volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 19:38 Claudia ![]() | kersje ben benieuwd wanner hij/zij komt.. goedele VAN HARTE!!! evy super dat alles in orde was!! |
27/11/2008 @ 22:28 ![]() | Van harte gefeliciteerd Goedele!!! Ik ga zo meteen eens kijken op je profiel, ben benieuwd! |
27/11/2008 @ 19:18 ![]() | Proficiat Evy! met de meid en het juiste voorgevoel :-) Kersje, ik duim mee dat beebje blijft zitten tot je man terug is! |
| 27/11/2008 @ 17:34 Simba ![]() | Leuk Evy!!! wat fijn dat alles goed was. Kersje even een dikke knuffel, je weet wel waarom (meegelezen op de mailgroep). Sterkte hoor. |
| 27/11/2008 @ 14:15 kersje ![]() | Heeeeyyyyy! Wat leuk, een meid! Dikke proficiat, hoor! En prachtig dat alles dik in orde was! Geniet ervan! Kersje |
| 27/11/2008 @ 13:12 Evy ![]() | effe kort, en ik ga me niet kunnen inhouden... eerst alles is dik in orde met ons pruts!!! en we krijgen een meid geslacht was dus juist ![]() |
| 25/11/2008 @ 14:12 Simba ![]() | Kersje al 38 weken!! Ik zag je op de mailgroep dus weet dat je kindje nog lekker bij je zit, tenminste gisteren wel nog. NU weet ik het natuurlijk niet. ![]() |
| 23/11/2008 @ 22:10 Simba ![]() | Goedele bedankt!en jij veel sterkte en zet hem op he als je nog niet bevallen bent tenminste. Kersje, het gaat goed hè? ik ga weer, druk druk |
| 23/11/2008 @ 21:56 Sanne ![]() | Ik kom weer eens even piepen....Goedele al bevallen??????????? Liefs, sanne |
volgende pagina >
[Reageer]

Wie nog wachten op eerste menstruatie tijdens borstvoeding?

. Ik ga straks ook even je profiel lezen.
. We wachten dus vol spanning, ik probeer jullie op de hoogte te houden.

en anders geef ik het wel cadeau, heb elke maand een zwangere of wel meer, voordat ik beval dus zal wel eentje bij zitten aan wie ik het cadeau kan doen