volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 22/05/2008 @ 08:38 kris218 | hallo allemaal! ik ben kris, 26 jaar en woon in bonheiden op de mechelsesteenweg en ik geef nu vrijdag 23 mei een janbibejan party, verkoop van houten speelgoed en decoratie aan huis, en ik ben nog op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn, iedereen is welkom, het begint om 20 u. en duurt ongeveer een uurtje. Ik vraag het hier maar eventjes mochten er hier mensen met interesse zijn. mail me op kris.van.der.zeypen@telenet.be en verder wens ik iedereen nog veel succes en veel geluk toe met jullie baby'tjes! vriendelijke groetjes, kris |
| 09/05/2008 @ 09:02 Lindeke ![]() | Hallo iedereen, Eindelijk nog eens tot hier geraakt ce,en eindelijk verhuisd...tis het één en ander geweest hier en wat pech gehad met de schilders en de keuken maar het is toch i orde gekomen! Ondertussen is ons anoukje ook 1 jaar geworden en hebben we dat natuurlijk uitgebreid gevierd hé met een BBQ,taart en vele kadotjes! foto's staan op http://picasaweb.google.com/onsanoukje Gisteren ook voor de tweede echo gegaan en alles was super ok,de nekplooi was 1,4mm met ons anoukje was dat 1,2mm!Het sliep wel juist want het lag rustig en toen de gyno eens porde strekte het zich precies uit echt zo van wie stoort me hier maar het hartje klopte heel goed hoor!!Zo ga jullie weer laten...nog een beetje uitpakken hier! Greetz, Lindeke,Anouk en ? |
| 05/03/2008 @ 20:26 Veerle ![]() | lindeke : proficiat!!! geniet van de roze/blauwe wolk! liefs veerle |
| 05/03/2008 @ 15:42 Lindeke ![]() | IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ok nu effe bekomen zenne...mijn test was super possitief! Groetjes, Lindeke,Anouk en ? |
volgende pagina >
[Reageer]

Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

das nogal een patéke zenne!In de kasten zitten aan men planten trekken,de poes achtena lopen maar toch zo een schatje,vandaag legde ze haar hoofdje op men buik en ik zei er zit baby in buik van mama en oppeens begong ze mijn buik te kussen!
en ?
maar het hartje klopte heel goed hoor!!

en moe,vandaag heb ik echt een