< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!
27/10/2008 @ 20:28
Veerle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lindeke : oh spannend!! Laat ons hopen dat het doorzet! Als ik je niet meer hoor, doet da goe he meiske! Een vlotte bevalling en een wolk van een beebje toegewenst!!

En tja, idd zielig om zo'n prutske zo ziek te zien.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 20:23
Lindeke

Hey Veerle,

Ocharme da schatje toch,verschrikkelijk hé als je kindje zo ziek is,ik hoop echt dat ze snel betert hoor!

Hier gaat het spannend worden...ben deze morgend mijn slijmprop verloren en heel de dag vage weeën,zo menstruatiepijnen in men rug!
Ik hoop dat het zich een beetje doorzet!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 19:56
Veerle

Hey

vandaag toch maar naar de KA geweest. Koorts bleef, ni willen eten, alleen flesjes waren goed, teruggeven, dus maar efkes aan de alarmbel getrokken.
Bij het onderzoek Elise maar aan het wenen en ineens begint ze daar heel die tafel onder te dopen
Uiteindelijke conclusie: dubbele oorontsteking, en waarschijnlijk buikgriep. Mogen alleen maar flesjes geven de volgende dagen. En vanaf morgen starten met antibiotica.
Woensdag moet de koorts wegzijn, anders terug naar de KA

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 16:17
Lindeke

Hey Dames,

Alles nog ok hier zenne,wel moeilijke nachten phoe...ik ben aant aftellen zenne!
De gyno zei dat het nog niet voor direct ging zijn omdat ik geen ontsluiting heb...het zou ook al tussen de 3kg200-3kg500 wegen dus dat word weer een 4 kiloke!!!!
1 November weer echo!

Een vriendin van mij was uitgerekend voor 1 nov en zei is donderdag bevallen van een zoontje KJELLE!Sebiet gaan we het bezoeken

@Petra:Ja idd bij de creche waar ze ging was ze heel ongelukkig,veel huilen en gillen!Is toen ons gevraagd om een andere oplossing te zoeken,was toen wel schrikken!Maar soit die periode is voorbij!
Kom zeker maar eens piepen hé moest het zijn dat ik daar ook lig
@Veerle:Fijn dat ze zo graag naar de OM gaat en met de kindjes speelt,dan ben je toch iets geruster hé als je weet dat ze het goed doet!Ai die spuitjes ja ons Anouk had daar ook veel last van...maar nu is ze er een tijd vanaf hé maar nu zijn het de kiezen die haar koorts bezorgen!

Zo,ga nog een beetje rusten want die harde buiken bah!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 16:41
Veerle

Lindeke : nu begint het spannend te worden he! Alles nog OK?

Petra : hihi Jolien een klein bazeke . Ben ne keer benieuwd hoe die van ons gaat worden.
Heb wel al gemerkt dat ze dol is op kindjes. Maandag haar opnieuw naar de OM gedaan na weekje verlof en ze stond te springen om bij de anderen te gaan spelen.
Spijtig genoeg gisteren serieus last gehad van haar spuitjes van vorige week. Had 39,8°! Zo zielig. Vandaag haar thuisgehouden, ne mama-knuffel-dag en ze is al vele beter.

Prettig weekend allemaal!

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 12:39
Petra

Hallo,

Lindeke, nu is het echt aftellen hé, nog maar twee weken.
Was jij diegene niet waarbij haar kindje van de ene dag op de andere niet meer naar de kribbe mocht komen?
Gelukkig vind Anouk het leuk bij de om dat is toch het belangrijkste.
Moesten we je niet meer lezen, veel succes bij de bevalling en wie weet kan ik je komen bezoeken als mijn vriendin er ook ligt

Veerle, Jolien is ook een kleintje, daar is niets mis mee die laat zich toch horen bij de oudere kinderen in de kribbe een beetje een bazeke.

Vorige week ben ik tante geworden van Lukas, doet wel raar om terug zo een kleintje vast te hebben.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 21:31
Veerle

Hey,

Mercikes voor de verjaardagswensen voor ons poppemieke. Gisteren leuk dagske gehad, zijn naar de zoo geweest en ze vond het super. Zaterdag haar verjaardagsfeestje, ben ne keer benieuwd hoe ze met haar taart gaat prossen .

Vandaag nog is op controle bij kind & gezin geweest. Ons Elise weegt nu 8kg890 en is 69,5cm. Een kleintje dus, maar heeft dat heeft ze ni van vreemden he.Ook weer 2 spuitjes gekregen, de eerste keer dat de mama alleen met haar was, maar tis goe gegaan.

Lindeke : rust maar goed. Best dat je beebje nog beetje kan blijven zitten...

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 14:49
Lindeke

Hey Dames,

Hier alles ok,serieus aant aftellen nu want amai heb de laatste week veel last van harde buiken+soms echt wel weeën!
Heb van de dokter nu platte rust voorgeschreven gekregen en dat probeer ik nu wel wat te doen!
Ons anouk gaat dan nu 4 dagen naar de onthaalmoeder ipv 3!Ons Anouk vind dat zeker ni erg,ze gaat super graag!!

Alles staat klaar op de komst van ons tweede beebje!Het geslacht blijft geheim!Want er zijn hier een paar van de familie en vrienden die hier al eens komen rondneuzen...JAJA die curieuzeneuzemosterdpotten

Hopelijk herstelt je ventje goed Petra!Ivm Jip en Janneke ik ben daar toen ook gaan zien voor ons Anouk en we hadden een andere chreche genomen omdat het dichterbij is...nu ja achteraf gezien was jip en janneke mss beter geweest!Och ja,ze is nu ook super goed bij de onthaalmoeder zenne!!

Mieke alles ok?Hou ons een beetje op de hoogte hé!
@ Veerle:Waaw seg wat een mooi dametje is je dochter en bijna 1 jaar wat gaat het snel hé!!Feest maar goed!Ik weet nog dat ik op ons Anouk haar verjaardag toch een traantje moest wegpinken hoor...het babytje zijn is dan wel echt gedaan..

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

[Laatst gewijzigd door Lindeke - 13/10/2008 @ 14:52] - Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 22:12
Veerle

Lindeke : nog een maandje en je hebt je beebje in je handen. Ik gok op een

Petra : ventje uit het gips? Nu revalideren zekerst?

Met de verjaardag hebben we een dagske zoo gepland. Ben ne keer benieuwd hoe ze op de beestjes gaat reageren. Ze is nu al 1 en al oog voor vogels in den tuin.
Dan de 18de verjaardagsfeestje. Ben gisteren al wat decomateriaal gaan halen. Goh, t gaat raar zijn. Eerst er zolang over gedaan, en nu al een jaar bij ons

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 08:45
Petra

Goeiemorgend,

Lindeke het andere topic is streek/lotgenoten mama's uit Tremelo, Keerbergen en Haacht, maar daar zit je ook op.
Maar het is soms wat druk om te reageren, dus probeer ik de topics wat te verdelen.

Mijn vriendin moet zeker twee weken in het ziekenhuis blijven, ze hadden gisteren de medicatie gestopt, maar een uur later zat ze al terug aan de baxter met weeenremmers en werd er een spuit longrijping gegeven. Nu is het hopen dat haar water niet breekt want dan kunnen ze het niet tegenhouden.

Ook al heeft Jolien een sterk karakter met Siska is ze superlief (soms wel eens een klets of stompje maar het zijn zussen dat hoort erbij). Toen Siska pas geboren was, was Jolien heel nieuwsgierig ze wou altijd aan Siska komen (vooral de ogen omdat die zo blinken), dus in het begin er steeds bij zijn, maar ze vooral aan elkaar laten wennen. Zodra het "nieuwe" er af is doet ze heel lief en nu Siska samen met haar op de speelmat kan zitten zijn ze onafscheidelijk.
Jolien is gisteren een dag thuisgebleven van de kribbe ze had hoge koorts, de hele dag was ze lastig, niets was goed, tot Siska thuis kwam van de kribbe en dan hebben ze samen zitten spelen op de mat.

Zit Anouk niet in een sprongetje want dacht dat ze rond 16 of 18 maand terug een sprongetje hadden. Even op de tanden bijten, je grenzen stellen en dat komt wel weer goed (wij hebben het in elk geval overleefd )

Ze gaan idd beiden naar Jip en Janneke, ik ben daar wel tevreden over en Jolien die gaat daar met plezier naar toe, nooit traantjes (eerder traantjes om terug naar huis te gaan). Alleen hun regeling ivm een dagje eens niet komen vind ik wel streng en de prijs natuurlijk. Maar albijal heel tevreden, zeker wat betreft de hygiene omdat ze elk hun eigen bedje hebben en ze max met zes op een slaapkamer liggen en dit volgens leeftijd. Waarom wou je dit weten?

Volgende week gaat het ventje uit het gips en waarschijnlijk wel kine maar dat zullen we dinsdag weten.

Veerle, het gaat snel hé, dus over enkele dagen leuke herinneringen ophalen aan de kraamtijd. Ga je iets speciaal doen voor haar 1e verjaardag?
Mooie foto's echt een schatje die meid van jou.

Groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 22:07
Veerle

Hey

ben d'er ook nog zenne, maar ook efkes uit het oog verloren .
Drukke periode achter de rug op 't werk, en nu aan het proberen te recupereren. Energiepeil beetje naar beneden.

Lindeke : amai al 35 weken, 't gaat snel! Alles klaar voor de komst van je beebje?

Petra : amai Jolien echt wel sterk karakterke.

Hier met Elise alles ok. Goh, binnen 2 weekskes wordt ze al een jaar. 't Gaat hard!
Aja, als jullie willen, heb wa fotokes op profiel gezet.

Fijne avond nog!

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 21:30
Lindeke

Hey Petra,

Ben blij je nog eens te horen...welke topics zijn dat?Mss kan ik daar ook wat gaan meebabbelen!
Jaja morgen ben ik al 35 weken en idd ik ga ook in Imelda bevallen..dus wie weet hé altijd welkom!!

Hopelijk alles ok met je vriendin dat het kleintje nog maar een beetje bij haar blijft hoor!

Hier was ons Anouk vandaag echt stout,ni luisteren amai zenne en dan 5 min daarna is die keilief!Ze zit precies weer wat in de knoop!
En hoe reageert Jolien dan op Siska?gaat da vlot??
Ze gaan alletwee naar JIP en JANNEKE hé...ben je er tevreden over?

Hopelijk vlot het herstel van je mannetje goed,dan gaat hij naar de kiné moeten?

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 13:28
Petra

Lindeke,

Ik ben er nog hoor, maar er zijn momenteel twee topics aan het circuleren over dezelfde streek en deze was ik eventjes vergeten.

Jij gaat toch ook in Imelda bevallen? Wie weet kan ik je komen bezoek want een vriendin is momenteel 32 weken zwanger, maar het ziet er naar uit dat het vroeger gaat komen. Momenteel ligt ze in het ziekenhuis aan de weeenremmer.

De driftbuien zijn dus verdwenen, gelukkig maar. Hier gaat het met momenten, de ene keer is Jolien superlief en andere momenten krijgt ze het weer. We hebben wel vernomen van het personeel van de kribbe dat ze nogal een sterk karakter heeft dat moeilijk te breken is. En dat heeft ze vorige week goed laten merken, ze werd toen wenend wakker en wou bij ons in bed komen liggen, ik heb dit niet toegestaan, haar getroost en ze terug neergelegd. Ze heeft toen 2,5 uur liggen wenen, ben verschillende malen gaan kijken, maar ze wou gewoon bij ons liggen, uiteindelijk is ze dan toch terug in slaap gevallen. We zijn nu maar een week verder en ze is sindsdien 's nachts niet meer wakker geworden.

Hoe was jullie vakantie?

Groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 08:14
Lindeke

Hier word ni veel meer gezegd hé...stilletjes hier...

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:29
Lindeke

Hey Petra,

Hoe gaat het nu met uw ventje zijn rug?Hopelijk al beter...spijtig voor jullie geplande uitstapjes!

Gisteren eindelijk naar de gyno geweest...we kwamen binnen en het eerste dat hij zei was:Ik heb me vergist in datums!Phoe...wat een geruststelling zenne...we hadden ons al vanalles in het hoofd gehaald!
Het blijft dus 7 November!En alles pico-bello met ons ukje!

Voor de rest alles ok hier,ons Anoukje is de rustigheid zelve,geen driftbuien meer maar een lieve meid!
Slaapt van 20u30-8u30 en natuurlijk is dit ook fijn voor mij natuurlijk,kan ik wat langer slapen

Verleden weekend zijn we naar de Champagnestreek geweest en het was heel warm daar 36 graden!!Toen heb ik wel afgezien amai,ook met het wandelen!
Binnen 2 weken gaan we naar de wijnfeesten in Duitsland en ik ben aant denken om mss een rolstoel te gebruiken voor de wandelingen daar omdat het echt heel moeilijk gaat!
Wat denken jullie?is dit niet TE...ik wil ni als een flauw mie overkomen!!

En met de rest alles ok en de kids??

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:30
Petra

Hey Lindeke,

Dat is wel raar, zo maar vier weken kado krijgen.
Heb je misschien je vorige echo's nog? Mij hebben ze steeds gezegd dat je op de twaalf weken echo de meest correcte bevallingsdatum kan afleiden.

Gelukkig heb je dan toch je voorzorgen reeds genomen en staat alles klaar om je baby te verwelkomen.

Hier hebben we nu twee weken verlof, maar die is niet goed begonnen. Hadden allerlei daguitstapjes voorzien met de kinderen en volgende week enkele dagen zee, maar het ventje is van een ladder gevallen. Vandaag al op spoed gezeten en nu zit zijn enkel in de plaaster (is wel niet gebroken of gebarsten, maar erg gezwollen). Hij mag er al zeker een week niet op lopen en volgende week terug binnen voor verder onderzoek. Pff daar gaan onze uitstapjes.

Groetjes

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:00
Lindeke

Hey iedereen,

Ben vandaag op controle bij de huisarts geweest!Heb toen heel mijn verhaal gedaan en zei denkt toch ook dat ik dan al langer zwanger was!Ze zei ook dat de echo's betrouwbaarder zijn dan onze cyclus,da ge daar ni altijd kunt op voortgaan....
Ze heeft eens gevoeld op mijn buik en ze zegt ook dat mijn baarmoeder ook al hoog ligt...amai zenne wa moet ik daar nu weer van denken....1 sept echo bij de gyno en hopelijk dan duidelijkheid!Ze heeft in men boekje 33 weken geschreven want ze volgt de gyno...

Nu heb het geboortekaartje al besteld,kleertjes zijn gewassen en gestreken en het lijstje is ook in orde!
Volgende week gaan we de doopsuiker halen...dus ben klaar voor ons babytje in Oktober...of toch November...

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 19:26
Lindeke

Hey iedereen,

Ben gisteren naar de gyno geweest en alles goed met ons ukje!

Ben wel wat in de war en hopelijk weten jullie raad..het zit namelijk zo,bij mijn vorige echo stond in mijn boekje 25 weken zwanger ipv 20 weken,dus ik dacht dat de gyno zich vergist had maar nu toen ik gisteren thuis kwam en in men boekje keek stond er 31 2/7 ipv 26 6/7 dus das weer zo een groot verschil!
De gyno was ook bezig van dat het hoofdje al naar benden lag en het tussen de 1500g en 1800 g woog!Vond da allemaal nogal raar da da al zo vroeg bekeken werd,bij ons Anouk was dat zo vroeg niet maar mijne frank viel dus ni hé...tot ik thuis mijn boekje las!kan het echt zijn dat ik veel vroeger uitgerekend ben dan ik dacht???Ik hoor soms wel een week vroeger of later maar 4 weken das toch al lang hé...Wat denken jullie?Iemand ook zoiets meegemaakt??
1 Sept ga ik terug naar gyno...maar is nog lang hé stel da ik echt voor begin oktober dan ben uitgerekend,heb totaal nog niks in orde dan!!

Lindeke en Anouk

[Laatst gewijzigd door Lindeke - 08/08/2008 @ 19:28] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 18:27
Petra

Nog eens een update,

Alles gaat goed met ons, Siska wat last van een verkoudheid. Ondertussen zijn we ook begonnen met fruitpap, de eerste keer ging dit goed, maar de volgende dag maar enkele schepjes. Pff we weten echt niet wat doen, want we hebben hetzelfde voor met de groentenpap de ene moment brodje leeg en de andere dag enkele hapjes en het maakt ook niet uit of het vers of uit een potje komt of welk soort groentjes het is (het hangt gewoon van haar goesting af van die dag)

Lindeke, leuk om te horen dat alles er weer goed uit zag en binnen enkele dagen al weer op controle (een tweede zwangerschap gaat toch een stuk sneller vind je niet).
Trek er dit weekend maar op uit met de mobilhome want het is schitterend weer).

Groetjes

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 13:50
Lindeke

Hey iedereen,

Hier alles ok,vanavond controle bij de dokter en 7 augustus terug echo joepie

6 Augustus werk ik ook mijn laatste dag,omdat ik in de verzorgingssector zit werd ik verplicht thuisgezet op 6 maanden zwangerschap!
Dus heb ik veel tijd voor ons Anoukske en me rustig voorbereiden(doopsuiker,geboortelijstje,...)

We hebben ons ook een mobilhome gekocht dus elk weekend dat we vrij zijn vertrekken we!Zaterdagmorgend vertrekken we naar de zee tot maandagavond,effe relaxen en hopelijk goed weer natuurlijk!

Voor de rest alles ok en rustig hier!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >