volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 26/11/2007 @ 13:25 marijke | hey bij ons gaat het straks ook veranderen ze hebben nu allemaal een eigen slaapkamer we hebben 4 slaapkamers dus dat kon mooi. maar nu is nummer 4 op komst en aangezien we een meisje en twee jongens hebben moeten de jongens op een kamer wel de grootste natuurlijk. ze zijn nu nog jong 4 en 2 dus hebben er nu nog geen problemen mee. ik kom zelf uit een gezin met 7 kinderen moesten dus altijd een slaapkamer delen maar ik heb dat zelf nooit als erg ervaren,ik wist niet beter.. dus het hoeft niet erg te zijn.. |
| 07/11/2007 @ 15:21 Elsi ![]() | Effe een domme vraag stellen: een stapelbed, tot welke leeftijd kunnen ze daarin slapen? Is dat tot de leeftijd van ongeveer 16 jaar of is dat ook geschikt als ze ouder zijn? ![]() |
| 06/11/2007 @ 17:07 Prutske | Hallo Ann, vond je makkelijk een huis met zoveel kamers? Als ik zo even kijk op het net, zijn het vaak huizen met max 3 kamers. Ik vind het zo erg dat we onze huidige woning niet kunnen uitbreiden. Het is een ruim huis....maar met 1 kamer tekort. we hebben wel 2 bureautjes maar daar kan amper een bed op. Onze bedoeling is dat ons huis afbetaald is als onze oudste 18 wordt, met het oog op hun studies. Een nieuwe woning zou meteen ook voor een langere looptijd van onze lening zorgen. Zucht!!! |
| 06/11/2007 @ 17:00 Prutske | hey inderdaad, de kinderen van vroeger zijn ook groot geworden zonder eigen kamer. Maar ik vraag me af of dit in dit tijdperk nog zo makkelijk gaat.Onze bengels zijn nu eenmaal meer gewend en dan hoeven ze nog niet verwend te zijn. |
| 05/11/2007 @ 20:38 Ann | Hoi, Wij hebben zelf al 4 kinderen en zijn nu zwanger van nog een tweeling.we gaan binnenkort verhuizen naar een huis met 6 slaapkamers,1 voor elk kind,maar de tweeling gaan we samen leggen.Dus ieder krijgt een eigen kamer.Wij wonen nu in n huis met 4 slaapkamers(1 voor ons,1 voor Eef,1 voor Tyas en 1 voor Fati en Syl),maar we hebben ons aantal kinderen niet laten afhangen van het aantal kamers!!! |
| 25/10/2007 @ 23:24 ano 1 ![]() | Dat lijkt me een goed idee, Prutske ![]() |
| 25/10/2007 @ 22:03 Prutske | Onze oudste vindt het nu al super met een klein broertje erbij. onlangs zei hij nog : mama, als er nog kindjes komen, mogen de bedjes op mijn kamer staan .Ja, het financiële plaatje is er ook nog. Deze woning hebben we voor een mooie prijs kunnen kopen en volledig gerenoveerd, maar als je nu de huizenprijzen ziet ![]() We zullen alvast een groot spaarvarken klaarzetten, zodat we het kunnen aanspreken als onze uks toe zijn aan elk een eigen kamer ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

Ieder kind een kamer?

). En dat ging best hoor (en soms pasten we zelfs met twee in een bed
)