< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Diest

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Diest
14/05/2008 @ 15:18
amaryl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

mijn gyn is Dr Deschilder en ben ik heel tevreden van. Ben bevallen op 2 april en alles ging heel goed, heel goed begeleid geweest. Gisteren op controle geweest of alles ok en dat was het ook. Ik ben niet uit Diest maar wel uit Scherpenheuvel-zichem

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 10:02
Lieke

Cindy, bedankt voor de felicitaties! Hihi nu ben ik idd mevrouw... klinkt nog altijd raar... zal er nog aan moeten wennen!

Jouw zus gaat ook bij Deschilder zeker? Wie weet hebben we daar al samen in de wachtzaal gezeten?

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 15:56
cindy

Lieke,

Ik zie net op je profiel dat je pas getrouwd bent! Hartelijk gefelicteerd!

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 15:53
cindy

Hallo,

Neen het geslacht weet ik nog niet. Maar op 10 april mag ik weer naar de gyneacoloog, hoop dat ze het dan kan zien. Best wel spannend!
Langs de ene kant hoop ik een meisje, twee dochters hebben lijkt me leuk. Maar een jongen is tuurlijk ook erg welkom!
Blij te horen dat met jou ook alles goed gaat! Jou zwangerschap is al over de helft! 't Gaat wel erg snel.
Met men zus gaat ook alles prima. (is voor dezelfde periode als jij uitgerekend) EN ik mag meter van haar kindje worden. Leuk hé! (wordt ook een jongentje)

Groetjes!

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 12:48
Lieke

Cindy, leuk je nog eens te horen... hier gaat alles pima, vorige week de uitgebreide echo gehad en alles was in orde met onze kleine pruts, we krijgen deze keer wel deglijk een zoon. We hadden het zelf al gezien, alvorens de gyn iets gezegd had! Weet jij ondertussen het geslacht al?

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 20:45
cindy

Hallo,

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 15:53
cindy

Hallo,

Hier met mij gaat alles prima! Ik hoop voor jullie hetzelfde!

Groetjes

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 10:13
Lieke

Cindy, hoe is je eerste echo gisteren verlopen???

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 12:57
Lieke

Eventjes geleden dat ik hier nog geweest ben!! Proficiat Cindy!

Vrijdag ben ik nog bij Dr Deschilder geweest voor de nekplooimeting en alles is in orde met ons prutske, het heeft zelfs het geslacht al blootgegeven! We verwachten deze keer een zoon! Natuurlijk ga ik bij de volgende echo pas helemaal zeker zijn! Ben er echt heel content mee! Een zoon en een dochter, een koningswens!
Alleen spijtig dat de kleine de mooie kleedjes van Ella niet kan aandoen, had ze nochtans mooi op zolder bewaard!

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 13:48
Poppeke

Online Status Bekijk profiel
Hier alles ok
Gisteren nog een echo gehad en ons kleintje heeft een perfecte start volgens de gynaecoloog

Fantastich nieuws cindy
Nog een erbij

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 17:44
cindy

Hallo,

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Hier alles prima en... ik ben zwanger!! 28 januari heb ik men eerste echo, bij Dokter Thijs. (Diest)

Groetjes

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 08:07
Poppeke

goeiemorgen dames

Gisteren onze eerste echo gehad.
Man, zo emotioneel
Ons kleintje was met armpjes en beentjes aan't zwieren, is ongeveer 4,5 cm groot en gewoon perfect. We zitten ook mooi op schema, kan niet beter zijn

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 07:32
Poppeke

een dikke proficiat lieke
Is dus een fijn eindejaar geweest voor jullie

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 12:14
Lieke

Ik kom hier nog eens even piepen...

Vorige vrijdag nog eens naar de gyn geweest voor een bloedonderzoek, hij heeft dan ook nog eens een echo genomen... ons prutske was ondertussen bijna 3 cm groot van kop tot poepje! Alles was dik in orde! 18 januari moet ik nog eens terug voor de nekplooimeting...

Mijn vriend heeft me de 20ste december ten huwelijk gevraagd, ik verschoot nogal, hij, die nooit wou trouwen... wie had dat gedacht?
Ondertussen zijn we al een datum gaan vastleggen : 08 maart 08 trouwen we, wel enkel voor de wet. We willen nog graag trouwen voor de 2de kleine er is en zeker voor mijn buik echt dik is. Dus nog 2 maandjes... goh en nog zoveel te regelen eer het zover is!

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 18:30
Poppeke

prettige feestdagen voor iedereen.
Een fantastisch eindejaar en een vruchtbaar 2008

Ben vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gaan kopen.
Direct een truitje meegebracht, was goedkoop dus kon het niet laten.
Is nog wat vroeg maar ik kan in mijn broeken niet meer in en verdraag geen broek met een rek. Dus maar een broek 'op de groei' gekocht

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 12:02
Poppeke

hey cindy, mercikes
Ik heb al veel positiefs gehoord over het Virga Jesse en mijn gyne zit daar maar een straat verder. Dus voel ik me gerust.
Iedereen moet een keuze maken he

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 20:52
cindy

Hoi Lieke,

Sorry voor het late reageren. Leuk dat de gyn zo goed meegevallen is! En tuurlijk dat alles goed gaat!
Poppeke, ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Een collega van me is ook bevallen in het Virga Jesse ziekenhuis in Hasselt, zij was er toch heel tevreden over. Maar Diest lijkt me persoonlijker, 't is er echt fantastisch goed!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 07:34
Poppeke

Fijn dat je al weet dat met je beebje alles in orde is lieke.
Ik voel me serieus misselijk, van 's morgens tot 's avonds en heb de pot al meer gezien dan me lief is

Daarom postafene beginnen nemen en sindsdien is het wel beter maar niet over

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 10:12
Lieke

Ik heb mijn eerste echo al gehad op 11 december... ik had gevraagd om vroeger te kunnen gaan omdat ik me wat ongerust maakte. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 's morgens serieus misselijk met overgeven tot gevolg... en nu heb ik nergens last van, enkel verschrikkelijk moe! En dat baarde me wat zorgen. Gelukkig was alles goed met ons kleintje, het hartje klopte goed! Volgende vrijdag moet ik terug voor een bloedonderzoek en dan zal de volgende echo ook ergens in januari zijn, waarschijnlijk ook de week van de 7de ofwel de week erachter, dan ben ik 12 weken en zullen ze de nekplooimeting doen.

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 09:23
Poppeke

mercikes Lieke

Voor mij maakt dat niet veel uit, ik ken de ziekenhuizen in de buurt niet. Ik ben afkomstig van een andere provincie en vertrouw in die keuze volledig op mij vriend. Hi heeft al enkele operaties gehad en kent de ziekenhuizen wel

Inderdaad, een paar daagjes verschil.
Heb jij je eerste echo al gehad? Wij moeten nog wachten tot 08/01/08

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]