volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/10/2007 @ 21:46 Prutske | we zijn sinds kort de trotse ouders van een 2de kindje en overwegen om nog voor een derde te gaan. We hebben 2 kinderkamers en er zijn geen uitbreidingsmogelijkheden aan ons huis |
| 24/10/2007 @ 21:59 Prutske | hey Ano1 & Heidi, bedankt voor jullie antwoorden. Misschien loop ik wat te snel vooruit op de zaken. Het gaat uiteindelijk om de kinderwens. Zei net tegen m'n man nog : we zien wel hoe de situatie zit als ze in hun apejaren komen en desnoods wordt het een nieuwe woning met voor elk een kamer. Voorlopig is er ruimte genoeg voor kleine ukkies. |
| 25/10/2007 @ 14:54 Liesje | Hey! Ik heb vroeger ook altijd met mijn jongere zus op 1 kamer geslapen. Maar toen we naar de middelbare school gingen, kregen we toch een eigen kamer(tje). Om te studeren, hebben ze toch wel een plekje apart nodig denk ik. Wij wilden onze 2 kindjes ook (voorlopig) op 1 kamer leggen, maar toen het een broertje voor ons meisje bleek te zijn, hebben we toch maar besloten om uit te kijken naar een nieuw huis, zodat ze apart kunnen liggen. Groetjes, Lies |
| 25/10/2007 @ 21:22 A. | hoi prutske, hier 3 kinderen en slechts 2 kinderkamers. We hebben geen ruimte voor een extra kamer, maar kunnen ev. wel nog een kleine bureau maken op de zolder. Onze jongens slapen samen en vinden het momenteel "fantastisch" (iedere avond feest ); ze zijn natuurlijk nog klein en we zullen wel zien hoe het wordt als ze ouder worden ...wij hebben onze kinderwens in elk geval niet laten afhangen van het aantal kamers ter beschikking ... ![]() Veel succes met je gezinnetje en ik zou zeggen: als jullie allebei een derde kindje willen en het is financieel haalbaar: doen ! Het is echt prettig om te zien hoe ze zo met elkaar optrekken, ik heb ook zo hard getwijfeld, maar heb er nog geen seconde spijt van. Ik ben echt trots op mijn gezinnetje ![]() |
| 25/10/2007 @ 22:03 Prutske | Onze oudste vindt het nu al super met een klein broertje erbij. onlangs zei hij nog : mama, als er nog kindjes komen, mogen de bedjes op mijn kamer staan .Ja, het financiële plaatje is er ook nog. Deze woning hebben we voor een mooie prijs kunnen kopen en volledig gerenoveerd, maar als je nu de huizenprijzen ziet ![]() We zullen alvast een groot spaarvarken klaarzetten, zodat we het kunnen aanspreken als onze uks toe zijn aan elk een eigen kamer ![]() |
| 25/10/2007 @ 23:24 ano 1 ![]() | Dat lijkt me een goed idee, Prutske ![]() |
| 05/11/2007 @ 20:38 Ann | Hoi, Wij hebben zelf al 4 kinderen en zijn nu zwanger van nog een tweeling.we gaan binnenkort verhuizen naar een huis met 6 slaapkamers,1 voor elk kind,maar de tweeling gaan we samen leggen.Dus ieder krijgt een eigen kamer.Wij wonen nu in n huis met 4 slaapkamers(1 voor ons,1 voor Eef,1 voor Tyas en 1 voor Fati en Syl),maar we hebben ons aantal kinderen niet laten afhangen van het aantal kamers!!! |
| 06/11/2007 @ 17:00 Prutske | hey inderdaad, de kinderen van vroeger zijn ook groot geworden zonder eigen kamer. Maar ik vraag me af of dit in dit tijdperk nog zo makkelijk gaat.Onze bengels zijn nu eenmaal meer gewend en dan hoeven ze nog niet verwend te zijn. |
| 06/11/2007 @ 17:07 Prutske | Hallo Ann, vond je makkelijk een huis met zoveel kamers? Als ik zo even kijk op het net, zijn het vaak huizen met max 3 kamers. Ik vind het zo erg dat we onze huidige woning niet kunnen uitbreiden. Het is een ruim huis....maar met 1 kamer tekort. we hebben wel 2 bureautjes maar daar kan amper een bed op. Onze bedoeling is dat ons huis afbetaald is als onze oudste 18 wordt, met het oog op hun studies. Een nieuwe woning zou meteen ook voor een langere looptijd van onze lening zorgen. Zucht!!! |
| 07/11/2007 @ 15:21 Elsi ![]() | Effe een domme vraag stellen: een stapelbed, tot welke leeftijd kunnen ze daarin slapen? Is dat tot de leeftijd van ongeveer 16 jaar of is dat ook geschikt als ze ouder zijn? ![]() |
volgende pagina >

Ieder kind een kamer?

met voor elk een kamer. Voorlopig is er ruimte genoeg voor kleine ukkies.
); ze zijn natuurlijk nog klein en we zullen wel zien hoe het wordt als ze ouder worden ...

.

). En dat ging best hoor (en soms pasten we zelfs met twee in een bed