Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!
Ook voor ons wordt het echt, gestopt met de anticonceptie!!!| 17/12/2007 @ 19:50 Knuffeltje ![]() | Er blijven voor gaan snuitje! Je weet maar nooit... |
| 17/12/2007 @ 13:53 snuitje ![]() | Knuffeltje ik duim voor je ! En ook voor mezelf ![]() |
| 17/12/2007 @ 11:50 Anke ![]() | Tuurlijk duim ik mee!!! Duimen voor een korte cyclus met goed nieuws!! SMJD, suc6 bij de gyn! |
| 16/12/2007 @ 14:58 SMDJ ![]() | hey knuffeltje klinkt goed he ja ze ik duim voor je he heel veel succes he groetjes smdj |
| 15/12/2007 @ 13:08 snuitje ![]() | Anke wat goed nieuws ! Dat is al een heel erg goede start ![]() |
| 14/12/2007 @ 15:04 snuitje ![]() | Oh Anke, spannend...nog 2 uurtjes. |
| 14/12/2007 @ 10:12 Anke ![]() | En misschien horen we straks een hartje.... mag om 17.00 op m'n werk zijn bij de gyn!!! Spannend. |
| 10/12/2007 @ 22:38 SMDJ ![]() | hey iedereen anke ja he inderdaad een hoogte punt het hartje knuffeltje bel even de huisarts om je gerust te stellen he groetjes smdj |
| 10/12/2007 @ 01:36 Anke ![]() | SMJD, ik hoop ook snel een hartje te horen, oh dat lijkt me zoooo geweldig! Weer een hoogte punt. Knuffeltje, ik zou gewoon even je HA bellen. Zeker als je je wat zorgen maakt. |
| 09/12/2007 @ 20:59 Knuffeltje ![]() | Hey hier ben ik nog een keer... Ik wou dat iemand me kon vertellen wat er met me is! Ja Anke ik testte een week na mijn NOD en negatief. Knuffel van me |
< vorige pagina | volgende pagina >

... maar ik hou gewoon in gedachten dat we t doen uit liefde, en niet om zwanger te geraken want dan wordt ik misschien gefrustreerd 

hier zijn of anders