< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » zwangerschapskenmerken

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
zwangerschapskenmerken
01/11/2007 @ 15:29
Sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
uiteraard laat ik het weten!
Heel misschien is het nog iets te vroeg om te testen, mijn cyclus was de afgelopen keer ineens 7 dagen korter...., maar we zullen zien!
(ik reken deels op een negatieve test, gek he? Ik denk om teleurstelling te voorkomen, maar ach, die zal toch wel komen.....)

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 15:33

Online Status
De vorige keer toen ik een test heb gedaan, en die was neg en ookal had ik er rekening mee gehouden dat die neg zou zijn was het een grote terleurstelling. Ik probeer nu ook steeds te denken dat de uitslag neg zal zijn om die teleurstelling wat kleiner te maken. Maar je baalt toch als een stekker. Volgens mij blijf je dat gevoel altijd houden.

Vanavond heb je volgens mij het programma Babyboom weer op de tv. Ik ga toch maar eens kijken.

Succes ik ben nog volop aan het duimen voor je.

Liefs Sonja
Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 14:27
Sanne

En Babyboom gekeken? Wij kijken vanavond (via uitzendinggemist). Nog twee nachtjes slapen voor jou en 1 voor mij

sanne

Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 17:30

Hoi Sanne,

Ja ik heb babyboom gekeken. Ik zal niks verklappen. Maar ik vond het wel een interessant programma. Volgende keer weer kijken.

IK kreeg net minder leuk nieuws, mijn oma is vanmorgen overleden. Dus mijn tranen zitten hoog, die zitten een hele week al hoog, kan geen programma zien zonder te huilen zowat. Dus dit nieuws zorgt ervoor dat ik de waterlanders weer volop laat komen.

Hopelijk zorgt de test weer voor wat goed nieuws.

Spannend hoor, de test voor jullie morgen.
Liefs Sonja
Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 17:58
Sanne

Lieve Sonja,

Laat die waterlanders maar stromen! Dit is geen leuk nieuws. Gecondoleert en heel veel sterkte de komende dagen, ook voor je familie. Bij zulk nieuws is het net of de wereld ineens stilstaat. Het is ongrijpbaar als een dierbare ons lichamelijk verlaat. Ik weet natuurlijk niet of het plots was of dat ze ziek was? Hoe dan ook, wat het ook is, het moment dat de angst werkelijkheid wordt doet toch pijn en daarop kun je je onmogelijk voorbereiden. Laat dat verdriet maar lekker uit je lijf stromen meid, dat lucht op en is alleen maar goed in de verwerking.

Ik laat je zker weten wat het resultaat is morgen. Ben eigenlijk wel erg nerveus hiervoor. Het voelt nu ook heel raar dit tegen je te zeggen. Ik ben er vorig jaar achter gekomen dat nieuw leven en dood zo ontzettend dicht bij elkaar zit, maar allebei hoort het erbij, vruegde en verdriet, maar is zo moeilijk te comineren! Willen jullie nog wel testen zondag?

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 22:14

Online Status
Hoi Sanne,

Bedankt voor je lieve woorden.

Mijn oma was wel oud (95 jr) en we wisten wel dat het er aan zat te komen, maar als je dan hoort dat het zo ver is dan is het toch erg verdrietig. En zo zie je ook dat vreugde en verdriet bij elkaar kunnen liggen. Doordat je zo met zwanger worden bezig bent, denk je weinig aan de dood. Maar dan ineens wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt.

We gaan wel "gewoon" zondag testen. Ik denk dat mijn oma ook niet anders had gewild. En als de test positief is dan hebben we iets vreugdevols om naar uit te kijken. Het zou wel raar zijn als we positief testen, dan ligt vreugde en verdriet heel dicht in de buurt van elkaar.

Mijn zus en mijn beste vriendin weten dat we bezig zijn met zwanger worden en die vertelde ik dat ik de laatste week om de kleinste dingen op tv al moet huilen. Nou ik kreeg gelijk de vraag of het misschien met de hormonen te maken zou kunnen hebben. Ik heb ze niet verteld dat ik dit weekend ga testen. Gek he, dat we elkaar nog maar net via het forum hebben ontmoet en dat we zulke persoonlijke dingen al met elkaar bespreken. Want jij weet al eerder dan zij dat ik testen. Zou het komen doordat we inderdaad in het "zelfde schuitje"zitten?

Ik hoop weer tot snel!
Liefs Sonja
Link naar deze reactie
03/11/2007 @ 13:58
Sanne

Negatief
En dat terwijl ik vannacht nog wel over een positieve test gedroomd heb!Ik snap ook niet dat mijn termometer vannochtend meteen richting 37,2 sprong, terwijl hij er anders even over doet om naar 36,9 te gaan.

Misschien nog te vroeg...(NOD zondag)dinsdagochtend voor ik naar de ha ga nog maar eens testen als er niets te zien is.....Bah, al die pijntjes zit ik me van de afgelopen tijd echt neit in te beeldene n komt niet overeen met de vorige 12 (negatieve) cyclussen....

Ben een beetje gedesillusioneerd

Sanne

O ja, komt zeker dat we in hetzelfde schuitje zitten, dan heb ik toch niet zo met andere vriendinnen, waarvan ik ook niet weet of ze aan het zwanger worden zijn...

Link naar deze reactie
03/11/2007 @ 21:21

Hoi Sanne,

Wat balen (ik ken wel andere woorden hiervoor maar dat is niet zo netjes) zeg dat de test negatief is. Ik weet hoe je je voelt met zo'n teleurstelling. Ga je nu voor het eerst naar de huisarts als de test dinsdag weer negatief is? Want vlgs mij als je na een jaar nog niet zwanger bent dan mag je hiervoor naar de huisarts.

Oh ja, sorry dat ik nu pas terugmail. Maar er was vandaag een vriend bij ons die de computer weer ging updaten, vandaar dat ik niet op het internet kon. Want normaal kan ik sinds ik met je "mail" niet wachten om op het internet te gaan.

Wij gaan morgen testen. Ik laat het je zo snel mogelijk weten want morgen komt die vriend weer langs en dan kan ik s'middags niks op de computer doen.

Sanne,
Ik denk aan je en hoop dat je snel een positieve test zult hebben!!!!!!

Liefs Sonja
Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 00:17
Sanne

Hoi Sonja, ik zal zeker voor je duimen!!!
Ik zal morgen ook niet heel de dag op de compu kunnen....weekenden zijn toch best lastig soms he
Oh, ik weet even niet hoe lang ik wil wachten met testen....ik denk toch maar net voordat ik naar de ha ga. maandagochtend lukt het niet. jammer dat ik het alleen wel alleen moet doen. We wilden het zo graag samen delen.
Het wordt inderdaad de eerste keer naar de ha voor dit 'probleem', daarom hoopte ik positief nieuws te hebben. We hebben ook al papieren aangevraagd om richting gyn te gaan, maar dat zal ook pas in december/kerstmis kunnen....duurt zo lang. Nu maar hopen dat er niets mis is. Ik heb een beetje schrik voor ziekenhuizen. Maar zoals ik al op dit forum geleerd heb en mijn mannetje nu ook van Babyboom, is dat er nog vele wegen zijn voordat IVF ter sprake komt (weet niet of ik dat wel wil namelijk....).

Fijn dat je ook voor me duimt! Ik doe het dubbel en dwars voor jou. dat we allebei positief nieuws mogen hebben (ik hoop echt dat die droom waarheid wordt!!!!)

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 11:28

Online Status
Hoi Sanne,

Helaas is mijn test ook negatief. Aan de ene kant hebben mijn man en ik al het gevoel dat hij neg zou zijn maar het is wel weer een teleurstelling.

Ik zit er ook aan te denken om naar de huisarts hiermee te gaan. Ik weet dat we nog geen jaar bezig zijn om zwanger te raken maar mijn periodes liggen vaak meer dan 6 weken uit elkaar en dat maakt het zwanger raken nog veel moeilijker. Dit is wel een famillie probleem want zowel mijn moeder als mijn zus hebben en hadden een zeer onregelmatige cyclus. Een rare vraag misschien zou jij ook al naar de huisarts gaan of zal ik net als jij wachten tot we echt een jaar bezig zijn. Vindt je het niet vervelend dat ik over mijn probleem praat?

Babyboom is echt een intersant programma, vind ik. Je ziet dan weer dat je niet alleen met deze problemen bent. Maar ja dat had ik al op het forum door.

Nou hopelijk tot snel.

Liefs Sonja
Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 14:36
Sanne

Lieve Sonja,

He, had goed nieuws van je gehoopt!JE krijgt een. Sterkte meid!

En geen rare vraag hoor. Doen wat voor jullie goed voelt. IK ben geen arts en ziekenhuis mens en nu denk ik te lang gewacht te hebben. Ben een beetje bang voor ziekenhuizen, bloed enzo...vandaar gewoon even gewacht. als je geen schrik hebt, gewoon doen!

Lefs,
sanne
(sorry, even wenig tijd, maar wilde toch reageren)

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 18:32

Online Status
Lieve Sanne,
Wat fijn dat je ondanks dat je weinig tijd hebt toch even een reactie terug hebt gegeven.

Ik denk dat ik inderdaad naar de huisarts ga hiervoor, weet nog niet wanneer. Heb vandaag een chagerijnige dag. Kan niks hebben en reageer dit dan weer af op mijn lieverd. Maar mijn bui is denk afkomstig van de neg test van vanmorgen en de dood van mijn oma.

Heel veel liefs Sonja
Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 18:51
Kiki

Online Status
Hey,

Sonja, het spijt me van je oma. Laat je tranen maar eens goed lopen, kan eens deugd doen.

Spijtig te horen dat voor jullie allebei de test negatief was.
Heb dinsdag pas inseminatie gehad, dus kan pas volgende week testen. Hoop op een positief resultaat, maar ja wie niet. Soms heb ik het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt, heb sinds gisteren echt van die menstruatiepijnen. Dan loop ik naar het toilet met het gedacht dat ze begonnen zijn, maar niets. Ben nu ook wel iets vermoeider dan anders. Wil dit nu iets zeggen? Hoop eigenlijk niet te veel, zodat de telleurstelling, wanneer volgende week blijkt dat de test negatief is, niet te groot is.

Hou jullie op de hoogte.

Groetjes Kiki

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 19:24

Online Status
Hoi Kiki,

Dan is het voor jou inderdaad een hele spannende tijd. Is de eerste inseminatie geweest?

Maar soms heb ik ook het gevoel dat ik zwanger ben, door de dingen die ik voel. MAar ja toen ik de test heb gedaan zag ik dat mijn lichaam me weer voor de gek heeft gehouden. Wat kan je lijf dan raar in elkaar zitten he?

Ben erg benieuwd naar je test-uitslag.
Laat je het wel weten?

Liefs Sonja
Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 09:29
Sanne

Ik ben inmiddels naar de ha geweest, maar ja nog niets opgeschoten. Moet nu mijn temp netjes op een ovulatiekaart schrijven....en dat bespreken we vrijdag telefonisch. Ik wil gewoon een doorverwijzing naar de gyn! Nu ja, we moeten geloof ik geduld hebben. Onderwijl voel ik me gewoon niet fijn.
Zeker niet omdat vanochtend mijn doorgekomen zijn. Bah, wat een rot begin van de dag. VOel me dubbelalleen (zonder mannetje deze week...).

Gisteravond nog met iemand over gehad en zei alleen maar 'ja, begrijp het wel, maar......'Nou, begreep het dus niet. En dat deed me nog meer pijn eigenlijk. Ik denk dat ik er niet meer met anderen, buiten mijn man en jullie over wil praten. Men begrijpt het niet als je niet hetzelfde meemaakt. Maand op maand die teleurstelling en hoezo niet mee bezig moeten zijn, als je ook iedere dag je temp op moet meten?!
Poeh, wat een gedoe he

Lucht wel even op van me af te schrijven hoor!

Oh, Kiki, laat jij ons positief nieuws brengen! Ik ken het gevoel wel van naar de wc moeten en van alles voelen 'stromen', had ik dit weekend ook, maar ja, zie wat ervan gekomen is . Dat wil dus echt NIETS maar dan ook NIETS zeggen hoe het met jou is. Ik wil proberen me er niet meer teveel van aan te trekken, wat ik ben echt teleurgesteld in mijn gevoel en wat ik heb ervaren deze maand (was echt anders dan anderen, die ^%^%^&^*&^13de keer ook). Het zegt dus echt niet wat de een voelt als ie zwanger is, voelt de ander weer niet. Er is totaal niets van te maken heb ik nu maar weer eens 100% mogen ervaren <zucht>. Ik stuur jou dus wel wat positieve energie toe!
EN SOnja, jou ook dubbel en dwars! Jij hebt nog geen toch?
Dan is dat nog zeker kans op dat er positief nieuws uitrolt!

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 18:10

Online Status
Lieve Sanne,

Lekker makkelijk voor een ander te zeggen dat je er niet zo bezig mee moet zijn. Hoe kan het anders als je inderdaad iedere dag moet tempen, en het is iets wat je zo graag wilt dat kan je niet zo snel van je afzetten. Tenminste ik niet.

Wat een gezeur zeg dat je eerst een ovulatiekaart moet gaan bijhouden en dan pas naar de gyn kunt.

Nou ik ben nog steeds niet . Maar voel me niet anders dan vorige week. Ben nu wel gestrest maar dat komt omdat ik zo naar de condoleance en morgen de crematie van mijn oma heb. Dus ben ik wel blij dat ik niet ben.

En Kiki,
hoe gaat het met jou? Kun je de spanning van het nog niet testen wel een beetje aan? Ik zou niet kunnen wachten met testen.

Nou lieve meiden, ik moet helaas stoppen want ik moet me omkleden voor het condoleren. Ik neem maar een gezinspakzakdoeken mee.

Liefs Sonjs
Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 19:31
Kiki

Online Status
Hey,

Oh, begint nu toch wel lang te duren. Denk dat ik toch wel iets vroeger ga testen. Normaal NOD donderdag, misschien vrijdag testen.
Groetjes

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 09:43
Sanne

en en en kiki, al getest???

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 10:01
Kiki

Online Status
Ja, heb gisteren getest
Was negatief
Maar denk dat ik wat te vroeg getest heb
Binnen paar dagen nog eens proberen, als nog niet doorgekomen zijn.

Groetjes Kiki

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 10:07
Sanne

kan inderdaad tevroeg zijn. Ik zal blijven duimen hoor!!!
Laat je niet teveel gek maken door deze negatieve test!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >