< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Wie nog wachten op eerste menstruatie tijdens borstvoeding?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Wie nog wachten op eerste menstruatie tijdens borstvoeding?
Gisteren @ 19:38
Claudia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
kersje ben benieuwd wanner hij/zij komt..

goedele VAN HARTE!!!

evy super dat alles in orde was!!

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 21:03
Evy

hey dames

Sanne, wat jammer van de reacties van je familie,maar je moet echt vooral naar je eigen gezin en jezelf kijken... veel geld verdienen is 1 ding, maar ik zou dit toch ook niet zetten voor het zien van de kids en mijn man. en je vindt best wel snel iets anders!!! ik alvast!!!

Kersje, super dat beebje blijft zitten, nog eventjes en je man is terug... ik ook voor jou dat beebje nog wat blijft zitten...

Hier alles ok hoor, heb alleen tegenwoordig last van hoofdpijn en duizelig zijn, zaterdag is de vroedvrouw geweest en ik heb dus een lage bloeddruk... nu ja beter dan een te hoge he... nu gewoon wat meer drinken en beetje meer zout in het eten doen...

Verder ook beetje last van stress thuis, mijn man is vandaag in de haven van Antwerpen begonnen en hij heeft al niet kunnen werken vandaag, het is echt een slechte tijd,maar ja we hebben wel centjes nodig... ach ja we zien wel, komt wel goed, maar is gewoon beetje stressy nu...

goed ik laat het hierbij...
tot gauw
Evy

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 18:32

Kersje, leuk om te lezen dat baby toch al al die tijd is blijven zitten en op papa wacht! Tot donderdag moet nu ook wel lukken hé? Ik duim voor jullie!

Sanne, niet teveel denken over wat de familie zal zeggen.. Veel geld maar je kids niet zien of altijd te moe zijn, dat is ook niet interessant.. Je vindt wel iets!!

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 16:27
kersje

Oh, Goedele, proficiat!! En wat een mooie foto van Lotte met haar zusje... om te smelten... Dorien is trouwens een prachtige naam, Daan zou Dorien geweest zijn als hij een meisje was . Ik ga straks ook even je profiel lezen.

Sanne, wat een heftig verhaal, zeg. Maar ik begrijp het wel, hoor. Ik had ook een hele mooie job en goed betaald, maar ook 1,5 uur reistijd en met een kindje zag ik dat niet zitten. Ik heb dus niet meer gewerkt sinds Daan geboren is, en toen hij vier maanden was zijn we naar Engeland verhuisd. Succes met het vinden van iets anders. Het lukt wel, meid, je kindje gaat voor alles he!

Hier zijn we dus aan het aftellen naar de 39 weken... Donderdag komt mijn man terug uit Engeland, dus duimen jullie dat de kleine nog zeker drie dagjes blijft zitten? Het zou zo leuk zijn dit samen mee te maken... het kleintje moet nu niet in een couveuse, ik wil dit met ons drietjes beleven! Daarna mag hij komen, die kleine donder... . We wachten dus vol spanning, ik probeer jullie op de hoogte te houden.

Veel groetjes,

Kersje

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 21:24
Sanne

Goedele een super proficiat!!!!!
En Evy, spannend en leuk: een meisje en zeker, gezondheid is alles he!

Ik ga eventjes bij jullie spuien

Aiai, dat beginnen met werken viel dus vies tegen (gezien ook mijn afwezigheid). erg erg lang verhaal wordt dat.....

Heel kort door de bocht, ik was met nieuwe baan begonnen, 4 dagen van 9 uren per dag. Pittig ja dat wel, anders was toen helaas niet onderhandelbaar. Bizar, toen ik kwam: toenmalige leidinggevende die me had aangenomen was weg, takenpakket was onduidelijk. Huh??
Drie weken heeft het geduurd voor ik helemaal helder had wat mijn takenpakket zou worden en anderzijds wat het echt inhield die taken. Daarnaast was ik kapot van het reizen (3 uur per dag), viel me heel vies tegen, dacht dat het minder was met het ov. Veel stress, weinig slaap en adt merkte ons meisje natuurlijk ook. Ik dacht 'dit red ik niet lang'! Wel met mentor gesproken, en minder uren werk was mogelijk. Ok, dat is dus nu ineens wel onderhandelbaar. Daarnaast kwam takenpakket, dar werd ik toch niet echt gelukkig van. Ik kan het wel, maar is net echt uitdagend voor me. Tja nu wel even omdat het niew is, maar straks niet meer. Ik vond die balans slecht (reistijd/inspanning en takenpakket). Pas eindelijk maandag met interimmaanager kunnen spreken (was alsmaar druk en ook op vakantie...) en takenpakket zou zo blijven. Fijn. Niet dus, ik heb besloten ontslag te nemen. HEftig, dat wel, maar wel de juiste beslissing. Ik zit nog een beetje te bekomen van alles.....nu ander werk zoeken en uitzendbaantje. OEf, wat zwaar allemaal....Familie weet het nog niet, we zullen veel onbegrip krijgen, Want feit is, het was een goede baan met goede arbeidsvoorwaarden en goed salaris enzo. Maar ja, daar draait niet alles om, ik werd er echt niet blij van....
Nu zijn jullie weer op de hoogte

Tot later!

Liesf, sanne

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 22:28

Van harte gefeliciteerd Goedele!!!
Ik ga zo meteen eens kijken op je profiel, ben benieuwd!

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 22:18
Goedele

Eventjes laten weten dat ik intussen ben bevallen, heb het nu heel druk maar mijn bevallingsverhaal staat op mijn profiel. Met ons gaat alles verder prima. Heb nog niet kunnen bijlezen...

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 20:55
Evy

dank je dames... het is echt fijn dat het een meisje wordt, maar ben nog veel gelukkiger omdat onze kleine meid ook helemaal gezond is voor zover ze konden zien...

Kersje bij jou ook nog steeds alles ok?

Evy

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 19:18

Proficiat Evy! met de meid en het juiste voorgevoel :-)

Kersje, ik duim mee dat beebje blijft zitten tot je man terug is!

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 17:34
Simba

Leuk Evy!!! wat fijn dat alles goed was.

Kersje even een dikke knuffel, je weet wel waarom (meegelezen op de mailgroep). Sterkte hoor.

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 14:15
kersje

Heeeeyyyyy!

Wat leuk, een meid! Dikke proficiat, hoor! En prachtig dat alles dik in orde was! Geniet ervan!

Kersje

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 13:12
Evy

effe kort, en ik ga me niet kunnen inhouden...
eerst alles is dik in orde met ons pruts!!! en we krijgen een meid geslacht was dus juist

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 21:11
Evy

hey dames

Kersje spannend wordt het nu wel... hoop mee voor je dat beebje nog zeker die 2 weken bij je blijft, zodat je ventje erbij kan zijn...

Goedele als je nog niet bevallen moest zijn, veel succes en als het wel is, al een hele dikke proficiat!!!

Simba voor jou begint het stilletjes aan ook te korten he... spannend toch ook!!!

Hier alles ok... Beebje laat zich goed voelen wat ik echt geweldig vind... morgen eindelijk mijn echo, normaal was het verleden week maar foute afspraak...morgen 18.15u mogen we beebje bewonderen, en normaal zekerheid over het geslacht... vandaag gaan shoppen met mijn schoonzusje en kon me echt niet houden... heb al iets gekocht... nu maar hopen dat het geslacht juist is en anders geef ik het wel cadeau, heb elke maand een zwangere of wel meer, voordat ik beval dus zal wel eentje bij zitten aan wie ik het cadeau kan doen

grtz
Evy

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 14:46
kersje

Ja, hoor, NU is die kleine donder mij aan het mishandelen... Ik heb wel steeds meer harde buiken en menstruatie-achtige krampen in mijn rug... Haha, volgens de gynaecologe kan dat ook nog twee weken duren, dus... Maar misschien is het voor straks, wie weet!

Johan is nog voor twee weekjes terug naar Engeland, dus zou ik graag nog de kleine bij mij houden tot dan (niet dit weekend, maar het volgende weekend dus). Het wordt hier spannend...

Hé, Goedele, zet hem op! Ik hoop dat je al bevallen bent en anders is het heeeeel dichtbij voor jou! Hopelijk alles ok!

Veel groetjes,

Kersje

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 14:12
Simba

Kersje al 38 weken!! Ik zag je op de mailgroep dus weet dat je kindje nog lekker bij je zit, tenminste gisteren wel nog. NU weet ik het natuurlijk niet.

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 22:10
Simba

Goedele bedankt!en jij veel sterkte en zet hem op he als je nog niet bevallen bent tenminste.

Kersje, het gaat goed hè?

ik ga weer, druk druk

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 21:56
Sanne

Ik kom weer eens even piepen....Goedele al bevallen???????????

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 15:46
Goedele

Hoi,

Bianchita, je bent niet de enige die hier al een tijdje niet meer is geweest hoor Hier pleit er nog eentje schuldig Maar met al een ukje in huis hé...

Tja, ik kan over mezelf niet anders melden dan dat ik nog rondwaggel Morgen aan de monitor maar ik verwacht dat ze me nog gaan laten rondlopen dus afwachten maar hé...

Kersje, fijn dat je nog zwanger bent en dat alles goed gaat.

Simba, veel succes hoor! Ik duim dat je thuis kan bevallen meid

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 19:50

Hallo!

ik zie met het schaamrood op m'n wangen dat ik al heel lang niet meer op deze topic gekomen ben.. sorry dames!!! Ik raak gewoon nergens meer, heb het altijd veel te druk en heb dan nog de indruk dat ik niets gedaan heb.

Maar ondertussen is het hier spannend aan het worden voor kersje en simba.. gelukkig nog altijd met baby IN de buik!

Ik beloof dat ik jullie verhalen voortaan probeer te blijven volgen!

Bianca

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 15:59
Evy

heyhey

Kersje je weet maar nooit he...
Weet niet of ik het al vertelde, maar mijn schoonzusje nummertje 1, was 4 weken te vroeg en nummertje 2 was 4 dagen te laat... en hopla je zit al bijna aan 37 weken... super gewoon!!! normaal zijn nu de longetjes ook al goed he...
Weet dat mijn gyne ook tegen me zei bij torben dat ik zeker tot week 37 moest volhouden, omdat alle orgaantjes dan volgroeid zouden zijn...
hadden ook schrik dat ik te vroeg zou bevallen, omdat torben zo'n groot beebje was, en kijk 8 dagen overtijd he

grtz
Evy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]