< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's van west-vlaanderen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's van west-vlaanderen??
12/04/2008 @ 15:12
leen

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

effe uitblazen van mijn drukke werkweek. Amai zo moe dat ik ben.
De kindjes doen het zeer goed bij de onthaalmoeder. Lucas is dan ook zo'n droombaby Robbe heeft het enkel wat moeilijker dat hij wat vroeger moet opstaan. Hij is wat korriger.

Delphine wij gaan altijd in Sluis onze pampers kopen. Het scheelt zeker wel 2 euro per pak. En dat heeft niets met gierig te maken hé want ik denk wel dat iedereen dat doet. Zeker nu het leven zoveel duurder geworden is.

Joke, ik werk fulltime en ben onderwijzeres. Heb dus wel reglmatig eens vakantie Beebje heeft al een schoon gewicht.

Naïlo, Ik geef nu volledige fv. Ik zag dat combineren niet echt zitten.
Lucas moet enkel een dagje blijven. Daarom wachten we ook tot hij 4 maanden is anders moet hij een dag en nacht blijven. Aangezien hij er geen last van heeft wachten we dus.
oeioei hij zijt echt wel een verstrooide professor.

Sterretje, het ene kind heeft blijkaar meer last van prikjes dan het andere. Lucas heeft daar totaal geen last van gehad.
Zijn volgende prikje krijgt hij op do 17 april. Ben eens benieuwd hoeveel hij zal wegen en hoe groot hij al is.
Wij zijn al verschillende keren in het sea life geweest. Mijn man is trouwens afkomstig van Blankenberge. Zijn ouders wonen niet ver van het sea life.

Zo nu gaan we naar de opendeurdag van het schooltje waar Robbe normaal gezien naar school zal gaan.

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:35
delphine v

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
morgen zaterdag 12 april in kruidvat : 2 midpacks pampers new baby, active fit, easy up of baby dry voor 23,49 euro. geen idee of het echt een koopje is, ik koop ze altijd in aanbieding in frankrijk ... maar wou het even meegeven voor geïnteresseerden.

jullie zullen straks wel denken: wat is die gierig, omdat ik altijd afkom met solden en koopjes en aanbiedingen, maar goed ... zoals veel dames winkel ik graag, en als het goedkoper kan, dan is het nog zo fijn ...

nu effe bijlezen ...

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:08
sterretje

hihi Naïlo, dansen is fijn hé! ik doe dat ook graag met onze spruiten....maar wel als niemand het ziet ...

joke! wat een schitterend nieuws, dus toch gewoon kunnen bevallen....zal wel een ganse opluchting zijn..

hier niet veel nieuws te vertellen....kvoel me nog steeds erg belabberd. Ik neem nu terug vitaminen op aanraden van de huisarts maar voor de rest lijk ik in orde...
kben serieus vermoeid maar weet niet van wat...mijn ijzer staat een beetje lager, maar niet te laag, dus daar zou het ook al niet kunnen aan liggen.
lente-moeiheid mss?

de 2 kleine snuiters zitten in bed...
Alexander is erg lief vandaag en hij luistert goed, lol, er mogen meer zo'n dagen zijn als deze morgen.
kben ook weer bezig met postnatale kiné en dat vind ik wel fijn, kheb er precies deugd van

gisteren k&g met Anaïsje. ze is ondertussen al 55cm en 4kg7 (bijna)
Ze heeft haar prikjes gekregen en dat rotarix dinges ook...
wat was ze boos op de dokter die haar heeft geprikt lol, alexander heeft nooit zo tekeer gegaan. zij kwam zelfs helemaal rood van kwaadheid....mijn meisje...ocharme!
dus vannacht veel koorts en wenen, maar met een perdolan tabje ging het al veeel beter. nu is ze rustig aan het slapen...

het weer overtrekt precies , vreemd, had gehoopt een mooi weekend!

wij zijn trouwens in de paasvakantie met alexander naar het sea life centrum geweest in blankenberge ! het was wel erg fijn hoor. alexander keek zijn ogen uit. vooral buiten bij de zeehonden en de pinguins. was een leuk dagje weg met z'n viertjes..

allé, kga jullie laten
tot latertjes
sofie

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 10:47
Joke

Hey'kes !

