volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/12/2007 @ 18:45 Kel | Hallo, Mijn naam is Kel. Ik had een vraagje en ik hoop dat jullie mij helpen willen. Welke pil slikte jij voor je aan kinderen begon en hoelang duurde het toen voor je zwanger werd? Ikzelf zit nu aan microgynon 50, maar heb teveel last van de bijwerkingen dus zal ik overgaan tot een andere. Mijn vriend en ik zitten er ook over na te denken om misschien over een jaar te stoppen met de pil en dan voor een kindje te gaan. Nu heb ik gehoord dat als e een lichte pil hebt dat je dan ook sneller zwanger raakt, maar wat is dan een lichte pil? Is dat marvelon? Of zijn er ook nog andere? ![]() Alvast bedankt voor de reactie! Liefs Kel ![]() |
| 03/12/2007 @ 19:01 Lucienne ![]() | Ik heb nog een link gevonden. Misschien heb je er iets aan. https://http://www.mijnapotheek.nl/content_read.asp?ID=95 |
| 03/12/2007 @ 21:25 Iete | Hallo ik nam Meliane en dat is volgens de dokter een heel lichte pil. Ik weet wel nog niet of je snel zwanger wordt na het stoppen, want ik zit nu in ronde 2 en ben dus nog aan het wachten. Ik kan wel zeggen dat mijn cyclus na mijn pilstop dadelijk op 28 dagen zat. Groetjes |
| 04/12/2007 @ 08:02 Renate | Ik heb zo'n 12 jaar lang Microgynon 30 geslikt. Nadat ik gestopt ben, had ik in mijn eerste cyclus nog geen eisprong. Maar de 2e cyclus wel een eisprong en het was meteen raak! Maar volgens mij verschilt dit per persoon...tenminste, als je de verhalen op internet leest. ![]() |
| 04/12/2007 @ 08:06 L. ![]() | ik nam voor de kids cilest ook een lichte pil nu moet ik van pil veranderen, want cilest is niet meer voldoende voor mij |
| 08/12/2007 @ 19:51 Roosje | Hoi Ik nam vroeger Mycroginon 30 en na het stoppen met deze lichte pil was ik na twee cyclussen zwanger. |
08/12/2007 @ 22:02 ![]() | Ik heb 12 jaar lang Cilest genomen. Ik heb bij mijn 2 dochters telkens 3 maanden moeten wachten voor ik zwanger was! |
| 08/12/2007 @ 22:14 Ellen Van Assche ![]() | Ik nam Meliane en was de eerste keer meteen zwanger. Tussen Noa & Onno heb ik niets genomen en ook toen weer meteen prijs! Doei & succes |
| 09/12/2007 @ 11:02 Kel | Nou ik heb van de huisarts mijn eigen pil weer gekregen. Microgynon 30...Ik ben benieuwd... In ieder geval wil ik iedereen die tot nu toe heeft gereageerd heel erg bedanken! Liefs Kel |
| 10/12/2007 @ 13:08 natasja ![]() | Hoi Kel, Ik slik Microgynon30. Voor mijn zwangerschap ook. 5 jaar geslikt. Na stoppen, in de 2e cytclus zwanger! ![]() Is Microgynon50 niet wat zwaar? grzz. tasja |
| 10/12/2007 @ 15:40 Ikketje | Hallo Ik heb tot april meliane genomen. tot nu toe nog altijd niks.. groetjes |
| 10/12/2007 @ 18:03 Kel | Hoi Natasja, Ja hij is zeker zwaar. Ik kreeg ook last van allemaal rare symptomen..Opgezwollen en pijnlijke borsten..rare afscheiding..zeer moe!!! Maar ik moest wel overstappen aangezien ik van mijn oude pil ineens doorbraak bloedingen kreeg ![]() Nu heb ik dus ook weer microgynon 30 en ik hoop dat ik geen doorbraak bloedingen meer krijg....Maar we zijn al een keer eerder gestopt met microgynon 30 maar was na 6 maanden nog niet zwanger ..Toen kwamen er wat rot tijden voor ons aan, (beste vriendin overleden, Vriendje zijn opa in het ziekenhuis) en hebben we besloten om maar weer aan de pil te gaan...Maar ik dacht dat hoe zwaarder de pil hoe moeilijker en langer het duurt voor je zwanger wordt... Misschien naïef..i know...Liefs Kel |
| 11/12/2007 @ 13:26 Stef ![]() | Ik was 2x meteen zwanger na mijn pil-stop en nam ook Meliane... |
| 13/12/2007 @ 10:33 Lijntje ![]() | Hallo, Ik heb 15 jaar Meliane geslikt en was in januari gestopt..in juli was het raak! Succes allemaal! |
| 15/12/2007 @ 20:29 Roosje | Hoi Ik heb Mycroginon 30 gebruikt. In april gestopt en ik was in juni al zwanger geraakt. |
| 15/12/2007 @ 20:50 nicky | Hallo, Heb triodene (3 fasen pil) genomen en was gestopt in juli. Was in september reeds zwanger. Bovendien had deze pil voor mij allesinds geen bijwerkingen. |
volgende pagina >

Welke pil voor je zwanger werd