< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Ik voel me zo verdrietig :(:(:(

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Ik voel me zo verdrietig :(:(:(
08/05/2008 @ 13:50
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo
Hoe is het met iedereen?
Het is wel heel erg stil
Ik was 2 weken offline door de verhuizing, het was een heel zware klus met de 3, want iedereen was op vakantie - dus geen oppas en andere hulp.Gelukkig nu is alles voorbij en we genieten van onze nieuwe huis.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 15:47
Baki

Ik snap echt niet wat mensen tegen grote gezinnen hebben. Ik zelf wil graag 6 kindjes en mijn vriend wilt ook een groot gezin. Maar als we dat tegen de mensen zeggen krijgen we negatieve reacties!
Je krijgt commentaar zoals wacht tot je eerste er is dan zal je wel anders praten. Wel onze eerste is er en ik ben nog altijd niet van mening verandert!
Ik ben echt zot van dat kleine manneke!
En wil er nog altijd 6! Nu alleen nog hopen dat wij onze droom kunnen waarmaken. Maar we gaan eerst nog even wachten tot we beiden vast werk hebben!

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 16:52
Lore

Online Status
Hallo!!

Ik ben zwanger van een 7de kindje,een ongelukje.We hebben het nog niet verteld aan familie en zo,maar we weten bijna zeker dat we negatieve kritiek gaan krijgen.Dat was namelijk bij Tuur en Sien ook al zo.Nu ja,gewoon niks van aantrekken!!Niemand heeft het recht zich met jouw gezin te moeien!!
Geniet van je zoontje Sima!!

Groetjes

Sarah

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 09:40
danielle

Online Status
goedemorgen iedereen,
ik ben momenteel zwanger van ons 5de kindje, dit was ook een ongelukje (ben ziek geweest tijdens het innemen van de pil) en ik had ook bang voor de reactie van iedereen en vooral van mijn ouders, niet in negatieve zin zoals bij jou maar omdat ik bij de vorige bevalling een zware nabloeding heb gehad en bloed hebben moeten bij krijgen, maar uiteindelijk waren zij dat zeiden dat kind wordt ook groot en als het moet zullen we jullie daarbij helpen dit was een riem dat onder mijn hart werd gespannen en ik begon dan ook te aanvaardeb dat ik opnieuw zwanger was en nu kijk ik er echt naar uit. Mijn schoonmoeder weet nog van niets en als het van mij afhing vertel ik haar ook niets tot het eigenlijk zichtbaar is zij en mijn schoonzus hebben mij enorm gekwetst ivm mijn andere kinderen ik kreeg altijd te horen dat de kinderen geen kleren hadden als ze bij hun kwamen slapen dat mijn kinderen niet eten maar (.....) het woord spreek ik nog niet uit en dan het laatst zei ze op het verjaardagsfeestje dat ze de kleedjes die ze cadeau had gedaan terug ging meenemen anders hadden de kinderen geen kleren bij hun, mijn man heeft toen beslist dat de kinderen zolang ze hun excusses niet aanboden niet meer gingen slapen en dat is nu al bijna 3 maand en nog altijd niets, er is nog zoveel meer maar daar ga ik niet over verder zeuren, ik ben al blij dat van iedereen dat weet dat ik terug zwanger ben de volle steun krijg en de rest kan echt de boom in. Laat ze maar zeggen en geniet van al jullie wonderers want dat zijn ze allemaal één voor één

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 22:06
sima

Gefeliciteer Bunny met je zwangerschap !!!
Hoe is het verder met jullie?
Nou, ik denk zelf dat ik bij de 5 zou stoppen, het is best zwaar met die 3.... mij vriend zou misschien een dochter willen, maar vind nu, dat het genoeg is geweest.
ja, ik merkt het ook dat sommige mensen met verbazing, soms met medelijden
, soms met "uitlachen" kijken naar onze kids, maar ja, ik probeer me niets aan te treken...
Ik vind dat als je situatie niet kent... moet je niet oordelen...Ik ben 2 keer zwanger geraakt door de pil heen - maar ik vond dat ik mij kindjes niet ter dood mag veroordelen (abortus), want zijn zijn onschuldig...enige die hier schuldig zijn zijn we - de ouders... maar ja ik ga niet voor iedereen uitleggen hoe en wat, want het zijn niet hun zaken .
Groetjes! sima

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 21:13
bunny

voor iedereen vrolijk pasen .
en ja het zesde wondertje is op komst
groetjes nadia

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 14:03
sima

Hallo Allemaal
Vroulijke Passen voor iedereen
Ja ja , het lijk alles te opgelost zijn... zelf die persoon die me voorstelde Die "weg laten halen" is dol op onze jongste Lucin... Als zij kom, wil ze hem alleen vasthouden, en had al voorgesteld om hem te willen menemen voor een week (dat we kunnen beitje doorslapen , na die slapeloze nachten), maar dat doe ik echt niets... ik wil hem bij me hebben zo lang het kan.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 10:10
natje

SIMA

proficiat met jullie 5de wondertje die reacties moet je negeren wij gaan maandag naar de zoo en gegarandeert een extra bezienswaardigheid in antwerpen maandag een groot gezin op stap wij zijn erover als we mensen zien tellen zeggen we meestal voor ze aan zes zijn JAJA HET ZIJN ER ZES GOED GETELD BRAVO en dan kijken ze naar de andere kant zo een dingen maken wij elke keer mee als we ergens zijn ! in frankrijk vorig jaar keken ze ook maar raar elke keer maar swat onze kindjes komen niets te kort gaan drie keer per jaar op weekend naar centerparcs met ons gezin een keer per jaar gaan wij naar zuidfrankrijk en we doen elk jaar drie pretparken en een zooabbonement sommige mensen met twee kindjes doen zo een dingen nog niet
kop op he liefs natje

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 16:31
bunny

he sima
ik kreeg deze reactie al bij nr drie van mijn moeder.
heb nu 5 kids en zijn denkelijk zwanger van nr zes
wat de rest van de wereld daar van denkt trek ik me lekker niks van aan!!!
ik voed mijn kindjes al jaren alleen op enheb daar nog nooit niemand bij nodig gehad ,en daar ben ik verdomd fier op

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 18:21
mei mama

hoikes,ook ik heb al talloze kritiek gehad ivm de kids.bij de 1ste was het van amai zo snel,bij de 2de was het amai nu pas ne 2debij de 3de was het van goed zot zijn jullie.dan een echtscheiding nieuw samengesteldgezin en nrke4 opkomst,allez was goed zot en ik had der ni aan moeten beginnen.dan loopt ook die relatie stuk,leer mn huidige vriend kennen heeft nog geen kids,en ja we verwachten onze liefdesbaby,voor mij nrke 5.en deze keer niks reactie vd mensen die ik ken ,ze negeren mij en ik laat hen gewoon doen.de familie van mn nieuwe vriend vindt 5 teveel ,maar zijn wel blij dat ze een kleinkind gaan hebben(hadden het nooit verwacht dat hun zoon een kind ging hebben)en wie weet komt er nog een nrke 6.en als er commentaar omt dan pech.....kheb altijd zelf voor mn kids gezorgd en heb nooit iemand iets moeten vragen ,dus...ik wens iedereen nog vele toffe momenten met hun kids en geniet ervan want ze worden snel groot,groetjes.
Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 16:40
Tientje

Online Status Bekijk profiel
en nu met inloggen...hahahahaha

Kop op meiden!!
Ze zijn het waard..die kleintjes in jullie buiken!!

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 16:27

Ik heb hier hetzelfde meegemaakt.

Ik was ongepland zwanger van nummer 4 en mijn ouders reageerden ronduit vervelend.

Inmiddels is onze dochter geboren en vindt mijn moeder het fantastisch!!

In elk geval wil ik iedereen die dit meemaakt een dikke knuffel geven.
Het is GEEN leuke situatie en ondanks dat je weet dat je achter je eigen keuze staat en de mensen die zulke opmerkingen maken eigenlijk emotioneel ziek zijn...het is een heftige tijd!!

Groetjes,

Leontien
mv 4 tubbies
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 15:08
*

moeders, schoonmoeders, stiefmoeders....het zou mij niet interesseren wie met zulke opmerkingen komt; ik had ze de deur gewezen totdat ze de moed hadden hun excuses aan te bieden!

Ik zou dergelijke opmerkingen niet pikken....

Van harte gefeliciteerd en lekker genieten, ondanks deze opmerkingen!!
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 10:28
leentje

hé meid,
ik ben zwanger van ons vierde kindje en het is een bewuste keuze.
mijn schoonouders staan er ook niet achter.
zou ge niet beter abortus doen want het is meer werk en het word zwaarder zeiden ze.
nooit hebben ze iets moeten doen voor ons of de kinderen.
ontgoocheld liep ik weken rond door de familie hun reacties.
maar ik ben er nu uit.
mijn ventje staat achter mij en keurt dit totaal niet goed an de familie. ik heb wel dagen zitten
maar daar ligt de familie niet wakker van hoe jij erover voelt.

goeie raad meid doe zoals mij:
geniet ervan en laat die reacties over je waaien doe ik ook.
als jullie erachter staan zoals ons moet je ervoor gaan.
wij genieten van ons bolleke en zien het graag en wat de familie zegt bij ons "de pot op". want je gaat eraan kapot en het is je kindje niet waard.wij hopen dat ons familie zullen bijdraaien is dat niet zo dan is het ook zo. wij gaan ons kindje hier niet onder laten leiden en onze armen staan open voor ons vierde kindje

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 09:12
sima

Hallo
Ja, zij is gisteren op visite geweest, en vroeg me hoe het was op de controle en met de , en met me zelf... toen had ze op mij buik geaaid.
Maar ja, haar 1-te reactie zou ik nooit vergeten . Het heb me te veel pijn gedaan .
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 20:39

omdat je baby niet gepland is is ie niet ongewild, blijkbaar wil je echt van deze baby houden dus ga ervoor meid, laat de rest maar zeuren hoor.
het is jouw gezinnetje en jouw lichaam trek je niets van hen aan en ga ervoor.

grote gezinnen lekker druk, veel plezier .
hebben onze handjes vol maar zou het zeker niet anders willen :)

een leuke zwangerschaps tijd gewenst geniet er volop van .
greatts nic

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 09:09

sima,

Ik weet hoe je je voelt. Toen ik onverwacht zwanger werdt van onze aiko kreeg ik die reactie ook en dan wel van m'n eigen moeder. dus bij jullie is het maar van zijn stiefmoeder. ik kreeg die reactie omdat we het toen financieel heel moeilijk hadden en nog geen treffelijk huis hadden. we waren bezig met verbouwen en woonden op dit moment in een heel klein huisje met 1 slaapkamer en dit toen ik zwanger werdt van m'n 3e. ik had het toen ook heel moeilijk met die reactie en ben er lang ziek van geweest omdat het van m'n eigen moeder was. ik heb me er toen overgezet en beginnen te genieten van m'n zwangerschap. ondertussen heb ik er ook 5 en hebben ondertussen geen financiele problemen meer. hier zijn ze soms ook heel moeilijk maar ik klaag ook niet. ik zeg altijd moeilijk gaat ook al is het een hele opdracht om jezelf sterk te houden.

ik zou dus zeggen, trek er je niets van aan en geniet nog verder van je zwangerschap. ze zal wel bijdraaien, bij mij is m'n ma ook bij gedraait, zeker toen ze de baby zag.

veel sterkte nog meid en veel succes nog met de komende bevalling.

groetjes Elke en co

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 15:50

Hey, meiden
Laat die anderen maar zagen, wat weten die er nu van.
Als jullie die kleintjes wensen, net als ik, kan de rest van de wereld de pot op!!!! Geniet van jullie zwangerschap en baby's, de rest is het niet waard om nog aan de denken!
daag

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 21:37
sima

Hallo
Dank voor jullie reacties !!!
Ik voel me nu sterker, en wat ze allemaal had gezegd of wat ze denk, kan me niet meer pijn doen.
Ik heb mij baby`s niet gepland ( pil werk niet altijd - tenminste in mij geval ) maar ik vind, dat we (ik & mij vriend ) verantwoordelijk hebben genomen van onze daden . Ook al zou het niet makkelijk worden met 3 kleintjes van 2,1,en net geboren baby, maar ja... ik zou in iedere geval niet voor een abortus kunnen kiezen... de babytje heb me gekozen en zou komen, ook al kom die in onverwachte moment (verbouwing, 2peuters,2 pubers, weinig tijd voor mij zelf).
Ik schrijf die bericht en ik voel hem al schoppen. Het is zo zalig gevoel... mij kleine .
Maar ik merk dat mij vriend heel erg veel moeite heeft met de uitspraak van zijn stiefmoeder. Hij heeft daar heel erg moeilijk me...vandaag horde ik van zijn moeder dat hij heel erg verdrietig is (ik weet niet of dat de juiste woord is) en dat zij (stief moeder )hem heel erg gekwetst heeft.
Omdat ik me nu beter voel (dank zij jullie warme woorden ) zou ik proberen hem te kalmeren want hij zou zeker haar erop aanspreken, maar dan kom alleen maar ruzie erover... en dat wil ik juist vermijden.
Ik ben jullie heer dankbaar voor jullie steun.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 18:58
esther

Ik kan werkelijk niet begrijpen dat anderen daar een oordeel over vellen. Nou ja, dat mogen ze wel .. maar hou het dan even lekker voor je als niemand er om vraagt!!! Zelf moet ik er niet aan denken zo'n groot gezin, maar dat is puur omdat ik denk dat ik dat zelf niet aan kan. Het lijkt me namelijk wel reuze reuze gezellig hahaha. Sima, laat je niet kisten. Geniet er van en zeg de volgende keer tegen d'r wat jij er van vindt. Je mag gerust zeggen dat je er niet van gediend bent (wel zo dat je niet in een ruzie verzeild raakt natuurlijk he, dat kun je er als zwangere niet zo goed bij hebben lijkt me).

Heeeeel veel succes!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]