volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 06/09/2008 @ 11:43 kaatje | hey goedele ah super nog een meisje ![]() alles is welkom hier als het een jongen wordt hebben we een stamhouder wordt het een meisje dan hebben we 4 generaties hihi.. ![]() hey evy wil je het wel van te voren weten wat het wordt als ze het kunnen zien of wacht je af tot de geboorte 6 okt mogen we naar de gyn voor de 20 weken echo pooh hey dan zit ik al weer op de helft. we zitten toch nog te twijfelen of we dan willen weten wat het wordt of wachten tot de geboorte we zijn toch nog in overleg.. ![]() |
| 04/09/2008 @ 22:12 Goedele ![]() | Wij weten sinds daarstraks met zekerheid dat we opnieuw een verwachten. Ik ben er zo blij mee ![]() ![]() |
| 03/09/2008 @ 22:29 kaatje | hey teigetje heb je welles met ovulatietesten geprobeerd of voel je wanneer je je eisprong hebt? succes met de 2de ronde!! |
| 03/09/2008 @ 17:11 kaatje | hey evy die 2 weekjes zijn zo voorbij, ben wel benieuwd en teigetje wij willen het met de 20 weken echo wel weten wat het wordt, als die mogelijkheid er is dat ze het kunnen zien. als die kleine een beetje goed ligt dan hihi, het is toch een verrassing, al houden we het dan wel voor ons zelf wat het wordt, ben toch wel benieuwd ;) nog een maandje wachten, volgende week eerst weer naar de vk en da afspraak maken bij de gyn. hoe gaat het verder met jou? ![]() |
| 01/09/2008 @ 14:38 Evy ![]() | afspraak op 17/09 om 16,45u, jes nog 2 weekjes wachten |
| 31/08/2008 @ 19:43 kaatje | hey evy ja ben benieuwd wanneer je erheen mag, toch wel spannend allemaal he? en dan ga je naar een andere gyn? 9 sept mag ik naar de vk, en dan denk ik een afspraak maken bij de gyn voor de 20 weken echo, het lijkt soms allemaal een beetje langzaam te gaan, over 5 en halve week zit ik toch ook weer op de helft dus stiekem gaat het ook weer snel. ![]() |
| 30/08/2008 @ 18:37 kaatje | hey meiden hoe is het hier? best rustig hier. ben hier ook al een tijdje niet geweest maar het gaat eindelijk goed met me, misselijkheid is zo goed als verdwenen, voel me ook al wat fitter maar maak me strip met staalpillen nog wel af en als ik die op heb tegen die tijd moet ik naar de vk dus dan hoor ik wel of ik nieuwe krijg. Heb vandaag stiekem toch maar een doptone gekocht bij de kijkshop die was afgeprijst, toch nog een beetje onzeker, maar nu niet meer ![]() maar ga het ook niet iedere dag gebruiken net als ik een gevoel van onzekerheid krijg ofzo. Heb nog wel steeds na iedere wc bezoek dat ik toch nog bang ben dat er rood of bruin verlies bij zit bij het afvegen zeg maar, bruin verlies is nu na ander halve week toch eindelijk gestopt. voel me toch beetje bij beetje iets zekerder worden. hoe is het verder met iedereen nog nieuwtjes kwaatjes of dergelijke? ![]() |
| 28/08/2008 @ 20:36 teigetje ![]() | ohhhh zeker spannend. Is overigens wel erg rustig hier laatste tijd... ![]() |
| 27/08/2008 @ 21:58 Goedele ![]() | Evy, heb je intussen een nieuwe datum??? Amai, ik zou daar niet mee kunnen lachen. Je kijkt toch wel echt uit naar die eerste echo en dan lappen ze je zoiets! ![]() |
| 19/08/2008 @ 22:28 kaatje | oh evy wat jammer nou, oh zult wel balen. zit je daar naar uit te kijken en dan gebeurt er zoiets. Ja probeer maar naar een andere gyn succes meid |
| 19/08/2008 @ 22:10 teigetje ![]() | wat jammer evy. Snappen die mensen dan niet dat je dan zo vol zenuwen zit te wachten op die eerste keer? gekke gasten zijn het |
volgende pagina >
[Reageer]

We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008

Maar ik ben dan ook veel te nieuwsgierig hé
Ik vind het gewoon leuk dat ik nu naar mijn buik kan kijken en bewegingen kan voelen terwijl ik weet dat dat ons
is. Als we een naam hebben ga ik die dikwijls tegen mijn buik zeggen. Voor mij is het ook een beetje gewenning voor hetgeen wat gaat komen. Misschien een beetje gek hé
maar ik ben nu rustiger nu ik het weet 

is uiteraard ook welkom he... Ik zou mijn kleine ventje voor geen geld van de wereld kunnen missen...
periode dus nog even wachten tot de klusperiode. Helaas was het de eerste ronde niet gelukt. Gelukkig was ik niet heel erg telleurgesteld. Dus ga met frisse moed aan de tweede ronde beginnen. En wat ook wel een nadeel is dat ik gewoon echt totaal geen idee heb wat mijn cyclus is aangezien die heel erg onregelmatig is. 1e keer na de pil was die 33 dagen en deze keer 31 zul je zien dat het nu een cyclus van 28 dagen is dus geen touw aan vast te knopen. En met jullie kwaaltjes? alles te overzien? spannend hoor die echo, ik zou het ook willen weten dus maar ben bang dat ik mijn mond niet kan houden