[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 22/09/2008 @ 09:30 Nancy | Heu Sima Dat meen je toch niet. Bij mij telt de persoon en zijn karakter, niet hetgeen hij financieel heeft of wat voor job men doet. Ben blij dat hij toch nog een moeder heeft, die hem wel neemt zoals hij is. Je hoort tegenwoordig de meest bizarre dingen. Ik weet niet wat de rede is waarom ze hem heeft afgestaan, maar ik vind het vreselijk hoe zij nu reageert. Ik wil jullie gezinnetje nog een mooie toekomst wensen, en een lieve oma voor je kindjes. Nog dikke kusjes en knuffels. Jullie lijken me een hecht gezinnetje. |
| 18/09/2008 @ 09:07 Nancy | Wablieft. Ocharme jullie!!! Hoe reageert je man hierop? Hoe hebben jullie haar gevonden? Waarom voldoet hij niet? MAn, man ik kan het niet geloven!!! Je kind zo afwijzen, nadat hij alle moeite gedaan heeft om haar te vinden, dit is toch echt niet menselijk. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben, want kan best begrijpen dat dit voor jullie gezinnetje een enorme opdoffer is. Groetjes, |
| 17/09/2008 @ 13:05 Nancy | Sima, Het is al een hele tijd geleden dat je hier hebt gepost. Is je man al wat meer te weten gekomen? Ik woon in België maar ik kijk ook altijd naar programma's als vermist op ned. Ik denk dat ik niet de enige ben die daar naar kijkt, wie weet zijn er nog Belgen die dat doen hé. Ik zou de nederlandse tv inschakelen hoor, die zoeken ook hier in België en wie weet lukt het wel. Veelucces. |
[Reageer]

op zoek naar 'biologische moeder'