hoe vordert alles?
wat moet jij dan nu precies doen? moet jij iets innemen van medicatie?

spijtig van je man. maar het is waar, het zijn de braven die altijd de meeste slagen vangen.
wij zijn nu zelfstandig en te braaf om goed te zijn, voor ons personeel dan en pff daarom is er ook vaak miserie. enfin, kga er niet over uitwijden, we hebben net nieuwe (goeie) mannen en dezek eer zullen we niet meer zo goed, lief en toegeeflijk zijn....

morgen gaan wij naar idiana jones kijken, woepie!! ik kijk er al naar uit...
morgennamiddag ook babyzwemmen in het zieknhuis in ieper...nogmaals woepie!

allé, kben er vandoor...

joke, ben je er nog?

groetjes,
sterretje

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:16
Joke

Piep !

Ikke hier hoor, maar drukkies hé !
En zooo moe'kes want ons prinske heeft al drie nachtjes 'last', we denken aan (verborgen) reflux.
Gisteren k&g gehad, vandaag de vroedvrouw en gisteren ook nog langs de osteopaat (Sterretje, naar Karel !) geweest voor de behandeling van hoofdje (voorkeursligging) en bekkenspieren en reflux. Met schoudertjes moet ik niets inzitten oef. Agenda staat vol met bezoekjes aan osteopaat, kinesiste (voor mij), k&g, vroedvrouw, ... haha.
Vanaf morgen is ventje (grote) terug werken, zal wennen zijn en om 8h15 moeten we hier met vier de deur uit naar school !
Curieus of me dat gaat lukken ...

Heb nog steeds last van flauwtes (soms draai ik bijna weg) en zo moe, maar is normaal volgens vroedvrouw.
En ons Thomasje weegt al 4kg190, dus goed bijgekomen op een weekske ! (meer dan moet!) Ben zo fier ...

Straks kids afhalen van schooltje si! (ga es draagzak testen)

Dikke kus, Joke xxx

Sterretje, proficiat !!!! Ben jaloers héhé ! (heb daar ook altijd van gedroomd!)
hoe gaat het nu met je ? Altijd hartje uitstorten (hier of elders) hé !!!!

Leen, hopelijk snel meer duidelijkheid, nog een week wachten dus voor je naar de dokter mag ?

FCB, leuk je nog es te lezen, vlug nog es komen tetteren hé hihi en toppie hoor die bv, ik hoop het ook zo lang te kunnen !

Zoen,

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:53
verooke

Online Status
hey allemaal,

mag ik er ook nog bij?
ik woon sinds vier jaar in lauwe maar ben eigenlijk van kortrijk afkomstig.
ik heb een dochter lore van 2 jaar en een zoontje efren van 6 weken...

groetjes
verooke

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 16:21
delphine v

korting bij kleertjes.com
Summer Sale | 15% + 15% korting!
Bij kleertjes.com nemen we vast een aanloopje op de start van de Summer Sale. Naast de driedubbele stempelactie, waarbij je per saldo maar liefst 15% korting op onze gehele collectie in de vorm van stempels kunt ontvangen, nu ook 15% contante korting op de meeste artikelen van de collectie zomer 2008! Tot en met 29 mei 14.00 ontvang je dus bijna 30% korting op de collectie zomer 2008, waarvan de helft in de vorm van driedubbele stempels op je stempelkaart. Lees meer over de stempelkaart op onze website.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 19:59
Naïlo

net te horen gekregen dat ons huurcontract niet verlengd wordt dus nieuw huisje zoeken. wordt tof voor de opvang

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >