yops,
dag iedereen...
Delphine, wat ben jij toch steeds op de hoogte van koopjes en dergelijke! super gewoon want ik kijk daar om een of andere reden altijd naast ...dus erg b edankt hoor!
Joke, ja het is vakantie, kwas het vergeten. dan is het wel druk zeker met je 2 kapoenen.
Naïlo, kippen voor speelgoed...ik vind het een erg goeie deal! wat heb je precies gekocht? kben benieuwd...
nog kindjes?!
hm ja wij willen er in ieder geval nog 2 bij de 2 die we al hebben...
we hebben altijd gesproken van een groot gezin, we hebben er plaats voor en de zwangerschappen lopen voorspoedig voor het ogenblik. De gyné ziet er geen graten in (in tegendeel) dus waarom niet...
wanneer plannen? tjach das altijd de vraag hé....we gaan niet wachten of zo, we doen gewoon verder gelijk we bezig zijn, zonder druk;...
maar aangezien ik dus zelden of nooit een eisprong heb is de kans op een spontane zwangerschap bij ons wel erg laag. de gyné ziet het niet zooo somber in, maar ik wel. hij heeft me geen anticonceptie gegeven en gezegd dat ik moet kijken hoe mijn cyclus nu loopt. Als ik binnen de 3maanden geen eisprong of menstruatie heb dan mag ik terugkomen en zal ik waarschijnlijk opnieuw met hormonen beginnen.
dus : samengevat : indien er geen spontane zwangerschap is voor juli dan start ik na ons zomerverlof terug met hormonen (augustus dus)...we zien wel hoe het allemaal verloopt.
jij wil er ook nog graag eentje bij hé? of heb je er nog meer in gedachten
fiew, wat ben ik moe vandaag. heb niet zo goed geslapen deze nacht. kwas zo constant aan het piekeren en zo en pfff het heeft me wel wat gekraakt...
anaïsje ligt zalig te slapen in haar relaxje en onze grote cowboy is net wakker hoor ik, dus de rust is nu ook terug over.....
eigenlijk is het zalig om een gezinnetje te hebben;..super!
Anaïs begint ook meer en meer op haar broertje te lijken en dat is echt grappig om te zien. Alexander is wel erg blond (was nochtans donker bij geboorte) maar zij krijgt rode haartjes denk ik, haar wenkbrauwen hebben er al van en als je haar in de zon houdt dan zie je het echt heel erg goed. Niet zo verwonderlijk aangezien mijn man roodharig is hihi! ik vind het wel mooi
Joke, ja mijn man vindt me niet lelijk. blijkbaar ben ik het die mezelf als lelijk zie. de buik is een herinnering aan mijn 2 kleine muppeltjes daar kan ik niet omheen, maar mijn man heeft er geen last van....
bij ons is er geen probleem om het bedvlak (ben ik ook wel blij om) want na alexander was dat wel een beetje, ik had weinig zin, nu gaat het beter.....
mss dat het door de borstvoeding komt naïlo?
toen ik nog melk verloor vond ik mezelf ook niet bepaald aantrekkelijk en dat slaat ook op mijn "zin-gevoel".....
enfin, kga naar mijn oudste gaan kijken voor hij zijn bed afbreekt!
hihi
lieve groetjes
sterretje