[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/04/2008 @ 19:45 | zullen we neuken heey schat wil je met mijn neuken ![]() |
| 11/12/2007 @ 19:51 Marja | Hoi leentje, bij de eerste zijn we naar lelystad gegaan omdat we hele slechte verhalen over hoorn hadden gehoord. Ondertussen werk ik in lelystad en hoor ik daar slecht verhalen terwijl het ziekenhuis in hoorn samenwerkt met het vu en stukken beter is geworden. Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen, dus ik moet er zeker goed over na denken. Ik ben ook import. Ik woon hier nu 8 jaar en vind het wel moeilijk om hier contact te krijgen. Zeker omdat ik of in amsterdam of lelystad (heb ge)werk(t) Nog een poosje scoutingleidster geweest, maar voelde mij daar niet zo thuis als bij mijn oude groep. Nu met een kindje krijg ik al wel wat meer contact, zeker omdat hij 4 dagen naar het kdv gaat en als wij in het dorp lopen kennen een heleboel andere kinderen ons kind. Dat is wel grappig. De ouders zie ik zelden. Wel jammer. Ook wonen wij vrij landelijk (echt aan zo'n lintbebouwing) met voornamelijk oudere mensen. Het jongste kind na die van ons is 12 jaar. Buitenspelen is er ook niet echt bij. De auto's rijden hier hard voorbij. Later als wij groot zijn zoeken we een geschiktere stek |
| 06/11/2007 @ 21:18 Marja | Hallo, Ik ben 32 jaar, 5 maanden zwanger en kom uit enkhuizen. We hebben een zoon van 2,5 jaar. Ook ik ben import. Ik ben nog aan het twijfelen of we net als bij de eerste in lelystad gaan bevallen of nu toch in hoorn |
| 06/11/2007 @ 21:07 | dag jonge mama,s en baby wens mama,s uit hoorn en omgeving! ![]() ik ben leentje ben 22 en sinds een maand gestopt met de pil! gisteren mijn NOD gehad (uitgegaan van ouwe cyclus met pil) wij willen graag gaan voor onze eerste spruit!!! ik zoek lieve jongen meiden uit deze omgeving met de zelfde jongen mama wens die gezellig willen chaten en ervaringen willem delen. Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving...net een maandje ![]() dus voel me net een toerist! ![]() groetjes leen ![]() |
[Reageer]

zwangerschapswens uit hoorn/omgeving 22 jaar

zoeken we een geschiktere stek