< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » bloeding week na menstruatie??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
bloeding week na menstruatie??
24/10/2007 @ 22:36
hds

Online Status Bekijk profiel
dankjewel voor je reactie heb er nu geen last meer van dus ik ga gewoon afwachten.. je hebt mss wel gelijk dat mijn lichaam nog moet wennen. We zitten tenslotte nogmaar in ronde 3. Niemand weet precies wat het kan zijn Ik laat voorlopig mijn banner zo staan tot ik meer weet, tot de volgende er zijn.
Liefsxxx

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 21:09

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey
Ik denk dat je toch best een dokter raadpleegt hoor. Ik heb er geen idee van wat dit zou kunnen zijn. Misschien dat je lichaam nog niet helemaal gewend is aan het pilvrij zijn?

Groetjes en succes!!
Caro

Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 17:47
hds

niemand dat een gedachte heeft van wat het kan zijn? heb nu geen meer, en zou vanaf vandaag vruchtbaar zijn dan of hoe zit het nu?
Liefsxxx

Link naar deze reactie
21/10/2007 @ 23:35
hds

even neertypen hier, want zou heel graag antwoorden krijgen, voel me er niet echt gerust in. Nog geen week na mijn heb ik vrijdagavond bloedingen of menstruatie, weet het niet, gekregen. Eerst dacht ik niks erg, maar het werd eventjes zo hevig alsof ik mijn terug had, maar hoe kan dat nu, als ik nog niet eens een eisprong heb gehad? ben er nu, twee dagen later, nog steeds niet vanaf. Heb er zelfs soms steekjes en buikpijn bij, onderaan vooral. Heb men HA nog niet gebeld omdat dat een man is en vertrouw zoiets liever aan een vrouw toe Heeft hier iemand ervaring mee, of kan iemand me helpen, ben beetje ongerust...
Liefsxxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]