< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!
12/01/2008 @ 16:09
Eva

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wendy, das inderdaad een flinke kerel dat jullie hebben! Wij hebben zo'n fijn, klein poppemieke, gaat raar zijn als 't tweede veel zwaarder en groter gaat zijn. Jenna heeft ook nog een tutje hoor. Ik was eerst zo anti-tut. Ik wilde echt proberen om haar zonder tut te laten, maar na een 3-tal maanden heb ik er dan toch eentje gegeven want ze was beginnen duimen. Hoewel ik haar tutje eigenlijk enkel voor het slapen wil gebruiken, gaat ze het overdag soms gewoon zelf uit haar bedje halen of vraagt ernaar als ze er niet aankan. Meestal is dat dan wel als ze wat moe is. Als we weg gaan is dat wel zonder tut. Heb hem dan soms wel bij als ik weet dat ze wat later moe gaat zijn. Ik heb er enkel een hekel aan als ik kinderen van een jaar of 3, 4 zie die aan't praten zijn met hun tut in de mond! Als logopediste gruwel ik daar van. Ik weet eigenlijk nog niet wanneer we dat tutje helemaal gaan afschaffen. Eerst nog de zindelijkheidstraining doorstaan, en dan zullen we wel zien.

Wat die spuitjes betreft, gelukkig heeft Jenna daar nooit last van gehad. En ze is er nu ook voor een hele tijd van verlost!

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 10:42
Veerle

En dan moest ik haar maar achterlaten voor 2 uurtjes . Ach ja ze was superbraaf geweest en ni geweend, dus da was wel goed. We moeten het toch stillekes aan gewoon worden.

Woensdag moeten we ook terug naar kind en gezin. De 2de spuitjes halen . Ik hoop dat ze er terug amper last van gaat hebben.

Wendy : hier ook een tutterke, hoewel niet echt veel. Soms heeft ze het ne keer nodig om te troosten, maar ja ze is nog maar 3 maand.
Ik kan je dus geen 'gouden' raad geven voor het afleren van de tut.
Misschien eerst proberen om het te associeren met het slapengaan?

Mmm gratis chocomelk. Maar vrees dat het vanavond gewoon zetelke wordt. Voel me beetje , slecht geslape, keel ni alles en beteke mottig.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 10:22
Wendy

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Het is idd niet makkelijk om je kindje achter te laten... Felix was 3 maanden toen hij voor het eerst naar de crèche ging. Mijn hartje brak bijna. Maar nu amuseert hij zich, leert er veel, ... dus .. mama is ook blij. In het weekend gaan we af en toe ne keer weg. Meestal gaat hij dan naar mijn ouders of naar mijn schoonouders. Een babysit aan huis nemen we niet. Af en toe ne keer weg onder ons tweetjes het valt niet vaak voor, maar het kan toch deugd doen.
Dindag ben ik met mijn flinke man naar kind en gezin geweest. Bijna 11 kg en 81 cm. Een groooote man dus. De spuitjes vielen wat tegen. Hij is de hele nacht zeer onrustig geweest. Wenen, de slaap niet kunnen vinden.. gelukkig is alles al weer voorbij. Ze gaven aan dat het stillaan tijd wordt om het tutje overdag weg te doen? Vind het nog zo vroeg. Tutten jullie kindjes?
Ziezo ik laat het hierbij. Wie niet weet wat doen vanavond? Het is kerstboomverbrandig op de Putsesteenweg in Bonheiden. Heel leuk! Lekker chocomelk (gratis) en jenever aan demo-prijzen. Nog een heel fijn weekend.
groetjes,
wendy

