Ik voel me zo verdrietig ...
Ik ben iemand die eigenlijk best stevig in de schoenen staat, en altijd probeer ik positief te denken, maar het is iets in me geknakt en ik weet het niet meer

, maar ik moet het even kwijt...
Vandaag had ik visite van de stiefmeder van mij vriend. Ze kwam vandaag pas erachter dat ik zwanger ben. Ze was helemaal niet me eens dat het 5-de kindje kom... dat ze ons niet feliciteer kan ik nog begrijpen maar de enigste wat ze zei, was : Sima, ben je weer zwanger (?!?!?!?!), kon je het niet weg laten halen ?!?!?!?!?!.

.
Ik heb haar verteld dat ik door de pil heen werd zwanger, en dat ik ondanks dit Ongeluk, nooit een abortus zou overwegen, maar ze wou niet eens luisteren naar me, ze was boos en niet te aanspreken.
Is het moeilijk te begrijpen dat ik niet in staat ben om mij kindje te doden, heb ik daar geen recht op? Dat doet me zo veel pijn

. Ik heb niet makkelijk met die kleintjes, maar ik klaag nooit. Het zijn mij baby`s, en ik red me wel. Ik hoef geen medelijden of commentaar.
Het lijk alsof die kleine

niets waard is.
Ik voel hem schoppen, en ik zit te huilen... Hij is een ongelukje - niet gepland, maar ik hou van hem. Mij vriend zeg dat ik niets van Haar moet aantrekken, en dat we eigen leven leiden, maar dat doet zo veel zeer

.
Sorry voor die gezeur, niemand kan me helpen, maar ik moest even mij hart luchten. Hoop ik dat morgen de hormonen weer normaal zijn

.
Sima