Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/11/2007 @ 17:22 | Hoi Kiki, Ik duim ook erg voor je dat de test positief is de volgende keer. Misschien ben je inderdaad wel iets te vroeg met testen. Ben erg nieuwsgierig. En Sanne, Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het nog steeds hetzelfde. ben nog steeds niet . Dus dat schiet ook niet erg op.Liefs Sonja ![]() |
| 09/11/2007 @ 20:39 | Hoi Sanne, Wat een gedoe zeg om bij een gyn terecht te komen. Even een verwijzing halen is er dus niet bij. Maar je mag je gerust afreageren hoor, want daarvoor zijn we er tenslotte om elkaar te steunen. Ik wacht nog even af, maar vervelend is het wel want het blijft op deze manier onzeker. Moet binnenkort toch naar de huisarts voor het bevolkingsonderzoek die gedaan wordt als je 30 bent geworden. Nou ben ik al in januari 30geworden maar heb nog geen oproep hiervoor gehad. Ik denk dat ik dan ook het probleem aankaart. Nou Sanne ik denk aan je en je kan altijd je hart luchten!!!! ![]() Veel liefs Sonja ![]() |
| 09/11/2007 @ 22:12 Kiki | Hey Sanne, wat naar dat je zoveel moet doen om een doorverwijzing te krijgen. Reageer je hier maar eens goed af. Kan deugd doen. Vandaag serieuze menstruatiepijn gehad en heel klein beetje bruinverlies (sorry voor detail), maar daarna niets meer. Menstruatiepijn heeft ook maar klein half uurtje geduurd. Hopelijk kwam dit door innesteling. Groetjes Kiki |
| 10/11/2007 @ 10:06 | Hoi Sanne, Nou ik wilde ook voor mijn 30 graag kinderen. Maar mijn man wilde dat nog niet. En daar komt ook bij dat ik eerst getrouwd wilde zijn voordat we aan kinderen zouden gaan beginnen. Nou vorig jaar zijn we getrouwd en sinds dit jaar hebben we een echte kinderwens. Maar ik nu zit te denken van stel je voor dat het inderdaad nog een hele poos gaat duren dan word ik er toch een beetje treurig van dat we niet eerder er mee zijn begonnen. Want ik word natuurlijk steeds ouder. Nou Kiki, ik hoop ook dat wegblijft. Wanneer kan je nu gaan testen.NOu kop op allebei en sterkte. Veel liefs Sonja ![]() |
| 10/11/2007 @ 10:21 Kiki | Hey Sonja, Heb sinds daarstraks wat bloedverlies. Denk dus we moeten beginnen aan ronde twee. Terwijl mijn banner eens aanpassen. Groetjes Kiki |
| 10/11/2007 @ 10:55 | Hoi Kiki, Wat balen zeg!!!!! Nou ik denk aan je, en als je je wilt afreageren dan kan dat hoor!! Heel Veel Liefs Sonja ![]() |
| 10/11/2007 @ 11:03 Kiki | Hey, Voel me heel raar. Ben eigenlijk niet zo teleurgesteld als ik zou denken. Ben denk ik al meer bezig met de volgende ronde. Moet daarvoor maandag alweer bloed gaan laten nemen. Groetjes Kiki |
| 14/11/2007 @ 09:35 | Hoi Sanne, Wat een rottige toestand zeg. Wat is de reden van de huisarts dat je nog niet doorgestuurd kan worden? En helemaal raar dat het anders pas in de zomer is. Ik kan dat niet begrijpen. Als je doorgestuurd wil worden dan zou dat zeker in dit geval zo moeten gebeuren? Of zie ik dat verkeerd. Maar ondertussen zit jij mooi in een dip. Dat kan me heel goed voorstellen. Het is zo'n diep verlangen, want denk ik alleen dat je begrijpt als je in zo'n situatie zit als wij. Bij mij is er nog niks verandert. En Kiki, hoe is het met jou? Lieve meiden, Ik denk aan jullie en duim voor ons alle drie snel op positieve berichten!!!!! Heel veel Liefs Sonja ![]() |
| 14/11/2007 @ 17:49 | Hoi Sanne, Nou dan zou ik inderdaad eens bij de huisarts van je man langsgaan, misschien dat hij wat meer voor je kan betekenen. Ik ben inderdaad nog niet ongi geworden, het is nu toch alweer 2maanden geleden. Wil wel een test doen maar denk toch dat deze weer negatief zal zijn. Ik denk er nog over na. Veel liefs Sonja ![]() |
| 21/11/2007 @ 08:45 | Hoi, Nou bij mij is ook niets nieuws te melden. Het is nog steeds als vorige week. Denk dat ik toch maar eens naar de huisarts ga. Wacht deze maand nog af, want ik moet deze maand de oproep van het nog bevolkingsonderzoek krijgen en dan wil ik met de huisarts dit ook bespreken. Nou ik duim Heel veel liefs Sonja ![]() |
| 23/11/2007 @ 22:59 | Lieve Sanne, Het is inderdaad erg raar dat het al bijna 3 maanden geleden is dat ik heb gehad. Ik heb gisteren de oproep voor het bevolkingsonderzoek gekregen dus zal ik het dan met de huisarts bespreken. Ik doe dan nog wel voor die tijd een test zodat ik zeker weet dat ik wel of niet zwanger ben. Mijn gevoel zegt duidelijk dat ik niet zwanger ben. Ik vind het ook wel moeilijk hoor dat ik niet ongesteld word. Het is zo erg moeilijk om te bepalen wanneer je vruchtbaar bent. Ik hoop dat de huisarts me iets meer kan vertellen. Maar hoe gaat het met jou? Ik kan me voorstellen dat je niet graag gaat testen. Om zo weer een teleurstelling te voorkomen. Nou je weet het je kan altijd hier je frustaties uiten. Ik doe dat ook. Veel liefs Sonja ![]() |
| 27/11/2007 @ 22:51 | Hoi Sanne, Ik wilde je net laten weten dat ik volgende week naar de huisarts ga. Ik moet dan ook voor het onderzoek en heb dan meteen een afspraak bij de dokter. Ik moet wel zeggen dat ik best tegen de afspraak opzie. ![]() Ik ben al op internet aan het kijken wat het zou kunnen zijn, want mijn laatste is al eind augustus geweest. Dus dat is al een hele tijd geleden. Als ik zo op internet kijk past het gene wel bij PCOS. Maar goed dat moet de dokter maar bekijken.Maar genoeg over mij, bij jou is er dus nog geen verandering. ![]() Ik hoop dat daar binnenkort dus echt verandering en komt en dat we beide goed nieuws hebben. Veel liefs Sonja ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwangerschapskenmerken
. Dus dat schiet ook niet erg op.

....
Als ik zo op internet kijk past het gene wel bij PCOS. Maar goed dat moet de dokter maar bekijken.