Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 07/01/2008 @ 20:35 Wendy ![]() | Hallo, Lindeke, wat erg voor je kleine meid. Ik hoop dat ze snel beter mag worden. Heel veel moed en sterkte. Hoe gaat het met de andere dames? Groetjes, Wendy |
| 31/12/2007 @ 13:09 Veerle ![]() | Hey ik wens jullie een fijn einde van 2007 en al het beste voor 2008, dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen!! Liefs Veerle |
< vorige pagina | volgende pagina >

Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

. Ach ja ze was superbraaf geweest en ni geweend, dus da was wel goed. We moeten het toch stillekes aan gewoon worden.
. Ik hoop dat ze er terug amper last van gaat hebben.
, slecht geslape, keel ni alles en beteke mottig.
voor je kleine meid. Vertroetel ze maar. Ik hoop dat ze snel weer helemaal in orde is!

Toch leuk als je niet moet gaan werken en zo hele dagen met je kids kan doorbrengen. Ik zal het erg vinden als de Kerstvakantie weer voorbij is.

Maar daarvoor ga ik het niet zeggen hoor. Met de solden koopt zei ook altijd iets voor onze dochter dus wil ze dat binnenkort natuurlijk ook doen voor het tweede. Dan zal ze maar iets neutraals moeten kopen. Ik heb alleen maar schrik dat ik mij ga verspreken.
. Trouwens, wist je dat er tegenwoordig veel meer meisjes dan jongens geboren worden ? Je man zal waarschijnlijk wel in de wolken zijn met een zoontje.