volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 09:03 linda | Hey dames, Bloemke spannend hoor!! En knuffelen is helemaal niet erg haha. Is best gezellig zeker met dit weer. Knuffel ze en ik hoop dat het goed nieuws voor jullie zal betekenen . Eagletje, De groene dagen zijn in aantocht . Dus ook veel knuffelen voor jou! thrallgi, Hoe voel je je? Beetje zekerder na de positieve echo? |
| 02/10/2008 @ 11:59 thrallgi ![]() | Dikke bloemeke, ik .![]() |
| 29/09/2008 @ 19:08 eagletje | Hoi allen, De zijn net achter de rug, op naar een nieuwe maand... ![]() |
| 26/09/2008 @ 10:16 linda | thrallgi super hoor!! leuk he dat hartje . Ik ben blij dat het er allemaal goed uitzag. Kun je toch even opgelucht ademhalen. Geeft wel even rust hé!Ik heb as maandag weer een echo. Ik vind het eigenlijk wel een beetje snel en had liever nog even gewacht. De tijd naar 20 weken (laatste echo) is dan zo lang . Nou ja,. ![]() |
| 25/09/2008 @ 17:17 maribel ![]() | en thrallgi? Maribel |
| 25/09/2008 @ 09:28 linda | thrallgi, ik snap je helemaal. Maar die misselijkheid is een goed teken. Het moet gewoon goed zitten!! Heel veel succes! Laat je nog even iets horen? Bloemke spannend hoor! Ik hoop echt dat jullie ook snel zwanger mogen zijn. Het is iig fijn dat ze nu iets doen en dat je begeleiding krijgt. Ik krijg as maandag alweer een echo . Dit keer bij de verloskundige. Daarna zal ik heel lang moeten wachten maar dan ben ik de kritische periode voorbij. Wij hebben besloten om geen bloedproef en nekplooimeting te gaan doen. Lastige keus. De kansen om syndroom van down zijn klein en de kans dat er iets uit de test komt is ook klein. Allemaal ![]() |
| 23/09/2008 @ 16:18 linda | Hey Maribel, wat leuk om van je te horen!! He he ze kan klok kijken haha. Nou dat geeft jullie weer een stuk rust of niet dan. Heerlijk hoor met die kleine meid van je. Je bent nu natuurlijk nog lekker thuis of niet? Nou die eerste 12 weken gaan idd niet zo snel. Ik ben na mijn echo enorm opgelucht en geniet er nu, tussen de misselijkheidsvlagen door echt van! Het gaat gewoon goedkomen. Ik heb van het weekend dan ook zwangerschapskleren gekocht. Toen ik zo'n broek aandeed was dat echt een opluchting pfff heerlijk. thrallgi, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje uit tot je echo? Bloemke, oudje, eagletje hoe is het met jullie? |
| 18/09/2008 @ 18:00 linda | Dank je thrallgi. Ik ben zo ontzettend opgelucht. Het moet nu gewoon goed gaan! Voor jou is het aftellen ook begonnen. zenuwslopend hé.. Ik hoop dat jij volgende week hetzelfde opgeluchte gevoel mag hebben. Ik ben gewoon even intens gelukkig..... Dames in de wachtkamer zet hem op! ik denk aan jullie! |
| 18/09/2008 @ 10:29 thrallgi ![]() | Wauw leuk Linda, ik ben blij dat alle sok is met jullie beebje .Ja ik kijk ook al uit naar volgende week donderdag, hoop dat alles hier ook ok zal zijn . |
| 17/09/2008 @ 17:22 linda | Joepie het hartje klopt!! We zijn zo ontzettend opgelucht. Hoe is het met jullie? thrallgi, de volgende echo is voor jou!! |
| 14/09/2008 @ 10:45 eagletje | Hoi allen, Hier nog geen , maar 'k verwacht ook niet dat't gelukt is deze maand. Bloemke, kop op! |
| 14/09/2008 @ 09:36 linda | He bloemke . |
| 14/09/2008 @ 08:36 bloemke ![]() | Hier zijn de duvels er weer op naar ronde 17. Sorry dat ik niet reageer op jullie maar heb er even geen goesting in. |
| 12/09/2008 @ 13:31 linda | Wat is het hier stil.... Alles goed met jullie? Tja zit nu natuurlijk thuis te miepen ipv dat ik hard aan het werk ben... Tis toch niks voor mij dat thuis zitten ![]() Ik heb as woensdag mijn eerste echo. Ik ben echt vreselijk zenuwachtig..... Ik ben er eigenlijk zo vreselijk bang voor.... |
| 11/09/2008 @ 18:00 linda | Ik kan weer vocht binnen houden gelukkig. Ik ben nog steeds 24/7 hondsberoerd maar daar sla ik me wel doorheen. Gelukkig ziet het er nu naar uit dat de pillen zijn werk doen. Wel bizar dat ik zelfs door de maximale dosis pillen nog steeds moet overgeven. Maar gelukkig lang niet meer zo vaak. Eten kan ik nog steeds niet maar dat is volgens de dokter niet zo erg. De kleine schijnt eerst te eten en dan pas ikzelf. Ik maakte me daar ook best zorgen over omdat ik al inmiddels al een dikke week geen warm eten, laat staan groente heb gegeten. Ik ben echt zo ontzettend blij en ik hoop echt dat het zo door blijft gaan!! Eagletje hoe is het bij jou?? Jij gaat de spannende tijd weer in!!! Ik ga heel hard voor je duimen Met de rest ook alles goed?? |
volgende pagina >
[Reageer]

30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

.Kan bijna niet geloven dat het deze keer wel de goeie kant kan uitgaan
.Ik heb zaterdagavond een accidentje gehad bij onze verbouwingen,mijn vingers kwamen terecht onder een betonnen steunbalk, nu zit ik me twee gebroken vingertoppen....Die verbouwingen toch... ik heb nochtans steeds opgelet met geen te zware dingen te doen
, maar ja.Mijn verlof was eigenlijk vandaag ten einde maar door mijn 'accidentje' ben ik nog een hele tijd thuis...Vind het wat dubbel...xtra rust zal wel ok zijn voor het beebje en ik, maar ik vind het zo beu voor mijn collega's nu....
.
. Dus ook veel knuffelen voor jou!
bloemeke, ik 
.Wij zijn momenteel aan het afbreken, we gaan verbouwen...je zou me moeten zien, met de voorhamer in de handen muurtjes aan het afbreken,hihi
zijn net achter de rug, op naar een nieuwe maand...
. Ik ben blij dat het er allemaal goed uitzag. Kun je toch even opgelucht ademhalen. Geeft wel even rust hé!
. Nou ja,.
.
.Maar ja ben nog steeds misselijk, in momenten iets minder( oeff) maar mijn buik al zo opgeblazen dat die eruit ziet, niet normaal
.