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 20:13
Eva

Veerle, probeer er toch nog maar volop van te genieten! Nog niet te veel denken aan 1 februari. Ik heb het zelfs nog moeilijk om mijn dochter achter te laten en zij is al 19 maanden! Wij doen haar enkel bij uiterste noodzaak even weg en ze is zelfs nog nooit ergens anders blijven overnachten. Als we naar een feest moeten laten we de oma bij ons thuis oppassen en dan komen wij op tijd terug. Ik hoop dat dat ooit gaat beteren! Het is trouwens tot grote ergernis van mijn schoonmoeder. Als ik maandag naar de gynae moet breng ik haar even naar haar omdat ik al een paar keer een uur moest wachten tot het mijn beurt was. En zei zegt dan 'ik hoop dat je maandag dan ook lang moet wachten'. In plaats van er gewoon van te genieten dat ze er even kan op passen. Mijn moeder is daar helemaal anders in. Amai, mijn berichtje is uitgedraaid op een schoonmoeder beklag

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 19:50
Veerle

Lindeke : een grote word-snel-beter voor je kleine meid. Vertroetel ze maar. Ik hoop dat ze snel weer helemaal in orde is!

Voor de rest niet zo veel te vertellen hier. Nog paar weekjes thuis en vanaf 1 februari terug aan de slag !
Vandaag voor de eerste keer ons meisje meegegeven met de schoonmoeder. Efkes tijd om te kuisen, maar toch miste ik mijn kleine meid

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 20:35
Wendy

Hallo,
Lindeke, wat erg voor je kleine meid. Ik hoop dat ze snel beter mag worden. Heel veel moed en sterkte.
Hoe gaat het met de andere dames?
Groetjes,
Wendy

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 09:17
Eva

Amai Lindeke, inderdaad geen goed begin voor 2008. Misschien hebben jullie nu jullie part al gehad voor 2008! Het moet heel pijnlijk zijn om je kind zo te zien liggen. Een moederhart zou voor minder breken. Maar allez, het belangrijkste is dat het toch beter is. Verzorg ze maar goed en laat ze maar terug gezond worden!

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 21:16
Lindeke

Hallo iedereen,

Beste wensen voor 2008...wij hebben ons jaar al slecht ingezet!Ons Anouk is op 1 januari opgenomen geweest int ziekenhuis!!!
Ze was al een tijdje aant sukkelen met een hoestje en koorts dus wij aerosollen en antibiotica gekregen,nu het beterde dus niet het werd alleen maar erger,ze weigerde te eten en drinken en als ze dronk waren het 2 slokken en begong ze heel hard te huilen of gaf ze alles over!!Ocharme men prutske!!
Oud op nieuw waren we bij vrienden en we gingen daar ook blijven slapen maar Anouk haar toestand verergerde en ze had al 2 dagen bijna niets gegeten!
Dus wij naar spoed getrokken omdat we schrik hadden dat ze aant uitdrogen was!Ze hebben ons daar snel geholpen en foto's genomen van de longen!Kwamen ze erachter dat ze een longontsteking had!!!!!!!!!!!
Man man toen was ik toch in paniek hoor!Ze hebben dan een infuus gestoken(dit was geen lachertje,ons Anoukske krijsen,hebben 6 keer moeten proberen,haar aders waren al dichtgevallen door uitdroging!)
Toen het infuus eindelijk gelukt was hebben ze nog wat testen gedaan en kwamen ze erachter dat ze het RSV-virus had opgelopen!
Dus zware antibiotica-kuur,4 keer aerosollen per dag en dan haar infuus met vocht...het ging de volgende dag precies al wat beter,tot s'avonds...ze was zo onrustig en veel huilen,hadden ze haar aan de monitor gelegd en kwamen ze erachter dat ze veeeel te weinig zuurstof had,dus werd ons ziek Anoukske ook nog eens aan de zuurstof gelegd!Was echt niet fijn om ons kindje zo te zien liggenWe waren doodongerust!!Maar ons Anouk is een straffe zenne,het ging elke dag beter en beter en ze at ook weer voldoende!
Vandaag zijn we dan dus eindelijk thuis!
Ze moet wel wat schade inhalen,ze is heel erg vermagerd dus moet ze nog goed eten!

Zo jullie zien...het was me een weekje wel!

Greetz,

Lindeke en Anoukske

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 18:37
Eva

Wij hebben fijne kerstdagen gehad. Morgen moet mijn ventje terug gaan werken op school. Vanavond nog een rustig avondje thuis.
Ik ben ook soldekes gaan doen. Ik ben geweest naar de Via Via in Hallaar waar wij onze geboortelijst gaan leggen en blijkbaar mocht ik kleren uit de solden nemen om op de lijst te zetten. Dus ik heb een aantal leuke spulletjes al opzij laten leggen. En in de Kinderplaneet ben ik ook nog 2 setjes voor de eerste maanden gaan kopen in de solden.
Ik heb trouwens een profieltje aangemaakt, eindelijk! Daar staat o.a. een buikfoto op, voor de nieuwsgierigen...
We hebben gisteren ook ons geboortekaartje gekozen! Een vriendin van ons werkt in de drukkerij van haar ouders en zij heeft tot nu toe altijd het drukwerk gedaan voor ons. Ik had haar gevraagd wanneer de nieuwe collectie uitkwam maar blijkbaar is dat niet zo tijdsgebonden dus hebben we haar de boeken al maar laten brengen. Na 2u neuzen in die boeken was ik er echt wel moe van Uit een 5-tal favorieten hebben we dan uiteindelijk gekozen! En dan was het zien welke tekst er juist moet opkomen. Vanavond komt ze ze terug halen. 't Is wel leuk om eindelijk eens iets te kunnen regelen

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 19:56
Wendy

Hallo,
Eerst en vooral een heel mooi 2008 aan iedereen. Nog een fijne zwangerschap, geniet van jullie kindjes, een goede gezonheid, .... kortom alles wat jullie hartje wenst.
Hier loopt de vakantie op zijn einde ... snik snik ... maandag terug aan het werk. Na twee weken doe ik Felix met pijn in mijn hart terug naar de crèche. Een paar dagen doorbijten en dan zijn we het weer gewoon. Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben gehad? Leuke dingen gedaan?
Volgende week ga ik een dagje soldenshoppen. Zijn jullie al geweest?
Nog een fijn weekend iedereen.
Doei,
Wendy

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 13:09
Veerle

Hey

ik wens jullie een fijn einde van 2007 en al het beste voor 2008, dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen!!

Liefs
Veerle

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 15:00

Ook van mijnentwege een heel leuk eindejaar en een super 2008 !!!

Wij zijn met Kerstavond bij mijn schoonouders gaan eten en met Kerstmis lekker thuis gebleven Toch leuk als je niet moet gaan werken en zo hele dagen met je kids kan doorbrengen. Ik zal het erg vinden als de Kerstvakantie weer voorbij is.
Onze meisjes genieten echt wel van die extra aandacht !

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 14:37
Eva

Hey Veerle, ze zouden dat toestel nog maar net aangekocht hebben. Daarmee dat ze gratis een 45 minuten een 4D echo doen zodat de vroedvrouwen met het toestel kunnen oefenen.
Voor iedereen nog fijne kerstdagen gewenst!

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 12:35
Veerle

Helaba

iedereen fijne -dagen gehad?

Petra : doe het rustig aan he. Nog beetje te vroeg voor je beebje om te komen!

Lindeke : blij te horen dat je verlof zo leuk was. Lukte het allemaal met Anouk?

Eva : leuk dat je een 4D-echo kan laten maken in het Imelda? Ik wist niet dat ze dat daar deden! Hebben ze het toestel al lang?

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 20:01
Petra

Hallo allemaal,

Pff zo druk met de feestdagen, pakjes kopen, op bezoek gaan en probeer ook veel te rusten want al veel last gehad van harde buiken en nu al drie dagen verschrikkelijke hoofdpijn (denk dat mijn lichaam zegt dat ik het veel rusiger moet doen)

Aan iedereen een zalig kerstmis, een knallend eindejaar en een gelukkig nieuwjaar

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 16:47
Lindeke

Hey allemaal,

Hier snel een berichtje...
We zen terug van een deugdoende vakantie,was super leuk!
We hebben zelfs 20 graden geweten dus toen we terug thuis kwamen was het wel effe wennen!

Aan iedereen Prettige feesten gewenst en een super 2008!Geniet van de kindjes en bolle buikjes!!

Greetz,

Lindeke en Anouk

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 16:29
Wendy

Hallo iedereen,
Hier is het vakantie ... joepie ... 2 weekjes bij mijn kleine en grote man... hihihi Nog even en het is Kerstmis .. ik kijk er al naar uit om met heel de familie samen te zijn. Kerstavond blijven we rustig thuis en met Kerstmis gaan we naar mijn ouders, waar dan heel de familie samenkomt. Wat doen jullie zoal met Kerst?
Felix zijn verkoudheid is aan de beterhand, oef!
Ik dacht vandaag te gaan shoppen, maar heb het maar voor bekeken gehouden. Al die drukte, nee, mercie! De meeste pakjes zijn gekocht en we geven ze toch pas met het nieuwe jaar.
Voor iedereen een fijne kerst! Geniet van deze mooie dagen!
Groetjes,
Wendy

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 17:44
Eva

Wendy, fijn dat alles goed gaat met het beebje. Ziektekiemen kan je nu echt wel missen hè. Als wij tegen de familie zeggen dat we deze keer het geslacht niet zeggen dan reageren ze direct met 'och, dat zullen we nog wel zien'. Wij zijn een koppel (ik vooral) die voor de rest alles zeggen dus voor hun is dat nieuw dat we nu geheimzinnig willen doen Mijn schoonmoeder zei al dat ze hoopt dat het een jongen is want ze wil jongenskleren gaan kopen Maar daarvoor ga ik het niet zeggen hoor. Met de solden koopt zei ook altijd iets voor onze dochter dus wil ze dat binnenkort natuurlijk ook doen voor het tweede. Dan zal ze maar iets neutraals moeten kopen. Ik heb alleen maar schrik dat ik mij ga verspreken.
Martientje, awel voor mijn man maakte het écht niet uit of het een meisje of een jongen werd. Dus die is sowieso content dat het gezond is. Ja 4D echo's, ik vind dat eigenlijk wel een beetje eng hoor die beelden maar ja, we hebben nu de kans, anders hebben we er later misschien spijt van dat we het niet gedaan hebben. Op veel plaatsen wordt dat al standaard gedaan.

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 14:13

Hopelijk zijn de ziektekiemen niet te erg zodanig dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van de mooie dagen.

Tof Eva en Wendy dat jullie het geslacht kennen : ik heb het ook altijd geweten hoor en ik vertelde het enkel aan de oma's en opa en aan de meter en peter.
Tja Eva, wat die kleertjes betreft, er zijn toch een aantal dingen die unisex zijn hé en zoals je man zegt kan het nog dienen voor een derde ukje hé . Trouwens, wist je dat er tegenwoordig veel meer meisjes dan jongens geboren worden ? Je man zal waarschijnlijk wel in de wolken zijn met een zoontje.

Amai, de techniek staat niet stil hé, nu al 4D echo's. Moet wel prachtig zijn.

Iemand (ik weet alleen niet meer wie vroeg me waar mijn kindjes naar school gaan : wel onze kleuter Anne-Lore gaat naar Klimop en ons Ine zit op het Gebo...

Nog ff verderwerken ...

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 11:49
Wendy

Hallo iedereen,
Hopelijk gaat alles goed met jullie? Hier zijn er voor de zoveelste keer weer ziektekiemen in huis.... een mens zou er moedeloos van worden. Ik ben ook naar de gyn. geweest voor de 20 weken echo en alles was prima!!!! Wat een opluchting toch elke keer. Ik mag binnen 6 weken teruggaan. Wel een controle bij de huisarts in 3 weken.
Ook ik ken het geslacht .... weet niet of ik het geheim ga kunnen houden. Ik had mijn ventje gezegd als ie niet meeging naar de controle dat ik het hem niet ging vertellen ... hihihihi ... maar of ik nog 20 weken ga kunnen zwijgen .. heeeeeeeel moeilijke opdracht. Niet dus.
Nog werken tot en met zaterdag en genieten we van een heerlijke kerstvakantie. Lekker thuis, wat schilderen, op stap gaan, zwemmen, etc....
Ik wist niet dat je een 4d echo kon laten maken in Imelda? Leuk!!!
Nog een fijne dag iedereen
Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >