< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Waarom een 3de baby willen?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Waarom een 3de baby willen?
25/06/2008 @ 19:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Mimi,

Nee, hiervoor was ik werkzoekende. Ik ben dinsdag voltijds begonnen bij een werkervaringsbedrijf. Ik hoop wel dat ik snel een deeltijdse job vind want dat ligt mij meer! Ondertussen dat ik nu op mijn werk zit, mag ik verder solliciteren van daaruit. Dit is omdat het ism de VDAB is en het is de bedoeling om werklozen sneller op de arbeidsmarkt te krijgen, mèt ervaring.
Tof dat je er toch nog voor gaat om een klein boeleke bij te krijgen! Als het blijft kriebelen is het steeds moeilijker om je erbij neer te leggen dat er toch geen meer bij zou komen. En als je er alletwee wilt voor gaan waarom zou het dan niet doen hè!
Ik heb er wel over gedacht om ook ovulatietesten te bestellen, maar ga het toch niet doen, wij laten de natuur zijn gangetje maar gaan. Misschien lukt het nu beter omdat ik terug aan het werken ben en zoveel tijd niet meer zal hebben om erop gefixeerd te zijn.
Tim, mijn oudste, komt niet meer naar ons. Dit jaar is hij maar 1 keertje bij ons geweest, als ik hem wil zien, dan moet ik naar zijn pa thuis gaan. Maarten, de jongste, komt nog steeds zoals altijd bij ons. Die komt echt tot rust als hij bij ons is, geen pestende oudere broer die op zijn kop zit Dat 2 kinderen uit eenzelfde gezin toch zo hard kunnen verschillen!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:13
mimi

hey Heititike,

jammer van deze maand.
Werkte je hiervoor niet?

We hebben besloten om er terug voor te gaan, het gevoel blijft opsteken dus willen we later geen spijt hebben dat we niet geprobeerd hebben. Ik ben geregistreerd hier maar blijkbaar komt mijn bannner er niet op, idd beter van ons daar niet op te fixeren.

Zou je met ovulatietesten willen werken?

Veel succes id toekomst, ik hoop dat jullie alsnog een boeleke mogen verwelkomen!

Hoe gaat het met je zonen? Woont er nog eentje bij jou?

Gr, mimi
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:42

hey Mimi,
Ik had gistermorgen getest, maar 't was negatief en vandaag zijn de gekomen, bweik!!!!!!!Ik ga mijn banner verwijderen want ik focus me daar veel te veel op en zo zal het zeker niet lukken. Vandaag ben ik beginnen werken en voorlopig ga ik me daarop concentreren en voor de rest zien we wel wanneer het gelukt is om weer zwanger te raken!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:24
mimi

Heititike,

spannend afwachten voor jou? al getest?

gr, mimi
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:17

Hey Dida,
dat mag je altijd doen en je krijgt ook altijd iets terug!

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:33

3e baby
kan best zijn dat ik je zo een keer prive mail...
heidy
Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:58

Hey,
Dida, ik begrijp je inderdaad, bij mij is het ook aan het minderen dat ik hier kom kijken. Ik lig soms wat in de knoop met mezelf en moet dit eerst oplossen. Het beste en succes!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:02

3e baby
heidy, ik wil het je even laten weten, ik stop hier mee, ons vaste groepje is weg. en nu dit ,,, ik hoop dat jij ook ooit eens zwanger mg worden en dat je een gezond kindje op de wereld mag brengen en dat je zelf gespaard blijft. Heidy het gaat je goed ik denk dat je misschien wel weet waarom ik ermee kap ,niet dat ik zwanger ben maar voor wat anders misschien begrijp je het,,,,,
Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 11:06
Irma79

Nummer 3 is onderweg!!!

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 11:20

ben eens benieuwd twijfel voor derde maar neem geen pil weet niet wat ik zou doen financieêl twijfel ik wat denken jullie?
groetjes arwen

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 20:23

3e baby
heidy,,,, sterkte, ik ken je gevoel.
Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 09:08

Hey,
gisteravond zijn de dan echt wel doorgekomen zoals ik al vreesde Hopelijk volgende keer!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 14:31

Hey,
Ik heb al de hele dag het gevoel dat de aan het doorkomen zijn, ik zit niet echt lekker in mijn vel op dit moment. Deze avond zullen ze dan wel gearriveerd zijn Soms denk ik wel eens dat het niet meer voor ons weggelegd is om nog een babietje van ons tweetjes te krijgen Ik weet het, ik mag niet zo zwartkijken, maar het is sterker dan mezelf. Ik weet ook wel dat als je rond de 40 bent, je iets moeilijker zwanger wordt, maar de teleurstelling is iedere keer weer groot!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 13:19

3e baby
en heidy?????????
Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:58

Hey,
Oh jawel!!!!!!!!! Ik vond het ook al zo rustig
Eind deze week weet ik ook weeral iets meer. Heb al bijna een week heel gevoelige (.)(.), soms misselijk en de laatste 2 dagen buikpijn maar die voelt niet helemaal hetzelfde als de ongipijn die ik normaal heb, dus heeeeeeeeel spannend weer! Ik weet alleen niet wanneer mijn NOD precies is want mijn cyclus is niet echt regelmatig, de ene maand 23 d en de andere maand 26, dus houd ik het maar op 26 en dat is zaterdag.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 12:48

3e baby
hallo, tis hier rustig.
wil niemand meer een derde baby?
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:30

Hey,
Ik denk dat ik gisteren te hard geroepen heb, want gisteravond laat zijn de echt goed doorgekomen, met veel buikpijn en al!!! Geen leuk moederdagkadootje, maar misschien volgende maand een vaderdagkadootje
Duimen maar voor volgende keer

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:10
mimi@work

duim-duim!!
heititike, ik duim zo hard voor je!!

Dida, Elsa, nieuws?

Wij settelen ons meer in ons gezin van vier.
Het is momenteel erg druk met verbouwingen in huis, geen grootste dingen maar meer naar onze zin (een deur weg, ander deurgat open,...)
Er was ook ineens een sprong voorwaarts van mijn dochters, de oudste fietst nu zonder zijwieltjes en de jongste is pamperloos.
Ik had gedacht dat dit de drang naar een boeleke zou aanwakkeren maar integendeel geniet ik meer van mijn "grote" kinderen en de vrijheid die dat met zich meebrengt.
Waarschijnlijk ben ik ook wat gekoeld in verlangen omdat ik meter mag zijn vh kindje van mijn hartsvriendin.
Ze is als een zus voor me en ik zal me zeker kunnen uitleven in aandacht en presentjes...
Hééééél stiekem hoop ik op een jongetje omdat ik meter ben van mijn schoonbroer-schoonzus hun dochter en zelf ook meisjes heb.

Groetjes en hou jullie goed!
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 17:06

Hey,
ik kom hier zelf nog maar eens kijken want er valt hier precies niet veel meer te beleven!
Normaal gezien is morgen mijn NOD maar sinds maandag heb ik wat bruinverlies en het lijkt wel of de niet goed willen doorkomen, buikpijn is er deze keer ook bijna niet, heel raar, nog nooit meegemaakt zo! Ik durf nog niet te testen want stel dat het toch niks is Ik ga nog even afwachten tot zondag en dan alsnog een testje wagen, misschien toch nog een moederdagkadootje?
Hoe gaat het met de rest hier?

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 15:16

Hey,
De terug weg, volgende ronde nu!
Voor de rest is hier ook niet veel te melden
Ja, dat mijn wasmachien, haardroger en mixer kapot gegaan zijn. Pff, als er iets kapot gaat dan volgen er altijd wel andere dingen, weeral kosten verdorie Wat zal het volgende zijn?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]