volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/10/2007 @ 09:36 annotje | klinkt misschien cliche maar wij twijfelen voor een 4de wat ons wat tegen houd is de eventuele drukte of er een groot verschil zou zijn tussen 3kindjes en 4kindjes en de eventuele reacties die we zeker gaan krijgen . bij ons 3de was het al zo van ;hierachter ga je toch stoppen he.jullie kweken zoals konijnnen he en van al die opmerken zowel van familie als vrienden oke je moet daar niet altijd rekening mee houden maar toch doet het je iets op het moment zelf waarom kunnen mensen zo hard voor elkaar zijn of ligt het aan ons is het onverantwoord 4kinderen op de wereld te zetten in deze tijd. eigenlijk is het onze beslissing die telt maar soms doen die dingen er toch ook iets aan .zo ik heb effe mij hart kunnen luchten en waarschijnlijk zullen we wel zien wat de toekomst brengt zijn er mensen met 4kindjes die me misschien wat kunnen oppeppen |
| 27/10/2007 @ 10:04 annotje | bedankt voor de reactie maaike ja mensen kunnen nu eenmaal hard zijn de vele reacties zijn begonnen ook toen ik zwanger was van onze derde spruit percies of die minder welkkom was. onze kindjes volgen nogal vlug op elkaar onze oudste word 4in maart onze mindenste is worde 2,5jaar en mijn kleintje word volgende maand 1jaar vele denken van ale hoe moet je dat nu doen en oh zo druk maar ik heb hier geen last mee ik ben oke 27 en heb al 3kindjes en werk 4/5 maar het lukt perfect .die reacties komen zelfs van mijn ouders en doet enorm pijn waarom uit jalozie of zo wie zal het zeggen .maar tenslotte is het mijn man en ik die beslissen en hen inderdaad opvoeden . |
| 27/10/2007 @ 13:27 annotje | hey maaike, ik zou graag volgende maand mijn spiraaltje laten weghalen en vandan zien we wel hoe het verder gaat. hangt dan ook af hoe mijn cyclus weer opgang komt.maar bij de andere sloebertjes is het vlug gegaan .onze oudste is een dochter en die zou graag nog een zusje hebben om mee te spelen kheb nog 2zoontjes . ik ben verpleegkundige en 4/5de is mooi te doen juist de uren zijn niet altijd evengemakkelijk te combineren met schoolgaande kindjes maar ik doe mijn best om daar zoveel mogelijk rekeing mee te houden . ik vin het leuk om te weten dat ik blijkbaar niet alleen ben. mvg annotje |
| 31/10/2007 @ 15:54 annootje | hallo we hebben de knoop doorgehakt en we weten dat we veel reactie zullen krijgen maar zoals ik zeg het is wij die ze moeten opvoeden en verantwoordelijk voor hen zijn en hun een toekomst bieden .maandag word het spiraaltje verwijderd en van dan af aan is het afwachten hoe alles gaat verlopen hopelijk mogen we spoedig een boertje of zusje verwachten ![]() we vertellen het tegen niemand wat onze plannen zijn zo kunnen we de commentaar al wat beperken .zo tot later vele groeten annootje |
| 04/11/2007 @ 18:21 | hai, ik ben in verwachting van de vierde en ik krijg alleen maar positieve reacties, van wat goed van jou, knap hoor. ![]() Ik heb altijd al gezegd dat ik graag een groot gezin wou als de derde zou komen, wou ik ook graag een vierde. waarom zul je afvragen, nou ik ben zelf van een gezin van 3 kinderen en ik ben de middelste, ja die naam krijg je mee de middelste, je heb een oudste en een jongste. als je vier kinderen hebt is dat niet meer. Ik heb nu 3 jongens ![]() ![]() en ik hoop nu op een meid .We zullen afwachten. groetjes Sylvia ![]() |
| 05/11/2007 @ 19:51 r.m | hallo ik ben 6 weken geleden bevallen van mijn vierde ook wij hebben er nooit een geheim van gemaakt graag nog een vierde te willen de uodste is 8 en de andere 2 zijn 5 . en nu dus een meisje van 6 weken . ook ik heb leuke maar ook minder leuke reactie's gehad . zoals was het wel gepland?? wat als ze allemaal gaan studeren?? grote gezinnen zijn uit!! nou allemaal dat soort onzin. nou nu de jongens op school zitten en dan nu nog zo'n kleintje erbij zalig !! echt genieten ook de jongens vinden het super!! ze zijn echt n de leeftijd dat ze het bewust allemaal meemaken. tuurlijk het is drukker dan dat je 1 of 2 kindjes hebt maar het is de keuze die iedereen voor zichzelf maakt . wij zijn super gelukkig met ons gezinnetje. met zowel de drukte als de gezelligheid die het meebrengt. dus ga ervoor als je het graag wilt en laat je niet tegenhouden door reactie's van anderen. |
| 06/11/2007 @ 16:56 annootje | voila zo gezegt zo gedaan ik heb dus gisteren mijn spiraaltje laten weghalen en nu is het afwachten . ik heb altijd 4kindjes gewild ik kom zelf uit een gezin van drie en ik hou van die gezellige drukte .dus uiteindelijk hebben wij nu toch beslist om een 4de kapoen te krijgen en van al de reacties die we zullen krijgen ga ik me er niet teveel in opjagen .in ieder geval onze flinke meid de grote zus is enorm euforisch voor haar kan het niet vlug genoeg gaan.ze is bijna 4 maar een echt klein moedertje. zo tot later annootje ![]() |
| 20/11/2007 @ 15:21 | wij hebben sinds bijna 8 maanden ons vierde kindje en het is geweldig!!! |
| 22/11/2007 @ 19:22 annootje | hey vanessa mijn kindjes komen ook vlug op elkaar mijn dochterje is 3jaar en een half mijn zoontje 2jaar en een half en ons ander zoontje word zondag 1jaar. ![]() ik heb ook graag die gezellige drukte zo is er leven in huis en ja reactie krijgt men altijd maar als dit inderdaad van familie is komt dat toch harder aan zoals vb van mijn ouders de opmerking ale een vierde kan nu weer beginnen sparen of oei oei gaat het da niet te druk vinden . maar hier heb ik mij nu al wat kunnen op voorbereiden en ik laat ze gewoon zeggen een opmerking zullen ze zeker terug krijgen het is inderdaad zo dat wij ons leven bepalen en niet zij de onze zolang wij gelukkig zijn met wat we hebben is het goed. nod 22/12/2007 |
volgende pagina >

4de of niet

gelijk wanneer het komt, het is welkom.

.

. Precies of zij moeten mijn rekeningen betalen.

) dus nu hebben ze helemaal zo iets van "je laat die 4e nou toch wel uit je hoofd zeker!!"
dus niet!