Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/11/2007 @ 13:31 Michelleke ![]() | Mijn man is nog aan t twijfelen maar tegen de zomer overhaal ik hem wel! Hij neigt meer naar ja hoor, maar hij twijfelt zo graag denk ik! |
| 11/11/2007 @ 22:03 Michelleke ![]() | Of hoelang en hoeveel een mens twijfelen kan ![]() Ik kan ervan meespreken... pffff! |
| 12/11/2007 @ 11:12 | 3e baby hoi, ik heb ze al groot. maar het verlangen blijft. maar het lukt en wil niet zoals ik het graag zou willen, en als ik dan anderen hier horen kletsen over wel of niet doet me dat pijn! ga ervoor je zult er nooit spijt van krijgen. ik zit nu in de fase dat het nog heel heel heel misschien toch nog mag en kan. ik zit 3 dagen voor de eisprong, en vanavond moet het weer gebeuren, dat is niet leuk het verplichte! wie dat kent is het met me eens. |
| 12/11/2007 @ 12:58 mimi | Hallo, ik heb lang getwijfeld of ik hier zou komen neuzen, schrik dat ik me laat meeslepen? Even voorstellen: ik ben gelukkige moeder van twee heerlijke dochters, 4,5j en bijna 2j, we wonen in een bescheiden huisje dat van ons is en ik heb de luxe om parttime te kunnen werken. Na de geboorte van de jongste sprak m'n man direct over nóg eentje! Het idee leek me toen al wat... De babytijd van Laure is vlotjes verlopen in tegenstelling tot het eerste levenjaar vd oudste (postnatale depressie gehad) waardoor ik ineens besefte dat het allemaal anders, losser en vlotter kon. Beetje overmoedig had ik toen Laure ong 6maanden was echt het gevoel van een derde neem ik er zo bij. Nu Laure's schooldebuut in september dichterbij komt en ik na wat rekenen uitkom dat als we een derde willen er best nu voor gaan, nu beginnen we met ja-nee-ja...eindeloos! Die beslissing is zooo moeilijk, ons hart zegt ja maar ons verstand spreekt van onderbroken nachten, vermoeidheid die weegt op de relatie, overvol huis (ook maar 3 kamers), centjes, minder extra's,... Het klinkt misschien grof maar ik ben niet zeker dat een derde kindje me gelukkiger maakt wanneer ik de andere kinderen zaken moet ontzeggen omdat er meer te delen is of wanneer ik kopzorgen heb om rond te komen die maand... Soms ben ik jaloers op koppels voor wie de beslissing zo makkelijk lijkt. Voorlopig laat ik m'n man ook gerust omdat ik het zelf niet zeker ben want ergens denk ik dat hij makkelijk te overhalen is maar die verantwoordelijkheid wil ik samen nemen. Het is ook een feit dat wanneer er bij vrienden een baby'tje bijkomt ik telkens wat jlaoers ben en kriebels heb maar als ik dan denk aan het gebonden zijn (terwijl we nu net meer vrijheid krijgen) en het slaaptekort dan is de zin ook weer ferm geminderd. Het is allemaal zo dubbel. Alvast bedankt naar me te luisteren, het van me afschrijven is al eventjes alles op een rijtje zetten. Groetjes, Mimi. |
| 12/11/2007 @ 14:23 | waarom een 3de baby willen? Hallo dames, Ik wil even mijn verhaal kwijt en dit lijkt mij de perfecte plek!! Afgelopen vrijdag hebben we besloten dat er een derde kindje bij mag komen!! JOEPIE!! ![]() Op dit moment ben ik een hele trotse moeder van twee jongens ( 7 en 2 jaar oud) en steeds de kriebels gehad voor een derde. En nu mag hij of zij komen, geweldig he? Mijn man heeft wel even de tijd nodig gehad om tot deze beslissing te komen maar vrijdagavond (onder tv ijken want het blijven mannen) gooide ik weer een paar opmerkingen in de lucht, waarop hij reageerde: Nou vooruit dan maar (en een hele grote lach). Ik zei nog: doe niet zo gemeen en hou me niet voor de gek want je weet hoe graag ik dit wil.... Maar hij antwoorde: ik zeg toch ja, dat doe ik toch niet zomaar daar het ik heus wel goed over nagedacht, hij kwam zelf al met oplossingen voor de auto, kamertje, kastindeling enz... Nou ik janken van geluk en zaterdag (stiekem) een ovulatietest bij de drogist gekocht.![]() Hij weet dit (nog) niet, maar ik wil niet te lang wachten want tussen onze eerste en tweede zit ook al 5 jaar verschil. Eerst nu mijn menstruatie maar even afwachten ( ben vrijdag gelijk gestopt) en dan ik kan ik beter mijn ovulatie bepalen! Niemand in onze omgeving verwacht dat wij nog een babytje erbij willen dus als ik zwanger zou zijn dan zal iedereen wel raar opkijken. ![]() Groetjes en tot horens jessica ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waarom een 3de baby willen?

Hij neigt meer naar ja hoor, maar hij twijfelt zo graag denk ik!
en ik kan me niet inbeelden meteen weer zwanger te willen zijn hihi
Elena gaat naar school vanaf sept. 2008 en Elisa vanaf sept. 2009. Moet ik echt nog zo lang wachten? Ik ga dat niet kunnen hoor, echt waar niet. Het kriebelt nu al zo erg, jawadde! Volgens mij komen die kriebels vooral doordat ons Elisa zo'n braaf schatje is, altijd content (behalve bij kakabroek) 
.

en zaterdag (stiekem) een ovulatietest bij de drogist gekocht.