< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008
01/12/2007 @ 17:31
Laura

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Snuitje, nog goed aan het klussen?

Hoe gaat het met de andere meiden?

We zitten lekker in december, de laatste maand van dit jaar. Met Sinterklaas en Kerst en oud&nieuw vliegt deze maand voorbij. Zodra het januari is gaat het ook rap... en voor je t weet mag ik de pil aan de kant schuiven. Ik kan niet wachten!

Veel liefs van Laura

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 09:46
snuitje

Jah wij zijn flink aan het klussen... hopelijk ook met nog n mooi resultaat

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 17:16
Lise

Hey Laura, en de rest natuurlijk

wij zijn druk aan t oefenen! Nee nog aan de pil, deze week met het laatste doosje van 3 stroken begonnen. Nog even geduld dus....

lise

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 18:31
Laura

Niks aan he Lise, al die pillen nog...
Ik heb deze week ook nieuwe moeten bestellen. Je zou ze toch het liefst al niet meer slikken... Maar goed we hebben nog even geduld!

Snuitje komt vandaag vast niet langs, die is druk aan het klussen

Begin wel uit te kijken naar de feestdagen. Wij vieren Sinterklaas zaterdag 8 dec. met mijn familie en zondag 9 december met de familie van mijn man. En met kerstmis komt iedereen hier en maak ik een uitgebreide lunch. Ik heb al eens een viergangendiner gemaakt, maar dat doe ik nu niet. We zijn druk, ik kies voor gemak. Broodjes afbakken en luxe vleesjes en salades en quiche en soep erbij. Wat zijn jullie feestplannen?

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 08:56
snuitje

hihi Laura, je had gisteren gelijk

Hoe is het met jullie dames?

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 08:35
Laura

Hier is het goed! We krijgen vandaag een mooie houtkachel aangesloten, dus dat is spannend.

Goed zo snuitje Wel lastig hoor, jullie moeten flink klussen aangezien je eigenlijk geen idee hebt hoe lang je cyclus zal zijn... Ik hoop op een mooie korte deze keer!

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 10:44
snuitje

Jah... veel klussen is de boodschap, ik hoop zo hard dat ik een cyclus onder de 35 dagen mag hebben!

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 12:05
Laura

Ik duim voor je snuitje!

Hoe is het met de andere meiden? Misschien is dit topic te vroeg en is iedereen die volgend jaar graag wil proberen voor een kindje daar nu nog niet zo mee bezig als ik...

Hier zijn de rode duivels weer gearriveerd
Buikpijn en rugpijn etc. dus. Ik weet nog dat het zo fijn was, dat toen ik zwanger was die menstruatie 9 maanden wegbleef. Bijkomend voordeel, al kreeg ik er flinke misselijkheid voor terug... maar dat was voor een goed doel! Ik kan niet wachten tot het zover is

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 14:02

Online Status Stuur bericht
Ja.. ik ben hier voor het eerst en wil in Januari 2008
stoppen met de pil. Me vriendje heb ik eindelijk
over kunnen halen. Vind het best wel spannend.

Link naar deze reactie
08/12/2007 @ 11:09
Laura

Ik begin maandag met een nieuwe pilstrip. Ik denk dat ik nog twee maanden slik en dan stop. Dan is het begin februari. Als ik nog een maand zou slikken, is het begin maart en heb ik nog maar 2 cyclussen om te ontpillen. Ik wil er graag drie. En misschien duurt het wel lang voor mijn eigen cyclus weer op gang komt. Dat calculeer ik vast in, ik stop mooi op tijd!

Hoi kaatje, leuk dat je erbij komt. Spannend he?! Wil je in januari ook meteen gaan proberen zwanger te raken of ga je eerst nog ontpillen?
Vertel eens iets over jezelf, hoe oud ben je?

Groetjes Laura

[Laatst gewijzigd door Laura - 08/12/2007 @ 11:13] - Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 16:56
Nancy

hallo,

Weer even tijd. Quinten doet het goed woog 7.550kg en is 63cm groot. moeten vrijdag wel naar orthopedist want zou iets met heupjes zijn (ikzelf denk wel van niet maar beter veilig spelen).

En snuitje hoe is het nu met klussen drukdruk??

Welkom kaatje. Heel veel succes tis niet meer zolang dan hé!

Heb voor de eerste maal sinds een jaar terug mijn maandstonden pfffffffff was toch een luxe erzonder.

We zijn al volop terug babyamen aan het zoeken en mijn hart zegt ervoor te gaan maar mijn verstand zegt dat het nog te vroeg is. kan quinten ook nog niet delen denk ik het is zo een mamas pruts. ga het houden met pas te stoppen met de pil in april/mei. misschien maart moet zien hoe ik me dan voel.

Moet 2jan terug beginnen te werken. quinten naar de creche zie er zo hard tegen op!!!!!!!!!!

groetjes Qancy en quinten

[Laatst gewijzigd door Nancy - 09/12/2007 @ 17:07] - Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 17:08
Nancy

HOI

sorry snuitje van spruitje maar computer past het niet meer aan ok nu dus wel jongjong toch

[Laatst gewijzigd door Nancy - 09/12/2007 @ 17:10] - Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 08:39
snuitje

Heyla,

met klussen gaat het goed , hopelijk een eisprong gehad al !

Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 09:32
Kim1984

Online Status
hall allemaal,
mag ik met julli mee kletsen.
Ik ben Kim, 23. wij gaan eind maart stoppen met de pil. We zouden juni er erg voor gaan, maar dat is dus iets vervroegd..
We wachten nog even zodat de baby hopelijk in 2009 komt, dan verdient mn ventje weer wat meer, en kan ik een dag minder gaan werken. Ook zijn we de komende 3 maanden druk op zoek naa een huisje. Hopelijk hebben we er eentje gevonden in maart. en zijn we daarna snel.

Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 21:11

hoihoi

kom weer even voorbij gevlogen.
Ik ben dus 26 en wil nog even anoniem blijven verder
Ik ga stoppen met de pil in Januari dan, en
vanavond hebben we het er even over wanneer
we er dan "echt er voor gaan" bij mij kriebelt
al n half jaar en het word alleen maar
erger omdat vrienden van ons een paar maanden
ook n kleine hebben. steekt toch wel aan

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 17:52
Laura

@ snuitje: je zit op dag 22, wie weet kun je over 10 dagen al positief testen... Dat zou gaaf zijn! Wel lastig hoor, omdat je eigenlijk geen idee hebt hoe lang je cyclus deze keer gaat duren. Ik duim!

@ Nancy: Kayleigh had heupdysplasie en heeft een spreidbeugel gehad van 6 maanden t/m een jaar oud. Het was vervelend voor haar en remde haar ontwikkeling. Ineens kon ze zich niet meer omrollen etc. Ik hoop dat jouw kleine dat niet hoeft. Maar in elk geval zijn haar heupjes nu in orde en dat is het belangrijkste! Je kunt er maar het beste zo snel mogelijk achterkomen als er iets mis is, voordat ze kunnen lopen.

@ Lise: houd je het wachten nog vol? Raar om aan onze banners te zien wanneer we in de vruchtbare dagen zitten, terwijl we de pil nog slikken. Dan lees je: go for it! Was het maar alvast zo ver he?

@ kaatje: ja he, het steekt hartstikke aan... ik ben ook altijd zo jaloers op vrouwen die zwanger zijn. En helemaal die al meerdere kinderen hebben. Ben benieuwd wat jullie besluiten wanneer jullie ervoor gaan!

@ Kim: welkom hier! Grappig, die eitjes met Pasen Spannend hoor, een nieuw huisje en voor een kleine gaan... dat zijn toch de grote dingen in het leven!

[Laatst gewijzigd door Laura - 11/12/2007 @ 17:55] - Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 15:35
snuitje

Laura, idd, wie weet test ik over 10 dagen positief...stel je voor, een superkerstcadeau !

Zelfs al breken de dan door, dan nog ga ik een gat in de lucht springen dat de cyclus zo verkort is.

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 14:37

-snuitje, dat zou zeker n geweldig kerstkado zijn!! ik hoop het zo voor je!!

-kim1984, bij ons is het ook al wat eerder als dat we eerst van plan waren :)

-Laura, ja we gaan in Januari beginnen :) dan stop ik met de pil
en dan even afwachten wanneer me cyclus op gang komt hoop dat dat
niet te lang gaat duren :) duimduim

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 14:09
Laura

@ snuitje duimduimduim! Heb je iets gevoeld wat op een eisprong leek?

@ kaatje, januari da's over 2 weken al, joepie! Vergeet je niet dan ook te beginnen met folium slikken? Ga ik ook mee beginnen zodra ik stop met de pil. Ideaal is als je al een maand slikt voor je zwanger kunt raken.

Ik wens trouwens iedereen vast hele fijne feestdagen toe! Hier is de kerstboom e.d. al versierd.

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 17:25
snuitje

Nee Laura, ik heb regelmatig buikpijn maar eisprong heb ik dewe cyclus niet gevoeld... vorige cyclussen DACHT ik vanwel en was het niet zo...dus ik focus me daar nu ook niet meer op.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >