< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Diest

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Diest
23/11/2007 @ 15:04
Lieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben 28 jaar en zopas zwanger van een 2de spruitje... ik woon in Diest... misschien is het leuk om hier een paar streekgenoten tegen te komen... die ook zwanger zijn, of zwanger willen worden?
Ik ga in juli terug in AZ Diest bevallen, spijtig genoeg gaat mijn gyn volgend jaar op pensioen (heb ik toch al een paar keer horen vliegen, maar heb het zelf nog niet gevraagd). Dus zal nog een andere moeten zoeken, spijtig genoeg.

Groetjes,
Lieke

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 21:18
cindy

Hallo,

Ik ben afkomstig van Diest, maar woon ondertussen in Messelbroek. Op 1 januari dit jaar ben ik bevallen van een dochtertje in het AZ te Diest. Echt wel een geweldig ziekenhuis. Zo'n lieve verpleegsters, je werd er wel echt in de watten gelegd. Een tweede kindje is hier welkom, maar zwanger ben ik dus nog niet.
Mijn zus is wel zwanger en uitgerekend rond dezelfde datum als jou, nl 21 juli. Dus het zou goed kunnen dat jullie op hetzelfde moment in het ziekenhuis verblijven.

Ik wens je alvast heel veel succes!

Groetjes

Link naar deze reactie
24/11/2007 @ 14:32
Lieke

Cindy, dank je wel.
Bij welke gyn ben je bevallen? Ik ga ga momenteel bij Dr Natens, maar als deze op pensioen gaat....
Mijn huisarts heeft me Deschilder aangeraden, denk dat ik dat dan maar eens zal overwegen... eerst de 18de december nog eens bij dr Natens langsgaan.
Wie weet lig ik samen met jou zus te puffen, kan wel goed zijn!

Link naar deze reactie
24/11/2007 @ 20:29
cindy

Hoi,

Ik ga bij dokter Thijs. Is een vrouwelijke gyneacologe. Ze heeft mij fantastisch begeleid tijdens men zwangerschap! Maar doordat ik op 1 januari bevallen ben (een feestdag dus), had ik de gyneacoloog van wacht. Dokter Deschilder heeft mijn bevalling gedaan. Ook wel ne toffe, enthousiaste dokter! Wanneer ik weer zwanger ben, ga ik wel weer terug naar dokter Thijs, omdat ik haar eigenlijk beter ken.
Men zus die gaat dan weer wel bij dokter Deschilder.
Wel spijtig dat je in zwangerschap van gyneacoloog moet veranderen, maar ik denk, dewelke je ook kiest, zeker goed begeleid wordt!

Groetjes

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 12:35
Lieke

Cindy, dan zal ik maar eens overwegen om bij Deschilder te gaan. Wie weet valt het voor mij ook goed mee. Het is raar maar ik voel me geruster bij een mannelijke gyneacoloog, zou eigenlijk niet weten waarom...

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 21:14
cindy

Hoi Lieke,

Bij mij was het net omgekeerd. Ik wou graag een vrouwelijke gyneacoloog. Ik dacht, zij weet tenminste wat ik bedoel, als ik een kwaaltje had. Een man kan er niet echt over meespreken, dacht ik. Maar nadat ik dokter Deschilder leren kennen heb, kan ik alleen maar zeggen dat het een zeer bekwame, enthousiaste arts is. Ik denk dat je een goede keuze maakt!

Nog een leuk weekend!

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 13:07
Lieke

Cindy, hoe gaat het?
Nog enkele dagen, je NOD is in aantocht... wat denk je?
Ik duim voor jou!

Hier begint stillekesaan de misselijkheid op te komen... hoop dat het ook snel weer voorbij is! Maar ja, dat is voor het goede doel hè?!

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 21:43
cindy

Hallo,

Ik ben er eindelijk nog 'ns geraakt. Ik heb soms nogal druk met men werk en men gezinnetje, en geraak dan niet meer achter de computer...

Ondertussen gisteren men regels gekregen
Maarja, we gaan voor een volgende ronde!!!
Men zus begint ook misselijk te worden. Daar kan ik eigenlijk niet over meespreken, ik heb eigenlijk een fantastische zwangerschap gehad, ben niet één keertje misselijk geweest! Maar ik zou het er graag voor over hebben!
Heb je al een keuze van gyneacoloog kunnen maken? Zo, ik wens je nog een leuk weekend toe!

Groetjes

Link naar deze reactie
08/12/2007 @ 12:55
Lieke

Ja hoor, ben eruit geraakt.. ik heb nu dinsdag een afspraak bij Deschilder om 8u30 en die bij Natens heb ik afgezegd, zou zot zijn om voor één echo te gaan en dan te moeten veranderen. Weet jij of Deschilder bij elke consultatie een echo doet... Dr Natens deed dat maar blijkbaar doen dat niet alle gyneacologen.
Ik begon me ook wat zorgen te maken, omdat ik uiteindelijk maar 2 dagen misselijk ben geweest en nu totaal niets meer voel..; hoop dat de gyn me dinsdag kan geruststellen dat alles ok is.

