volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 13:18 Muis | grr weer verkeerd geduwd ik moet dat dringend doen. we gaan ervoor hé meiden voor dat volgende kindje... en idd.zou tof zijn om samn te zwangeren... Het was 5 uur vanmorgen, we zijn naar een trouwfeest geweest. en mijne vent geraakt nooit mee...missc.ken je dat.. Niet van te drinke, maar van te praten met die en dien... ga wa rusten en de kids in bed. mathies slaapt al in de zetel, bij mij nicht geweest en langer opgebleven. Nu inhaalmanouvre. tata Muis |
| Gisteren @ 13:15 Muis | hoi, ik zag zo het berichtje van die avatar, ik dacht zo, my god wat is da? En toen verder viel mijne frang! ik moet d |
| 04/07/2008 @ 21:26 sterretje ![]() | veeeeeeeeeeeeeeel plezier naïlo! ![]() |
| 04/07/2008 @ 16:05 Naïlo ![]() | dames het is me eindelijk gelukt een avatar te zetten! sorry ik moest dit eventjes vertellen ![]() |
| 01/07/2008 @ 20:01 Muis | hei, joke, hou je kloek hé meid!Er bestaat ook een sportkamp, in Ieper. heel interessant! Dames, wat zwembadje betreft: mijn vriendin had een mooi van dreamland met een paddestoel (tegen de zon) en niet hoog. Ideaal. slechts 9,99 euro zei ze. ideaal voor baby's. ik was gisteren zo misselijk, dacht even spontaan zwanger te zijn maar ja, tevergeefs. Is al over vandaag.(ik wil gerust 9 maanden slecht zijn, als je begrijpt wa ik bedoel..) pff vandaag de zolder van school opgaan ruimen (enkele collega's die niks kunnen weggooien en directeur ook) daar schiet je nie mee op!Da's elk jaar verleggen... muis |
| 01/07/2008 @ 15:54 delphine v ![]() | badhuis is overdekt. 't is in menen aan 't water, daar aan de barakken. 'k had wel wat schrik dat het vol met noord-fransen en van dat "barakken-volk" ging zitten, maar dat viel echt goe mee ! proper, warm water (34° in babyplonsbad), gratis gebruik van bandjes en zwemringen, warme "baby-corner" enzo, kijk maar es op de site : http://www.badhuis-menen.be/ |
volgende pagina >
[Reageer]

mama's van west-vlaanderen??

zzzzz
. andere keren zegt ie dan: we zien wel, maar heb soms de indruk dat het meer is om van 't gezaag af te zijn 

maar wel temp daling en negatieve tests. kheb al weer naar Quintelier gebeld en ik mag bellen als ze doorkomen.

...
. Ik vind het wel redelijk duur om te huren: 740 euro. Beneden is het echt super maar boven (in de zolder maar wel super geïsoleerd maar je hebt dus aflopende plafonds) is er een verschrikkelijke trap (klein en héél steil) dus niets voor kindjes maar beneden zijn er wel twee slaapkamers (1 huge 20m² en 1 mini 6m²) maar als ik zwanger ben kan ik natuurlijk beneden slapen maar kvind het gewoon zo stom.'t is langs een grote baan maar het huis ligt in een bosje en is zo'n 10 m van de straat verwijderd.
. je kan ook een opblaasbootje kopen hé, waar je een laag water in doet, en dan kan aenaes daar zo wat in liggen, met z'n hoofdje op de boord. en later kan je dat gebruiken als bootje hé. wij hebben 2 zo'n floaties-zwembanden met zo'n hangbroekje in. leuk hoor. had 1ste die van 11 tot 15 kg, maar aymeric zakte er te diep in weg. dus toch maar het kleiner model ook aangeschaft (van 0 tot 11 kg), ook al gaan we daar niet zo lang mee doen. het kinderbadje zelf is hier trouwens echt niet lang gebruikt. zodra hij z'n hoofdje goed kon draaien deed ik hem in een bodempje water in het grote bad. op z'n rugje leggen en maar spartelen. nu zit hij al alleen recht, heb een matje erin en hij wipt af en toe half om, maar ik zit of sta er bij, dus komt goe.