Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 11:28 FCbgirltje van bij ouders | och en ofee die zwangerschapsbanner moet je gewoon bij de zwangerschapsbannerpagin het vinkje weghalen van tonen op het forum dan moet ie niet meer zichtbaar zijn op het forum Zo heb ik het toch gedaan ![]() |
| 05/03/2008 @ 11:26 FCbgirltje van bij ouders | @Ofee Een heel verhaal maar zoals je zegt de pijn vergeet je vlug éénmaal je je kindje in armen hebt ![]() En amaai idd een mooi gewicht voor een meid,was hier ook zo met Lore's nichtje maar zij wisten dat het een meisje was geboortegewicht 4250 en 54cm @joke,we zijn ermee naar de kinderarts geweest want elke keer ze een hoestbui had en kort geleden gegeten had lag alles er weer uit Ze heeft begin van een bronchiolitis(onsteking van kleine longblaasje)omdat ze nog goed eet en geen koorts heeft mag ze thuis blijven ![]() Moest het toch verergeren en ze eet minder of niet meer dan moeten we opbellen en ZHopname voor vochttoediening Ze heeft nu neusspoeling(fysiomer)en neusdruppeltjes voor de slijmpjes krijgt ze bereidde suppo's Met neusje gaat al iets beter de hoest nog zeer ambetant,ze heeft hier al 2keer alles ondergespuwd tijdens hoestbui Eerst alles opgevangen op slabbetje natuurlijk ook beetje op kledij maar was niet veel mama en dekentje waren meer gedoopt Maar de 2de keer had haar weer eten gegeven en willen verversen alles in grote gulpen tafel was hier proper en had natuurlijk nu geen slab aangedaan en dus volledig pyama ondergespuwd Had wel in haar verzorgingstas reservekledij zitten dus die heeft ze nu aan ![]() Straks thuiskomen enkel nog kousenbroek aandoen want heb daar pyamabroekje onderaan en blauw/wit strepen bij een rood kleedje past nu eenmaal niet maar had geen kousenbroek mee dusja zo opgelost haha Maar ga dan gauw naar huis dak thuis haar medicatie kan geven en kheb daar mijn telefoon vergeten dus moest ventje bellen om hem te komen halen zou ik het niet horen ![]() En heb zo een vermoeden dat schoonmama als een gebeld zal hebben om langs te komen,is woensdag en ze is dan namiddag vrij(lerares),zal voor morgen zijn dan is haar vrije dag dan lol groetjes |
| 05/03/2008 @ 10:53 Joke ![]() | Oja, Ofee, geen idee ... Misschien als je erop klikt en erbij komt dat het daar ergens staat om het te verwijderen ? Of bij je instellingen ? succes ! xxx |
| 05/03/2008 @ 10:15 ofee ![]() | Weet iemand hoe ik dat tekstje boven mijn banner moet wegkrijgen?? |
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's van west-vlaanderen??

Ze is wel een mooie grote baby zeg.

. Maar jullie weten er natuurlijk alles van
.
. Plots een zware steek. Maar ik had da wel al gehad, dus ik lette er verder niet op. Maar toen we gingen slapen, kwamen die steken regelmatiger. Mijn ventje zei nog: ik ga vlug nog wa proberen te slapen, voor MOEST het zo ver zijn, dan is er toch nog 1 van de 2 een beetje fit. Ikzelf kon nie slapen natuurlijk, want ik wou veel te graag weten of het zou doorzetten. Ik merkte dus dat ik om de 10 à 12 minuten een wee had. Ben om 00 u 30 opgestaan om beneden mijn weeën op te vangen via de oefeningen van de prenatale. Twee uur later mijn ventje geroepen om me wat te ondersteunen. Om 4 u 00 mijn vroedvrouw gebeld. Ze is om 6 uur gekomen. Had dan 3 cm ontsluiting. Ze is een uurtje gebleven. Ik kreeg wel veel last van de pijn wast al een paar uur bezig en werd heel moe en flauw. Ik kon niets meer binnenkrijgen, hoewel mijn vroedvrouw er toch op aandrong. De harttoontjes van ons kindje verlaagden telkens na een wee (normaal), maar recupereerden niet snel genoeg, naar t gedacht van mijn vroedvrouw. Ze raadde aan om voor 't zekerste toch naar het ziekenhuis te gaan. Aan de monitor zouden ze kunnen zien waarom de harttonen niet zo snel recupereerden. Ik had toen 4 cm.
. Eigenlijk ben ik wel heel blij dat het een meisje is. Ik had geen voorkeur, maar wou zowiezo van al mijn (toekomstige) kinderen tenminste 1 meisje. En nu heb ik ze dus al
.