< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Gezegend met 2 kindjes kort op elkaar.

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Gezegend met 2 kindjes kort op elkaar.
02/06/2008 @ 09:51

Online Status
Hey Donna,

Ik kom net bij de VK vandaan en alles ziet er netjes uit. Kleine is nog wel wat aan de kleine kant, we moeten rekenen op een maatje Luna (2935 gram) Maar verder ziet alles er goed uit. De baby is wel al ingedaald maar ligt nog niet vast. Als mijn vliezen nu breken dan moet ik meteen plat gaan liggen en wachten op de VK om het uitzakken van de navelstreng te voorkomen. Vandaag wel nog even een tas voor het ziekenhuis klaarzetten, hier ben ik nog niet aan toegekomen, en dan is alles klaar en mag de kleine gaan komen.

Hoe is het met jou???

liefs samantha

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 22:34
Donna

Online Status
Hey Samantha,

Hier nog geen baby!
Wel gaat alles nog goed, alhoewel het wel zwaar is en ik heel laat slaap 's nachts.

Gelukkig is de baby niet echt heel klein, is toch een mooi gewicht? moet er ook weer uit!
Hoe weet de verloskundige dan dat als je vliezen breken en je zou gaan lopen dat de navelstreng zakt?

Lekker dat je alle boodschappen in huis hebt voor als de baby er is!
moet ik ook nog doen!
Nou ik denk dat jullie huis wel in spik en span is als ik je schoonmaakwoede zo lees, haha!! lekker hoor!

Heb vandaag geprobeerd met 1 soesje, het lukt wel maar toen ik hem liet ontdooien weer, gingen die muisjes heel erg plakken dus mag me moeder en/of pascal het mooi doen als ik bevallen ben ;)

Zondag zat ik op de bank en dacht: laten we de trap vandaag eens dicht maken! onze trap staat in de woonkamer (tegen de muur) de tredes waren wel al dicht maar we wouden er schuin een plaat tegen aan maken zodat je de tredes ook niet ziet dus hebben we dat zondag even gedaan (gamma was open zondag) en het moest 3x geverfd worden dus daar ben ik nu ook eindelijk mee klaar!

Nou ik ga me bedje maar even opzoeken, ik ben kapot!

Liefs Donna

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 07:26

Online Status
Hey Donna,

Jammer dat je nog niet bevallen bent. Het is inmiddels wel tijd aan het worden dat de kleine meid zich meldt. Maarja geduld is een schone zaak zeggen ze, helaas bezitten we niet allemaal deze eigenschap, ik in ieder geval niet.

Mijn reactie op de grote van de baby was dus precies eender als die van jou, het moet er ook nog uit! maar de VK kon deze opmerking niet waarderen en begon te zeuren over dat ik moest uitkijken dat ik de baby niet met opzet klein aan het houden was omdat dat zo schattig zou zijn als het geboren is. Mijn reactie was dat het zo schattig ook weer niet is als het zo klein is want je moet het nog vasthouden en verzorgen ook, maar dat neemt niet weg dat een kleiner kindje makkelijker bevallen is dan een 8 ponder.

De VK heeft gevoeld of de kleine ingedaald was in het bekken. Dit was het geval maar de baby heeft nog wel de mogelijkheid om te bewegen en zich uit het bekken te draaien. Ze heeft inwendig gevoeld of en zo ja hoeveel beweging de baby nog kan maken en vindt het verstandiger dat ik direct ga liggen na het breken van de vliezen omdat de navelstrang anders mogelijk langs de baby naar buiten kan zakken en bekneld kan raken. Zekerheid boven alles.

Gister dacht ik even dat het begonnen was. Ik had na thuiskomst van de VK de nodige krampen. Dit begon al rond half 10 in de ochtend. Tegen een uur of 5 in de middag had ik nog steeds last van krampen. Bovendien had ik totaal geen enkele eetlust en voelde ik me eigen alsof ik onder een vrachtwagen terecht gekomen was. Dit had ik bij Jason ook. OM een uur of 7 in de avond ben ik in bad gegaan en ja hoor het werd rustig. Balen natuurlijk, maar helaas niets aan te doen. Vannacht wel de nodige moeite om uit bed te komen, dit voor het eerst deze zwangerschap. Iedere keer als ik op wilde staan dan voelde het alsof me vliezen zouden knappen onder de druk, maar ook hier weer helaas, het heeft vannacht niet mogen zijn. We zullen nog even moeten afwachten.

Jammer dat het niet lukt met de soesjes. Het had wel fijn geweest als je dat al klaar had kunnen zetten. Maarja het is een goede optie om pascal of je moeder de soesjes te laten maken op het moment ze nodig zijn.

Vervelend dat je pas zo laat slaapt s'nachts, ik heb er enkel last van als ik overdags ben gaan slapen, dus dat proberen we nu maar te voorkomen. Als je eenmaal slaapt slaap je dan wel goed of heb je dan ook nog last van gebroken nachten? Ik hoop dat je nog goed uit kunt rusten voor de kleine geboren wordt.

Lekker dat de trap in de woonkamer nu dicht is. Het kan maar gebeurd zijn. Hier is eigenlijk ook alles zo goed als klaar. Marcel gaat komend weekend de laatste tegels terug leggen in de tuin en in de tussentijd moet ik enkel onze slaapkamer nog een grote beurt geven en dan zijn we echt helemaal klaar met alles. Hoe staat het met jouw nestdrang?

Nou het is alweer een heel lang verhaal geworden, dus ik ga stoppen voor het moment.

liefs samantha

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 18:04
Donna

Online Status
Hey Samantha,

Ja van mij mag ze nu ook wel komen! op een paar kleine dingetje na die we vanavond even afmaken in het huis mag ze daarna wel komen!

Was je van Jason en Luna allebei eerder bevallen en zo ja hoeveel dagen eerder? Zie je er tegen op?
Ik wel een beetje, die pijn weer, niet fijn! Hoop dat het lekker snel zal gaan!

Zonet hebben we een mobiele airconditioner gekocht, waar Megan slaapt en daarnaast de baby, die 2 kamertjes zijn altijd bloedheet als het mooi weer is, zon staat er de hele dag op en rolluiken konden niet en screens ook niet vanwege dat er gelijk boven het raamkozijn een uitsteekende dakgoot zit, dus is dit wel ideaal, als ze niet slapen airco tussen de kamertjes en deuren open zodat het lekker koel is als ze gaan slapen. Kijken of dit een goeie oplossing is want iets anders kan niet in die kamertjes.

Het liefst wil ik ook nog voordat ik ga bevallen kijken voor een peuterschool en Megan alvast in laten schrijven, we hebben 9 peuterscholen waar we wonen en wil toch eerst wel even zien hoe het er allemaal uitziet en welke me dus het beste lijkt maar of me dat gaat lukken voor die tijd, dat weet ik niet! Vanwege de wachtlijsten kan je ze al inschrijven als ze 1,5 jaar zijn endus wil ik maar niet te lang wachten en hoop ik dat ze gewoon als ze 2,5 is dat ze lekker naar de peuterschool kan.

Nou ik ga weer ff naar het eten kijken, dacht laat ik je snel ff een berichtje terug typen!

Liefs Donna

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:02

Online Status
Dag Donna,

Daar zijn we maar weer een keertje. Is wel erg gezellig zo. Lekker druk met berichtjes schrijven aan elkaar.

Van Jason beviel ik precies uitgerekend, en van Luna 5 dagen eerder dan uitgerekend. Nu is het afwachten. Tegen de bevalling zie ik niet op. Ik heb van Jason een zeer pijnlijke (weeënstorm) maar wel snelle bevalling gehad en van Luna was het eigenlijk te gemakkelijk. Pas toen ik persdrang had begon het pijn te doen. Tot die tijd geen pijn gehad maar wel goede weeën. Van Jason heb ik er 6,5 uur over gedaan en van luna 6,75 uur over gedaan. Ik mag dus niet klagen. Hoe het deze keer gaat zijn weet ik niet maar ik heb goede hoop dat ik net zo een bevalling mag hebben als van de eerste 2. Ach ja het zit erin en het moet er toch uit, dus we gaan er met volle overgave voor.

Lekker dat je vanavond de laatste dingetjes af gaat maken in huis, geeft toch weer rust als het achter de rug is. Hier is de slaapkamer inmiddels ook helemaal uitgesopt dus nu ben ik er echt klaar voor en mag de kleine ECHT gaan komen.

Ik hoop dat de verrijdbare airco uitkomst biedt bij de kinderkamers. Ze zijn erg makkelijk dus ik hoop dat het voldoende helpt om de kleintjes dalijk goed te laten slapen. Elke graad verschil in temperatuur is er toch weer een dus in dat opzicht kan het er alleen maar beter op worden toch?

Ik hoop dat het je nog lukt om Megan in te schrijven op de peuterschool voor je bevallen bent, maar ik denk inderdaad dat de kans klein is. Maarja anders doe je het als de kleine geboren is. Die maand maakt dan ook weinig verschil toch?

Hier verder niet veel te melden, ik ga lekker naar bed, heb vandaag veel te veel gedaan en dat komt me duur te staan vrees ik.

Nou ja in ieder geval een fijne avond en slaap lekker voor dalijk.

liefs samantha

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 11:51
Donna

Online Status
Hey Samantha!

Ja zeker gezellig zo vaak berichtjes schrijven!

Zo ik heb net maar even snel baby postzegels gehaald, had ik nog niet!

Lekker hoor zulke bevallingen! vooral de tweede! Bij Megan ging het ook snel, vanaf dat het echt doorzette 5,15 uur daarvoor wel heel de nacht onregelmatige weeen gehad en ook vanaf dat mijn vliezen waren gebroken 1,5 uur in een weeenstorm gezeten, verschrikkelijk was dat! Megan was 6 dagen eerder (geboren op dinsdag ochtend) en die maandagochtend werd ik met een raar gevoel in mijn buik wakker dus als alles hetzelfde is moet ik morgenochtend ook wakker worden met dat rare gevoel! Had jij dat ook? Hoe kon jij merken dat het ging beginnnen? Of begon je met weeen of vliezen breken?

Ja het is geen ramp als ik Megan later inschrijf op een peuterschool, ik ga nou maar eenbeetje rustig aan doen, zoveel gedaan de afgelopen weken!

Hoe voel jij je verder? denk je dat het er al bijna aan zit te komen of niet?

Liefs Donna

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 16:28

Online Status
Hey Donna,

Ik blijf hopen dat de kleine er snel aankomt maar met mijn geluk zal dit wel begin juli worden, ach ja ik durf er echt geen antwoord op te geven dus we zien het wel. Verder voel ik me gelukkig goed, ben enkel wel overdreven moe, maar dat zal er wel bij horen denk ik.

Bij Jason en Luna begonnen de bevallingen na een onrustige dag. De hele dag schijn ik niet te genieten geweest te zijn, heb ik zelf weinig van gemerkt en het eerste wat ik merkte was dat ik wat ongemakkelijke krampen kreeg in mijn buik. Bij Jason verloor ik al snel de slijmprop en bij Luna ben ik onder de douche gaan staan om er zeker van te zijn dat het geen vals alarm was. De vliezen hebben ze beide keren moeten breken, daar was ik wel blij om. Verder zou ik echt niet meer weten of er iets raars was, wat als het begin van de bevalling gezien mag worden.

Maar als ik het zo lees dan is er bij jou ook nog niets te merken??

liefs samantha

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 11:31
Donna

Online Status
Hey Samantha,

Nee hier nog steeds niks te merken, ben nu ook wel erg moe en van mij mag het nu wel beginnen, ben het echt zat aan het worden en als je dan ook maar de hele tijd moet wachten is dat zo waardeloos.
Ik hoop echt niet dat ik na de uitgerekende datum ga bevallen.
De afgelopen paar dagen heb ik het idee dat het dit weekend gaat gebeuren, gewoon een gevoel denk ik. Maar ja het is afwachten,
hoop dat het vandaag begint!

Hoop voor jou ook niet dat je later bevalt! lijkt me echt waardeloos!

Nou ik ga ff lekker een tijdje onderde douche staan want ik ben echt kapot!

Liefs Donna

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 11:50

Online Status
Hey Donna,

Ik was eens op internet aan het zoeken naar manieren om de weeën mogelijk op te wekken. Nu las ik op meerdere sites dat het gebruiken van wonderolie nog wel eens de bevalling in gang wil zetten.

De wonderolie prikkelt de darmen die op hun beurt de baarmoeder prikkelen, waardoor er weeën kunnen ontstaan.

Deze olie is te koop bij reformwinkels.

Anders het hart van een verse ananas eten, het drinken van bitter lemon of tonic, het eten van chinees, of toch gewoon de ouderwetse manier, seks. Het schijnt dat er in sperma stoffen zitten die de bevalling op gang brengen. Ik moet zeggen deze laatste heeft bij Luna goed gewerkt. Enkele uren erna werd Luna geboren, dus wie weet.

Ik ga duimen dat je binnen enkele dagen echt mag gaan bevallen. Kan me zo voorstellen dat je echt niet over de datum wil gaan. Wil ik trouwens ook niet. Maarja voor jou is deze al echt wel in zicht aan het komen.

Sterkte

liefs samanta

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 22:12

Online Status
Hoi Donna,

Nou vandaag was mijn dagje wel weer compleet. Vanmorgen belde ik de VK omdat de kleine wel erg rustig was geweest in de laatste 24 uur. Gevolg was dat ik de halve dag in het ziekenhuis heb gezeten voor een CTG en en echo. Uitslag; alles was in orde, de kleine is inderdaad niet erg groot, volgens de echo ongeveer 2900 gram, maar wel gezond. Vreemd genoeg moet ik wel maandag terug om opnieuw aan de CTG te gaan. Mijn VK begreep niet helemaal waarom maar ze zou nog even contact opnemen met het ziekenhuis om te vragen waarom dat was. Maandag weer op controle bij de VK en dan maar horen hoe of wat.

Hoe is het met jou? Al tekenen van een bevalling of zit je net als ik te wachten op de eerste weeën? Mocht je geen tijd vinden om te reageren dan wens ik je alvast een heel fijn weekend.

liefs samantha

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 14:24
Donna

Online Status
Hey Samantha!

Dat was ff schrikken denk? gelukkig is alles in orde! Ik ben erg benieuwd maandag!

Hier nog steeds geen teken van bevallen, gister wel heel veel afscheiding (sorry hoor!) kwam met scheuten eruit haha! maar het was in ieder geval geen vruchtwater.

Heel slecht geslapen vanacht en zonet maar ff sex gehad om de natuur misschien een beetje te helpen haha.

Ik zou waarschijnlijk dan helemaal naar de stad moeten om te kijken voor wonderolie en daar heb ik geen zin in en ananas had ik gegeten toen ik zwanger was van Megan, maar dat hielp helaas niet.
Misschien zware dingen tillen zodat mijn vliezen breken? haha!
Het duurt nu wel erg lang hoor dat wachten, maar dat komt ook denk ik omdat ik van megan nu al bevallen was en daar ga je toch nu weer een beetje van uit.
Mijn gevoel zei eerst het weekend maar nu langerzamerhand ben ik bang om overtijd te gaan!
Had gister wel een beetje last van harde buiken en nu weer ff maar ben bang dat het niet over zal gaan in weeen:(

Nou succes maandag en hoop dat alles goed blijft gaan! ik kom snel kijken!

jij ook fijn weekend! Liefs Donna

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 10:04

Online Status
Hey Donna,

Hoe is het nou met je?
Hier alles rustig, ben enkel ziek op me maag en ik weet niet waarvan, volgens de VK heb ik last van het indalen van de kleine en reageert me maag erg sterk hierop, laten we het hopen.

Gister de herhaling van de CTG gehad, en alles is gelukkig in orde met de kleine. Volgens de Gyne in het ziekenhuis is de kleine ongeveer 2900 gram en de VK zegt vanmorgen dat ze waarschrijnlijk gewoon een 7 ponder wordt. Ik begrijp er helemaal niets meer van. De tijd zal zeggen wie er gelijk heeft.

Is de kleine inmiddels al geboren? Of zijn er tekenen dat de kleine eraan zit te komen?

Liefs samantha

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 19:34
Donna

Online Status
Hey Samantha!

Nou ze is er hoor!! Ben maandag ochtend om 9.47 uur bevallen van onze prachtige dochter en zusje Kayleigh. Ze weegt 3160gram en ze is 50cm! Echt ze is zoooo klein!!! Kan me niet meer voorstellen dat Megan zo klein was!

Alles is goed gegaan, zondag avond 23.45 uur dacht ik wat te voelen en wachtte het een uurtje af zodat ik zeker wist van, dit is het! toen maakte ik pascal wakker en zei dat het begonnen was maar dat ie nog wel even door kon slapen, dat lukte natuurlijk niet en om 02.00 uur gingen we eruit, ze kwamen ongeveer om de 5 minuten maar zewaren nog niet zo sterk later elke 3 minuten en toen ging ik in bad, dit werkte averrechts dus ging er weer uit om 4 uur en probeerden we nog wat te slapen. Rond acht uur 's ochtends de verloskundige gebeld, ze kwam gelijk en ik had 4 a 5 cm, was een beetje teleurgesteld ongeveer half 10 had ik 6 a 7 cm, weer teleurgesteld, verloskundige en kraamverzorgster en mijn moeder lieten me even alleen, dat wou ik graag, pascal bleef en ze waren nog geen 5 minuten beneden of pascal ging ze halen want ik had persdrang! ik had 9 cm en ze brak mijn vliezen, 3 persweeen en ze was er! echt een superbevalling!!!
Megan is ook helemaal gek van Kayleigh, steeds kusjes geven en aaien, heel lief!
Ze ging ook gelijk goed drinken aan de borst, dus dat gaat ook allemaal goed!

Gelukkig is alles goed met jullie meisje! en hoop ook dat ze snel geboren wordt!

Nou ik ga even wat slapen want ik ben kapot!!
Kom zo snel mogelijk weer even kijken!

Liefs Donna

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 23:32

Online Status
Hey Donna, Pascal, en Megan.

Helemaal super, van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid. Blij te horen dat het een goede bevalling geweest is en dat alles goed gaat met jullie.

Geniet lekker van de kleine meid, en ik houd je op de hoogte van de zaken hier.

liefs samantha

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 21:14

Online Status
He Donna,

Wil eigenlijk enkel even doorgeven dat de kleine zich nog niet gemeld heeft en het ziet er niet naar uit dat het snel staat te gebeuren. Ik ben bang dat het Juli gaat worden eer ze komt en vind het momenteel eigenlijk niet eens zo erg, des te langer heb ik de tijd om een manier te bedenken de kraamvisite op afstand te houden totdat de kleine een paar dagen is en ik uitgerust ben.

Maar hoe is het verder met jou? Lekker aan het genieten van je gezin. Het zal wel even wennen zijn, met de kleine erbij, maar ik hoop dat het allemaal een beetje wil lukken.

Liefs samantha

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 14:32
donna

Hey Samantha,

Hier gaat het goed met de meiden alleen zijn pascal en ik uitelkaar.
Om het verhaal kort te maken: Pascal is gedurende heel mijn kraamtijd op zijn werk geweest en als hij thuis kwam ging hij slapen, was er visite liep ie zijn benen onder zijn lijf vandaan en waren ze weg plofte hij op de bank en ging slapen, hij helpt met niks ik moet alles in huis en met de kinderen alleen doen. Pascal had het heel druk op zijn werk hij moest een groot project voor het eerst alleen doen en die is heel belangerijk en kan er een flinke bonus voor krijgen als het allemaal goed verloopt maar hij wist ook dat hij op dat moment een kind ging krijgen maar heeft zijn werk op nummer 1 gezet. Ook had hij afgelopen vrijdag een vriendin van hem uitgenodigd om voetbal te komen kijken bij ons omdat ze anders alleen was, dit deed hij zonder het met mij te overleggen en ik wou dat natuurlijk niet, ik ben net bevallen! ik zit daar echt niet op te wachten! Zegt pascal tegen mij: jij kan toch gewoon naar bed toe! Endus heb ik tegen haar gezegd dat ze maar een andere keer komt kijken, sindsdien is hij ook heel afstandelijk tegen mij gaan doen. Wel aan haar denken maar niet aan zijn vriendin die net is bevallen!
Toen ik met hem daarover wou praten werd het 1 grote ruzie die helemaal uit de hand is gelopen. Ik heb pascal nog nooit zo meegemaakt en mijn vader was woest en heb mijn vader ook nog nooit zo meegemaakt, zo kwaad!
Nu zit ik met de meiden bij mijn ouders.
Ik vind het heel erg, vooral voor de kinderen, als ik naar ze kijk denk ik hoe kun je dit nou doen! De tranen springen dan in mijn ogen.
Ik denk dat pascal het niet aan kan met 2 kinderen, Megan verzorgde ik al alleen, hij deed nooit wat ja spelen met haar maar verder niets en nu is Kayleigh er ook en moet hij eigenlijk wel helpen want ik kan niet alles alleen doen maar zelfs nu vertikt hij het om wat te doen behalve als ik het 10 x vraag. Dit vind ik niet normaal, we hebben samen ervoor gekozen om 2 kinderen te krijgen dus moet je het met zijn 2en doen.

Hoe is het verder met jou?
Je weet het nooit, zondag liepen wij ook nog in het tuincentrum en had ik ook de gedachtte: ik zal wel overtijd gaan maar 's avonds begon het! dus je weet maar nooit!
Hoop dat ze zich snel aankondigt! Alvast succes en veel sterkte!!

Spreek je snel weer!
Veel liefs Donna
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 07:20

Online Status
Hey Donna,

Zo dat is even een flinke aanpassing. Ik schrik ervan. Ik ben blij dat het met de meiden goed gaat, maar vindt het verschrikkelijk voor je wat er is gebeurt in de afgelopen dagen. Ik hoop dat je dankzij de steun van je ouders je hoofd een beetje boven water kunt houden. Heel veel sterkte en probeer in ieder geval toch zoveel mogelijk van de meiden te genieten.
Ik denk aan je

Hier verder niet veel te melden, kleine wil echt niet komen geloof ik. Ze zit nog prima in mama's buik en laat de wereld lekker wachten op haar komst. Gelukkig voel ik me verder goed en vindt ik het ook niet zo erg om haar nog even mee te dragen. Nu is ze nog even lekker alleen van ons. Ik ben sinds woensdag wel aan het rommelen geweest (gelukkig niet elke nacht) maar er zet niets door. Vannacht de hele nacht wakker gelegen en af en toe flink gemene steken maar ook nu weer niets. De slapeloosheid zou wel een teken kunnen zijn want dit had ik bij jason en luna ongeveer vanaf 48 uur voor de bevalling, nou ja we wachten het af.

liefs samantha

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 17:28
donna

Hey Samantha!

Wat spannend zeg! misschien ben je nu al bevallen als het hetzelfde gaat als bij luna toen. Ik ben benieuwd!

Hier gaat het verder zijn gangetje, pascal en ik gaan vanavond praten en we moeten het maar weer rustig aan gaan opbouwen, ik denk dat dat het beste is en misschien therapie omdat we dit vaker aan de hand hebben gehad en het steeds weer terugkomt. Ik wil eerst alles proberen voordat we het echt opgeven, ik vind het heel belangerijk dat de kinderen elke dag bij hun vader zijn dus wil eerst alles proberen!

Nou ik kom snel weer kijken of je al bevallen bent!!!

Liefs Donna
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 23:02

Online Status
He donna,

Hier nog niets te melden, kleine zit nog lekker in mama's buik. Ben wel mijn prop verloren of nog steeds aan het verliezen, dus echt lang zal het niet meer duren denk ik zo.

Goed van je dat je nog gaat proberen de relatie te redden, het is zonde om alles wat je in de jaren opgebouwd heb, zonder slag of stoot te laten gaan. Petje af dat je het kunt en ik hoop dat jullie zullen slagen.
Ik begrijp je standpunt dat je liever hebt dat de kinderen papa elke dag kunnen zien, is toch wel fijn dat als je samen voor een gezin kiest je er ook samen voor staat. Heel veel succes en sterkte in ieder geval en hou me op de hoogte. Ik hoop echt dat jullie er samen uit zullen komen.

liefs samantha

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 14:36

Online Status
Hoi Donna,

Vanmorgen om 8:10 uur is onze kleine meid geboren. Kiara is geboren met een gewicht van 3260 gram. Vannacht om 3 uur begonnen de weeën en voor ik het wist was ze al geboren. De laatste 15 min waren heel erg heftig en pijnlijk maarja uiteindelijk mag ik niet klagen met een bevalling van net aan 5 uur.

Zowel ik als de kleine maken het goed.

Liefs samantha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >