< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » 4de of niet

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
01/09/2008 @ 12:11
annootje

hallo iedereen ondertussen zijn wij de trotse ouders geworden van een vierde spruit op 19augustus 2008 is jana geboren een flinke meid van 4,460kg en 52cm een schat van een kind.
broers en zus zijn ook in de wolken en heel blij met hun nieuwe zus.
vele groetjes annootje
Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 20:34
marijke

Online Status
4 of 5 maakt ook niet uit toch..

of ik begrijp dat je zwanger bent van de vijfde
of lees ik het verkeerd
gefeliciteerd met je zwangerschap

groetjes marijke

ik ben zwanger van de vierde

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 23:05
Babyboom

Online Status Stuur bericht
+ 1

Zal ééntje meer dan 4, ééntje teveel zijn??

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 00:46
marijke

Online Status
hey annootje

gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Link naar deze reactie
22/12/2007 @ 21:30

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gefeliciteerd Annootje!

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 09:53
annootje

hallo iedereen wou jullie effe op de hoogte houden ik heb vanmorgen een positieve zwangerschapstest gedaan dus joepi .kan pas 14januari naar gyncoloog dus dat word spannend wachten.
zo ik wens iedereen een prettige feestdagen toe en tot later .

van annootje
Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 20:43

hoi maak je geen zorgen ik ben op men 17e bevallen van men eerste zoontje en 18 maanden later van men dochtertje, nog geen drie maanden na haar geboorte was ik opnieuw zwanger en amper een jaar na de geboorte van onze dochter hadden we drie kindjes.

voorlopig hebben we gezegd dat er niet dadelijk eentje bijkomt omdat we beide aan onze carriere aan het bouwen zijn en een huisje willen kopen

we hebben ook wel een afspraak gemaakt omdat ik graag nog een zoontje zou willen hij ook nog wel dat eens we een huis hebben en het allemaal vlotjes verloopt in die nieuwe situatie er nog wel eentje bijmag

grote gezinnen worden de dag van vandaag heus niet meer zo bekeken als een tijdje geleden. In de jaren van mijn grootvader zag je raar of zelden gezinnen van 2 kinderen en hoorde je makkelijk tot 8 kinderen

trek je het dus vooral niet aan en geniet van je zwangerschap.
Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 11:13

Ik zou zeggen: 'geniet van je zwangerschap' en trek vooral niet aan wat andere zeggen.
We hebben zelf ook reeds 3 kinderen: Thomas (8,5), Matthijs (7) en Margo (in januari 4).
Wij gaan ook voor een 4de en dit na lang twijfelen, maar we gaan op ons gevoel af.
Ik voelde het ineens nog kriebelen en mijn biologische klok tikt ook verder.
Dus ik hoop volgend jaar rond deze tijd een kleine spruit rijker te zijn.
Joke
Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 13:18
marijke

Online Status
hey iedereen

ik heb zelf ook drie kinderen een meisje van 6 en twee jongens van 4 en bijna 2..
ben nu net ook zwanger van de vierde hoe lang weet ik nog niet horen we morgen bij de echo..
we hebben het mijn kant van de familie al wel verteld die waren allemaal enthousiast..
alleen de andere kant de familie van mijn vriend weten het nog niet.
die begonnen bij nummer drie al over abortus dus zullen ze nu wel weer doen,,ze vinden twee meer als genoeg,maar we trekken ons er maar niks van aan het is ons leven en wij moeten ze opvoeden!!
maar zulke reacties blijven niet leuk..

groetjes

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 15:40
Elsi

Wij zouden ook graag drie kindjes hebben met niet te veel leeftijdsverschil onderling. Twee kindjes hebben we al. Ik maak me vooral zorgen om de reacties van het werk. Het is ontzettend druk sinds ik 50% loopbaanonderbreking heb genomen. Het werk is niet verminderd, maar mijn werkuren wel. Na elke bevalling was ik 6 mnd. thuis, dus ik kan me hun gezichten al voorstellen als het zover zou zijn. Ik wil niet te veel leeftijdsverschil tussen kind 1 en kind 3. In de zomer van 2008 gaan we er wellicht werk van maken, zodat er in de lente van 2009 misschien een lief klein zusje of broertje in de wieg ligt. Ach, we zien wel als het zover is.

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 19:22
annootje

hey vanessa mijn kindjes komen ook vlug op elkaar mijn dochterje is 3jaar en een half mijn zoontje 2jaar en een half en ons ander zoontje word zondag 1jaar.
ik heb ook graag die gezellige drukte zo is er leven in huis en ja reactie krijgt men altijd maar als dit inderdaad van familie is komt dat toch harder aan zoals vb van mijn ouders de opmerking ale een vierde kan nu weer beginnen sparen of oei oei gaat het da niet te druk vinden .
maar hier heb ik mij nu al wat kunnen op voorbereiden en ik laat ze gewoon zeggen een opmerking zullen ze zeker terug krijgen het is inderdaad zo dat wij ons leven bepalen en niet zij de onze zolang wij gelukkig zijn met wat we hebben is het goed.

nod 22/12/2007
Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 08:23

Hallo allemaal,

Wij willen ook een vierde. En ook bij ons is het in een rap tempo gegaan de 1e 3 namelijk 3 in 3 jaar tijd. Dus de opmerkingen zijn inderdaad niet van de lucht. Bijna niemand weet dat we nog een 4e willen, zeker op m'n werk niet maar ik kijk wel op tegen die reacties. ook was mijn familie het al helemaal niet eens met een derde (en dat werd ook nog een probleem bevalling ) dus nu hebben ze helemaal zo iets van "je laat die 4e nou toch wel uit je hoofd zeker!!"
dus niet!

Ik kijk ook uit naar een druk warm gezin (heb ik zelf van huis uit erg gemist, ondanks een tweelingzus)
En ja ik heb het nu al onwijs druk en financieel is het de eindjes aan elkaar knopen maar waar een wil is is een weg, toch?!

Succes allemaal, hopelijk verwachten we allemaal snel weer een /

Groetjes,
Vanessa

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 15:21

wij hebben sinds bijna 8 maanden ons vierde kindje en het is geweldig!!!
Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 07:47
Neleke

Online Status Bekijk profiel
Hé Elke,
Bij mij op het werk zeiden ze ook na twee nu ga je toch stoppen zeker? Maar sinds ons dochter is geboren weten ze dat we een groot gezin willen. Nu vragen ze zelf wanneer het volgende eraan komt.
Groetjes Nele.

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 23:19
Elke

Wat heerlijk zeg.

Annootje nu duimen he!!

Neletje, me ventje is ook 15 jaar ouder en wij gaan ook voor 4 of 5 ALS het kan he

Wij zeggen 't ook nu dat we er vier of 5 willen, foert ze. Alleen op werk blijf ik mysterieus hihi. Na twee zeiden vele stop nu maar ze. En nu zeggen ze 't gaat u goed af doe maar voort hihi.

We zien wel he!

ben benieuwd hoe't hier verlopen zal!

Voorlopig borstvoeding dus nog wachten op cyclussen...

Knufs,
Elke

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 10:04
Neleke

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Ben zeer blij om te lezen dat er hier nog mensen zijn die graag een vierde kindje willen.
Ook wij willen graag een vierde en ja, ook hier krijgen we vaak negatieve reacties. Dikwijls zeggen ze, je hebt er nu drie het wel genoeg zeker. Kinderen kosten veel geld
Dan kan ik zo boos worden. Precies of zij moeten mijn rekeningen betalen.
Vroeger ging ik nog rekening hiermee houden maar sinds kort niet meer.
Mijn man zegt, als jij voelt je nog een vierde wil dan gaan we er toch gewoon voor.
Toch een schat hé!!
Dus gaan wij voor een vierde. Eerst mijn spiraaltje laten verwijderen en zorgen dat mijn man terug volledig is hersteld (heeft in augustus een hartinfarct gehad) en dan gaan we voor dat vierde wondertje.
Groetjes Nele

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 16:56
annootje

voila zo gezegt zo gedaan ik heb dus gisteren mijn spiraaltje laten weghalen en nu is het afwachten .
ik heb altijd 4kindjes gewild ik kom zelf uit een gezin van drie en ik hou van die gezellige drukte .dus uiteindelijk hebben wij nu toch beslist om een 4de kapoen te krijgen en van al de reacties die we zullen krijgen ga ik me er niet teveel in opjagen .in ieder geval onze flinke meid de grote zus is enorm euforisch voor haar kan het niet vlug genoeg gaan.ze is bijna 4 maar een echt klein moedertje.
zo tot later
annootje
Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 19:51
r.m

hallo
ik ben 6 weken geleden bevallen van mijn vierde
ook wij hebben er nooit een geheim van gemaakt graag nog een vierde te willen de uodste is 8 en de andere 2 zijn 5 . en nu dus een meisje van 6 weken .

ook ik heb leuke maar ook minder leuke reactie's gehad .
zoals was het wel gepland?? wat als ze allemaal gaan studeren??
grote gezinnen zijn uit!! nou allemaal dat soort onzin.
nou nu de jongens op school zitten en dan nu nog zo'n kleintje erbij zalig !! echt genieten ook de jongens vinden het super!! ze zijn echt n de leeftijd dat ze het bewust allemaal meemaken.

tuurlijk het is drukker dan dat je 1 of 2 kindjes hebt maar het is de keuze die iedereen voor zichzelf maakt .
wij zijn super gelukkig met ons gezinnetje. met zowel de drukte als de gezelligheid die het meebrengt.
dus ga ervoor als je het graag wilt en laat je niet tegenhouden door reactie's van anderen.
Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 10:58
kleintje

Online Status Stuur bericht
Ik ben ook zwanger van nummer 4.

En dat probleem van: de middelste...heeft onze middelste heel slim opgelost.
Als de baby er is zijn er 2 middelsten...jaja...je moet er maar opkomen.

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 10:22
Mirjam

Hey

Hier zijn we nog niet direct aan nr-tje 4, maar wilde alvast reageren.
Wij willen graag 3 of 4 kindjes, dus nog 2 of 3 te gaan.
Hier maken we er geen geheim van dat we graag 3 of 4 kindjes willen, dus dan weten ze ook wat hun nog te wachten staat.
Ik vind het wel fijn te lezen dat er nog redelijk veel mensen kiezen om niet de norm van tegenwoordig te volgen (1 of 2 kindjes), maar voor een lekker gezellig, groot, soms druk gezinnetje!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]