Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/12/2007 @ 14:54 mimi1701 ![]() | hai, @ Dees: Ik heb het eens opgezocht: JULA Ik zou zo zeggen: "joela", weet wel niet of je het mooi vind anders gewoon: "jula". ![]() Nog veel suc6 ![]() ![]() |
| 05/12/2007 @ 18:41 nathalie | Hallo, als je speciale meisjes namen zoekt? mijn oudste noemst FILIZ en mijn jongste TSARINA. Ieder zijn zin, maar ik wou dus ook een heel speciale naam. Groetjes, Nathalie |
| 05/12/2007 @ 18:41 nathalie | Hallo, als je speciale meisjes namen zoekt? mijn oudste noemst FILIZ en mijn jongste TSARINA. Ieder zijn zin, maar ik wou dus ook een heel speciale naam. Groetjes, Nathalie |
| 05/12/2007 @ 19:01 Laila ![]() | Naqiba vind ik een hele mooie naam voor een meisje. |
| 05/12/2007 @ 23:11 dees | hoi wij hebben nu voor een meisje Yaïsa (djaa-iesa) maar voor een jongen zijn we er nog steeds niet uit. Maar even goed bedankt. Heeft iemand nog leuke jongens namen het liefst met een J/Y want wij komen er niet uit. Onze andere kinderen heten Jano(Djaa-no) Yuna (djuu-na) en Jero (djee-ro) MVG Dees PS mimi1701 bedankt voor de reactie |
| 27/12/2007 @ 18:06 SMDJ ![]() | en zijn er nog namen nieuwe namen nog steeds welkom he groetjes smdj |
| 27/12/2007 @ 18:30 sharon (niet ingelogd) | Mijn zoontje heet Jonnell (djon-nèl), hoor je ook nooit. |
| 27/12/2007 @ 19:28 miske | Tijdje terug gehoord Kiyana |
| 03/01/2008 @ 14:19 Esther en K3 ![]() | Hey SMDJ, gefeliciteerd joh!! ![]() Enne, betreft speciale namen....... Ik hoef weinig te zeggen denk ik haha! ![]() Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 03/01/2008 @ 14:22 SMDJ ![]() | hey esther en k3 bedankt he ja je hebt inderdaad wel speciale namen he |
| 03/01/2008 @ 14:29 SMDJ ![]() | hey esther ja ik vind het ook leuk ze mag ik vragen van waar je de namen hebt ? men man heeft zelf ook een hele speciale naam daarom zo een naam die je niet veel hoort |
| 03/01/2008 @ 14:48 Esther en K3 ![]() | haha graag gedaan meid!! Enne, geloof me.... Als je kindje gezond is (jaja, dat cliche weer) maakt het geslacht je echt niet uit! Beloofd! ![]() Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 28/01/2008 @ 20:21 SMDJ ![]() | hey iedereen al een paar leuke namen he bedankt he |
< vorige pagina | volgende pagina >

speciale zeldzame namen

Als Dariënne een jongetje was geweest had ze Dariën geheten, als Yashyra een jongetje was geweest had ze Yachero geheten en als Naeyyssa een jongetje was geweest had ze Naeyysse geheten! Ieder z'n smaak, maar wij vinden onze 'creaties' prachtig..!