volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 02/09/2008 @ 14:32 Nancy | even kijken of banner er terug opstaat. test. |
| 28/08/2008 @ 14:22 Nancy | Hallo, Hier goed geklutst, hehe. Heb vandaag iets raars, amai. Sinds vanmorgen constant pijn onderaan mijn buik. Heb precies een blaasontsteking ofzo. Ook al veel gaan plassen, terwijl ik nog ni veel heb gedronken. Da kan nu toch nog ni zijn é, dat ik al iets voel van misschien een zwangerschap. Mijn eisprong is nog maar juist geweest. Maar ik weet zeker, het zit ni tussen mijn oren, het doet echt vervelend. Misschien teveel geklust ![]() Nu die verdomde wachtweken é, pff, kwou dase al voorbij waren. Erika: hoe gaat het met Amber? |
| 26/08/2008 @ 16:15 SMDJ ![]() | hey iedereen nanacy goed klussen he erika hopelijk is amber al een beetje bekomen he inderdaad zou ook van men oren maken als ik er neit bij mocht ze ![]() |
| 26/08/2008 @ 11:34 SMDJ ![]() | kaceetje wat jammer zeg ![]() |
| 25/08/2008 @ 12:54 SMDJ ![]() | hey iedereen erika hopelijk is het nu beter met amber he nee ze hier voel ik nog niks speciaals ze het word hier inderdaad spannend he ![]() |
| 23/08/2008 @ 16:40 SMDJ ![]() | kaceetje welkom en veel succes he ![]() |
| 23/08/2008 @ 13:57 SMDJ ![]() | hey evy veel succes he als je dan naar de gyn gaat he jammer dat je zo misselijk bent he ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

(Toekomstige) mama's ANTWERPEN

woog de vrijdag al 3217 gram super he en ze ligt al klaar maar had nog geen opening dus afwachten he
maar ik heb nog geduld ze
ben eens benieuwd, want ik krijg donderdag een spiraal!!
lastig! ik had vorige week een blaasontsteking maar ik heb da als kind veel gehad.Daarvoor heb ik een doosje furadantine.Als ik dat voel opkomen neem ik er eentje, vroeger heb ik er 6maand aan een stuk moeten nemen!
maar ja hij was ook super moe, zal er ook wel iets mee te maken hebben eh... 
ik mocht van die andere arts gewoon niet bij het onderzoek zijn! kundet u voorstellen? ik heb daar heel die wachtzaal op stelten gezet, de verpleegsters vonden dat ook niet kunnen. Toen ik daar stond te wenen hebben ze toch mij binnengepakt tegen de zin van de arts (mijn kinderarts was er pas in de namiddag, deed een andere arts het onderzoek)
. 

ze is echt vrolijk aan't lachen naar haar mobieltje!
he hallo allemaal, ik ben Karen, 37j, mama van twee al wat grotere dochters (11j en 18j) uit antwerpen dus en heb er gisteren zo'n 3 uur over gedaan om de gehele topic door te nemen voordat ik me hier zou aanmelden. (Leuk, want ik las de verhalen met eronder de banners hoe het nu gesteld was, net of ik in de toekomst keek)
)
T zou natuurlijk wel wat zijn moest het van de eerste keer raak zijn...