Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/12/2007 @ 09:46 snuitje ![]() | Jah wij zijn flink aan het klussen... hopelijk ook met nog n mooi resultaat ![]() ![]() |
| 03/12/2007 @ 17:16 Lise ![]() | Hey Laura, en de rest natuurlijk wij zijn druk aan t oefenen! Nee nog aan de pil, deze week met het laatste doosje van 3 stroken begonnen. Nog even geduld dus.... lise |
| 05/12/2007 @ 08:56 snuitje ![]() | hihi Laura, je had gisteren gelijk ![]() Hoe is het met jullie dames? ![]() |
| 06/12/2007 @ 10:44 snuitje ![]() | Jah... veel klussen is de boodschap, ik hoop zo hard dat ik een cyclus onder de 35 dagen mag hebben! ![]() |
07/12/2007 @ 14:02![]() | Ja.. ik ben hier voor het eerst en wil in Januari 2008 stoppen met de pil. Me vriendje heb ik eindelijk over kunnen halen. Vind het best wel spannend. |
| 09/12/2007 @ 17:08 Nancy ![]() | HOI sorry snuitje van spruitje maar computer past het niet meer aan ![]() ok nu dus wel jongjong toch |
| 10/12/2007 @ 08:39 snuitje ![]() | Heyla, met klussen gaat het goed , hopelijk een eisprong gehad al ! |
| 10/12/2007 @ 09:32 Kim1984 | hall allemaal, mag ik met julli mee kletsen. Ik ben Kim, 23. wij gaan eind maart stoppen met de pil. We zouden juni er erg voor gaan, maar dat is dus iets vervroegd. We wachten nog even zodat de baby hopelijk in 2009 komt, dan verdient mn ventje weer wat meer, en kan ik een dag minder gaan werken. Ook zijn we de komende 3 maanden druk op zoek naa een huisje. Hopelijk hebben we er eentje gevonden in maart. en zijn we daarna snel . |
< vorige pagina | volgende pagina >

We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008

Ik kan niet wachten tot het zover is 

zie er zo hard tegen op!!!!!!!!!!

ok nu dus wel jongjong toch
.
en het word alleen maar 
Ik hoop dat jouw kleine dat niet hoeft. Maar in elk geval zijn haar heupjes nu in orde en dat is het belangrijkste! Je kunt er maar het beste zo snel mogelijk achterkomen als er iets mis is, voordat ze kunnen lopen.