Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
03/11/2007 @ 08:41 ![]() | Ja, bij ons is het ook de derde. Bij jullie ook had ik gezien. |
| 03/11/2007 @ 08:39 Rendy ![]() | Hey heidi, ik hoop het voor jullie ook. Ook een derde zie ik ? ![]() |
03/11/2007 @ 08:35 ![]() | Dag Rendy, welkom en hopelijk gaat het snel lukken. |
| 02/11/2007 @ 20:08 RARARA | Hallo iedereen Heidi, ik was van mijn zoontje de 2de ronde zwanger. Nu is mijn tweede ronde ook eindelijk begonnen en ik hoop stilletjes dat het nu ook zo snel zal gaan. Het zou trouwens dan ook in dezelfde periode zijn als van mijn eerste zoontje!!! Groetjes |
02/11/2007 @ 16:16 ![]() | Hallo, Ik heb mijn ook op bezoek, dus we kunnen er ook voor gaan nu.Ik ben wel eens benieuwd of we net als bij de twee andere ook direkt zijn. |
| 01/11/2007 @ 11:15 Kaatje ![]() | Rarara, wat jammer voor je... Op naar de volgende ronde dan maar hé. In elk geval welkom! ![]() Kaatje xxx |
| 01/11/2007 @ 10:41 RARARA | MIjn zijn dus eindelijk op bezoek ![]() Mijn cyclus was dus 49 dagen, dus als ik terug zo'n cyclus heb is mijn NOD 18 december. |
29/10/2007 @ 17:52 ![]() | Ik kom net van de gyn en normaal zou ik volgende week ongesteld zijn. Vanaf dan is alles terug zoals het was voor de spiraal. We zullen zien. |
| 28/10/2007 @ 20:05 mavis | Dag dames, Ik zal me ook vast toevoegen.. Mijn man zit aankomende weken in het buitenland. Dus wellicht december ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD December...

niet meer kwamen en toen had ik ook een hele lange cyclus en zei mijn gyn dat ik niet meer zwanger kon worden. Dus 1x laten we extra bescherming achterwege en was al zwanger.
zijn.