Duim voor je dat het de volgende ronde raak is!!!

Link naar deze reactie
09/12/2007 @ 13:13
cindy

Oh, ik weet het niet of hij elke keer een echo maakt. Ik zal het 'ns aan men zus vragen. (maja, 't is haar eerste zwangerschap, dus ik weet niet of zij hier een antwoord op heeft) Dokter Thijs deed dit wel, wel leuk hé!
Je moet je geen zorgen maken, iedere zwangerschap is tenslotte anders, ik zal dinsdag aan je denken! Geniet ervan!

Groetjes

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 09:46
cindy

Hallo,

Hoe is het gisteren bij dokter Deschilder geweest? Ben benieuwd!

Groetjes

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 12:36
Lieke

De gyn valt voor 100% mee, ben blij dat ik daar een afspraak heb gemaakt. Met ons klein prutske is ook alles ok, momenteel meet het 12mm, het zit mooi in de baarmoeder en het hartje klopte volop. Dus ben nu eindelijk gerustgesteld! 28 december moet ik terug voor een bloedonderzoek... en dan zal er wel een afspraak gemaakt worden voor de 2de echo.

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 12:35
Poppeke

Online Status Bekijk profiel
Hey dames

Hier een mama-in spe van 27, woonachtig te Beringen.
Ik neem dagelijks in Diest de trein naar Brussel

De bevalling zal in het Virga Jesse-ziekenhuis in Hasselt zijn, dus niet in Diest. Mijn vriend heeft daar slechte ervaringen gehad en vertrouwt de boel niet. Was niet de materniteit, maar voor hem maakt dat niet veel uit

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 20:03
Lieke

Poppeke, welkom! Fijn we zijn ongeveer samen uitgeteld... kunnen we samen aftellen...
Het ziekenhuis in Diest is nochtans super, ik ben daar in mei 2006 bevallen en de verzorging is daar gewoon fantastisch, mij hoor je er niets slecht van zeggen! Maar begrijp wel als je er slechte ervaringen mee hebt dat je daar zeker niet wilt bevallen.

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 09:23
Poppeke

mercikes Lieke

Voor mij maakt dat niet veel uit, ik ken de ziekenhuizen in de buurt niet. Ik ben afkomstig van een andere provincie en vertrouw in die keuze volledig op mij vriend. Hi heeft al enkele operaties gehad en kent de ziekenhuizen wel

Inderdaad, een paar daagjes verschil.
Heb jij je eerste echo al gehad? Wij moeten nog wachten tot 08/01/08

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 10:12
Lieke

Ik heb mijn eerste echo al gehad op 11 december... ik had gevraagd om vroeger te kunnen gaan omdat ik me wat ongerust maakte. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 's morgens serieus misselijk met overgeven tot gevolg... en nu heb ik nergens last van, enkel verschrikkelijk moe! En dat baarde me wat zorgen. Gelukkig was alles goed met ons kleintje, het hartje klopte goed! Volgende vrijdag moet ik terug voor een bloedonderzoek en dan zal de volgende echo ook ergens in januari zijn, waarschijnlijk ook de week van de 7de ofwel de week erachter, dan ben ik 12 weken en zullen ze de nekplooimeting doen.

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 07:34
Poppeke

Fijn dat je al weet dat met je beebje alles in orde is lieke.
Ik voel me serieus misselijk, van 's morgens tot 's avonds en heb de pot al meer gezien dan me lief is

Daarom postafene beginnen nemen en sindsdien is het wel beter maar niet over

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 20:52
cindy

Hoi Lieke,

Sorry voor het late reageren. Leuk dat de gyn zo goed meegevallen is! En tuurlijk dat alles goed gaat!
Poppeke, ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Een collega van me is ook bevallen in het Virga Jesse ziekenhuis in Hasselt, zij was er toch heel tevreden over. Maar Diest lijkt me persoonlijker, 't is er echt fantastisch goed!

Groetjes

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 12:02
Poppeke

hey cindy, mercikes
Ik heb al veel positiefs gehoord over het Virga Jesse en mijn gyne zit daar maar een straat verder. Dus voel ik me gerust.
Iedereen moet een keuze maken he

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 18:30
Poppeke

prettige feestdagen voor iedereen.
Een fantastisch eindejaar en een vruchtbaar 2008

Ben vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gaan kopen.
Direct een truitje meegebracht, was goedkoop dus kon het niet laten.
Is nog wat vroeg maar ik kan in mijn broeken niet meer in en verdraag geen broek met een rek. Dus maar een broek 'op de groei' gekocht

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >