volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!04/07/2008 @ 22:17 ![]() | tot nu toe nog geen , hopelijk blijven ze 9 maanden weg !![]() |
| 04/07/2008 @ 18:38 SMDJ ![]() | hey iedereen snuitje succes he ![]() knuffeltje hier alles goed ze ![]() je nod nadert ook nog een weekje he ![]() |
| 04/07/2008 @ 18:05 Knuffeltje ![]() | Het gaat wel met me, dag per dag hé... Ik duim zo hard voor je! Ik hoop dat het gelukt is hoor! Laat snel iets weten hé! Dikke knuffel van me |
04/07/2008 @ 09:02 ![]() | Hey knuffeltje, hoe is het nu met je? Bij mij wordt het spannend... vandaag is mijn 1e NOD dat ik een kans maakte... hopelijk is het direct prijs hé ! ![]() |
03/07/2008 @ 17:54 ![]() | Anke proficiat ! ![]() |
| 03/07/2008 @ 17:42 SMDJ ![]() | anke proficiat met je ventje he hopelijk mag hij vlug naar huis ![]() |
| 23/06/2008 @ 09:24 Anke ![]() | Geen idee wat het zou kunnen zijn. En hoe gaat het nu verder? Wanneer moet je nou weer terug naar de gyn of contact opnemen? |
| 19/06/2008 @ 17:45 SMDJ ![]() | hey iedereen snuitje hopelijk is het spuitje meegevallen he ja inderdaad wel fijn dat je het mocht zien maar inderdaad liever niet zo dat er geen probleem was he ![]() |
| 19/06/2008 @ 11:28 SMDJ ![]() | hey snuitje super nieuws zeg ![]() |
| 18/06/2008 @ 09:23 Anke ![]() | Ja, kwam er later ook achter dat ik vanmorgen had geschreven, had alleen geen tijd meer om het bericht aan te passen. Ik duim voor je voor morgen! |
| 17/06/2008 @ 10:01 Anke ![]() | Snuitje hoe was het vanmorgen??? |
volgende pagina >
[Reageer]

, hopelijk blijven ze 9 maanden weg !

.. dus voor de zekerheid moest ik maar een pregnyl spuit laten zetten vanavond.
Weet iemand of dit pijn doet? volgens mij moet dit in je buik gezet?