< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!
30/12/2007 @ 13:11
Anke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zo, jullie zijn er al helemaal klaar voor!
Nu alleen het kindje en het matrasje nog.
Het kleurtje moet nog wel op de muur hoor, maar de muren zien er nu tenminste mooi uit.

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 21:33
SMDJ

hey anke

wat fijn dat de kamer een kleurtje heeft gekregen he

en ja dan lijkt het vlug te gaan he
en dan de wieg enzo nog he

kei leuk he

wij hebben een huisje geronoveerd en onze babykamer is ook al klaar moeten alleen de deur nog schilderen en een matrasje halen voor het bedje

veel succes he

groetjes smdj

[Laatst gewijzigd door SMDJ - 29/12/2007 @ 21:36] - Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 20:38
Anke

Ben zo blij, de babykamer heeft nu mooie muren.
Toen we het huis kochten (nieuwbouw) hebben we voor het snelle en redelijk mooie er een structuurverf op gedaan.
Maar goed, hier en daar toch wat lelijke plekken.
Wisten we, was niet erg, want over enkele jaren zouden we het laten stucen. (een vriend van ons was stucadoor, doet het nu nog tussendoor es een keer).
Vanmiddag zijn manlief en vriend van em het kamertje ingedoken en hebben ze alles gestuuct.
Prachtig geworden!!!
Nu kan het drogen en kan het wachten op de inrichting.
Wieg hebben we al, dat is de wieg waar mijn broertje, zusje, vader, oom, tante, en volgens mij ook opa en ik in hebben gelegen als baby zijnde.
Tegen die tijd wordt het opnieuw bekleed en komt het voor een aantal maanden als babybedje in de kamer te staan.
Daarna komt er een mooi ledikant.

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 18:51
SMDJ

hey iedereen

anke ja kan het wel geloven dat als je moe bent en het druk is geweest op het werk dat je blij bent dat je even kan zitten he

knuffeltje je hebt vast je waarden al gehad maar toch ga ik he

veel succes

groetjes smdj

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 16:46
Anke

Knuffeltje tuurlijk duim ik!!
Ik ben benieuwd, maar ik verwacht niet anders!
Vandaag mega drukke dag op het werk gehad, ben blij dat ik even relaxed achter de computer kan gaan zitten.

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 10:12
Knuffeltje

Hoi allemaal

Snuitje ik hoop echt voor jou dat je snel positief nieuws krijgt, maar ik zou toch ook eens bijne gynae langs gaan hoor! Al was het maar voor alle zekerheid!
SMDJ ik duim voor je, nog 2 dagen, spannend!!!!
Anke een vriendin van me die ook is heeft ook zoveel last van vermoeidheid, maar troost je naar het schijnt is dat maar voor de eerste 3 maanden!
Ik ben vanmorgen bij HA geweest voor 2de bloedonderzoek! Hopelijk zijn die HCG-waardes goed gestegen en ben ik nu zeker dat er een of op komst is!!! Normaal zal ik in de late namiddag nieuws krijgen, duimen jullie voor me mee???

Dikke knuffel van me

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 21:07
SMDJ

hey anke

je mag het inderdaad wel zeggen van je moeheid ze

het is niet omdat je zwanger bent he dat je niets lag vertellen van je kwaaltjes he

denk ook echt dat vermoeidheid een heel lastig ding is ze

hopelijk gaat het vlug over he

veel succes he

groetjes smdj

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 20:48
Anke

Snuitje, ik lees dat je een prima huisarts hebt.
Ze handelt en luisterd.
Maar toch, er zijn dingen die je van de buitenkant niet kan zien en wel op een echo.
Stel.... je krijgt straks die medicijnen en er blijkt iets heel anders aan de hand te zijn.
Ik kan zo even niks bedenken, maar goed, stel dat.
Ik persoonlijk zou hoe dan ook toch naar een gyn willen en me even uitgebreid laten onderzoeken.
Het gaat wel om jou en om alles waar je je mee voort wilt planten, om het even zo uit te drukken.
Heel lief van je huisarts dat ze je later wel een keer die kant op wil sturen, maar ik zou toch echt om een verwijzing vragen.
Maar dat is mijn mening.

Hier gaat het nog steeds goed, maar zo ontzettend moe.
Nu denken jullie vast, niet zeuren, ik zou willen dat ik moe was als ik maar zwanger ben.
Ja, ik ben ook echt super blij met m'n zwangerschap, maar die moeheid mag van mij wel een keer vertrekken.
Moet op dit moment zo m'n energie verdelen, ga vanavond ook niet naar een 50-jarige verjaardag, trek het niet.
Vanavond misschien wel, maar morgen ben ik dan werkelijk compleet gesloopt.
Kruip zo m'n bed in, lees nog wat en ga dan overheerlijk slapen.

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 20:23
SMDJ

hey iedereen

snuitje ja ze ik heb verlof met allen 2,3,4 januari een half dagje werken he
men ventje zit in den bouw he en heeft twee weken verlof he
dus ja wou ik ook veel thuis zijn he

maar het belangrijkste is dat men ventje er weer zin in heeft he
eerst zag hij het niet meer zitten he
maar na het bezoek aan de gyn ziet hij het weer helemaal zitten he

dus ja als het niet nu is he dan is het volgend jaar he

anke ja inderdaad wie weet he

groetjes smdj

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 18:15
marjoontje

hoi snuitje.

clomid werkte bij mij goed ik had er elke maand netjes op tijd een eisprong van ik ik werd ook netjes op tijd ongesteld van clomid,ik zat op een cyclus van 30 dagen.

maar wat raar dat je niet naar de gynecoloog heen mag,ik woon dan in nederland maar mijn huisarts wou mij die medicijnen niet geven niet hij wou juist dat ik onder zocht werd door een gynecoloog,ik kreeg dus clomid en had dan ook regelmatig een echo om tekijken als er al eitjes klaar zaten en hoe de eierstokken er uit zagen,en ook kreeg ik regel matig bloed onderzoeken via de gynecoloog.

bij mij konden ze ook via een echo al snel zien dat ik pco had.

ik hoop voor je dat clomid goed bij je aan slaat,ik had eerst 1 pilletje perdag en later bleek dat ik een te lage dossis had want de eisprong was nog niet goed,dat zag de gynecoloog dus toen die tijd,en toen moest ik naar 2 pilletjes per dag heen en dat werkte prima bij mij.

succes met alles, en ik zou voor je duimen.

liefs marion,

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 18:15
marjoontje

hoi snuitje.

clomid werkte bij mij goed ik had er elke maand netjes op tijd een eisprong van ik ik werd ook netjes op tijd ongesteld van clomid,ik zat op een cyclus van 30 dagen.

maar wat raar dat je niet naar de gynecoloog heen mag,ik woon dan in nederland maar mijn huisarts wou mij die medicijnen niet geven niet hij wou juist dat ik onder zocht werd door een gynecoloog,ik kreeg dus clomid en had dan ook regelmatig een echo om tekijken als er al eitjes klaar zaten en hoe de eierstokken er uit zagen,en ook kreeg ik regel matig bloed onderzoeken via de gynecoloog.

bij mij konden ze ook via een echo al snel zien dat ik pco had.

ik hoop voor je dat clomid goed bij je aan slaat,ik had eerst 1 pilletje perdag en later bleek dat ik een te lage dossis had want de eisprong was nog niet goed,dat zag de gynecoloog dus toen die tijd,en toen moest ik naar 2 pilletjes per dag heen en dat werkte prima bij mij.

succes met alles, en ik zou voor je duimen.

liefs marion,

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 15:04
snuitje

Nu ik moet zeggen, ik heb wel een uitstrijkje pas gehad en alles was oke... maarja een inwendige echo enzo leek mij ook wel eens nodig, maar volgens huisarts nu dus nog niet. We moeten toch eerst met die clomid proberen eer dat een gynea iets anders zou doen...

wat vind jij ervan?

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 15:03
snuitje

Anke ik wou naar gynea gaan, en ik vroeg dat aan huisarts "is het niet beter dat ik eens alles laat onderzoeken bij een gynea. "

en ze zei dat de gynea dat toch te vroeg zou vinden nu, dat die niet meer voor mij kon doen dan wat huisarts nu doet. Ze geeft me nu clomid en eerst primulot en dat is hetzelfde als gynea zou doen zegt ze.
Als ik over 2 maanden niet geholpen ben met clomid dan was het wel aangeraden naar een gynea te gaan...enja 2 cyclussen van 28 dagen, dat zie ik wel zitten hoor, dat lijkt plots zo kort

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 15:00
Anke

Snuitje wat fijn dat je nu met clomid mag starten.
Weer een stap in de goede richting, want je moet natuurlijk wel een mooi eitje hebben.
Ga je nu alsnog naar de gyn?
Ik zou dat zeker wel doen.

@ SMJD, nog even volhouden.
Wie weet ben je wel zwanger....

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 13:35
snuitje

ja hopelijk wordt je wachten beloond !

Maar het is goed dat je niet nu al gaat testen, want ...dan weet je toch niets als die negatief is, dan begin je je af te vragen, heb ik nu te vroeg getest, of ben ik echt niet zwanger...

en een positieve test op voorhand, die kans is klein denk ik he.

Wat een lichaam toch kan doen he !

Heb je verlof eigenlijk? Dan kun je misschien nog fijn je gedachten verzetten? Ik zit opt werk...rustig he dat zie je wel aan mijn berichtjes

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 13:12
SMDJ

hey snuitje

soms denk ik ik test nu maar wacht liever af ja
ik me nog inhouden maar is toch moeilijk ze
heb last van enkele symptomen en weet dus niet of het iets of niets wil zeggen he

maar ja wachten kan zeker geen kwaad voor zekerhied met de test he

voel me al enkele dagen raar maar ja misschien is dat ook gewoon een teken dat de komen of een teken van een

we zien wel he

veel succes he

groetjes smdj

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 13:07
snuitje

Heyla

Enne kun je het nog goed uithouden met wachten om te testen?

Hoe voel je je?

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 13:04
SMDJ

hey snuitje

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 09:47
snuitje

Ja marion je hebt gelijk hoor...

gisteren bij dokter geweest, weer geen eisprong gehad, lange cyclus afwachten heeft geen nut, 39 dagen was genoeg (vorige cyclus was 66 dagen geworden en dat ging ze me niet weer aandoen) dus kmocht direct met primulot-medicatie weer beginnen vandaag ALS bloedtest negatief was. Dus bloedgenomen en vandaag gebeld... ja negatief. Eerlijk gezegd: het raakt me niet. Ik wist het en dus is het geen teleurstelling.... wel een beetje teleurstelling de bevestiging dat ik geen eisprong gehad heb, en dat die primulot mijn lichaam niet op gang krijgt, wat toch wel bedoeling was hoor....
Vanaf bloeding begin ik met Clomid om eileiders te stimuleren en eitjes te doen rijpen.

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 18:09
marjoontje

hoi snuitje.

niet meteen negatief doen hoor,ik ben 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden van ons eerste kindje,na iets langer dan 1 jaar proberen ben ik naar de gynecoloog gegaan en die kwam er al snel achter dat ik geen eisprong had,en dat ik pco had,hij gaf mij ook elke keer primulot,daar wek je alleen de menstruatie mee op,en ik zelf had daar geen eisprong van,ik kreeg daar nog clomid bij die ik ook moest slikken en die zorgte voor een eisprong,en die kreeg ik daar ook elke maand netjes van,elke maand was ik netjes ongesteld,en daar voor kon ik zo 3 maand niet ongesteld zijn,ik dacht ook ik krijg geen kinderen,mijn kinderwens zou wel nooit uit komen,en als ik dan nou kijk,ik heb een gezonde dochter,en wij zijn nou zwanger van de 2de,niet de hoop meteen op geven hoor,

succes meid.

groetjes marion,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >