< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Waarom een 3de baby willen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Waarom een 3de baby willen?
29/05/2008 @ 14:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
Ik heb al de hele dag het gevoel dat de aan het doorkomen zijn, ik zit niet echt lekker in mijn vel op dit moment. Deze avond zullen ze dan wel gearriveerd zijn Soms denk ik wel eens dat het niet meer voor ons weggelegd is om nog een babietje van ons tweetjes te krijgen Ik weet het, ik mag niet zo zwartkijken, maar het is sterker dan mezelf. Ik weet ook wel dat als je rond de 40 bent, je iets moeilijker zwanger wordt, maar de teleurstelling is iedere keer weer groot!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 13:19

3e baby
en heidy?????????
Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:58

Hey,
Oh jawel!!!!!!!!! Ik vond het ook al zo rustig
Eind deze week weet ik ook weeral iets meer. Heb al bijna een week heel gevoelige (.)(.), soms misselijk en de laatste 2 dagen buikpijn maar die voelt niet helemaal hetzelfde als de ongipijn die ik normaal heb, dus heeeeeeeeel spannend weer! Ik weet alleen niet wanneer mijn NOD precies is want mijn cyclus is niet echt regelmatig, de ene maand 23 d en de andere maand 26, dus houd ik het maar op 26 en dat is zaterdag.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 12:48

3e baby
hallo, tis hier rustig.
wil niemand meer een derde baby?
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:30

Hey,
Ik denk dat ik gisteren te hard geroepen heb, want gisteravond laat zijn de echt goed doorgekomen, met veel buikpijn en al!!! Geen leuk moederdagkadootje, maar misschien volgende maand een vaderdagkadootje
Duimen maar voor volgende keer

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:10
Anoniempke

duim-duim!!
heititike, ik duim zo hard voor je!!

Dida, Elsa, nieuws?

Wij settelen ons meer in ons gezin van vier.
Het is momenteel erg druk met verbouwingen in huis, geen grootste dingen maar meer naar onze zin (een deur weg, ander deurgat open,...)
Er was ook ineens een sprong voorwaarts van mijn dochters, de oudste fietst nu zonder zijwieltjes en de jongste is pamperloos.
Ik had gedacht dat dit de drang naar een boeleke zou aanwakkeren maar integendeel geniet ik meer van mijn "grote" kinderen en de vrijheid die dat met zich meebrengt.
Waarschijnlijk ben ik ook wat gekoeld in verlangen omdat ik meter mag zijn vh kindje van mijn hartsvriendin.
Ze is als een zus voor me en ik zal me zeker kunnen uitleven in aandacht en presentjes...
Hééééél stiekem hoop ik op een jongetje omdat ik meter ben van mijn schoonbroer-schoonzus hun dochter en zelf ook meisjes heb.

Groetjes en hou jullie goed!
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 17:06

Hey,
ik kom hier zelf nog maar eens kijken want er valt hier precies niet veel meer te beleven!
Normaal gezien is morgen mijn NOD maar sinds maandag heb ik wat bruinverlies en het lijkt wel of de niet goed willen doorkomen, buikpijn is er deze keer ook bijna niet, heel raar, nog nooit meegemaakt zo! Ik durf nog niet te testen want stel dat het toch niks is Ik ga nog even afwachten tot zondag en dan alsnog een testje wagen, misschien toch nog een moederdagkadootje?
Hoe gaat het met de rest hier?

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 15:16

Hey,
De terug weg, volgende ronde nu!
Voor de rest is hier ook niet veel te melden
Ja, dat mijn wasmachien, haardroger en mixer kapot gegaan zijn. Pff, als er iets kapot gaat dan volgen er altijd wel andere dingen, weeral kosten verdorie Wat zal het volgende zijn?

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 19:54
mimi

Online Status Stuur bericht
ach heititike, kop op! Goed dat je ventje er is om te troosten, idd véél waard!!

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 15:47

Hey,
Ik heb weer prijs! Vandaag zijn de gearriveerd Nog niet zo heel erg, maar ze zijn er! Gisteravond had ik een dipje en heb ik eens lekker uitgehuild in mijn ventje zijn armen, gelukkig is die zo'n schatje en laat hij mij gewoon doen en pakt hij mij dan eens goed vast. Das 1000 keer meer waard dan woorden, voor mij toch!
Volgende keer misschien

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 08:15
mimi

en en heititike???

Hier weer ad pil...net toen de nod eraan kwam kreeg ventje rugprobs.
Ernstig genoeg om eventueel van werk te veranderen, hij droomt ook al lang van een andere carrière maar dan moeten we wel finacieel wat stevig staan.
Was ik toen zwanger geweest dan was dit erg welkom maar nu we terug de keuze hebben tussen wel of niet zwanger worden hebben we alles maar opgeborgen.

Toch blijft het vaag zitten want als we het hebben over anticonceptie dan vinden we het nog te vroeg voor een sterilisatie.
Manlief spreekt zelfs over een jaar of twee maar ik weet niet of ik dat wel zou zien zitten, ikke weer wat ouder, terug naar die babyfase, ach...gewoon kijken wat de toekomst en onze gevoelens ons brengen.

Succes aan de klusser!!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 17:29

hey,
ik weet het nog niet, vandaag mijn NOD, maar ik heb een onregelmatige cyclus, dus het kan net zo goed maandag pas zijn. Maandag ben ik naar de gynaecoloog geweest voor een check-up en die heeft niks gezien, dus effe afwachten hier!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 13:04

3e baby
heey halo

hoe staat het bij jullie? is er al iemand zwanger?????????
k'ben benieuwd.
groetjes
Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 11:18
Michelleke

Hoe staat het hier met de hopelijk dames???

Met mij alles prima, lekker druk thuis en op t werk dus EINDELIJK weinig tijd om er al te veel bij stil te staan, bij nummer 3...

Ik duim nog steeds voor jullie hoor!

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 09:37
jessy

Online Status Bekijk profiel
Hier nog iemand die twijfelt voor een 3de .
Ik heb al 2 zoontjes maar ik zou zo graag een dochter hebben (al is de gezondheid het belangrijkste)
Ik heb mijn ma al kunnen overtuigen maar hij wil nog wachten tot na de verhuis (maar weten nog niet juist wnn dit gaat zijn )

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 14:48
Neske

6 jaar tussen
Ik was 19 bij mijn eerste (mijn zoontje), niet echt gepland en dan nog eens volop in een héél slechte relatie.
Gelukkig had ik steun van vrienden en sommige familieleden.
Heb vlug mijn plan kunnen trekken.

Nu heb ik sinds bijna 5jaar een nieuwe relatie en daar kwam ons 2de boeleke van, dat er 6 jaar tussen zit is eigenlijk door de situatie geweest maar ik heb er ook echt geen spijt van.

Zelfs met die zes jaar tussen komen ze goed overeen, vaak hoor ik reactie van alé dan is dat toch niet zo leuk die kunnen toch niet samen spelen, dichter na elkaar is toch véél gemakkelijker.
Ik vind van niet want mijn 2kinderen(meisje,jongen) spelen beter samen dan die van mijn zus(2meisjes)en zij schelen maar 1,5jaar zodus.
Ik denk dat je daar een beetje moet geluk in hebben als die karakterkes een beetje 't zelfde is of samen passen.

Ik wou in eerste instantie eigenlijk nu ook langer wachten maar het moederinstinct is te sterk en de jongste is al 2 dus ook niet te kort tegen elkaar, als 't vlot zou lukken nadat mijn maandje wachten na mijn miskraam voorbij is zal de jongste dan al zelfs bijna 3 zijn en naar school gaan.
Dus 't mag wel komen de twijfel ebt weg
Vanessa

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 08:57

Hey Dida,
ja, mijn ventje is veel door de week weg, dat het je met truckers, hè!
't Is dan ook altijd op goed geluk klussen, dat is het zowiezo al want mijn cyclus is nu eventjes onregelmatig, dus gewoon als we goesting hebben ... Soms vloek ik wel eens dat hij weeral weg is, maar je raakt er wel een beetje aan gewoon, gelukkig is hij wel altijd in het weekend thuis. Door de week is hij meestal 2 à 3 nachtjes weg,dus dat valt wel mee.

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 13:10
Michelleke

T is bij Mimi dat er een jarige is!
Bij mij twee weken geleden!

Alles ok met jou Dida?

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 12:33

3e baby
Hallo hier een berichtje van mij.

alles goed bij jullie? ik zag een berichtje van vanessa, wat zegt jou omgeving dat je er 6 jaar tussen hebt zitten? ik heb dat ook? en he oud ben jij???
hopelijk ben ik niet te brutaal/

heidy zet hem op he,,je vriend is wel vaak weg he, vind je dat wel fijn?want hij is wel steeds weg als jij je eisprong hebt..

mimi met jou ook alles goed?
en michellek bij jou eentje jarig? gefeliciteerd.....

groetjessssssss
Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 10:35
Michelleke

Happy Birthday voor Aline!!!

Heeft de mama al goed nieuws voor ons????

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >