< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwangerschapskenmerken

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/11/2007 @ 17:22

Online Status
Hoi Kiki,

Ik duim ook erg voor je dat de test positief is de volgende keer. Misschien ben je inderdaad wel iets te vroeg met testen. Ben erg nieuwsgierig.

En Sanne,

Hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het nog steeds hetzelfde. ben nog steeds niet. Dus dat schiet ook niet erg op.

Liefs Sonja
Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 20:00
Sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Doodop van vandaag vertel ik even wat er gebeurd is....

Helemaal upgeboost het gesprek in gegaan, en ja, die vent zegt niets anders dan ik al wist (heel vervelend). Erna erop aangedrongen dat ik toch een doorverwijzing wil, zegt die man dat dat wel gedaan wordt als ook mijn man komt op zijn zaadjes te laten onderzoeken op de praktijk (dat kan blijkbaar), want die resutaten zijn ook nodig om naar de gyn te gaan. Jaha....maar om een AFSPRAAK te maken (en dat duurt vaak weken) heb ik wel een doorverwijzing nodig! Heb maar gezegd dat ik ook info bij het ziekenhuis had aangevraagd. Vraagt ie welk ziekenhuis, zegt ie dat beter is een ander ziekenhuis. Gauw daar naar gebeld, natuurlijk weer een andere procedure....maar is wel mogelijk alvast een intake gesprek te plannen na het invullen van de formulieren (duurt ca 6 weken) en erna gaat het sneller. WAAAAAAAAAAAAH, (sorry, even ontladen....), wordt niet goed van al die regeltjes! Gauw naar het ziekenhuis gegaan en mijn papieren opgehaald en nu maar gauw invullen en weer opsturen. Ik kan GELUKKIG al wel een afspraak maken met de gyn, een intake tenminste, ZONDER doorverwijzing. Poewee, ben echt bekaf!

Ga gauw eten....ben wat laat (alles liep natuurlijk in het honderd vandaag). Jemig, wat moet je veel over hebben om naar de gyn te kunnen zeg! Krijg ik stress van, en das juist niet goed voor als je zwanger wilt worden!

Liefs,
Sanne

Sonja, ga je overigens nog testen? Of rustig afwachten?

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 20:01
Sanne

hmmm vraag me even af of het wel duidelijk is wat ik allemaal zeg....
Mocht je vragen heb, stel ze gerust! Met gesprek bedoel ik telefonisch gesprek met de ha naar aanleiding van mijn bezoek dinsdag en overhandiging ingevulde cyclikaarten,

liefs,
sanne

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 20:39

Online Status
Hoi Sanne,

Wat een gedoe zeg om bij een gyn terecht te komen. Even een verwijzing halen is er dus niet bij.
Maar je mag je gerust afreageren hoor, want daarvoor zijn we er tenslotte om elkaar te steunen.

Ik wacht nog even af, maar vervelend is het wel want het blijft op deze manier onzeker. Moet binnenkort toch naar de huisarts voor het bevolkingsonderzoek die gedaan wordt als je 30 bent geworden. Nou ben ik al in januari 30geworden maar heb nog geen oproep hiervoor gehad. Ik denk dat ik dan ook het probleem aankaart.

Nou Sanne ik denk aan je en je kan altijd je hart luchten!!!!

Veel liefs Sonja
Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 22:12
Kiki

Online Status
Hey

Sanne, wat naar dat je zoveel moet doen om een doorverwijzing te krijgen. Reageer je hier maar eens goed af. Kan deugd doen.

Vandaag serieuze menstruatiepijn gehad en heel klein beetje bruinverlies (sorry voor detail), maar daarna niets meer. Menstruatiepijn heeft ook maar klein half uurtje geduurd. Hopelijk kwam dit door innesteling.

Groetjes Kiki

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 09:26
Sanne

Oh, Kiki, laat die wegblijven!!!

Sonja, blijkbaar wordt het bevolkingsonderzoek in het najaar gehouden, een vriendin is net 30 geworden en is ook net geweest. Handig wel om meteen twee vliegen in 1 klap te doen.
Weet je dat ik voorheen helemaal niet stilgestaan heb bij het uitstrijkje? Ik word over een paar maandjes ook 30....
Doet me ook een beetje pijn al 30 te worden. Ik heb namelijk altijd al voor mijn 30ste moeder willen worden....
Hoe sta jij daartegenover?

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 10:06

Online Status
Hoi Sanne,

Nou ik wilde ook voor mijn 30 graag kinderen. Maar mijn man wilde dat nog niet. En daar komt ook bij dat ik eerst getrouwd wilde zijn voordat we aan kinderen zouden gaan beginnen. Nou vorig jaar zijn we getrouwd en sinds dit jaar hebben we een echte kinderwens. Maar ik nu zit te denken van stel je voor dat het inderdaad nog een hele poos gaat duren dan word ik er toch een beetje treurig van dat we niet eerder er mee zijn begonnen. Want ik word natuurlijk steeds ouder.

Nou Kiki, ik hoop ook dat wegblijft. Wanneer kan je nu gaan testen.

NOu kop op allebei en sterkte.

Veel liefs Sonja
Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 10:21
Kiki

Online Status
Hey Sonja,

Heb sinds daarstraks wat bloedverlies. Denk dus we moeten beginnen aan ronde twee.
Terwijl mijn banner eens aanpassen.

Groetjes Kiki

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 10:55

Online Status
Hoi Kiki,

Wat balen zeg!!!!! Ik had op veel leuker nieuws gehoopt en jij zeker.

Nou ik denk aan je, en als je je wilt afreageren dan kan dat hoor!!

Heel Veel Liefs Sonja
Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 11:03
Kiki

Online Status
Hey,

Voel me heel raar. Ben eigenlijk niet zo teleurgesteld als ik zou denken. Ben denk ik al meer bezig met de volgende ronde.
Moet daarvoor maandag alweer bloed gaan laten nemen.

Groetjes Kiki

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 21:43
Sanne

hai kik,

dat is inderdaad wel apart...Kan natuurlijk ook komen dat er zoveel komt kijken bij IUI? Dat je meteen overschakelt van ' negatief, naar de regelmodus'. dat is ook een manier om er mee om te gaan en het zeker positief in te zien! Petje af hoor! Harstikke goed om er zo mee om te gaan.
Ik zelf ben juist nog erg negatief....nu ja, teleurgesteld en verdreitig over hoe het de afgelopen week gegaan is. Heb minder hoop dat het wel goed komt met ons. De opstapeling van negatieve rndes en een huisarts die niet meewerkt, zodat we mogelij niet rond kerstmis naar de gyn kunnen en als dat niet lkt nu, dan wordt het pas zomer volgend jaar, dat weegt erg zwaar....En doet erg veel pijn. Ik wil duidelijkheid dat er met ons niets aan de hand is, maar dat wordt ons tegegewerkt door 1 zo'n %^5^%)huisarts.....
Sorry vor de negatieve noot, dat was eigenlijk niet de bedoeling

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 09:35

Online Status
Hoi Sanne,

Wat een rottige toestand zeg. Wat is de reden van de huisarts dat je nog niet doorgestuurd kan worden? En helemaal raar dat het anders pas in de zomer is. Ik kan dat niet begrijpen. Als je doorgestuurd wil worden dan zou dat zeker in dit geval zo moeten gebeuren? Of zie ik dat verkeerd. Maar ondertussen zit jij mooi in een dip. Dat kan me heel goed voorstellen. Het is zo'n diep verlangen, want denk ik alleen dat je begrijpt als je in zo'n situatie zit als wij.

Bij mij is er nog niks verandert.

En Kiki, hoe is het met jou?
Lieve meiden,

Ik denk aan jullie en duim voor ons alle drie snel op positieve berichten!!!!!

Heel veel Liefs Sonja
Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 15:44
Sanne

Je hebt gelijk Sonja, we moeten ons focussen op positieve berichten!!!

Hoe is het met jou Kiki?
Klopt het dat je nog steeds niet ongi geworden bent Sonja???Dat duurt dan wel erg lang he! Toch nog een test wagen?

Om je vraag van de reden van de ha te beantwoorden, dat is niet eenduidig te zeggen. Hij zegt dat hij pas een doorverwijzing wil geven wanneer mijn man op zijn praktijk zijn zaadjes heeft laten onderzoeken. Op mijn aandringen dat ik een doorverwijzing nodig heb om uberhaupt een afspraak te kunnen maken, reageert hij gewoon niet, bleef herhalen dat mijn man maar zo snel mogelijk moet komen wanneer hij in NL is. Hij heeft zo makkelijk praten he! Ik word er gewoon niet goed van. Dus een echte reden heeft ie niet, hij doet gewoon erg moeilijk wat ik niet snap.
Ik ben dus vrijdags naar een adner zikenhuis gegaan en we wachten even af of we daar al een afspraak kunnen maken zonder de doorverwijzing, als dat niet lukt dan gaan we iets anders proberen. Mijn man is nog bij een andere huisarts ingeschreven, dat we het via deze ha proberen, dat ik me dan over laat schrijven.
O ja, in het gesprek zei ik per ongeluk een keer ' verwijskaart', nadat ik aal een aantal keer dorverwijzing had gezegd, kreeg ik ineens een hele preek dat die verwijskaart niet meer bestaat....Gossie, heeft zeker nog nooit van een verspreking gehoord. Vond dat echt absurd.
Ik hoop nu echt van harte dat het ziekhuis onze afspraak wil plannen (immers een wachttijd van 6 weken!). We hebben net deze moeilijk stap genomen om naar de gyn te gaan - voor ons een grote stap - dan wordt dat door 1 persoon tegegewerkt en eigenlijk de grond in geboord. Zo voelt dat althans. Ik ben blij dat ik er hier over kan praten, want buiten die forum en mijn man kan ik het echt niet kwijt. Veel onbegrip. Goed bedoelde woorden van mensen die niet weten waarover ze praten doet soms gewoon teveel pijn.

Laten we op wat positiefs hopen binnenkort!!!!

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 17:49

Online Status
Hoi Sanne,

Nou dan zou ik inderdaad eens bij de huisarts van je man langsgaan, misschien dat hij wat meer voor je kan betekenen.

Ik ben inderdaad nog niet ongi geworden, het is nu toch alweer 2maanden geleden. Wil wel een test doen maar denk toch dat deze weer negatief zal zijn. Ik denk er nog over na.

Veel liefs Sonja
Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 23:12
Sanne

Hoihoi!!!
Hoe is het met iedereen????

Tja, hier niet veel nieuws, druk met andere dingen bezig (goed!!), en alleen maar wachten op reactie van het zk. Net mijn ei weer gehad (voelde hem gisteren), maar gaan gewoon nog door met de 2d regel. Nu ja, gister daar even vanaf geweken.

Nog nieuwtjes???Of oud-nieuwtjes???

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 08:45

Online Status
Hoi,

Nou bij mij is ook niets nieuws te melden. Het is nog steeds als vorige week. Denk dat ik toch maar eens naar de huisarts ga. Wacht deze maand nog af, want ik moet deze maand de oproep van het nog bevolkingsonderzoek krijgen en dan wil ik met de huisarts dit ook bespreken.

Nou ik duim voor jullie dat er snel een positief bericht komt.

Heel veel liefs Sonja
Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 16:54
Sanne

HoiSonja,

Raar hoor. Hoe lang ben je nu al wel niet niet-ongesteld geweest? Hmm rare zin, ofwel, hoe lang is het geleden dat je ongesteld bent geweest?
En heb je stiekum niet de behoefte nog een test te doen, bv net voordat je naar de ha gaat? Hij zal waarschijnlijk toch vragen of je zwanger bent, kun je dat beter maar uitsluiten, anders heb je nog zo'n vaag gesprek. Als je snapt wat ik bedoel.

Ik zit inmiddels in de wachtperiode, dus tot volgend weekend zeker wachten. Ja zucht, ik heb weer een bejhoorlijke klap gehad afgelopen keer van die negatieve test, ik denk dat ik nu even niet ga testen en gewoon lekker mijn nod ga afwachten. Ben wat dat betreft levend tussen hoop en wanhoop. Aan een kant geloof ik er nauwelijks meer in na zoveel teleurstelling, aan de andere kant, hopen we toch weer ieder keer dat het nu wel raak is. Verwarrend dus....

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 22:59

Online Status
Lieve Sanne,

Het is inderdaad erg raar dat het al bijna 3 maanden geleden is dat ik heb gehad. Ik heb gisteren de oproep voor het bevolkingsonderzoek gekregen dus zal ik het dan met de huisarts bespreken. Ik doe dan nog wel voor die tijd een test zodat ik zeker weet dat ik wel of niet zwanger ben. Mijn gevoel zegt duidelijk dat ik niet zwanger ben. Ik vind het ook wel moeilijk hoor dat ik niet ongesteld word. Het is zo erg moeilijk om te bepalen wanneer je vruchtbaar bent.

Ik hoop dat de huisarts me iets meer kan vertellen.

Maar hoe gaat het met jou? Ik kan me voorstellen dat je niet graag gaat testen. Om zo weer een teleurstelling te voorkomen.
Nou je weet het je kan altijd hier je frustaties uiten. Ik doe dat ook.

Veel liefs Sonja
Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 20:56
Sanne

Hoi Sonja,

Inmiddels al een afspraak gemaakt met de ha? Hier eigenlijk neits nieuws, gewoon afwachtend op wat komen gaat! Aankomend weekend zal ik vermoedelijk meer te weten komen.

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 22:51

Online Status
Hoi Sanne,

Ik wilde je net laten weten dat ik volgende week naar de huisarts ga. Ik moet dan ook voor het onderzoek en heb dan meteen een afspraak bij de dokter. Ik moet wel zeggen dat ik best tegen de afspraak opzie.

Ik ben al op internet aan het kijken wat het zou kunnen zijn, want mijn laatste is al eind augustus geweest. Dus dat is al een hele tijd geleden. Als ik zo op internet kijk past het gene wel bij PCOS. Maar goed dat moet de dokter maar bekijken.

Maar genoeg over mij, bij jou is er dus nog geen verandering.
Ik hoop dat daar binnenkort dus echt verandering en komt en dat we beide goed nieuws hebben.

Veel liefs Sonja
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >