< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Ik voel me zo verdrietig :(:(:(

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Ik voel me zo verdrietig :(:(:(
07/11/2007 @ 17:21
kristien

Online Status Stuur bericht
He Sima

Kop op geniet van je zwangerschap,ik ben een trotse mama van 8 kindjes en ook wij hebben veel reactie's gekregen van nog eentje??
Hebben jullie er nog niet genoeg enzo.
Ik reageer daar zelfs niet meer op,het is toch onze eigen keuze om een groot gezin te hebben.

Vele groetjes
Kristien

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 16:29
Jedi

Wel Heidi, eerlijk gezegd verschiet ik niet van je vader zn reactie. aangezien het nr. 8 is.
Maar inderdaad, anderen hebben geen inspraak in jouw gezin wat betreft nog een zwangerschap!
Het is jouw leven, jouw lijf én jouw gezin!
Ik vind het heel knap van je dat je 8 wondertjes hebt rondlopen. Stiekem ben jaloers hoor.

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 15:49
heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ach Sima probeer er je niet al teveel van aan te trekken, alhoewel ik wel kan begrijpen dat je boos en gekwetst bent. Ik zou het ook niet direct apprecieren als er hier iemand mijn kinderen " apen" zou noemen.
Negatieve reacties krijg je in deze maatschappij nu eenmaal als je het nog maar in je hoofd haalt van meer dan 2 kinderen op de wereld te zetten.
Bij mijn laatste liet mijn vader een diep gemeende " godverdomme" horen. En toen ik bevallen was en wij hem het nieuws door belden zei hij gewoon " hopelijk is het nu de laatste".

Wel wij hebben afgesproken ommij te laten steriliseren en ondertussen moet ik de pil nemen, maar weet je dat ik zo heel stiekem ook op nog een "gewild ongelukske" hoop.

Kop op meid je bent niet alleen en als het je wat teveel wordt kom je hier je hart maar luchten. Er is altijd wel een luisterend oor beschikbaar.

Link naar deze reactie
04/11/2007 @ 10:02
Jedi

Hey Sima, ik heb je profiel gelezen en ik woon bij je in de buurt (Beerse).
Ik begrijp dat je heel verdrietig bent. Maar probeer je niet te focussen op de reactie van je schoonmoeder. Consentreer je meer op je baby en probeer te genieten van je "ongelukje".
Dat heb ik ook drie keer moeten doen. Bij ons hebben ze geen enkele keer proficiat gezegd. Zelfs niet bij de eerste zwangerschap. Jesse was bij ons het eerste (en enige)ongelukje, we wilden na ons huwelijk 2jaar wachten om met kindjes te beginnen en dat werden uiteindelijk 2 maanden. Toen ik zwanger werd van Geike was Jesse net één jaar geworden en dat vond iedereen (ouders en schoonouders) veel te snel, waardoor er geen proficiat af kon. Toen de derde zwangerschap zich aankondigde klonk het:"dat meen je niet?" en "nu ga je toch stoppen" enz.....
Maar nu zijn ze zo fier op onze kroost en kunnen ze niet meer zonder onze bengeltjes.
Geniet van je zwangerschap

Link naar deze reactie
03/11/2007 @ 13:28
sima

Dank voor jullie reacties !
Ik kwam erachter dat ik zwanger ben , toen ik 16w ver was.
We hebben niet voor iedereen verteld, want we waren zelf in shock, en bouwen dien we haden al idee hoe zou de omgeving reageren. Moeder van mij vriend hebben we wel meteen verteld, zijn vader ook (hij heeft dat aan zijn nieuwe vrouw niet verteld-was die bang voor haar reactie, denk ik) mij ouders weten het pas sinds vorige maand.Van niemand hebben we zo negatieve reactie gekregen, als van haar.
Gisteren heeft mij vriend hun nog gezien, en gesproken, maar ze was nog steeds erg boos, bot, en zeer onvriendelijk.
Lucio is eind deze maand jarig ( 1-te verjaardag ) maar of ze zou komen ??? weet ik het niet
Ik voel me in iedere geval beter, en ik hou van mij ongeboren baby, ook al is hij niet gepland en niet overal WELKOM.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 22:09

Jeetje wat een reactie zegt van die stiefmoeder van de man/vriend.

gelukkig dat jij de moeder van het kindje bent en niet zij.

Geniet er lekker van, dat jij gezinnetje zo lekker compleet word.

Wij willen graag gaan voor nr. 3, en hoe meer mensen negatief reageren hoe meer ik zin heb dat de kleine er strakjes is.

It's my life, and it now or never !!!!!

WIlma

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 13:45
Yvette

Sorry hoor, maar het is toch ook nog eens zijn stiefmoeder? daar zou ik echt geen waarde aan hechten hoor!

Als JIJ maar gelukkig bent hoor!

Ik vroeg me af, ik heb je weleens eerder op dit forum voorbij zien komen, en je zei weleens dat je niet Nederlands of Belgisch bent, waar kom je wel vandaan? je kinderen hebben ook erg mooie namen en het klinkt niet erg Nederlands!

Heel veel sterkte en geniet nu nog een paar weken van de baby!

Toch ook wel vreemd dat je vriend/man zijn stiefmoeder niets verteld heeft? Was hij bang voor de reacties ofzo?

Liefs

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 13:38
sima

Hallo
Dank voor jullie warme reacties !!!
Zij is altijd heel erg direct...zij zeide nog dat bij ons "10 van zo Apen zouden rond lopen "...
Bij me werken helaas zo grappen niet :( .
Ik weet niet of het normaal is, maar ik zie geen humeur in... Mij boy`s zijn aardig en mooi ( ik denk dat elke moeder zo denk er over eigen kinderen). Voor me zijn ze geen apen, en zeker niet een stuc vuil, die je kan weg halen.
Ik neem die worden van haar zo erg kwalijk...

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 09:14
Vik

Online Status Bekijk profiel
Goh Sima, van zulke reacties moet je je niks aantrekken. Het is jullie kindje en ongelukje of niet, jullie houden ervan.
En wie weet draait ze nog wel bij.

Veel sterkte en geniet van je kleine patatje in de buik!

Link naar deze reactie
01/11/2007 @ 08:22
Karen

Sima, meid kop op...je mag je leven niet laten vergallen door wat anderen vinden: jij(jullie) zijn blij met de komst van dit 'ongelukje' wel dat is voldoende : wat de rest van de wereld vind daar moet je je gat aan vegen !
Wij kregen bij nummer vijf(ook een 'ongelukje' trouwens...) zoveel negatieve commentaar dat ik op een bepaald moment zoiets had van...in ieder geval als mensen nu mijn kinderen beginnen te tellen en vragen...amaai vijf stuks...nu gaat ge toch wel stoppen hé...meestal is mijn standaard antwoord: goh, we hebben nu wel een tv gekocht
Dus kop op...ik wens je een zalige zwangerschap/bevalling en een prachtig kindje

Link naar deze reactie
31/10/2007 @ 22:30
sima

Ik voel me zo verdrietig ...
Ik ben iemand die eigenlijk best stevig in de schoenen staat, en altijd probeer ik positief te denken, maar het is iets in me geknakt en ik weet het niet meer
, maar ik moet het even kwijt...
Vandaag had ik visite van de stiefmeder van mij vriend. Ze kwam vandaag pas erachter dat ik zwanger ben. Ze was helemaal niet me eens dat het 5-de kindje kom... dat ze ons niet feliciteer kan ik nog begrijpen maar de enigste wat ze zei, was : Sima, ben je weer zwanger (?!?!?!?!), kon je het niet weg laten halen ?!?!?!?!?!. .
Ik heb haar verteld dat ik door de pil heen werd zwanger, en dat ik ondanks dit Ongeluk, nooit een abortus zou overwegen, maar ze wou niet eens luisteren naar me, ze was boos en niet te aanspreken.
Is het moeilijk te begrijpen dat ik niet in staat ben om mij kindje te doden, heb ik daar geen recht op? Dat doet me zo veel pijn . Ik heb niet makkelijk met die kleintjes, maar ik klaag nooit. Het zijn mij baby`s, en ik red me wel. Ik hoef geen medelijden of commentaar.
Het lijk alsof die kleine niets waard is.
Ik voel hem schoppen, en ik zit te huilen... Hij is een ongelukje - niet gepland, maar ik hou van hem. Mij vriend zeg dat ik niets van Haar moet aantrekken, en dat we eigen leven leiden, maar dat doet zo veel zeer .
Sorry voor die gezeur, niemand kan me helpen, maar ik moest even mij hart luchten. Hoop ik dat morgen de hormonen weer normaal zijn .
Sima

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina