< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » moeilijkste keus

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/11/2007 @ 18:31
Mvr.Carlaa

Online Status Stuur bericht
Hallo.

Ik ben carla en ik ben 17 jaar, En wil graag mijn verhaal kwijt over mijn ''behandeling''

6 Oktober Wasik bij mijn beste vriend, Van te voren had ik nog tijdens mijn werk in de pauze een test gehaald bij kruitvat, Toen die avond heb ik een test gedaan op de w.c
Mijn eerste reactie was : K*t

Ik moest het tegen mijn vriend/ex ? vertellen, Maar hoe ?
Ik heb hem gesmst etc.. Hij wou mij niet geloven, Dus ging ik met een vriendin naar de gynocholoog een echo maken + fototje voor het bewijs,
Even later belde hij op hoe het was gegaan etc. hij was eerder klaar met werken dus kwam even naar mij toe, Ik liet het fototje zien en hij dacht : gefotoshopt,

Nou lekker dan.......
ongeveer 2 weken later kreeg ik contact met z'n zus en die was bereid om mee te gaan naar de verloskundige, Ik vondt het heel erg fijn dat ze meeging, Op de echo klopt het hartje en ik was 6 weken en 6 dagen zwanger, En nadat dat is gebeurd heeft z'n zus contact met hem opgelegt en verteld dat ik echt zwanger was, Hij wilde een abortus en hoe dan ook en blablabla,
En ik was vastbesloten om het te houden, Het groeiden in mij het was van mij, en ook van hem,
Ik heb goed nagedacht gesprekken gehad bij fiom en het standpunt bleef

ik wou het houden - En hij een abortus,
aantal dagen later heb ik eens goed nagedacht over een aborus want ik was pas met mijn opleiding als kapster begonnen,
Met heel veel moeite en pijn en verdriet heb ik met hem afgesproken om te vertellen dat ik het toch ga doen waarschijndelijk..

Hij zei dat hij me zal steunen en ging helpen, Nog naar de dokter geweest voor anticonceptie want ze gingen d'r meteen een spiraaltje in zetten,

6 november 2007 - De dag van de behandeling, Het was smorgens om 8 uur kwam mijn vriend mij ophalen, Mijn moeder moest huilen en ik ook natuurlijk, Ik stapte in de auto en hij gaf me een knuffel en zei dat alles goed komt, We reden aan, hoe dichter we d'r bij kwamen hoe meer ik ging huilen, En zenuwachtig werd, Toen we uiteindelijk daar waren werd de spanningen erger,
We gingen naar binnen en moesten naar de wacht kamer en wachten.. ondertussen zaten d'r nog 2 vrouwen en hun vriend/man, Ik werd als eerste geroepen voor verwijskaart in te leveren etc..
kreeg ik een vragenlijst, na een tijdje wachten kreeg ik een intake gesprek ze gaven uitleg over alles etc.. toen het zover was kreeg ik eerst een naaldje ingebracht in mijn arm,
Toen moest ik nog wachten omdat nog 2 vrouwen voor mij waren, Toen was het zover...

Ik kwam die kwamer in en zag die stoel.. En dacht : nee dit kan ik niet, Maar hield me sterk en dee me broekje uit en kreeg een echo en daar mocht mijn vriend bij zijn, Ik begon erg veel te huilen en me hartslag ging 130, dat was niet goed en moesten ze me rustig maken, Een vrouw maakte me rustig en toen spoten ze het slaap middel erin, even later was ik helemaal weg,

Toen ik wakker werd ging ik meteen huilen en had flinke krampen me vriend zat langs het bed,

half uur later kreeg ik 'n kopje thee, uurtje later mocht ik me weer omkleden en naar huis gaan,

Ik voelde me rot, verdrietig en honger...... want had vanaf de vorige dag niks meer gegeten of gedronken, We waren nog naar de valk geweest wat gegeten maar kreeg niet veel op,

Het is nu 7 november 2007, een dag later en voel me nog erg rot en verdrietig,
Ik mis mijn kleine engel, Ik wou dat ik het terug kon draaien,
Normaal was ik nu met zijn 2e, En nu in me eentje,
Het voelt raar en erg rot

Dit weekend gaan mijn vriend en ik, Een weekend naar nijmegen / boxmeer naar centerparks, D'r even tussenuit, ik mag 2 weken niet Zwemmen/bad/sex en moet rustig aan doen en geen zware dingen tillen

Xx groetjes
Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 20:55
snuffie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve meid,

Wat is dit vreselijk voor je! Ik kan me nauwelijks verplaatsen in hetgeen jij nu doormaakt. Ik hoop dat je het vroeg of laat een plekje kan geven, want jij hebt inderdaad een onmogelijke keuze moeten maken.

Ik ben zelf heel erg anti-abortus, ik kan maar heel moeilijk begrijpen dat je hiervoor kiest, maar ik besef wel dat het heel zwaar moet zijn als je de keuze voor abortus eenmaal gemaakt hebt.

Je moet hier je hele leven mee verder, en dat zal je bij momenten heel moeilijk vallen.

Ik wens je uit de grond van mijn hart veel sterkte. Laat je begeleiden door professionals als je er zelf niet in slaagt om dit te verwerken.

Dikke knuffel

Snuffie

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 09:11
Mvr.Carlaa

Heey dankje voor je reactie,

Ik krijg ook veel comentaar '' negatieve ''
Het is indd erg moeilijk en het is GEEN makkelijke beslissing
Emotioneel ben ik zeker en ook flink aan de diarree
iedereen wilt het liefste geen abortus, Maar ja
het is indd erg k*t,
Als ik he tnu terug gedraait had, Had ik het meschien niet gedaan,
Maar het is gebeurd dat is shit
sinds die abortus ben ik soms ook snel kwaad enzo
Vamorgen moest me vriend werken en ik bleef bij hem slapen maar hij moest niet in de kant waar ik woonden op maar ik wou naar huis hoe dan ook, toen naar de bus gegaan vertrok te laat haalde ik de trein niet, Nou ben ik zo koppig als wat gaan lopen naar het ns

Het is me allemaal wat,
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:08
kissie

hoi hoi
ik wilde je ook even heel veel sterkte wensen ik kreeg kippevel op mijn armen toen ik het las
ik vind wel van die klinkiek dat ze iets doms hebben gedaan je van te vroen na een echo laten kijken doen ze meestal niet dus zo dat jij het niet ziet en ze vragen ook van te voren of het kan en klaar bent maar goed als jij zo zat te huilen wisten ze iegenlijk dat je het niet wilde ik snap het niet helemaal
maar ik verwijt je niks hoor absoluut niet ik vin dat iedreen een eigen keuze moet maken
en ja terug draaien ik denk dat iedereen dat wel heeft met alles als ik maar dit had gedaan of zo dan was het nu anders
verwijt je zelf niks en ik hoop dat je het een plekje kan geven

oh nog een ding je woont nog samen met hem of je bent nog met hem
ik zou dat persoonlijk niet kunnen zo aan dringen om zoiets te doen

ja nou ja ik ben zelf ook niet gek op abortussen en zou nooit never te nimmer het laten doen
maar goed dat werd niet gevraagd en doet er ook niet toe het gaat er om dat jij je nu beroerd voelt en ellendig het heeft tijd nodig ook je lichaam er zitten nog hormomen van de zwanger schap in je en dat duurd ook even je licham moet weer wennen geef je zelf de tijd en praat er over en negatieve reacties laten gaan al zou dat moeilijk zijn

heel veel succes en ik hoop dat je binnenkort kapster mag worden
en dat er even tussen uit heb je goed maar zijn wel veel kinderen

groetjes kissie

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:23
Mvr.Carlaa

Ja op een anderen tipic bij Zwangerschap had ik het verhaal ook geplaatst nou kreeg aleen comentaar negatieve

En ene denkt dat het een grap is en dat ik nu zit te lachen achter me schoolbankje ? dat slaat echt nergens op
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:30
kissie

hoi hoi
wat belachelijk ik vind at die vrouwen het toch beter moeten weten en dat het geen makkelijk keuze is voor jou vrouwen kunen erg hard zijn vooral als er hormomen in het spel zijn
ik vind het erg goed dat je leven met ons wilde delen en ik denk ook dat het jou goed doet dat je gesteunt wordt of iedergeval op zijn mist door sommigen begrepen en dat het niet makkelijk was

ik hoop dat je er niet veel van aan trekt en dat je de site hier positief ziet

groetjes kissie

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:42
sima

Ik sluit me aan bij Snuffie.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:51
Mvr.Carlaa

ja volgens hun ben ik een kindermoordenaar en alles,
k heb het ook liever anders gewilt en hun denken dat ik met een smile op me gezicht zit achter de p.c totaal niet
ik was vroeger gepland bezig om zwanger te raken omdat het toen ook kon, Ik miste dat moeder gevoel omdat ik al een miskraam had gehad, Maar heb heel goed, nagedacht en heb me aangemeld op kappersopleiding en de pil weer gaan slikken, Want het was niet raak geworden, zodat ik netjes me opleiding af kan ronden, en ik werd niet ongesteld Toen schrok ik wel want dat wist ik niet had krampen zoals ongesteldheid en al

En dan ben ik een kindermoordenaar en dat ik nooit moeder mag worden en al
[Laatst gewijzigd door Mvr.Carlaa - 08/11/2007 @ 14:52] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:43
Mvr.Carlaa

En nu denken die lui dat het een leugen is :S

BahBah wat een *************
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:44
Luna

[Laatst gewijzigd door Luna - 08/11/2007 @ 17:13] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:54
Sil23

Online Status
mevr carla als het waar is vindt ik het echt heel k*t allemaal voor je als het niet zo is wat veel mensen hier en op het andere topic zeggen is het echt heel erg dat je dit doet.

Ik zou zeggen neem even wat afstand van hier en haal je banner weg.
Voor jezelf ook erg moeilijk om het te zien toch?

Sterkte ermee!

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:55
titte

Dit lijkt mij ook het beste voor iedereen

Vermoedelijke bevalling op 21/04/2008.
Al 72 weken en 4 dagen zwanger (181.61% ver), nog 32 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 15:57
Anna

edit0-

[Laatst gewijzigd door Anna - 08/11/2007 @ 16:41] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:00
titte

Ik word echt boos als ik zo'n dingen hoor, dit kan er bij mij echt ni in

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:03
Esther en K3

Ook dit topic is gerapporteerd. Wakker nu het smeulende vuur niet meer aan aub en reageer niet meer. Dat is voor alle partijen het beste.

*Esther
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:03
Anna

ok heb mn reactie verwijderd.

[Laatst gewijzigd door Anna - 08/11/2007 @ 16:04] - Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:05
Esther en K3

Dank je Anna.
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:06
titte

hoe verwijder je berichten?

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:33
Esther en K3

Onderaan je eigen bericht zie je een icoontje staan. Links een kettingschakel, in het midden een stuk briefpapier en rechts een uitroepteken. Klik op de middelste en je kan je bericht aanpassen cq. verwijderen.

*Esther
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 16:46
sas

Carlaa je heb een privé berichtje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >