Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 07/11/2007 @ 13:31 Michelleke ![]() | Mijn man is nog aan t twijfelen maar tegen de zomer overhaal ik hem wel! Hij neigt meer naar ja hoor, maar hij twijfelt zo graag denk ik! |
| 05/11/2007 @ 14:08 Mirjam ![]() | Hey Michelleke, idd iedereen kan op eender welk moment van gedacht veranderen, dat maakt het leven juist spannend niet waar? groetjes Mirjam |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waarom een 3de baby willen?

) max 3 maanden ver... Tegen dat de nieuwe baby er dan is is zij wat groter en vast al gewend aan school...
.
Elena gaat naar school vanaf sept. 2008 en Elisa vanaf sept. 2009. Moet ik echt nog zo lang wachten? Ik ga dat niet kunnen hoor, echt waar niet. Het kriebelt nu al zo erg, jawadde! Volgens mij komen die kriebels vooral doordat ons Elisa zo'n braaf schatje is, altijd content (behalve bij kakabroek)
Ik zou het natuurlijk zo kunnen 'plannen' (proberen) dat het kindje zou komen tegen de tijd dat Elisa naar school gaat. Maar is het wel verstandig om net te gaan bevallen als één van je kindjes pas naar school gaat? Zou het nu beter zijn om te bevallen vóór Elisa naar school gaat of erna? Da's een vraag waar ik nu mee zit. (ik ben de vorige keren snel zwanger geworden) Kan iemand mij hier raad over geven? 

Vooral de klassieker; een meisje en een jongen wat kan je meer dromen ...