< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Abortus 6 nov

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/11/2007 @ 14:35
Anna

Online Status Stuur bericht
http://www.google.com/search?q=Mevr+Carlaa&

zo kan iedereen ff meelezen wat een onmens het is!! gewoon heel bewust zwanger geraakt en toen toch maar niet pff dat er zon mensen bestaan!!!

[Laatst gewijzigd door Anna - 08/11/2007 @ 14:35] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:36
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo
Toen ik gisteren jou bericht las, was ik helemaal kapot van ik was huilen en vol verdriet - zouden zeker mij hormonen spelen... Ik ben ook en vele tegenstander van een abortus, en dat heb ik ooit op het forum uitgelegd ( en had ik veel kritiek gekregen, inc verwijten dat ik 5 kinderen heb), maar ja, iedereen is verantwoordelijk voor eigen daden en ooit zou moeten die verantwoordelijkheid afleggen.
Ik sluit me aan bij Marijke. Ik veroordeel jou niet, maar ken helaas geen medelijden met jou hebben, het spijt me.
Sima
ps. sorry voor speel- en grammatica- fouten , ik ben een buitenlandse.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:37
Mvr.Carlaa

Bahbah je weet niet eens alles over wat

jullie weten het hele verhaal niet

we waren eerst indd bezig om bewust zwanger te raken, Dat klopt
Maar ik heb me aangemeld aan een kappers opleiding dus ben ik de pil weer gaan slikken, Zodat ik eerst me opleiding kan afmaken, maar ik werd de volgende keer niet ongesteld en nog steeds niet en bleek dat ik zwanger was, dat is het verhaal wat d'r nog speelde d'r zijn veel meer dingen die spelen en jullie niet weten

dat schreef ik net toch eerst lezen jij weet mijn situatie niet en je kan zo gaan oordelen maar dan nog

ik dacht dat ik hier met dingen kwijt kon maar blijkbaar niet wordt je scheel aangekeken en gedacht dat je een actrice bent
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:37
kloef

ah ze is et nie waard da ze een kindje had , ze verdient et echt nie als ze zo laf is ! denk aan sommige mensen ook es eh!!!
hoe laf kunde zijn carla blijf ier weg!!!!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:38
kloef

en doe uwe banne weg ge zijt nie MEER zwanger

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:39
Mvr.Carlaa

bahbah je kent mijn siutatie niet dus ga niet meteen zo dom oordelen,
Echt waar, moet ik ook tegen jou zeggen blief weg belg ofzo ?
doe ik toch ook niet, d'r zijn genoeg meiden die dit ook moeten doorstaan maarja

ben weg hier ik vraag niet om medelijden ik wil me verhaal kwijt goh mag dat ook al niet meer, doei
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:41
Anna

sorry dat ik het zeg maar als je bewust voor een kind kiest en dan als het raak is kan je het niet ff weggooien van toch maar niet!!!
maar is maar beter voor het kindje zo'n moeder gun je ze ook niet!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:42
kloef

geef u groot gelijk anna , ze is et nie waard pffff mijn hart breekt echt van da mens !!!!
oe kunde daarmee leven da is moord!!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:43
Belje

mevr carlaa,

je wou je opleiding eerst afmaken, akkoord; maar hetgeen je zegt "maar ik werd de volgende keer niet ongesteld en nog steeds niet en bleek dat ik zwanger was" : in het ander forum was je echt wel heel bewust bezig je NOD aan het volgen enzo... Je verhaal houdt niet echt steek meid!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:44
Mvr.Carlaa

Onee ? dat ik kies voor een abortus is mijn keuze, Dat jij het houdt is jou keuze ik ben niet voor niks weer aan de pil gegaan om een opleiding af te maken,
Als ik het kindje heb laten komen kon ik niks meer, geen opleiding geen diploma,
Een kindje heeft een papa en een mama nodig zonder problemen,
Ik moet mijn opleiding afmaken en hij zijn eigen bedrijf goed laten lopen
Nu is het geen tijd voor een kindje,

Maarja jullie snappen het totaal niet, doei
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:46
kloef

ga op u ander topic nog wa gaan kreften en zagen zie da ge een nieuw et geopend medelijden opwekken mischien pfff wanhopig mens

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:47
Lucienne

jeetje wat een discussie!!
Het loopt hier behoorlijk uit de hand.
En mevr. huppelepup, heeft de huisarts je niet vertelt dat als je met de pil begint dat ie nog niet veilig is.
Je kan de 1e maand zeker zwanger raken.
Er zijn ook nog voorbehoedsmiddelen en anders had je je benen bij elkaar moeten houden!!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:48

Vind het toch allemaal wat spijtig ... je wilt dan bewust zwanger worden en dan beslis je dit ... pfff ik moet eerlijk zeggen toen ik 7 maand geleden mama werd was ik niet wild van Dante voelde geen enkel verband met hem maar zoiets moet groeien en je moet je baby leren graag zien. Dit komt met de tijd en nu ben ik dol op hem en is hij een deeltje van ons geworden. Spijtig dat jij beslist hebt om dan zo een beslissing te nemen want een kind krijgen is het mooiste dat je kan overkomen maar dat besef je niet de eerste maanden en al helemaal niet in je zwangerschap vind ik... ook al is het niet gepland of gewenst je leert ervan houden !

Dat is mijn mening - ik heb respect voor iedereen zijn mening maar misschien nam je de verkeerde beslissing ...

en eerlijk is eerlijk het feit dat je je opleiding wilt afmaken en dat de zaak man je partner goed moet draaien is toch wat egocentrisch ! Waarom zou dat allemaal niet kunnen met een kindje of een zwangerschap ?? Tis misschien een uitweg een abortus maar volgens mij een gemakkelijke uitweg...

[Laatst gewijzigd door Melopee - 08/11/2007 @ 14:53] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:49
San

Ik vind dit een heel raar verhaal. Ik stond er geen seconde bij stil dat Carla's verhaal wel eens een voorstukje zou kunnen hebben.

Maar ik ben ook eens even gaan googlen toen iemand zei dat ze eerst maanden bezig is geweest met bewust zwanger te geraken, en wat blijkt, màànden aan een stuk heeft ze zitten posten over het feit dat ze een kind wilde. Nooit één woord gerept over haar leeftijd, over het feit dat haar vriend het niet wilde, enzovoorts. Nooit iets gezegd over een mogelijke opleiding. Niks, rien. Nada. Eind augustus wilde ze nog zwanger worden, en dan opeens half september niet meer? Net op het moment dat ze "zwanger" was? Vreemd hoor.

Carla, het kan misschien best zijn dat jij eerst zwanger wilde worden en dan plots niet meer, maar ik heb heel veel moeite om je verhaal nu te geloven hoor. Ik vraag me eigenlijk af wat jouw bedoeling is. Was het je bedoeling om medelijden op te wekken met je situatie? Als die situatie al echt was?

Als het allemaal niet echt was, dan is dit een klap in het gezicht van al die vrouwen die hier wél willen zijn, die wél alle moeite doen om zwanger te geraken, en die hier komen om hun verhaal kwijt te geraken. Om lotgenoten te vinden. Om met mensen hun blijdschap te delen.

Als het wel echt is, dan heb ik eigenlijk nog meer medelijden met je, want dan weet je echt niet waar je mee bezig bent hoor. Een baby in je buik is geen "hebbeding" dat je eens een keertje wilt uittesten hé. Geen stuk speelgoed dat je weg kan smijten als het kapot is.

Dat gevoel geef je mij nu, zie.

Ik hoop echt dat jij, in welke situatie dan ook, met jezelf verder kunt. Maar als het allemaal nep was, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel vermoed, dan hoop ik dat je je pleziertje gehad hebt, en dat je nu met die onzin stopt.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:54
Mvr.Carlaa

ik ga hier geen medelijden zitten roepen,

Ik wil gewoon me verhaal kwijt Als niemand het geloofd van bel kliniek Casa op te maastricht ?,
Waarom een leugen maken over een abortus zoiets doe je niet,

Maar goed ik ga hier niet meer op verder, me gevoel kan ik hier niet kwijt blijkbaar

nog een fijne dag allemaal doei
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:56
kloef

haha nog een fijn leven , ze is zelf nog een klein kind

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:00

Ik vrees dat jouw gevoel is van iemand die onevenwichtig in het leven staat en dan maar de gemakkelijkste uitweg zoekt maar dit is een drastische beslissing en eigenlijk wel erg ...
een ander ( ook al is een baby van 9 weken nog geen echt ander ) moet boeten voor jouw grillen !! Heeft niet smet je situatie te maken hé - zeg nu zelf ... je wete je gewoon geen raad en dan kies je maar voor abortus ... Vind ik een mes steken in de rug van mensen die geen kindjes kunnen krijgen !

Daar kan een mens boos om worden, niet ?

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:03
natmarlin

abortus
hallo mevrouw carla,

vind het beetje raar wat je allemaal zegt. zoiezo het feit dat je eerst heel graag een kind wil er zelf mee bezig bent en dat je dan"per ongeluk " zwanger bent geworden en het nog laat weg halen ook!terwijl je wel een kinder wens hebt:s Wat ik ook nog wil zeggen voor kinderen kies je niet heeel veel mensen lukt het niet eens om zwanger te worden en dat je nu zwanger bent geworden betekend niet dat je over een jaar weer zo zwanger bent!!Er zijn veel meer mogelijkheden adoptie of misschien beter geen kidneren krijgen etc dan je kind gewoon dood martelen!
Over je opleiding vind ik ook maar raar ik ben net 21 heb een zoontje van bijna 1 ik werk heb een eigen huis en zelfs mijn opleiding af gemaakT!
Als je namelijk allemaal uitzoekt kan je heel veel hulp krijgen en dan neit alleen financieel gezien.Dus als dat je erden si heb je echt niet nagedacht en dingen uitgezocht. Een vriendin van mij is 20 heeft zoon van 2 en doet op dit moment zelfs nog een opleiding en heeft ook een eigen woning en die doet het zelfs nog eens helemaal alleen.
Ik vind het zielig voor je dat je dit hebt gedaan je weet nooit of je ooit nog een keer zwanger mag raken!En dat vergeet je jezelf nooi! Ik vind abortus een schande voor mensen die er zo veel moeite voor doen en het niet lukt echt verschrikkelijK!

Vermoedelijke bevalling op 20/07/2008.
Al 47 weken en 1 dag zwanger (118.10% ver), nog 7 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

[Laatst gewijzigd door natmarlin - 08/11/2007 @ 15:21] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:05
Luna

Nee liegen over abortus doe je niet.
Maar kiezen voor een kind, maandenlang bezig zijn met zwanger te worden, en dan ineens beslissen dat het toch effe niet goed uitkomt in jouw leventje... dat doe je ook niet hoor meid.

Zorg er maar eens eerst voor dat je wat volwassener en verantwoordelijker gaat worden.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:06
beebje123

jeetje wat een verhaal,

Ik heb zoals veel mensen heel veel moeite moeten doen om zwanger te worde.
Ik kan er niet bij als iemand zegt dat ze eerst voor een kindje willen gaan en vervolgens ineens weer niet?!?!?!?
En dan zwanger zijn en het nog weg laten halen ook, ik ben nu ok eindelijk zwanger en ik moet er niet aan denken om het weg te laten halen.
Je bent er toch samen bij? Of zie ik dat verkeerd.
En ehhh ja die banner vind ik ook een beetje raar eigenlijk........ eerlijk gezegt geloof ik niks van dit verhaal sorrie!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >