Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2007 @ 10:00 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Lieve meiden, Ik meld me hier af, wegens priveomstandigheden is het beter nog ff te wachten. We zijn te snel geweest Greetz en het ga jullie goed! Liefs Kim |
| 26/11/2007 @ 22:03 janne | damayanti, al een beetje bekomen? Leuk dat het met je kadootje super is verlopen! toch fantastisch nietwaar?!Hier voorlopig nog alles onder controle! O wat is het spannend! De ene moment wil ik een testje doen, maar ik heb mezelf echt beloofd om te wachten tot woensdag! Soms denk ik weer, ja het is gelukt, maar een half uur later kan ik weer denken, o nee hoor, de komt eraan!We zullen moeten nemen zoals het komt he! Maar voorlopig blijven we Petra en Kim, kom hier dat ik jullie een dikke geef! Hoop dat alles weer snel in orde komt bij jullie en dat we jullie binnenkort weer door dik en dun kunnen steuen!mel en sara, ik hoop dat de kerstman jullie een prachtig cadeau mag afleveren! iedereen nog veel groet Janne |
| 28/11/2007 @ 09:51 janne | ja, vanmorgen een testje gedaan! en die was heel heel licht positief! ik weet echt niet wat gedacht! een streep is een streep natuurlijk he! dus ja, er was echt wel een op mijn gezicht te zien!maar ik zou nog eens willen testen met een andere test, voor de zekerheid! enkel heb ik er geen meer in huis, en hier in de apotheek ga ik er geen halen, want ik woon in een klein dorp, en je mag er zeker van zijn dat de persoon die achter je komt, heel je gesprek volgt en dan alles verder vertelt! Dat wil ik liever vermijden hé! Morgen ga ik naar Brussel, zal mij daar wel nog een testje gaan kopen! Leve de anonimiteit voor zo'n dingen he! Nu ga ik wat verder in stilte genieten, durf niet te uitbundig te zijn! ik hou jullie wel op de hoogte! voor iedereen een dikke en veel succes!![]() Janne |
| 29/11/2007 @ 21:13 janne | dank je wel voor de félicitaties dames! De test van vandaag was ook positief! ( ![]() Ik ga het proberen een verrassing te houden tot met kerstmis! Ik hoop dat ik zolang kan zwijgen! ![]() ![]() Damayanti, kan je niet zeggen dat de op bezoek is? of, mss een beetje vies, zeggen dat je nog maar pas een dag een wrat hebt laten wegdoen, of in diezelfde aard zeggen dat je net ontdenkt hebt dat je een wrat gekregen hebt en dat je daar niemand mee wel besmetten, of als je het niet graag over wratten hebt, kan je mss een schimmel op je voet opgelopen hebben? (ok een beetje vies, maar achteraf kan je wel zeggen dat het een leugentje was) nog eventjes het lijsje aanpassen ( voor Karen)Inge, ?jr, 1e kindje, NOD 23-11 Marike, ?jr, 2e kindje, NOD 25-11 Mirjam, 25jr, 2e kindje, NOD 30-11 Petra, 34jr, 2e kindje, NOD 30-11 Jokske, 29 jr, 2e kindje, NOD 1-12 -------------------------------------- Niet zwanger: Karen, 26jr, 2e kindje, NOD 13-12 Nadia, ?jr, 1e kindje, NOD ? Line, 25jr, 1e kindje, NOD 16-12 Knuffeltje, 25jr, 1e kindje, NOD 18-12 Suzanne, 23jr, 1e kindje, NOD 18-12 Nens, 26jr, 1e kindje, 4e ronde, NOD 18-12 Lieneken, 26jr, 2e kindje, NOD 19-12 Stimpy, 26jr, 2e kindje, NOD 21-12 Sara, 27jr, 2e kindje, NOD 25-12 Amarins, 21jr, 2e kindje, NOD 27-12 Mel, 23jr, 1e kindje, NOD ? Kim, ?jr, 4e kindje, NOD ? -------------------------------------- Zwanger: Vanessa, 25jr, 2e kindje, uitgerekend voor 26-07-08 Sabinedeolde, 19 jaar, uitgerekend voor 20-07-08 Damayanti, 21j, 1e kindje, uitgerekend voor ? Janne, 29jr, 2e kindje, NOD 24-11 uitgerekend voor 06/08/2008 Petra we knuffeltje, geniet van de aankomende -days! ![]() voor iedereengroet Janne |
| 29/11/2007 @ 21:27 M_amarins ![]() | Proficiat Janne !! Hoop dat ik je gauw mag volgen meid... |
| 29/11/2007 @ 21:30 mamsje ![]() | Kim,ik las nu pas echt goed jouw reactie(dat jullie besluiten te wachte) gaat het een beetje met je??? liefs Petra |
| 29/11/2007 @ 21:30 mamsje ![]() | Kim,ik las nu pas echt goed jouw reactie(dat jullie besluiten te wachte) gaat het een beetje met je??? liefs Petra |
| 29/11/2007 @ 21:32 mel ![]() | janne proficiat ![]() |
| 30/11/2007 @ 17:11 mamsje ![]() | Dag amarins,veel succes met de volgende ronde, bij mij nog steeds geen ![]() oei oei Petra |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD eind nov. 2007, wie test er mee?

)
iedereen hier superblij! 
) na zo samen gewacht te hebben, jullie zijn toch vriendinnen!
komt eraan!
hihi .. geniet maar in stilte, morgen zal je helemaal uitbundig zijn!!! Gefeliciteerd 

-days!