Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/11/2007 @ 14:03 Michelleke ![]() | Vic - was een heel groot compliment voor jou bedoeld - en ik zou gaan voor Thomas ![]() En het is een super jongetje, hopelijk draagt de naam dat dan ook mee! ![]() |
| 04/11/2007 @ 17:59 Vik | Tja, Michelleke, ik wil niet steuken natuurlijk, maar ik vind dat niet mooi van je mama. Als mama zou zij toch als beste moeten weten dat dat iets heel persoonlijk is, wat alleen jij kan weten. De keuze om wel of geen derde is toch ook meer dan alleen practische afwegingen? Mijn man is 4 dagen per week in het buitenland, dus ik sta er ook alleen voor, maar wij wisten allebei dat de keuze om een derde kindje verder ging dan alleen de komende (zeer zware paar jaren). Het draait uiteindelijk om het gezin wat jullie graag willen hebben. En je mama moet toch ook weten dat je niet zwanger blijft en geen kleine kindjes blijft hebben. Gewoon zelf doen wat je liefst wil meid!!!! ![]() |
| 05/11/2007 @ 14:08 Mirjam ![]() | Hey Michelleke, idd iedereen kan op eender welk moment van gedacht veranderen, dat maakt het leven juist spannend niet waar? groetjes Mirjam |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waarom een 3de baby willen?

, wij willen dan gewoon een kindje. T'is niet omdat zij een derde kindje genomen hebben omdat ze graag een 

Vooral de klassieker; een meisje en een jongen wat kan je meer dromen ...