Goeiemorgend,
Lindeke het andere topic is streek/lotgenoten mama's uit Tremelo, Keerbergen en Haacht, maar daar zit je ook op.
Maar het is soms wat druk om te reageren, dus probeer ik de topics wat te verdelen.
Mijn vriendin moet zeker twee weken in het ziekenhuis blijven, ze hadden gisteren de medicatie gestopt, maar een uur later zat ze al terug aan de baxter met weeenremmers en werd er een spuit longrijping gegeven. Nu is het hopen dat haar water niet breekt want dan kunnen ze het niet tegenhouden.
Ook al heeft Jolien een sterk karakter met Siska is ze superlief (soms wel eens een klets of stompje maar het zijn zussen dat hoort erbij). Toen Siska pas geboren was, was Jolien heel nieuwsgierig ze wou altijd aan Siska komen (vooral de ogen omdat die zo blinken), dus in het begin er steeds bij zijn, maar ze vooral aan elkaar laten wennen. Zodra het "nieuwe" er af is doet ze heel lief en nu Siska samen met haar op de speelmat kan zitten zijn ze onafscheidelijk.
Jolien is gisteren een dag thuisgebleven van de kribbe ze had hoge koorts, de hele dag was ze lastig, niets was goed, tot Siska thuis kwam van de kribbe en dan hebben ze samen zitten spelen op de mat.
Zit Anouk niet in een sprongetje want dacht dat ze rond 16 of 18 maand terug een sprongetje hadden. Even op de tanden bijten, je grenzen stellen en dat komt wel weer goed (wij hebben het in elk geval overleefd

)
Ze gaan idd beiden naar Jip en Janneke, ik ben daar wel tevreden over en Jolien die gaat daar met plezier naar toe, nooit traantjes (eerder traantjes om terug naar huis te gaan). Alleen hun regeling ivm een dagje eens niet komen vind ik wel streng en de prijs natuurlijk. Maar albijal heel tevreden, zeker wat betreft de hygiene omdat ze elk hun eigen bedje hebben en ze max met zes op een slaapkamer liggen en dit volgens leeftijd. Waarom wou je dit weten?
Volgende week gaat het ventje uit het gips en waarschijnlijk wel kine maar dat zullen we dinsdag weten.
Veerle, het gaat snel hé, dus over enkele dagen leuke herinneringen ophalen aan de kraamtijd. Ga je iets speciaal doen voor haar 1e verjaardag?
Mooie foto's echt een schatje die meid van jou.
Groetjes