< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » waarom geen groot gezin?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
waarom geen groot gezin?
10/06/2008 @ 21:07
michele

Online Status
@Leen, heb er lang over nagedacht, gezien mijn wedervaren enige tijd geleden op 9maand, maar heb dan toch besloten om me terug te registreren zodat ik een bannerke kon aanmaken en jullie niet steeds hoeven te vragen hoever ik ben .

'k zal eens kijken of ik ergens een prettig gestoord hoekje vind hier op 9 maand om mezelf te parkeren zelle

Michele, maar zeg maar sjell dat doet de rest ook

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 19:17
Brennie

Online Status Bekijk profiel
Hallo Dames,

Wat leuk om meer dames te zien met grootere gezinnen :)
En gefeliciteerd aan de zwangere! en aan alle mama's...

Ik ben zwanger van me 4de waarschijnlijk de laaste dus extra genieten hehehe,
En ik krijg heel veel leuke reactie's maar ook reactie waar van ik denk jammer hoor..
Zoals 4 dat doe je in deze tijd toch niet meer! of wat dat kost toch te veel geld, en hoe ga je de studies later dan betalen?
Jeetje ik en de papa kiesde er zelf voor wij moeten er zelf voor zorgen en wij zijn er super blij mee!! En de kids vinden het ook super dat ze er weer een broetje/zusje bij krijgen...
En de fam aan mijn kant zijn ook super blij met het nieuws, alleen me hellaas me schoonvader niet maar die was al niet blij met nummer 3.
Oh ik vind het zo spannend weer! krijg me eerste echo op 25 juni dus daar leef ik wel zo beetje naar toe!

Dikke!! Brenda

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 22:56
michele

Online Status
@ brenda, hoe was je echo ?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 23:06
Brennie

Online Status Bekijk profiel
Hey michele

Hier mijn echo verhaal..
Op naar Star...
Moest nog half uur wachten in de wachtkamer.
Eindelijk was ik dan aan de beurt...
Kwam zo oudere mevrouw en wat voor 1 Grrrrr Sagoooo!
Nou eerst even wat gegevens in vullen
Zegt ze is dit je eerste? zeg ik nee me 4de lol..
Dus zegt ze ineens nou even buiten kijken ik denk dat het een binnewaartse wordt denk nee toch? dat is nou net niet waar ik op zat te wachten hehehehe...
Nou mocht ik eindelijk gaan leggen, doet ze de aperaat er op..
Nou zien we eindelijk me mooie wondertje! Met een Super mooi kloppend hartje wij helemaal in de wolken Met een Big Smile!
En na meten en meten ben ik idd al in me eerste maand gelijk zwanger geworden dus nu gewoon 8 weekjes
Opeens zag ik allelei zakken in me echo beeld ik dacht even het zijn er toch geen meer hehe
Dus heeft ze ondertussen iemand op gepiept dus die vrouw kwam binnen en stelde zich voor...
Blijk dus dat er een grote cyste (kieste) op me eierstokken zit vandaar er nog iemand bij kwam na 10 min de cyste gemeten te hebben om te kijken waar die zat...
Zegt ze nou over een tijd weer terug komen om te kijken of die kleiner is geworden, dus ik vraag wat kan het kwaad? wat als die niet kleiner is geworden zegt zeg nou dat hoor je nog wel wordt vervolgt, ik denk Nou lekker dacht ik gatver nou wordt je dus gewoon weg gestuurd met geen andwoorden en weer zorgen Grrrr moet ik wachten tot 9 julli wat me verloskundige zegt nou ik dacht het niet bel dinsdag gelijk met spreek uur op hoe en wat...
Wel een mooi plaatje mee gekregen van me foetus.. Maarja ik blijf positief en denk zelf dat het wel goed komt mocht die niet verdwijnen moet die dan operatief verwijderd worden? of die hele eierstok? nou ik hoop dat ik dinsdag gelijk andwoordt krijg nou heel verhaal!
Op naar de volgende echo dus, ik moet 9 julli weer op controlle bij me verloskundige en ben benieuwd wat er allemaal gezegt gaat worden.
En wanneer ik me vervolg echo krijg om te kijken hoe het er nou voor staat.

Hoe is het met jou en de baby?

Brenda

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 23:55
michele

Online Status
wa een verhaal. Ben ik blij dat ik bij een gyn prive loop.
ik mag lekker elke twee tot drie weken op controle met echo en alle vragen worden direct en volledig uitgeklaard. krijg ook nooit geen vreemden aan mijn lijf en er staat nooit een hele kudde mee te kijken (wat je wel makkelijker hebt in het ziekenhuis). betaal er iets meer voor, maar 't is elke keer lekker relaxen, grappen maken en leutig.

volgende afspraak is donderdag 8 dagen. ben dan 12 weken, dus tijd voor de nekplooimeting. vorige week was baby 3,2 cm groot al en klopte het hartje aan 162 bps. alle armpjes en beentjes ook mooi kunnen bekijken en baby was lekker een baantje aan 't trekken in mijn buik. Mama is goed zwanger, dus moe, mottig, misselijk en van tijd niet te genieten. Soms denk ik was het maar weer winter en geen schoolvakantie, maar amuzeer me wel te pletter hoor elke dag met mijn drie grote kapoenen eens de misselijkheid wat weg is, allleen die zomer wordt er teveel aan.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:28
nancy74

Online Status
hey hoi, ik ben moeder van 4 kinderen (12-10-8 en 15 maanden) en nu zwanger van de 5de.. moet wel eerlijk zeggen dat ik opzie tegen de reacties van andere, bij de vierde riepen mensen idd al, jee waarom doe je dat in deze tijd? en hoe ga je dat betalen (uhh erg brutaal!)
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 11:05
mammie

Online Status Stuur bericht
Hey nancy,ik ben ook moeder van 4 kinderen,12-10-8 en bijna 6 maanden!Ik ben zelf 33jr(bijna 34)Hoe oud ben jij?Ik zou zelf er ook nog een bij willen alleen past mijn huis niet meerMaar je weet maar nooit.Ik heb een jongen,nog een jongen dan een meisje en als laatst weer een jongen,wat jij?Ik hoop je te horen,groetjesss
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]