Naïlo, ohhhh zo doe jij je dansje dus !! Zie het al helemaal voor me hahahahaha ! Maar wel leuk en ontspannend, ik doe het ook vaak met de meisjes (op K3, samson, smurfen, plop, ...) heerlijk. (maar liefst al zeker niemand ziet hihihi)
Oei, toch wat probs met kolven en flesjes hé blijkbaar ... Bij Lisa hadden wij daar ook zo'n stress mee, die weigerde de fles ook langs alle kanten ongelooflijk. (nogal wat stress meegebracht) Kolven lukte na een tijdje, maar misschien ook eens proberen na een bv ?
Héérlijk hé zo wandelen in dat goeie weertje !
(als je kleine spruit het natuurlijk niet op een brullen zet )
Ik probeer ook zo vaak mogelijk es een klein toerke te doen (naar school bv. ga ik altijd te voet, is zo'n 500m, maar meer dan genoeg voor mij!), zo deugddoend !!!
HOpelijk na mei ook heerlijk zalig weer zodat 'k ook veel kan buitenkomen met spruitje hihi.

Gisteren moest ik om 10h30 in school zijn voor clb Emma en om 10h20 was ik daar (net speeltijd), héérlijk zo buiten al die kids ! Pas om 10h50 was het mijn toer, dus nog lekker zalig lang buiten gekletst met de jufs op een stoeltje ... Emma weer helemaal goedgekeurd, 103cm en 16,7 kg, prima ! Ook zicht enzo was okidoki. Wij weer content. Lisa hebben ze nog es gemeten (omdat ze een curve gezakt was bij vorig jaar dit jaar) maar was alweer een cm groter .. volgend jaar gaan ze het ook nog in't oog houden.
's Namiddags zijn de meisjes naar de kinderboerderij geweest, ijsje gekregen en waren zo content ! (maar wel wat moe'tjes)
Thuis hebben we dan nog ijsjes gegeten hihi (ik met warme appeltaart, dat was ons avondmaal foei) maar ja, voor één keer !
Dan naar de gyn geweest, alles prima !!! wiehoewwww ben zo blij ! Normaal zal ik gewoon kunnen bevallen, dus SUPERnieuws !!! Er is nog een kansje van niet, maar wat is een kansje hihi. Bibje weegt al 2kg640 (beetje voor op schema, maar liever zo) en alles was goed. (genoeg vruchtwater, urine ok, bd ok) Weer helemaal tevreden dus ... Nu nog afwachten en binnen 2 weekjes opnieuw op controle !

Dikke knufs, Joke x

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 22:10
Naïlo

Joke binnenkort kan je misschien teenslippers dragen, het voordeel van hoogzwanger zijn tijdens de warmere maanden.

Mijn dansje voor goed weer hmmm zeker dat jullie het willen weten? ik 'moet' hier elke dag dansen op franse liedjes, Aeneas is daar DOL op, ik haat ze mah goed
elke dag alexandrie alexandrie en dat soort echt tof hoor. vandaag was het toevallig plopdans en dat vond ie precies ook wel leuk.

het kolven gaat dus niet beter maar aangezien meneer de fles weigert en melk uitspwut tot in mijn gezicht (!) is het nog niet zo erg dat er nog niet zo veel uitkomt. Ik word er wel nerveus van,hopelijk gaat het snel beter.
dat kolven terwijl je voedt hebben ze me gezegd van vzwborstvoeding (zou toeschietreflex vergemakkelijken)

gek hé dat je kindjes zo verschillend zijn in je buik. deze wordt misschien de gulden middenweg?

Hoe was de gyn? hopelijk alles pico bello
en het bezoek aan de kinderboerderij

en de andere dames?
Leen je eerste weekje zit er alweer bijna op, hopelijk viel het mee

iedereen wat van het goede weer kunnen genieten? hier al grote wandelingen gemaakt maar toch één keer echt tegengevallen, na 4 km keer ik de koets ineens zet Aeneas het op een brullen, hij werd en paars van! Ik hem opgepakt en gekalmeerd, leg em terug in de koets lap weer brullen. heb de hele weg hem mogen dragen op mijn schouder, ondertussen de koets geduwd en met de hond gespeeld, frisbeetje gooien, ik was KAPOT toen ik thuiskwam

groetjes!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 09:35
Joke

Hey'kes !

Naïlo, lekker bijgeslapen vannacht ?!
En euh, draag alleen maar m'n botjes (met rits opzij) maar dat lukt dus héééééél moeilijk. Kan me amper bukken hoor, want bibje zit nog heel hoog (ik denk dat dat de reden is waardoor ik niet eens aan m'n voeten kan haha) en als ik me buk dan moet ik zeker overgeven en heb ik altijd een enorme zuuraanval !
M'n buikje was al van in't begin zo dik eigenlijk, kon meteen al niet meer in gewone broeken, ongelooflijk. (naar't schijnt ook wel gewoon bij een derde kindje)
Ben een paar weken geleden al in tranen uitgebroken toen de madam van de winkel lachte en zei: zoooo'n buik Joke ! (hormoontjes) Tsja, ik geniet er ook wel van hoor, vind dat zo z'n charmes hebben ...
Ga die buik zeker enorm missen nadien, want ben eigenlijk best graag zwanger ondanks alle (superzware deze keer!) kwaaltjes.

Zo, ga nog de was doen want dan naar't school, clb voor emma.
Deze namiddag gaan beide meiskes naar de kinderboerderij, zien het hélemaal zitten hihi.
En vanavond naar de gyn ! benieuwd ! duimen hé !

Kus, Joke x

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 22:25
Naïlo

eventjes kort want ben doodop: leuk buikje Joke! begint al een tonnetje te worden hé. ik had pas de laatste twee weken een dikke buik , vond dat wel beetje spijtig. Op 7 maand dachten ze nog dat ik gewoon verdikt was

lukken de vetertjes nog?

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 15:09
Joke

Hallo'kes !

Naïlo, ik denk dat je dansje geholpen heeft !
hoe doe je dat dansje hihihihi ...

Knettergek en verstrooid dus ! En ook tijdens de zwangerschap ... oef, dan ben ik niet de enige haha. Ik heb dat zelfs zonder zwanger-zijn ... (twee linker handen)
gelukkig goedgekomen met de trouwpapieren !!! Ook zo'n kadeeke dus gij hihi, wel grappig.

Oei, nog moeilijke nachten dus Naïlo ! Hopelijk snel een beetje beter. Amelie (van zus) slaapt nu van 11h-6h30 en is bijna drie maand, lijkt me zaaaalig hé. Knuffel voor jou !
En hoe is het kolven vandaag gegaan ? Ben benieuwd !!! Zal maar na een paar dagjes goed gaan vrees ik.
Maar kolven 'terwijl' je bv geeft ?!? nog nooit gehoord meid !!!??!! Wie heeft je dit aangeraden ?

Ik merk inderdaad een héél ander gedrag bij elk kindje ... Lisa was superactief, ik had een gebroken rib en nadien was zij het rustigste kindje ooit ... Emma daarentegen was een rustig spruitje in de buik (soms paniek omdat ik ze zooo lang niet voelde!) en nu is't een echt woelwatertje, kan gene second stilzitten.
bibje nu was héél kalmpjes tot enkele weken geleden, iedereen van mei-forum voelde al goed beweging, ikke njet. (misschien ook door ligging of ligging placenta hoor) Nu ... constant schoppen !!! dag én nacht !! Ongelooflijk !! wanneer slaapt dat kleine spookje es ?! hihi
Maar ik vind het HEERLIJK ...

Ben naar't werk gegaan vanmorgen, lekker bijgekletst en daarna nog een heuse winkelkar boodschappen. Alles uitladen, pas om 13h30 kunnen eten ! En nu al een beetje de boven onder handen genomen ... (morgenochtend rest) Zou ook graag alweer (!!!) de ramen doen, nog wat dozen uitmesten, een kast uitmesten, de maxicosi es uithalen, ... oeioeioei, een dag zal langer moeten duren hihi.
En dan nog die andere werkjes hé, denk dat ik maar eerst begin met valies en envelopjes en lijst zeker !

Knuffies, Joke x

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 20:57
Naïlo

haha Sterretje ben blij dat ik niet de enig ben met zo stomme stoten. Ik ben knettergek en verstrooid sinds mijn zwangerschap verschrikkelijk.
Daarstraks de afkolfspullen terwijl de pan bijna drooggekookt was, goed bezig.
Weten jullie dat ik in mijn zwangerschap onze trouwpapieren bij het oud papier had gezwierd om te verbranden, gelukkig kent mijn ventje me al.

knuffel trouwens voor deze lastige dag, hopelijk gaat het snel voorbij

Leen ik moest normaal ook vandaag terug beginnen werken. Is het ergens ook niet een klein beetje leuk van terug wat meer onder de mensen te zijn? (nu ja dat weegt niet op tegen Lucas al wegbrengen waarschijnlijk)
Super dat je beide zoontjes zo flink zijn geweest bij de onthaalmoeder. Ben je nu volledig overgeschakeld op fv?
Moet Lucas enkele daagjes in het ziekenhuis blijven bij de operatie?

dat kolven hier amaai ze! ze hadden me gezegd dat je het meeste kolft als je kindje ondertussen drinkt. Wat een smosboel is dat geworden zeg! Aeneas loste steeds dus moest ik dat apparaat afhalen, meneer terug aanleggen, kolf er terug op, melk overal, hond kwam zich moeien enfin pffff
3 keer kolven voor één klein flesje aléluhja. Nu durf ik het hem niet geven want als hij h et niet wil mag ik het wegzwieren.
Ik vind het toch ook maar een raar zicht hoor die tepel over en weer zien schuiven in die tube.
maar ja morgen weer een dag.
voor de rest gaat de bv goed, al zou meneer 's nachts toch eens meer dan drie uur mogen tussenlaten.
ach ik mag al blij zijn dat ie gezond en gelukkig is zeker

Joke ik kan me voorstellen dat deze zwangerschap veel zwaarder is! stel dat je geen kwaaltjes hebt dan heb je toch nog de zorg van de andere twee ook hé.
Maar inderdaad niet vergeten te genieten.

Merk je eigenlijk ander gedrag bij je kindje? ik bedoel actiever in je buik, vaak de hik of zo? lijkt me wel leuk als ze op elkaar lijken of net niet. eigenlijk is dat nog zoiets fantastisch bij een kindje hé:
wat het ook is het is fantastisch bv: het is waw een jongen maar ook waw een meisje en super hij/zij is kalm en super hij/zij is druk.

ik ga me aan het flesje wagen...

en ik ga een dansje doen voor beter weer denk ik

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 20:09
Joke

Goeieavond !

Brr, kijk net weerbericht .. ziet er niet goed uit hé !
(zelfs een wintermens als ik verlangt wel es naar't zonnetje ... héhé)

Naïlo jaaaaa, valt super mee, ik zou zoooo wisselen hahaha.
Het afkolven dus niet goed gelukt ? Maar de eerste keren mag je daar ook niet veel van verwachten hé ! knuffel ! Gaat het anders nog prima met de bv ?
En wel 'stoer' zo'n ventje toch hihi (alles heeft z'n voordelen (en nadelen)) !

Sterretje, Alexander dus een lastig dagje ... zo zijn er inderdaad ook ... en af en toe ga je wel es met je handen in je haren zitten en denken: o neeee, wat had ik toch gedacht !?! en nog één ... ?! hahahaha, maar andere momenten ben je dan weer zoooo gelukkig en vertederd. Hopelijk voel je je alweer een beetje beter ? Heb je dan trouwens nog een osteopaat (od) gevonden ? en je bloed es laten controleren?

Leen !!! Jij hebt je eerste werkdagje al gehad !!! wow .. gaat inderdaad vlug zeg !!! Gelukkig goed meegevallen de kids ook zeer goed gedaan bij de onthaalmoeder ! Werk je fulltime ? (wat doe je precies ?)
Ai, Lucas dus toch een operatie ... Niet teveel piekeren hé meid, dikke knuffel hoor !!!
En ja ja, zeker weten dat ik begin af te tellen hihi. Het is ook de zwaarste zwangerschap van de drie, zie énorm af (héél veel pijnen en last en vanalles en nog wat dat ge maar kunt denken!) maar toch ... ik wil zooo genieten van die laatste keer ! En die buik ga ik zooo missen nadien, weet ik nu al héhé.

Meisjes prima gesteld op schooltje, alleen spijtig van die regenbui net toen we naar huis moesten grrrrr.

Dikke knufs, Joke x

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 18:13
leen

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Mijn eerste werkdag zit er al weer op. Viel redelijk goed mee. Vindt het eigenlijk wel nog een beetje vroeg om te starten maar mijn zwangerschapsverlof zat er nu helaas op.
Robbe en Lucas hebben het alvast zeer goed gedaan bij de onthaalmoeder.

Lucas moet binnen een 2-tal maanden geopereerd worden De dokter ziet geen andere oplossing meer. Hij zegt dat het maar een kleine ingreep is maar toch. Ik vind hem nog zo klein.

Nailo, nog een gelukkige verjaardag gewenst.

Joke, ook al een beetje aan het aftellen zeker? Is niet zoooooooooo lang meer hé.

zal jullie moeten laten
Lucasje heeft reuzehonger

rest volgt later
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 16:45
sterretje

gelukkige verjaardag Naïlo

hmm, ik vrees ook dat dat rekje een beetje kapot is....kben ook zo'n held pfff en zelfs al menige tupperwaere pot naar de "zak" geholpen...

Joke, leuk zeker dat je terug wat tijd voor jezelf hebt ?!
het delen van de kamers vind ik persoonlijk ook geen probleem.
ik heb dat ook steeds gedaan met mijn zus en dat ging best!

hier een trage dag vandaag!
pff, ook keelpijn gehad dit weekend en vandaag zit er precies watte in mijn hoofd!
Alexander heeft ook een immens lastige dag en dan zinkt de moed soms wel eens in je schoenen. Ik kan er precies niets goed voor doen
't zijn zo van die dagen ...

kben al bij dat ons meisje haar kalme zelf blijft

[Laatst gewijzigd door sterretje - 07/04/2008 @ 16:48] - Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 14:31
Naïlo

hey Joke verzorg je maar goed! is het nu al gelukt je eten binnen te houden?

bedankt voor de felicitaties, ik ben 25 geworden dat valt nog mee hé.

ik spaar ook 50 euro per maand met af en toe een extratje maar ja hier is't er nog maar eentje dan gaat dat nog

de schade van de opvangbak is niet ongedaan te maken, nu ja het is geen essentieel onderdeel en mijn nicht wil geen kindjes meer dus hopelijk vindt ze het niet zo erg

Tim is militair vandaar dat hij veel weg is, hij is officier dus moet veel voorbereiden en zo ook
ach ja ik moet niet zagen , ik wist het toen ik met hem trouwde natuurlijk

vandaag voor de eerste keer afgekolfd pffff verschrikkelijk

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 11:36
Joke

Hallo'kes !!!

Kids terug naar schooltje, enthousiast (mama ook trouwens haha) ... gewone ritme ... (hoewel, alles gaat SUPERtraagjes nu héhé)

Ben dit weekend ziekjes geweest (keelpijn en mottig zijn) en 't is nog niet helemaal voorbij ... Heb ook enorme rugpijnen en kan dus amper slapen 's nachts, zie zo goed als elk uur passeren. Voel me nog 'groggy'.

Naïlo ! Dikke proficiat met je verjaardag !!!!!!! Hoeveel jaartjes ben je nu geworden ? Nog leuk gevierd ?
Oh neee !!! Oepsie ... en heb je al iets gevonden om het plat te krijgen ? Lijkt me alleszins niet simpel, denk dat het een beetje 'verloren' is.
Hier ook een beetje kamerprobleem ... we hebben nu elk ons kamer (meisjes elk één en wij dus) maar nu zal er dus ook gedeeld moeten worden, vind 'k eigenlijk ook niet zooo erg hoor.
En drie kids is hier ook't maximum (never say never natuurlijk maar toch serieus zeker) ... Vind 'k ook geweldig leuk zo'n gezinnetje.
(groter niet meer mogelijk door plaatsgebrek en ook zoveel zorgen en 't dure leventje)

Al een beetje goedgemaakt met Tim ?!
Wat doet je ventje precies ?
En wij doen ook aan sparen voor de kindjes, krijgen ongeveer zo'n 50 euro (maar dan nooit geen extraatjes, die houden we voor kledij, schoenen, speelgoed, fietsen, ...). Nu met drie binnenkort is dat toch een serieuse hap uit't budget hoor. (werk maar parttime en nu dus aan de ziekenbond)

Delphine, hihi, bedankt voor al die goeie leuke tips hé !
Ik zal zeker ook es nadenken om je ventje te overtuigen ... Een groot gezinnetje is toch o zo leuk ... Knufs en hopelijk kanje hem op andere gedachten brengen !!!

Sterretje, o jullie gaan dus binnenkort terug voor eentje ! en vier kids wawie !!! sjieekkkk !

Alé, 'k krijg honger, ga ietske zoeken om te smullen .... (foei, nu al een goei 18kg bij!) Dit weekend wel moeten overgeven, kon es geen eten zien of ruiken ! (is niet van mijn gewoonte!)

Dikke knuf,
Joke x

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 12:33
Naïlo

verdorie dag slecht begonnen: ik ga beginnen afkolven dus vanmorgen wou ik alles steriliseren ook het afdruiprekje maar dat wateropvangbakje kon niet in mijn pan dus in zo een ding gestopt voor in de microgolfoven: helemaal vervormd natuurlijk! en ik heb dat afdruiprekje van mijn nicht geleend!

iemand tips om het weer plat te krijgen?

[Laatst gewijzigd door Naïlo - 05/04/2008 @ 12:33] - Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 19:04
Naïlo

ai Delphine wel lastige situatie natuurlijk! ik vind ook dat 2 kindjes perfect op één kamer kunnen mjah. Waar wij nu wonen (huurhuis) zijn de kamers heel ruim maar we hebben erwel niet veel dus als er snel een broertje of zusje komt zullen ze ook samen op kamer moeten hoor.
Tips om je man te overtuigen pfieuw geen idee maar ik zal eens goed nadenken.
Ik wil zeker nog 2 kindjes maar meer dan 3 krijg ik niet van Tim, dat vindt ie ook 'onpraktisch'. Nu ja 3 kindjes is ook al mooi.

ik geef ook niet graag veel geld aan die babykleertjes, alé Aeneas zijn 62 beginnen toch ook alweer krap te zitten, wat een zonde toch.
af en toe krijgt hij dan van oma een heel mooi pakje.

ik zit hier al de hele dag te balen Tim is weer hele week op oefening geweest, hij was vergeten gsm op te laden dus heeft niet 1 keer gebeld en nu is hij thuis en hij slaapt alweer!
t'is nu net mijn verjaardag echt tof.

het speelgoed is van de lilliputiens collectie, vind die super mah ja ook niet goedkoop: we hebben een monsterpluche gekocht (waar Aeneas DOL op is, hij heeft em al volledig natgesabbelt)
een speelleeuw met spiegel, een caleidoscooppluche (ja ik weet niet hoe dat echt noemt) en een superrammelaar die je in allerlei meetkundige vormen kan plooien (dat vindt ie later dan misschien ook nog leuk)

Sterretje wat leuk dat je dochtertje een 'rosje' wordt, ik vind dat wel mooi eigenlijk, mijn metekindje is ook echt ros en haar karaktertje ook haha zo lief.

ik vrees idd dat de borstvoeding wel beke spelbreker is voor ons 'bedprobleem' maar de lastige uren van Tim doen er natuurlijk geen goed aan, binnenkort moet hij normaal een maand of twee niet op oefening, dus dan zullen we dat wel inhalen

en Joke blij dat de meisjes terug naar school kunnen maandag? zal wel een pakje rustiger zijn

en Leen jij moet bijna terug werken zeker? geniet van je laatste dagen

oeh mijn zwangerschapsuitkering is betaald tot 15 maart!!! mijn bankrekening had het nodig, nu moet ik de spaarcentjes tenminste niet aanspreken

sparen jullie trouwens voor jullie kindjes en indien ja hoeveel? ik weet niet goed hoeveel ik maandelijks zou storten want met mijn ouderschapsverlof komt er natuurlijk minder binnen binnenkort

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 10:57
delphine v

kortingen bij kleertjes.com
Collectie zomer 2007 | Nu met 60% korting !

Hopelijk gaat het niet lang meer duren voordat het écht gaat zomeren ! Omdat wij hopen dat het dit jaar een lange, hete zomer zal worden gaan we het voor de verandering eens anders doen als anders. We hebben alle kleding in de collectie zomer 2007 maar vast eens afgeprijsd met 60% korting ! Ook het restant kleding uit de collectie zomer 2006 is afgeprijsd, dit gaat weg met minimaal 80% korting ! Omdat wij onze prijzen graag zo laag mogelijk willen houden, kunnen wij helaas niet ingaan op verzoeken om de kleding voor je op te meten of uitgebreide vragen over de kleding of schoenen te beantwoorden. Zorg dat je de eerste bent en maak snel je keuze want WEG = WEG !

prima site trouwens, erg snelle levering en uiterst goed verpakt enzo!

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 10:38
delphine v

ja, kindjes wil ik graag nog ... mijn vriend minder ... helemaal niet meer zelfs . hij heeft al 1 dochter van bijna 6 in co-ouderschap (1 week op 2 bij ons). het huis is nu al grondig verbouwd (en nog niet afgewerkt, omdat hij overal aan begint, maar de fijne afwerkingen nooit doet ). er was oorspronkelijk maar 1 ruime kamer en 1 kinderkamer op het 1e verdiep. wij slapen nu op de volledig omgebouwde zolder, aymeric in de kleine kinderkamer en zijn dochter in de ruime kamer. in vind dat de ruime kamer best wel door 2 kinderen kan gebruikt worden, mits iets handigere meubels en schikking, bovendien wordt de kamer 1 week op 2 helemaal niet gebruikt! mijn zoontje slaapt elke nacht bij ons, en heeft een veel kleinere kamer, maar de meubelkeuze is doordacht en plaatsbesparend. dus het argument van te klein behuist vind ik wat zielig. mede doordat m'n vriend af en toe zelfs spreekt over bouwen, en dus meer plaats! hij vindt ook dat het "af" is voor hem: 1 gezonde dochter en 1 gezonde zoon, mooi toch. ja, voor hem, maar ik heb niet het gevoel klaar te zijn met zwangerschap enzo. zijn dochter heeft een totaal ander karakter als ik, ze neigt ook heel erg naar haar moeder, en is best een verwend nestje, dus ik heb niet echt een binding met haar. dat probeer ik niet aan haar te laten merken, zij kan ook niets doen aan deze situatie, en als ik iets meebreng voor aymeric tijdens de week dat ze bij ons is, dan breng ik ook iets mee voor haar. ik probeer dingen te koken die ze lekker vindt enzo. maar ik vind de sfeer in huis stukken beter tijdens de week dat ze bij haar moeder is, minder ruzie en stress! nu, wat mij betreft is aymeric dus grotendeels enig kind, en dat vind ik jammer. ik was zelf best ongelukkig als enig kind, en wou echt heeeeeeel graag een broer of zus om dingen te delen, te spelen, te ruziëen, niet alle aandacht op mij gericht te hebben enzovoort. dus tips om mannetje alsnog te overtuigen : let me know !!!

oja: op het november 2007 forum waar ik ook meeschrijf, wisselen we wel es koopjes-tips uit. sommige promo's gelden alleen voor de nederlandse dames, maar de aanbiedingen van wibra en kruidvat zijn vaak gelijklopend. en ik ben van het principe: waarom veel betalen als het goedkoper kan ?? ik kleed aymeric niet altijd met merk kleertjes, hij draagt vaak h&m, zeeman, wibra, hans anders... voor de korte tijd dat ie er in past! merk kleren zijn grotendeels kdo gekregen, gekocht op ebay of in solden.

trouwens: luiers zijn vaak in promo in auchan !! zaterdag 3 dozen huggie's gehaald en maar 2 betaald! toppie dus deze week zijn het de pampers baby-dry die in aanbieding staan: 1 doos halen en 2e aan halve prijs! vaak mag je ook verschillende maten nemen, ik had dit weekend 1x maat 4 en 2x maat 5 mee, dus niets belet om een voorraad in te slaan! overdag gebruik ik trouwens dikwijls lidl-luiers, erg goedkoop en best goed. alleen als we op stap gaan en ik niet zeker weet of ik op tijd en stond kan verschonen, doe ik liever een degelijke huggie's of echte pampers aan.

ga nu even verder werken ... zodat m'n baas tevreden blijft

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 15:45
sterretje

yops,
dag iedereen...

Delphine, wat ben jij toch steeds op de hoogte van koopjes en dergelijke! super gewoon want ik kijk daar om een of andere reden altijd naast ...dus erg b edankt hoor!

Joke, ja het is vakantie, kwas het vergeten. dan is het wel druk zeker met je 2 kapoenen.

Naïlo, kippen voor speelgoed...ik vind het een erg goeie deal! wat heb je precies gekocht? kben benieuwd...

nog kindjes?!
hm ja wij willen er in ieder geval nog 2 bij de 2 die we al hebben...
we hebben altijd gesproken van een groot gezin, we hebben er plaats voor en de zwangerschappen lopen voorspoedig voor het ogenblik. De gyné ziet er geen graten in (in tegendeel) dus waarom niet...
wanneer plannen? tjach das altijd de vraag hé....we gaan niet wachten of zo, we doen gewoon verder gelijk we bezig zijn, zonder druk;...
maar aangezien ik dus zelden of nooit een eisprong heb is de kans op een spontane zwangerschap bij ons wel erg laag. de gyné ziet het niet zooo somber in, maar ik wel. hij heeft me geen anticonceptie gegeven en gezegd dat ik moet kijken hoe mijn cyclus nu loopt. Als ik binnen de 3maanden geen eisprong of menstruatie heb dan mag ik terugkomen en zal ik waarschijnlijk opnieuw met hormonen beginnen.
dus : samengevat : indien er geen spontane zwangerschap is voor juli dan start ik na ons zomerverlof terug met hormonen (augustus dus)...we zien wel hoe het allemaal verloopt.

jij wil er ook nog graag eentje bij hé? of heb je er nog meer in gedachten

fiew, wat ben ik moe vandaag. heb niet zo goed geslapen deze nacht. kwas zo constant aan het piekeren en zo en pfff het heeft me wel wat gekraakt...
anaïsje ligt zalig te slapen in haar relaxje en onze grote cowboy is net wakker hoor ik, dus de rust is nu ook terug over.....

eigenlijk is het zalig om een gezinnetje te hebben;..super!

Anaïs begint ook meer en meer op haar broertje te lijken en dat is echt grappig om te zien. Alexander is wel erg blond (was nochtans donker bij geboorte) maar zij krijgt rode haartjes denk ik, haar wenkbrauwen hebben er al van en als je haar in de zon houdt dan zie je het echt heel erg goed. Niet zo verwonderlijk aangezien mijn man roodharig is hihi! ik vind het wel mooi

Joke, ja mijn man vindt me niet lelijk. blijkbaar ben ik het die mezelf als lelijk zie. de buik is een herinnering aan mijn 2 kleine muppeltjes daar kan ik niet omheen, maar mijn man heeft er geen last van....

bij ons is er geen probleem om het bedvlak (ben ik ook wel blij om) want na alexander was dat wel een beetje, ik had weinig zin, nu gaat het beter.....
mss dat het door de borstvoeding komt naïlo?
toen ik nog melk verloor vond ik mezelf ook niet bepaald aantrekkelijk en dat slaat ook op mijn "zin-gevoel".....

enfin, kga naar mijn oudste gaan kijken voor hij zijn bed afbreekt!
hihi

lieve groetjes
sterretje

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 10:58
Naïlo

pfoe hier is het druk geweest, paar dagen bij de familie in Brussel gezeten want mijn grootouders verhuizen van hun huis naar een appartementje dan moeten ze de trap niet meer op mah ja die mensjes zijn al eind 80 dus wij moeten de hele verhuis voor hun regelen en
't moet vooral op HUN manier gedaan worden, overal moeien ze zich mee tssss net kleine kinderen soms!

ik ben 'blij' te lezen dat dat dus normaal is dat de seks nog niet is zoals vroeger, het lijkt wel of mijn man en ik altijd op een ander moment zin hebben,
meestal lukt het maar één keer per week pfffff

en die kilotjes ARGH, ik heb er nu nog ééntje over maar mijn lichaam ziet er niet uit (niet dat het ervoor zo monumentaal was maar kom)

Delphine bedankt voor de koopjestip! Ik heb me gisteren laten gaan in een gezellige speelgoedwinkel bij mijn moeder maar af en toe mag dat.
Mijn man heeft verleden week een grasmachine en 6 nieuwe kippen (zucht) gekocht, dan heeft onze zoon recht op speelgoed!

Sterretje je schreef: "eens alle kindertjes er zijn dan eens zien wat er kan aan gedaan worden. ik kom toch nooit niet veel bij tijdens de zwangerschappen dus das ook al iets!"
Hoeveel wil je er graag nog en wanneer 'plan' je ze?

Delphine ben jij er al uit of je nog een tweede wil/mag van je man.

Joke hou jij het bij deze drie of wil je graag een hééél groot gezinnetje?
Of kan je dat niet zeggen omdat je het op dit moment al een beetje beu bent de zwangerschap?

Snel eventjes met de hond wandelen en dan terug tutje spelen voor ons Aeneas. Ik ben zo verliefd op hem tijdens de borstvoeding . Van hem mogen die borsten hangen, zwieberen, stuiteren,... al wat je wil, fantastisch toch

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >