< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » (Toekomstige) mama's ANTWERPEN

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
(Toekomstige) mama's ANTWERPEN
02/09/2008 @ 14:32
Nancy

Online Status
even kijken of banner er terug opstaat.
test.

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 11:29
sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey iedereen

Erika, fijn dat het beter is nu met Amber. Ons fien was ook veel actiever dan ons kato hoor, dus bereid je maar al voor op een snelle kruiper/stapper! ons fien is nu 9mnd en kruipt al sinds haar 6,5 en loopt nu aan twee handjes en met steun...

SMDJ, hou je het nog een beetje vol? al een mooi gewicht, amaai. Succes en geniet van je laatste rustige dagen é :)

Hier een eerste kleuterschooldag meegemaakt gisteren, manman wat duurde de dag lang. 'smorgens heeft ze geweend, maar savonds zei ze toch dat ze nog terug ging komen. de juf zei ook dat ze flink was geweest. Oef! vanmorgen weer even traantjes, maar snel voorbij gelukkig.

Hier komt nr. 3 meer en meer ter sprake. Mijn man wil graag een kindje dat eens niet in de winter verjaart, dus moeten we er snel aan gaan beginnen ;) joepie! ik hou jullie op de hoogte in elk geval!

groetjes
sarah

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 10:34
SMDJ

hey iedereeen

erika hier alles oke ze alleen nog geen internet thuis
onze woog de vrijdag al 3217 gram super he en ze ligt al klaar maar had nog geen opening dus afwachten he maar ik heb nog geduld ze

nancy inderdaad die wachtweken zijn inderdaad lastig he veel succees he

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:18
Erika

hallo,

de Nutramigen slaat blijkbaar wel aan. Hebben nu eindelijk een rustig actief baby'ke.
Amber is véél actiever en sneller malcontent dan ons Myrthe.Dat belooft voor later, want ons Myrthe is echt op dit moment in zo'n lastige periode ... koppen, krijsen, zich op de grond gooien, altijd 'nee', driftbuien ...

Ik heb me laten pendelen en zou in okt. 2009 terug zwanger worden van een meisje ben eens benieuwd, want ik krijg donderdag een spiraal!!

Evy, hoe waren de uitslagen bij Torben zijn allergie uitslagen dan?
Hopelijk niet te erg?

SMDJ, nog een dikke week en je bent uitgerekend! kom snel iets vertellen hé. Hoe voel je je? Hoe groot is je beebje al?

Britt, ben jij nog naar de gyn geweest?

Nancy, nog een week geduld lastig! ik had vorige week een blaasontsteking maar ik heb da als kind veel gehad.Daarvoor heb ik een doosje furadantine.Als ik dat voel opkomen neem ik er eentje, vroeger heb ik er 6maand aan een stuk moeten nemen!
Maar dat kan goed gepaard geweest zijn met jouw eisprong. als het spontaan beter is kan het wel eens zijn!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 14:22
Nancy

Hallo,

Hier goed geklutst, hehe.
Heb vandaag iets raars, amai.
Sinds vanmorgen constant pijn onderaan mijn buik.
Heb precies een blaasontsteking ofzo.
Ook al veel gaan plassen, terwijl ik nog ni veel heb gedronken.
Da kan nu toch nog ni zijn é, dat ik al iets voel van misschien een zwangerschap.
Mijn eisprong is nog maar juist geweest.
Maar ik weet zeker, het zit ni tussen mijn oren, het doet echt vervelend.
Misschien teveel geklust
Nu die verdomde wachtweken é, pff, kwou dase al voorbij waren.

Erika: hoe gaat het met Amber?
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:13
Evy

hey dames

amai Erika, ocharm voor Amber en ik zou ook nogal van mijn orden maken als ik er niet bij mocht zijn hoor...

Verleden week ben ik met Torben in het paola geweest omdat hij verkoudheden blijft hebben, bij de pneumoloog nadien bloed laten trekken om allergietesten te doen... en mijn flinke vent heeft geen traan gelaten... ikke kei fier... de verpleegsters vonden het ook heel vreemd dat hij niets gehuild had... maar ja hij was ook super moe, zal er ook wel iets mee te maken hebben eh...

Kacee wat jammer maar op naar devolgende rond eh...
onder water bevallen kan ik Klina met dokter Van Coppenolle, mijn zus 3 keer is met hem bevallen (niet onder water) en een vriendin van mij wel onder water en allemaal goede commentaar...
In St Jozef in Mortsel hebben ze ook een hele mooie verlosafdeling(gans vernieuwd) en kan je ook bevallen onder water, heb alleen geen idee welke gyne's... Van de materniteit is een vriendin van me niet zo tevreden en ik versta het, geen uitleg rond pap (ze gaf wel BV), geen uitleg rond compressen, zalf voor tepelkloven zelf moeten vragen... nu ja zal er wel vanaf hangen welke vroedvrouwen, verpleegsters en zo op dienst zullen staan, maar vond ik niet zo normaal... Ik ben dat toen allemaal gaan vragen en die stonden mij daar te bezien van zeg wie denkt gij wel da ge zijt... maar ja wel heel mooie kamers
Verder weet ik het ook niet waar je nog onder water zou kunnen bevallen...

Hier nog steeds last van misselijkheid, overgeven, moeheid, .... maar we gaan door he alles voor beebje...

En hoe is het met de anderen hier?

Evy

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:15
SMDJ

hey iedereen

nanacy goed klussen he

erika hopelijk is amber al een beetje bekomen he
inderdaad zou ook van men oren maken als ik er neit bij mocht ze

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 14:23
Nancy

Online Status Stuur bericht
Hey Erika;

Haha dr Slangen gezien.
Mijn zus moet volgende week 1/9 weer naar dr Slangen.
Ik op 8/10 en hopelijk zwanger zei hij toen.
Zitten nu in onze klusfase
Hopelijk haalt het iets uit deze maand, en anders hebben we er toch ons plezier van gehad hé.
Hopelijk stelt Amber het vlug goed ocharme.
Heb echt compassie met haar, en idd wat was da nu weer voor iets, dat je er niet bij mocht zijn.
Kzou ook van mijn oren maken zene, amai.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 13:36
Erika

de gastroscopie is achter de rug.
Manman wat was ik kwaad!!! ik mocht van die andere arts gewoon niet bij het onderzoek zijn! kundet u voorstellen? ik heb daar heel die wachtzaal op stelten gezet, de verpleegsters vonden dat ook niet kunnen. Toen ik daar stond te wenen hebben ze toch mij binnengepakt tegen de zin van de arts (mijn kinderarts was er pas in de namiddag, deed een andere arts het onderzoek)
Ons Amber heeft natuurlijk liggen brullen en kokhalzen, ocharme.
Diagnose?? GEEN REFLUX!!
het zal wss toch koemelkeiwitallergie zijn! Moet nu verder nutramigen geven, en donderdag terug op consultatie voor gewicht na te kijken. Want ze eet ni graag nutramigen. vies goedje ja!
In elk geval, nu weten we waarom de zantac ni hielp en ze na haar eten dus zoveel wakker is en pijn had!

Kwam Dr slangen nog tegen op de materniteit (was er een zakje galencoprodukten gaan halen). Volgende week ga ik erheen voor mn spiraal. Het was rustig op de materniteit, maar 10bedden bezet.Op de pediatrie ook maar 8 kindjes...

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:34
SMDJ

kaceetje wat jammer zeg

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 08:49

Pfff, ben dan toch ongi geworden. ((bericht ook gepost in andere topic)

Waarschijnlijk kwestie van verkeerd geteld hoor, heb vreselijk onregelmatige cyclussen en ergens was er wel een belletje beginnen rinkelen toen ik plots een temperatuurpiek zag (handig zo'n cyclus bijhouden op een grafiekje) veel later dan ik het verwacht had, en wel precies 14 dagen geleden. En ja, dat veranderd eetpatroon heeft misschien toch meer te maken met vakantie en verliefdheid

Dus, gisterenavond alles erop en eraan, buikpijn , rugpijn, hoofdpijn en die duveltjes. persoonlijk denk ik niet aan een mk omdat alles verder vrij gewoon verloopt, vandaag is buikpijn alweer gewoon gereduceert tot minikrampjes...

Zo, even situatie positief bekijken, nu kan ik dan toch wat meer te weten komen over waar ik nu precies wil bevallen en welke gyn ik dus zal aanspreken en misschien al eens inschrijven op tekenacademie...

Op naar het volgende ei...

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 12:54
SMDJ

hey iedereen

erika hopelijk is het nu beter met amber he

nee ze hier voel ik nog niks speciaals ze
het word hier inderdaad spannend he

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:42
Mirjam

Hey

Kaceetje, welkom meid!
Erika, hopelijk gaat het snel beter met je kleine meid, maar op soja overschakkelen als ze koemelk allergie heeft dat word erg afgeraden omdat ze dan meer kans hebben om ook voor soja allergisch te worden. Onze lucas heeft ook al heel lang koemelk allergie (en nog een hele hoop andere) en op 1 jaar mocht ik overschakelen op soja-groeimelk, want na 1 jaar zou dat geen probleem meer mogen geven. Toen is hij helaas heel ziek geworden waardoor zijn afweersysteem niet was wat het moest zijn en heeft hij dan toch nog een allergie voor soja ontwikkeld.
Vorige week hebben we nog eens een bloedtest laten doen, maar we moeten 2 weken wachten op de volledige uitslag. Onze lucas krijg nu nog steeds pepti-junior (speciale poederpap)
SMDJ, het word spannend bij jullie meid!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:20

Ha Erika; grote kinderen terug een baby'tje; ja beetje vreemd, lijkt wel terug een eerste. Maar denk wel dat het heel leuk kan zijn ook. De kinderen kijken er wel naar uit en denk dat ik me nu ook wel zekerder zal voelen; veel meer onder controle (en begrijpen dat je niet alles onder controle kunt hebben)

van't stad...? Ja ben van hartje Antwerpen, mijn wens is wel van meer naar buiten de stad te gaan wonen

welk ziekenhuis/gyn? Ik ben nog niet onder controle van een gyn omdat ik nog altijd denk dat ik ongi zal worden, ervoor was ik een paar keer bij Dr Franck van t Middelehiem maar ben nu aant uitzoeken in welke kliniek ik onder water zou kunnen bevallen; dan zou ik daar een gyn willen aanspreken...

goh, en wat BAM (bewust alleenstaande) mam betreft; ik was er stilletjesaan wel van overtuigd aant geraken dat dat best fijn zou kunnen zijn omdat je dan wel heel bewust bezig bent; het feit dat ik het nu kan delen geeft ook wel een soort roes.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:45
Erika

hoi allemaal ik zie precies toch verschil nu met de andere pap, dus de kans bestaat dat Amber idd die reflux heeft door koemelkeiwit... we zien morgen het resultaat na de gastro en dan kan ik mss overschakelen op soja?

kaceetje welkom, zal wel raar doen met zo'n grote kinderen terug een baby'tje. Ben je van't stad...?
welk ziekenhuis/gyn heb je?
Wel fijn dat je nu geen BOM mama moet zijn en dat je snel met je nieuwe vriend kinderen wilt!

sarah, ja mijn kinderarts is Dr. Vanderschaeghe in palfijn. Zij heeft Myrthe ook onderzocht toen met haar heupjes (heupdysplasie en spreidbroekje moeten dragen) en ons doorverwezen naar de orthopedist.
Nu met Amber ga ik ook bij haar, en ze weet echt wel vanalles en geeft goeie uitleg.Die oudere vent, die moet ik ni, weet zijn naam ni meer.De Pourcq vind ik ook een lieve dokteres.

Evy, wat lang wachten voor een eerste echo zeg ... En ja binnekort zul je wel een buikje zien hoor! bij een tweede toch zeker. ik had op 11w mijn zwangerschapsbroek weer aan denk ik...?
Soms is het wel eens hectisch als ik alleen thuis ben, als Myrthe bv. een driftbui krijgt en ik een wenende Amber moet sussen na haar eten. Maar over't algemeen valt het goe mee hoor! En Myrthe is zo flink voor haar zusje. komt wel goed hoor, ik had ook die angst.

SMDJ, rommelt er nog niks?

hihi ik hoor van die schattige geluidjes in de box ze is echt vrolijk aan't lachen naar haar mobieltje!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 08:38
sarah

Hey iedereen

Evy, jammer dat je afspraak niet kon doorgaan! maar inderdaad: hoe misselijker, hoe beter in dit geval helaas é! maar, het gaat wel over (normaal gezien), en als je dan voor de eerste keer een echo krijgt ben zéker dat er al heel wat te zien is, dat al llijkt op een mensje é!

Erika, veel beterschap voor je dochtertje. hopelijk snelle verandering nu. is je pediater ook verbonden aan Palfijn? Die van ons is Van Damme, allez, "die van ons" is het niet echt want ben er met elk kind nog maar één keer geweest. Vind het wel een hele lieve én goeie.

SMDJ, nu begint het toch wel te korten é. Voel je al één of ander?

Kaceetje, welkom! moedig om met zo'n grote kinderen (met mooie namen) toch nog aan een kleintje te beginnen! succes alvast!! hoe staan je dochters ertegenover?

groetjes
sarah

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 16:40
SMDJ

kaceetje welkom en veel succes he

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 15:33

kennismaken...
he hallo allemaal, ik ben Karen, 37j, mama van twee al wat grotere dochters (11j en 18j) uit antwerpen dus en heb er gisteren zo'n 3 uur over gedaan om de gehele topic door te nemen voordat ik me hier zou aanmelden. (Leuk, want ik las de verhalen met eronder de banners hoe het nu gesteld was, net of ik in de toekomst keek)

Was tot voor kort vastbesloten om alleen te kiezen voor een kindje (Bam-mam worden dus) maar enkele maanden geleden leerde ik iemand kennen die eigenlijk ook al op het punt was aangekomen dat hij heel graag kinderen wil en ondertussen hebben we besloten dat de natuur zijn werk mag doen. (in feite was dit onze eerste feest-ovulatie )

T zou natuurlijk wel wat zijn moest het van de eerste keer raak zijn...

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 13:57
SMDJ

hey evy

veel succes he als je dan naar de gyn gaat he
jammer dat je zo misselijk bent he

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 11:09
Evy

hey dames

erika hopenlijk weten ze idd snel wat er met jullie kleine meid aan de hand is...

ik ben dus uiteindelijk toch niet geweest gisteren; kireeg het niet geregeld op het werk... en ik wilde maandag bellen naar de gyne in Lier maar zij is nog tot einde volgende week in vakantie... dus kan pas 1/09 bellen... dan ben ik al 10 weken... tja dan maar ineens een afspraak maken voor de nekplooi eh
maar ik denk wel dat alles ok is, ik ben nog steeds goed ziek en zo... hoop maar dat dat snel over is, want is echt niet leuk

ach ja alles voor beebje he..

groetjes
Evy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]